Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv! Az mitől van hogy mikor alacsony fordulatról gyorsítok olyan hangja van a motornak mint a filmeken a gőzmozdonynak? Eddig azt hittem ez normális de most vettünk tesómnak egy szintén c14se mocis astrát és annak nincs ilyen hangja.

Tisztázd előbb, hogy szívás hang-e, kuplung hang-e, váltó hang-e? Ollllaj van-é benne? :D

Link to comment
Megosztás:

Tisztázd előbb, hogy szívás hang-e, kuplung hang-e, váltó hang-e? Ollllaj van-é benne? :D

A motorban van olaj a váltó megy úgyis "sípol" mikor kevés. Kuplunggal lenne valami nem kis fordulaton csinálná nem? nekem inkább valamilyen szívó hangnak tűnik. De mióta megvan ilyen a hangja.

Link to comment
Megosztás:

Neeee! :D Csak arra a gőzturbinára vagy mire emlékeztet a hangja. Nem tapasztalt senki sem hasonlót? Pl.: ha dombon megyek fel és már kezd erőlködni akkor csinálja.

Milyen levegőszűrőd van?

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Az mitől van hogy mikor alacsony fordulatról gyorsítok olyan hangja van a motornak mint a filmeken a gőzmozdonynak? Eddig azt hittem ez normális de most vettünk tesómnak egy szintén c14se mocis astrát és annak nincs ilyen hangja.

Szerintem gyertya- gyertyakábel probléma , alapjáraton húzogasd le egyenként és kiderül melyik a hunyó.

De ezt tudja csinállni a sérült szelep is - vagy ha nem nyit rendessen a szelep pl egy tőkehiba miatt. (törött rugó a tőke olajszelepénél)

Link to comment
Megosztás:

Lelkes amatőrként készülök a szelepfedél tömítés cserére. Ha már le lesz sezdve a fedél, akkor ott van még egyéb olyan karbantartás, amit érdemes egy füst alatt megejteni?

Szakszerű okosan belenézés (ez csak úgy kell, mert minden hozzáértő mindig szakszerűen belenéz mindenbe amit szétszedett) Úgytudom az előző tömítés lekaparásán kívül nem igazán kell ott mit csinálni :D

Link to comment
Megosztás:

Amikor kuplungoztuk az autót akkor vettem észre, hogy az olajteknőn vagy egykét igencsak erős rozsdafolt. Megpiszkálni nem mertem, mert nem tudom, hogy milyen vastag a fala. De a rozsda már fel van hólyagosodva. Tudna valaki segíteni, hogy mennyire kell ezt komolyan venni? Vagy sak valami felületi pörsenés lehet? :D

Link to comment
Megosztás:

Amikor kuplungoztuk az autót akkor vettem észre, hogy az olajteknőn vagy egykét igencsak erős rozsdafolt. Megpiszkálni nem mertem, mert nem tudom, hogy milyen vastag a fala. De a rozsda már fel van hólyagosodva. Tudna valaki segíteni, hogy mennyire kell ezt komolyan venni? Vagy sak valami felületi pörsenés lehet? :D

Neki kell esni drótkoronggal, lepucolni fémtisztára, és kiderül, hogy maradt-e még fém alatta. Ha nem lyukadsz át, akkor rozsdagátlós alapozót, meg pár réteg hőálló festéket adhatsz neki.

Link to comment
Megosztás:

Neki kell esni drótkoronggal, lepucolni fémtisztára, és kiderül, hogy maradt-e még fém alatta. Ha nem lyukadsz át, akkor rozsdagátlós alappozót, mag pár réteg hőálló festéket adhatsz neki.

Ha átlyukad akkor meg van értelme a keresek rovatban feladott cikkemnek : :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem gyertya- gyertyakábel probléma , alapjáraton húzogasd le egyenként és kiderül melyik a hunyó.

De ezt tudja csinállni a sérült szelep is - vagy ha nem nyit rendessen a szelep pl egy tőkehiba miatt. (törött rugó a tőke olajszelepénél)

Megtapogattam a gyertyapipát és lefulladt! De a pipa új meg a gyertya se túl régi ngk. Ebbe a ködben 2 tőt látok is szikrázni. Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mai nap lecseréltem a főtengely szíjtárcsámat Újra! + kapott Új szíjat is! Mi okból adhat ki vonyító hangot a szíj? Generátor tárcsa is kb 1 éves

Fel van töltve az aksid?A generátor elég nagy ellenállást fejt ki ha tölt, szorj rá hintőport :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.