ihbastra Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Hogyne lehetne, a termosztát házától függ. Az egyikbe van annyi plussz hely, hogy simán berakható fordítva, hézagmentesen felrakható a helyére. Ilyenkor aztán 105-fokon nyit. :D De fűtés az van rendesen! :) A c14nz motor hengerfeje úgy van kiképezve hogy ne lehessen fordítva összeszerelni! Ettöl végül is lehet hogy bele lehet erőszakolni fordítva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 A c14nz motor hengerfeje úgy van kiképezve hogy ne lehessen fordítva összeszerelni! Ettöl végül is lehet hogy bele lehet erőszakolni fordítva! Ez így ebben a formában nem állja meg a helyét. A HF-be normál esetben a termosztát nagyobbik rugós vége kerül, éppen ezért bőven van ott hely ha fordítva a kisebbik felével befele akarod berakni. A mutatvány ott bukik meg, hogy ha a rugós vége néz kifele, akkor nem megy rá a termosztát háza, marad 2-3 mm rés. Mint említettem nekem valamiért öblösebb a házon ez a rész, fordítva is bement a helyére szivárgásmentesen illeszkedve. Kérésedre fényképpel is alátámasztom elméletem, mert mit ad Isten pont van itthon HF, és termosztát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Ez így ebben a formában nem állja meg a helyét. A HF-be normál esetben a termosztát nagyobbik rugós vége kerül, éppen ezért bőven van ott hely ha fordítva a kisebbik felével befele akarod berakni. A mutatvány ott bukik meg, hogy ha a rugós vége néz kifele, akkor nem megy rá a termosztát háza, marad 2-3 mm rés. Mint említettem nekem valamiért öblösebb a házon ez a rész, fordítva is bement a helyére szivárgásmentesen illeszkedve. Kérésedre fényképpel is alátámasztom elméletem, mert mit ad Isten pont van itthon HF, és termosztát. :D Igen igazad van, nekem pl. nem lehetne rátenni a termosztát házat a rugós fele véget! A lényeg hogy cserélem valamelyik nap és kiderül minden! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Igen igazad van, nekem pl. nem lehetne rátenni a termosztát házat a rugós fele véget! A lényeg hogy cserélem valamelyik nap és kiderül minden! Nem mindegyiket lehet rátenni a termosztát fordított helyzetében a balszerencse engem olyannal hozott össze, ami felmegy így is-úgy is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Neten nem nagyon lehet találni gyári termosztátot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Neten nem nagyon lehet találni gyári termosztátot! A Wahler gyárinak számít, ha jól tévedek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Neten nem nagyon lehet találni gyári termosztátot! Milyen márkára gondolsz? Általában Wahlert ajánlják, (majdnem :D ) mndenkinek bejön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Milyen márkára gondolsz? Általában Wahlert ajánlják, (majdnem :D ) mndenkinek bejön. Ami a kezembe van most arra az van írva hogy Wahler made in Germany! Ez lenne a gyári!? Én azt hittem hogy GM van a gyárira írva mint minden más alkatrészre! Ui. ez 4 évig volt az autóba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Ami a kezembe van most arra az van írva hogy Wahler made in Germany! Ez lenne a gyári!? Én azt hittem hogy GM van a gyárira írva mint minden más alkatrészre! Ui. ez 4 évig volt az autóba! Az teljesen jó, ha 4 évet kibírt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Urak! Nem ide tartozik de ha már itt beszélünk megkérdezem már hogy nem tudtok véletlenül gyári elektromos antennát? Szeretnék egyet hogy ne keljen húzgálni, szokásom elfelejteni és csak menet közbe veszem észre hogy miért röcsög arádió! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Ami a kezembe van most arra az van írva hogy Wahler made in Germany! Ez lenne a gyári!? Én azt hittem hogy GM van a gyárira írva mint minden más alkatrészre! Ui. ez 4 évig volt az autóba! Vehetsz Wahlert, de a Gates is jó, csak figyelj oda, hogy a gumigyűrűje is meglegyen, szokásuk a boltosoknak kivenni a dobozból, és külön jó pénzért adni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December30, 2010 Megoszt Elküldve December30, 2010 Szerintetek ez jó lehet C20XE-hez? http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...jelado_uj_bosch Nagy varázslat nem lehet benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 sziasztok :D megint problémával állok elétek :) ma azt kezdte el csinálni a kis huncut, hogy nem áll le... hiába forgatom el a kulcsot, a motor megy tovább tovább. Úgy sikerül leállítani a motort, hogy lefullasztom, de a gyújtás rajta marad :) Arra rájöttem, hogy amikor lecsukom a csomagtér ajtót, akkor viszont leáll rendesen... tehát a gyújtás sem lesz rajta... elfordított kulccsal... ilyennel még nem találkoztam... szerintetek mi lehet a baj? Az akksit már lassan 2 naponta töltöm, hogy életet leheljek az autóba. Talán az akksi adta meg magát? Vagy egy kábel adhatta meg magát a csomagtér és a motortér között? o.O Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 sziasztok :D megint problémával állok elétek :P ma azt kezdte el csinálni a kis huncut, hogy nem áll le... hiába forgatom el a kulcsot, a motor megy tovább tovább. Úgy sikerül leállítani a motort, hogy lefullasztom, de a gyújtás rajta marad :D Arra rájöttem, hogy amikor lecsukom a csomagtér ajtót, akkor viszont leáll rendesen... tehát a gyújtás sem lesz rajta... elfordított kulccsal... ilyennel még nem találkoztam... szerintetek mi lehet a baj? Az akksit már lassan 2 naponta töltöm, hogy életet leheljek az autóba. Talán az akksi adta meg magát? Vagy egy kábel adhatta meg magát a csomagtér és a motortér között? o.O :) Mi köze lehet a gyújtásnak a csomagtartó ajtó lecsukáshoz? :) Nem a gyújtáskapcsolód van extrém módon kikészülve? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 :) Mi köze lehet a gyújtásnak a csomagtartó ajtó lecsukáshoz? :) Nem a gyújtáskapcsolód van extrém módon kikészülve? :D ezen lepődtem meg... már vettem elő a barkácskészletem (:D) ami a csomagtartóban van, ahogy lecsuktam azonnal leállt a motor, ill. nem volt rajta már gyújtás. Én is tanácstalan vagyok... nem hiszem ,hogy tönkre ment volna a gyújtáskapcsolóm... de megnézem... bár nem tudom, hogy mit kéne látnom o.O :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 ezen lepődtem meg... már vettem elő a barkácskészletem (:D) ami a csomagtartóban van, ahogy lecsuktam azonnal leállt a motor, ill. nem volt rajta már gyújtás. Én is tanácstalan vagyok... nem hiszem ,hogy tönkre ment volna a gyújtáskapcsolóm... de megnézem... bár nem tudom, hogy mit kéne látnom o.O :) Pedig nagy eséllyel a gyújtáskapcsoló lesz, és ahogy lecsuktad a rázkódástól történt mindez. Egyébként qrva veszélyes, mihamarabb járj utána a dolognak. Velem még ladával történt -erősen megmaradt bennem, pedig már húsz éve történt- hogy egy pótos IFA előzése közben ment el a gyújtás és kinyomott kuplunggal épphogy be tudtam gurulni elé, mert szemből is rohamosan közeledett egy nagy hűtőrács. Nos, a gyújtáskapcsoló-betét (nem a zárbetét!) volt kikopva. Astránál nem tudom hogy van, de annál külön lehetett cserélni. -Elkopott -mondhatnánk, de később egy szaki felvilágosított, hogy ha egy nagy, nehéz kulcscsomó is fityeg rajta, az menet közben idő előtt szétrázza, kikoptatja. Azóta külön van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 ezen lepődtem meg... már vettem elő a barkácskészletem (:D) ami a csomagtartóban van, ahogy lecsuktam azonnal leállt a motor, ill. nem volt rajta már gyújtás. Én is tanácstalan vagyok... nem hiszem ,hogy tönkre ment volna a gyújtáskapcsolóm... de megnézem... bár nem tudom, hogy mit kéne látnom o.O :) Ez a gyujtáskapcsoló elektromos része, két csavar fogja rá magára a kulcsos részre, egy látszik szemből, egy meg el van rejve a műszerfal felé. Nem szedtem szét, de gondolom tovább lehet bontani: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 sziasztok :) megint problémával állok elétek :) ma azt kezdte el csinálni a kis huncut, hogy nem áll le... hiába forgatom el a kulcsot, a motor megy tovább tovább. Úgy sikerül leállítani a motort, hogy lefullasztom, de a gyújtás rajta marad :D Arra rájöttem, hogy amikor lecsukom a csomagtér ajtót, akkor viszont leáll rendesen... tehát a gyújtás sem lesz rajta... elfordított kulccsal... ilyennel még nem találkoztam... szerintetek mi lehet a baj? Az akksit már lassan 2 naponta töltöm, hogy életet leheljek az autóba. Talán az akksi adta meg magát? Vagy egy kábel adhatta meg magát a csomagtér és a motortér között? o.O Szerintem is a kopott gyújtáskapcsoló lehet az! Ha eredeti, akkor hamarosan 20 éves lesz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 sziasztok :) megint problémával állok elétek :) ma azt kezdte el csinálni a kis huncut, hogy nem áll le... hiába forgatom el a kulcsot, a motor megy tovább tovább. Úgy sikerül leállítani a motort, hogy lefullasztom, de a gyújtás rajta marad :D Arra rájöttem, hogy amikor lecsukom a csomagtér ajtót, akkor viszont leáll rendesen... tehát a gyújtás sem lesz rajta... elfordított kulccsal... ilyennel még nem találkoztam... szerintetek mi lehet a baj? Az akksit már lassan 2 naponta töltöm, hogy életet leheljek az autóba. Talán az akksi adta meg magát? Vagy egy kábel adhatta meg magát a csomagtér és a motortér között? o.O Van riasztó az autóban? Esetleg még az lehet olyan pont, ahol azok a vezetékek találkoznak..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Ez a gyujtáskapcsoló elektromos része, két csavar fogja rá magára a kulcsos részre, egy látszik szemből, egy meg el van rejve a műszerfal felé. Nem szedtem szét, de gondolom tovább lehet bontani: http://pics.coldline.hu/pics/146319-20101231-FJiKoU.jpg Szét lehet szedni de nem érdemes ,javitani nehéz és a boltban csak 2-3 e ft. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve December31, 2010 Megoszt Elküldve December31, 2010 Szét lehet szedni de nem érdemes ,javitani nehéz és a boltban csak 2-3 e ft. Dehogy nehéz, max 15perc ki és beszereléssel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 köszönöm a segítséget... akkor veszek egy gyújtás kapcsolót :D megpróbálom megszakérteni :) amúgy nincs riasztó a kocsiban! Boldog Új Évet Kívánok minden cartársnak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Dehogy nehéz, max 15perc ki és beszereléssel. Végülis ez csupán a meghibásodás jellegétől függ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Szerintetek ez jó lehet C20XE-hez? http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektroni...jelado_uj_bosch Nagy varázslat nem lehet benne... Valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2011 Megoszt Elküldve Január1, 2011 Valaki? Egy skoda alkatrész mióta jó Opel mocihoz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts