astrabandi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hali cartársak . Most villant a cikra a fejembe megkérdezlek titeket , a tényállás mégpedig a következő , volt műszakin a jármű volt co vizsgálat no most az illető aszonta a katalizátor olyan mintha nem is lenne ,persze aztán nemi papír láttán megjavult . A kérdés minek az bele tehát okoz valamit ha ne látja el a funkcióját ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hali cartársak . Most villant a cikra a fejembe megkérdezlek titeket , a tényállás mégpedig a következő , volt műszakin a jármű volt co vizsgálat no most az illető aszonta a katalizátor olyan mintha nem is lenne ,persze aztán nemi papír láttán megjavult . A kérdés minek az bele tehát okoz valamit ha ne látja el a funkcióját ? :) A károsanyag kibocsátást hivatott csökkenteni, a motor működésébe olyen sokat nem szól bele, lehet semmit. Ergó ha zöld kártyán átment akkor használhatod nyugodtan. van aki kiveszi, és csak műszakira rakja vissza. Feltételezzük, hogy nem futsz bele kpm-es mobil mérőállomásba. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 A károsanyag kibocsátást hivatott csökkenteni, a motor működésébe olyen sokat nem szól bele, lehet semmit. Ergó ha zöld kártyán átment akkor használhatod nyugodtan. van aki kiveszi, és csak műszakira rakja vissza. Feltételezzük, hogy nem futsz bele kpm-es mobil mérőállomásba. :) Hát én nem csak feltételezem hanem remélem . De nagyon köszi ki elégítő választ lehet a nyáron kiveszem , mert ahogy néztem nagyon horror ára van . Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Azért a katalizátor sem tart örökké. Véges a hasznos hatása, tehát néha cserélni kellene, bár ez nem túl gyakori. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hát sajna nem . De ha jól értem elméletben bontott is jó lehet persze ha valami kevés kilométereset találnék ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hát sajna nem . De ha jól értem elméletben bontott is jó lehet persze ha valami kevés kilométereset találnék ? Lehet a bontott jó csak az zsákbamacska! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Lehet a bontott jó csak az zsákbamacska! Tulajdon képen minden bontott cuc zsákbamacska ,de én nem hivatalos bontóra gondoltam hanem van egy cimbim aki szokott hordani innen - onnan vauxhall-t v. germán félét . Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tulajdon képen minden bontott cuc zsákbamacska ,de én nem hivatalos bontóra gondoltam hanem van egy cimbim aki szokott hordani innen - onnan vauxhall-t v. germán félét . Vauxhall nem germán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Vauxhall nem germán. Tudom. A v -betű avagy szónak a rövidítése a v -betű után tettem pontot csak nagyon kicsike az a pont . :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Tudom a v -betű avagy szónak a rövidítése a v -betű után tettem pontot csak nagyon kicsike az a pont . :D Ez nem sms, hogy rövidíteni kell. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Na, még régebben írtam, hogy már jóideje rángat a motor. Készítettem egy pontosabb leírást arról, hogy mikor jelentkezik. Alapvetően, akkor lép fel a jelenség, ha a gázpedált éppenhogy megnyomom, hogy tartsam az 50-et, vagy 30-at stb. 50-et 4esben, és 3-masban is próbáltam, ugyan az az eredmény. 1. Indulok, hideg a motor, nem rángat ekkor még. Bemelegszik, nem rángat akkor sem, csinálhatok neki bármit. Aztán leállok. 2. Kb. 5 perc állás után indítás, motor már meleg is, és már rángat is! Egészen addig, míg le nem állok vele. 3. 3. indítás, kb. 20 perc ácsorgás után. Motor megint gyorsan felmelegszik, és már nem rángat. Nos, ez a teljes kórkép, amit eddig tapasztaltam. Beznintől nem függ, OMV, Metro, Shell, bármelyiket használom, előjön. Ezekután valami ötlet? (anno a pillangószelepre tippeltetek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imania Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Van egy 97-es Astrám (X14XE), amit tegnap délelőtt használtam, viszont délután annyit csinált, hogy beindult majd utána leállt (max 2 másodpercig járt a motor). Mintha nem kapott volna üzemanyagot. Üzemanyag szivattyút megnéztem, kimértem a tápfeszültségét és meg is hallgattam. Ezzel nem volt gond. Kint állt az udvaron kb 3 órát. Egyébként korábban már lámpánál állva leállt a motor, újra kellett indítani, de párszor volt, így el is feledkeztem róla. Ma reggel viszont pöccre indult. Egyébként azt vettem észre amikor a garázsban ültem benne, hogy alapjáraton néha rángatott, mintha nem kapna elég üzemanyagot vagy levegőt. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy pillangószelep okozza ezt, ki kell cserélni. Annyi lenne a kérdésem, hogy tényleg cserélni kell, vagy elég csak megtisztítani? Köszönöm. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Van egy 97-es Astrám (X14XE), amit tegnap délelőtt használtam, viszont délután annyit csinált, hogy beindult majd utána leállt (max 2 másodpercig járt a motor). Mintha nem kapott volna üzemanyagot. Üzemanyag szivattyút megnéztem, kimértem a tápfeszültségét és meg is hallgattam. Ezzel nem volt gond. Kint állt az udvaron kb 3 órát. Egyébként korábban már lámpánál állva leállt a motor, újra kellett indítani, de párszor volt, így el is feledkeztem róla. Ma reggel viszont pöccre indult. Egyébként azt vettem észre amikor a garázsban ültem benne, hogy alapjáraton néha rángatott, mintha nem kapna elég üzemanyagot vagy levegőt. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy pillangószelep okozza ezt, ki kell cserélni. Annyi lenne a kérdésem, hogy tényleg cserélni kell, vagy elég csak megtisztítani? Köszönöm. Üdv. Nem szokták azt cserélni, mert nem is szokott tönkremenni. ami körülötte tönkremehet az az alapjárati motor, és a potméter, illetve az elkoszolódhat az alapjárati és pillangószelep. Szóval szerintem első körben tisztítás. esetleg ha van diag műszer akkor a potmétert meg lehet nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Inditáskor kb. 3mp-ig világit az olajnyomásjelző lámpa.Lesz ebből valami baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Inditáskor kb. 3mp-ig világit az olajnyomásjelző lámpa.Lesz ebből valami baj? Sztem nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Nem tudjátok véletlenül, ha adott egy hengerfejes C14SE, azt ki lehet cserélni C14NZ fejére? Vagyis az NZ fejre felmegy az SE szívósora/leömlője? Ahogy nézegettem a tömítések egyformának tűnnek. Próbáltam visszakeresni az NZ->SE témánál, de nem találtam iylesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Nem tudjátok véletlenül, ha adott egy hengerfejes C14SE, azt ki lehet cserélni C14NZ fejére? Vagyis az NZ fejre felmegy az SE szívósora/leömlője? Ahogy nézegettem a tömítések egyformának tűnnek. Próbáltam visszakeresni az NZ->SE témánál, de nem találtam iylesmit. Máshogy néz ki a szívósornál a csatlakozás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Nem tudjátok véletlenül, ha adott egy hengerfejes C14SE, azt ki lehet cserélni C14NZ fejére? Vagyis az NZ fejre felmegy az SE szívósora/leömlője? Ahogy nézegettem a tömítések egyformának tűnnek. Próbáltam visszakeresni az NZ->SE témánál, de nem találtam iylesmit. Nem hinném, hogy jó lenne. Más kialakításúak a lyukak, így a tömítés is úgy van kialakítva. SE-nél kerek alakúak a lyukak a szívó gyűjtőcsőn, NZ-nél pedig felül íves, alul egyenes, alagút formájú. Szerk: hopsz, megelőztek. Sokáig néztem az EPC-t. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Unixnál meg Bárdinál néztem az online webshop-ban én is. Más a tömítés. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisti Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok, az lenne a kérdésem hogy tudja e valaki mi a külömbség az X1,4NZ és a C1,4NZ motorok között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok, az lenne a kérdésem hogy tudja e valaki mi a külömbség az X1,4NZ és a C1,4NZ motorok között? Egy pár év, meg egy szín a zöldkártya-matricán :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Egy sürgős kérdés! Indítom az autót elindul majd hirtelen leáll és be sem indult újra. 3x próbálkoztam és nem indul. Üzemanyag ok szivattyút hallom relé kattan. Ma voltam hosszabb távon. (160km) Semmi gond nem volt. Csak az önindító teker! Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sisti Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Egy pár év, meg egy szín a zöldkártya-matricán :) Ennyi? Akkor gyakorlatilag a kettő alkatrészei kompatibilisek egymáshoz? Kell hogy legyen valami külömbség! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Ennyi? Akkor gyakorlatilag a kettő alkatrészei kompatibilisek egymáshoz? Kell hogy legyen valami külömbség! Egy nagyon nagy lényeges különbség van. A szelepfedél már műanyag és van rajta Opel felirat. :D Valamint már alumínium az olajteknő az X14NZ-n. Tényleg egy és ugyanaz a két motor. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Egy sürgős kérdés! Indítom az autót elindul majd hirtelen leáll és be sem indult újra. 3x próbálkoztam és nem indul. Üzemanyag ok szivattyút hallom relé kattan. Ma voltam hosszabb távon. (160km) Semmi gond nem volt. Csak az önindító teker! Szerintetek? Szikra van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts