zotya975 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ezzel én is így vagyok, csak gondoltam valaki tud okosabbat. És szerencsére melegen sosem fordult elő (mit melegen, már 4-5perc múlva nem produkálja, és általában kivárom amig visszaáll 800körülire az alapjárat addig sosem indulok el :) ) Gondolom nálad is csak hidegindításkor csinálja... Igen csak hidegen, szerintem nálam a kikopott alapjárati motor okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Hát a gyertyákat még én nem cseréltem pedig már mentem vele több mint 40e-t. :D Hiba. 30 ezrenként csere. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Az utóbbi pár napban a szokásossal ellentétben nem úgy indul az autóm,hogy forgat kb. 3-4 kört aztán beindul és szép stabil alapjáraton jár, hanem úgy, hogy forgat egy csomót és ha beindul össze vissza dadogva rángatva jár, aztán szép lassan simul ki pár másodperc alatt a járása. Innentől fogva a többi indítás már simán történik, de másnap reggel az első megint ilyen. Tartok tőle hogy hamarosan eljutok oda, hogy be sem fog indulni, ezt elkerülendő, ha valakinek van tippje a hiba okára az legyen szíves ossza meg velem. Ja és még valami, üzemanyagszűrő cseréje milyen gyakorisággal esedékes? (1999 / 1,4 / 60LE) Benzinszűrő csere 60.000 km-ként esedékes, vagyis vezérmű szíj és vízpumpa cserével egyszerre. (Legalább is nekem! :) ) Ez a gyári előírás, és nekem bevált. Csak mert szóvolt róla, levegő és pollen szűrő csere max 15.000 km, vagy korábban, amikor már látszik a koszolódás, vagy párásodik a szélvédő pl. télen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi Konkrétan mi a probléma? A régi motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Konkrétan mi a probléma? A régi motorral. átszakadt egy dugattyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 átszakadt egy dugattyú. Minimális. :D Megy az 3 hengerrel is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Minimális. :D Megy az 3 hengerrel is. :) persze, megy, csak átment rajta 2 liter olaj 100 km alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi Meg első rugók, bár az nem fontos (még meg is ül egy kicsit :) ). Nem hiszem, hogy le fogod tudni papírozni a más típusú motort. Bár, ha majd csak a bontóba akarod betolni, miután végleg kiszolgált, akkor mindegy lehet. A vizsga az mindig "feláras" lesz, meg a hivatalos szervek is beleköthetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Meg első rugók, bár az nem fontos (még meg is ül egy kicsit :) ). Nem hiszem, hogy le fogod tudni papírozni a más típusú motort. Bár, ha majd csak a bontóba akarod betolni, miután végleg kiszolgált, akkor mindegy lehet. A vizsga az mindig "feláras" lesz, meg a hivatalos szervek is beleköthetnek. az a baj, hogy nagyon sokat költöttem már az autóra, és szuper jó állapotban van, tehát hivatalossá kell tennem, mert majd szeretném eladni néhány év múlva. de azért örülnék egy nagyobb motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi Egy másik motor olcsóbban kijön, mint a felújítás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Egy másik motor olcsóbban kijön, mint a felújítás? hát elméletileg 200-250 egy teljes felújítás nagyszervízzel együtt, egy bontott motor meg 80-100 beszerelésel együtt. tehát kb a fele. legalábbis amennyi infót összeszedtem pár nap alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Egy másik motor olcsóbban kijön, mint a felújítás? Erre szinte bármilyen motornál "igen" a válasz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Erre szinte bármilyen motornál "igen" a válasz :) Azért a "másik" is lehet erőssen lutri. Legalábbis kötve hiszem, hogy én 17DR-ből találnék egy olyat ami sokkal fiatalabb, kevesebbet futott JOBB. A felújítás azért mégis csak "újjá varázsolja" a motort. És ha élettartamban kibír két "másik" motort, akkor az ára is bejön. Persze én sem tudnék most 2-300 e-t kiadni egy generálra, de lehet, hogy a drágább jobb. Nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Azért a "másik" is lehet erőssen lutri. Legalábbis kötve hiszem, hogy én 17DR-ből találnék egy olyat ami sokkal fiatalabb, kevesebbet futott JOBB. A felújítás azért mégis csak "újjá varázsolja" a motort. És ha élettartamban kibír két "másik" motort, akkor az ára is bejön. Persze én sem tudnék most 2-300 e-t kiadni egy generálra, de lehet, hogy a drágább jobb. Nem? Én most csípőből tudok kettőt is :) Csak azt tudom, hogy Lacival egyszerre kezdtük el, a nagyjából egyformán sz.r 17DR-t használhatóvá tenni. Én 110-el jöttem ki a dologból, egy kupac plusz alkatrésszel (ahol vettem a motort, kaptam egy csomó-csomó cuccot még, amit már szinte ajándékba kaptam, alig fértünk be a Zafirába :D ) úgy, hogy az autó 2 napot állt. Lábon vittem ismerőshöz, 2 nap múlva hazahoztam motorcserélve, leszervizelve. Lacinak több mint 2 hónapban, és 400 ezerben volt a teljes generál, utána az autó még 1 hóapig sz.r volt, itt csörgött, ott zörgött, nem indult, ha mégis akkor olyan koromhegyet épített a hátsó kerék alá, hogy hátrafelé el se tudott volna indulni, hordta vissza állandóan. 3 hónpa, és 4x annyi pénzbe került neki. (hogy a motortere még mindig érdekes, az már mellékes, az a szerelő sara) Én láttam a motort hogy miből vettük ki. 3 autó közül választottam hogy melyik kell (autóban voltak, ki lehetett próbálni őket) Szerintem, ha ennek valami hihetetlen nagy baja lenne, amit mondjuk nem igazán tudok elképzelni róla, így több mint 1 év használat után, akkor is húznék vissza a srácokhoz. a múlt hónapban beszéltem velük, mondták hogy most is van 2, baba DR amit lábon hoztak a németektől, ha tudom akkor reklámozzam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Én most csípőből tudok kettőt is :) Csak azt tudom, hogy Lacival egyszerre kezdtük el, a nagyjából egyformán sz.r 17DR-t használhatóvá tenni. Én 110-el jöttem ki a dologból, egy kupac plusz alkatrésszel (ahol vettem a motort, kaptam egy csomó-csomó cuccot még, amit már szinte ajándékba kaptam, alig fértünk be a Zafirába :D ) úgy, hogy az autó 2 napot állt. Lábon vittem ismerőshöz, 2 nap múlva hazahoztam motorcserélve, leszervizelve. Lacinak több mint 2 hónapban, és 400 ezerben volt a teljes generál, utána az autó még 1 hóapig sz.r volt, itt csörgött, ott zörgött, nem indult, ha mégis akkor olyan koromhegyet épített a hátsó kerék alá, hogy hátrafelé el se tudott volna indulni, hordta vissza állandóan. 3 hónpa, és 4x annyi pénzbe került neki. (hogy a motortere még mindig érdekes, az már mellékes, az a szerelő sara) Én láttam a motort hogy miből vettük ki. 3 autó közül választottam hogy melyik kell (autóban voltak, ki lehetett próbálni őket) Szerintem, ha ennek valami hihetetlen nagy baja lenne, amit mondjuk nem igazán tudok elképzelni róla, így több mint 1 év használat után, akkor is húznék vissza a srácokhoz. a múlt hónapban beszéltem velük, mondták hogy most is van 2, baba DR amit lábon hoztak a németektől, ha tudom akkor reklámozzam :D Ok, ezt elfogadom, mivel tényekkel támasztottad alá. Magamat (és a szerencsémet) ismerve én tuti belenyúlnék egy q.va xar cseremotorba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Ezzel én is így vagyok, csak gondoltam valaki tud okosabbat. És szerencsére melegen sosem fordult elő (mit melegen, már 4-5perc múlva nem produkálja, és általában kivárom amig visszaáll 800körülire az alapjárat addig sosem indulok el :D ) Gondolom nálad is csak hidegindításkor csinálja... Ezt akkor ellenőriztem amikor cseréltem a középkonzolból az égőket. A motoron is rajta van a vége. Ezek szerint útközben lehet elakadva/szakadva/repedve stb :D A haverom 1,6 8szelepese is ugyanezt csinálgatja, s nála működik a belső levegőkeringető... :) Pollenszűrőnél is csatlakoztatva van? sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi 1.6-ig nem kell váltót cserélni, de sosem fogod hivatalossá tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Azért azt a 200-250 ezret sokallom a felújításra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Sziasztok! Ötleteket kérnék tőletek... X16XEL-es Astra. Azt csinálja szegényke, hogy néha leáll az egyik henger, aztán egyszer csak megjavul. Gyakran le is áll a motor. Ha hosszabb távon megyek vele nem csinálja, csak városban. Hibakód nincs. Illetve néha van, de az a EGR szelep. Az le van zárva. A gyertyakábelek elvileg jók, rámértünk. Gyertyák cserélve. Ötletem sincs. Esetleg valami hőfokjeladó? Vagy mi a fene játszik velem? Ha van valakinek valami ötlete, mivel is kezdjem, akkor szívesen veszem. Köszi. Bazsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Azért azt a 200-250 ezret sokallom a felújításra. nekem a szerelőm ennyit mondott, de ma számol pontosat, ha valaki tud egy megbízható műhelyt ahol garit is adnak rá. és 200 alatt van, szívesen hallgatom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Azért azt a 200-250 ezret sokallom a felújításra. Pedig egy teljeskörű felújítást nem úszol meg 200 alatt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Pedig egy teljeskörű felújítást nem úszol meg 200 alatt. :) Nekem 130-ba van. Igaz saját kezű munka, szerelőt nem fizettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Roland78 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Pedig egy teljeskörű felújítást nem úszol meg 200 alatt. :D igen, én is ettől félek, ezért kezdtem bontottakat nézni, az a feléből megvan elvileg. de lehet, hogy 1 hónap múlva az is tönkre megy. egy felújított meg majdnem új. nem tudom... :) :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Pedig egy teljeskörű felújítást nem úszol meg 200 alatt. :) Én a napokban kérdeztem rá egy műhelyben, 120 a fúrás, hónolás, dugó, gyűrű, csapágy + főtengely köszörülés. Ha ehhez hozzáadoma 40 hengefej-felújítást tavalyról, akkor máris 160. És ebben még nincs benne a tömítéskészlet, vezérlés, olaj, szerelő munkadíja, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 sziasztok, nagy gondom van, 98 as x14xe motorom meghalt. felújításra nincs pénzem, tudja valaki, hogy egy bontott motort érdemes-e beletenni? és ha már lúd, legyen kövér alapon mi lenne, ha esetleg egy 1.6, vagy 1.8 as menne bele? persze gondolom váltó, meg kuplung is kellenen hozzá, meg nagyobb fék majd, de szerintem még úgy is kijönne szászból. vélemény? ötlet? akármi... köszi Úgy tudom, G Astrát is szereltek ezzel a mocival. Azt nem tudom, hogy mennyiben más a G Astráé (bakok, stb.), ill. hogy meddig készültek vele, de lehet, ki tudnál fogni egy fiatalabbat. Mondjuk egy TK-s autóból... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts