Morfin Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Mondja. hogy sihuhuhúúúúú? :D Neeee! :) Csak arra a gőzturbinára vagy mire emlékeztet a hangja. Nem tapasztalt senki sem hasonlót? Pl.: ha dombon megyek fel és már kezd erőlködni akkor csinálja.
zotya975 Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Neeee! :D Csak arra a gőzturbinára vagy mire emlékeztet a hangja. Nem tapasztalt senki sem hasonlót? Pl.: ha dombon megyek fel és már kezd erőlködni akkor csinálja. :)
epk947 Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Üdv! Az mitől van hogy mikor alacsony fordulatról gyorsítok olyan hangja van a motornak mint a filmeken a gőzmozdonynak? Eddig azt hittem ez normális de most vettünk tesómnak egy szintén c14se mocis astrát és annak nincs ilyen hangja. Tisztázd előbb, hogy szívás hang-e, kuplung hang-e, váltó hang-e? Ollllaj van-é benne? :D
Morfin Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Tisztázd előbb, hogy szívás hang-e, kuplung hang-e, váltó hang-e? Ollllaj van-é benne? :D A motorban van olaj a váltó megy úgyis "sípol" mikor kevés. Kuplunggal lenne valami nem kis fordulaton csinálná nem? nekem inkább valamilyen szívó hangnak tűnik. De mióta megvan ilyen a hangja.
Guest gorbi Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Neeee! :D Csak arra a gőzturbinára vagy mire emlékeztet a hangja. Nem tapasztalt senki sem hasonlót? Pl.: ha dombon megyek fel és már kezd erőlködni akkor csinálja. Milyen levegőszűrőd van?
kknl Elküldve Január9, 2011 Elküldve Január9, 2011 Üdv! Az mitől van hogy mikor alacsony fordulatról gyorsítok olyan hangja van a motornak mint a filmeken a gőzmozdonynak? Eddig azt hittem ez normális de most vettünk tesómnak egy szintén c14se mocis astrát és annak nincs ilyen hangja. Szerintem gyertya- gyertyakábel probléma , alapjáraton húzogasd le egyenként és kiderül melyik a hunyó. De ezt tudja csinállni a sérült szelep is - vagy ha nem nyit rendessen a szelep pl egy tőkehiba miatt. (törött rugó a tőke olajszelepénél)
pebe Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Lelkes amatőrként készülök a szelepfedél tömítés cserére. Ha már le lesz sezdve a fedél, akkor ott van még egyéb olyan karbantartás, amit érdemes egy füst alatt megejteni?
Dáwid Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Lelkes amatőrként készülök a szelepfedél tömítés cserére. Ha már le lesz sezdve a fedél, akkor ott van még egyéb olyan karbantartás, amit érdemes egy füst alatt megejteni? Szakszerű okosan belenézés (ez csak úgy kell, mert minden hozzáértő mindig szakszerűen belenéz mindenbe amit szétszedett) Úgytudom az előző tömítés lekaparásán kívül nem igazán kell ott mit csinálni :D
soliver Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Megúszta szíjcserével!!!! Le is mostam egyből mert a vontatás az esőbe kicsit elintézte:)
ptomi82 Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Megúszta szíjcserével!!!! Le is mostam egyből mert a vontatás az esőbe kicsit elintézte:) Csak szíjból kapott újat vagy vízpumpából, feszítőből is?
daykiller Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Megúszta szíjcserével!!!! Le is mostam egyből mert a vontatás az esőbe kicsit elintézte:) X16SZR poweeeer!!! :) Remek motorunk van. :D
m_petya Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Amikor kuplungoztuk az autót akkor vettem észre, hogy az olajteknőn vagy egykét igencsak erős rozsdafolt. Megpiszkálni nem mertem, mert nem tudom, hogy milyen vastag a fala. De a rozsda már fel van hólyagosodva. Tudna valaki segíteni, hogy mennyire kell ezt komolyan venni? Vagy sak valami felületi pörsenés lehet? :D
FPepe Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Amikor kuplungoztuk az autót akkor vettem észre, hogy az olajteknőn vagy egykét igencsak erős rozsdafolt. Megpiszkálni nem mertem, mert nem tudom, hogy milyen vastag a fala. De a rozsda már fel van hólyagosodva. Tudna valaki segíteni, hogy mennyire kell ezt komolyan venni? Vagy sak valami felületi pörsenés lehet? :D Neki kell esni drótkoronggal, lepucolni fémtisztára, és kiderül, hogy maradt-e még fém alatta. Ha nem lyukadsz át, akkor rozsdagátlós alapozót, meg pár réteg hőálló festéket adhatsz neki.
m_petya Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Neki kell esni drótkoronggal, lepucolni fémtisztára, és kiderül, hogy maradt-e még fém alatta. Ha nem lyukadsz át, akkor rozsdagátlós alappozót, mag pár réteg hőálló festéket adhatsz neki. Ha átlyukad akkor meg van értelme a keresek rovatban feladott cikkemnek : :D
Morfin Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Szerintem gyertya- gyertyakábel probléma , alapjáraton húzogasd le egyenként és kiderül melyik a hunyó. De ezt tudja csinállni a sérült szelep is - vagy ha nem nyit rendessen a szelep pl egy tőkehiba miatt. (törött rugó a tőke olajszelepénél) Megtapogattam a gyertyapipát és lefulladt! De a pipa új meg a gyertya se túl régi ngk. Ebbe a ködben 2 tőt látok is szikrázni. Köszi
Imike20 Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Sziasztok! Mai nap lecseréltem a főtengely szíjtárcsámat Újra! + kapott Új szíjat is! Mi okból adhat ki vonyító hangot a szíj? Generátor tárcsa is kb 1 éves
FPepe Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Sziasztok! Mai nap lecseréltem a főtengely szíjtárcsámat Újra! + kapott Új szíjat is! Mi okból adhat ki vonyító hangot a szíj? Generátor tárcsa is kb 1 éves Szíjfeszesség megfelelő?
Imike20 Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Szíjfeszesség megfelelő? Majd holnap spanolok rajta egy kicsit! Kb mennyire legyen feszes 1cm kb legyen benyomható?
kknl Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Sziasztok! Mai nap lecseréltem a főtengely szíjtárcsámat Újra! + kapott Új szíjat is! Mi okból adhat ki vonyító hangot a szíj? Generátor tárcsa is kb 1 éves Fel van töltve az aksid?A generátor elég nagy ellenállást fejt ki ha tölt, szorj rá hintőport :D
Imike20 Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Fel van töltve az aksid?A generátor elég nagy ellenállást fejt ki ha tölt, szorj rá hintőport :) Fel van töltve! Inkább szappan nem? :D
kknl Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Fel van töltve! Inkább szappan nem? :D Nekem a por vált be , a szappan az csúszik nem?
daykiller Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Nekem a por vált be , a szappan az csúszik nem? Nekem klímával sem csúszott meg soha. Tehát a csúszás okát kell elhárítani, nem ideiglenes megoldásokat találni/alkalmazni, szerintem.
zotya975 Elküldve Január10, 2011 Elküldve Január10, 2011 Nekem a por vált be , a szappan az csúszik nem? A szappan összeszedi a gumiport az ékszíjról ezért szokták odafogni pörgés közben.
ptomi82 Elküldve Január12, 2011 Elküldve Január12, 2011 Nem tudom, van-e valamelyikőtöknek tapasztalata/ismerete... Olyan perverz kérdésem lenne, hogy vajon az X20XEV blokkja azonos-e a C20XE-ével (vagyis C20XE-be bele lehet-e tenni az X20XEV blokkot)?
Recommended Posts