ptomi82 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Tömítésnek ez jó minőség?: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=3770 Én szívem szerint a Reinz-et tenném bele, de ez csak az én véleményem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Én szívem szerint a Reinz-et tenném bele, de ez csak az én véleményem. Arra gondoltam, csak a linket nem jól copy-ztam. Na akkor meglesz a programom a két ünnep között Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Tömítésnek ez jó minőség?: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=3770 Jó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Jó :lol: Akkor a gyengébbek kedvéért (az én kedvemért) összegezzük: Veszek egy ilyen tömítést + tömítő pasztát (azt még pontosítani kell, mert ezer fajta van az Unixnál is) Valahol kinézem a nyomaték értéket. Egyszerű művelettel cserélem a tömítést és a megfelelő nyomatékkal visszahúzom a csavarokat bentről kifelé csigavonalban. Így kell-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Akkor a gyengébbek kedvéért (az én kedvemért) összegezzük: Veszek egy ilyen tömítést + tömítő pasztát (azt még pontosítani kell, mert ezer fajta van az Unixnál is) Valahol kinézem a nyomaték értéket. Egyszerű művelettel cserélem a tömítést és a megfelelő nyomatékkal visszahúzom a csavarokat bentről kifelé csigavonalban. Így kell-e? pasztát ha keresel jót akkor csapágyboltokban, meg szerszámboltban lehet venni loctite 596-ot. birja az olajat és a hőt is. cserébe jó drága :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Akkor a gyengébbek kedvéért (az én kedvemért) összegezzük: Veszek egy ilyen tömítést + tömítő pasztát (azt még pontosítani kell, mert ezer fajta van az Unixnál is) Valahol kinézem a nyomaték értéket. Egyszerű művelettel cserélem a tömítést és a megfelelő nyomatékkal visszahúzom a csavarokat bentről kifelé csigavonalban. Így kell-e? Így :lol: Pasztából jó az is, amit az autószerelők használnak, piros színű, a nevét nem tudom, autósboltban biztos tudják. Én Reinzosilt használtam, ha be tudod szerezni, az még jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Nem inkább a vezérműszíj szakadt el? Az ékszíj az a generátort hajtja, ha nem hosszbordás szíj. Hoppá tényleg bocsi! :lol: pedig a vezérmű volt az eszembe! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 x17dtl befecskendező tömítő rézgyűrű cikkszáma valakinek így hasból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 x17dtl befecskendező tömítő rézgyűrű cikkszáma valakinek így hasból? Kétfélét ír az EPC: 0.5mm és 1.5mm vastagot, nem tudom, mitől függ, melyik kell bele, az elsőnek 08 21 203, a vastagabbnak 08 21 208 a száma. De haver OFF autójához méret alapján vettem tűzkarikát csapágyboltban ( Neked: 17.5x21x0.5mm, ill. 17.5x21x1.5mm). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Kétfélét ír az EPC: 0.5mm és 1.5mm vastagot, nem tudom, mitől függ, melyik kell bele, az elsőnek 08 21 203, a vastagabbnak 08 21 208 a száma. De haver OFF autójához méret alapján vettem tűzkarikát csapágyboltban ( Neked: 17.5x21x0.5mm, ill. 17.5x21x1.5mm). Köszönöm, nem bírtam Veszprémben beszerezni, kilágyítottam a régit és összeraktam azzal, egyelőre úgy néz ki jó... Aztán majd az ünnepek után teszek bele normálisat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Csáo szerintetek milyen hibát dob az ECU ha nincs jól pozicionállva a vezérlés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Csáo szerintetek milyen hibát dob az ECU ha nincs jól pozicionállva a vezérlés? Heló! Haveromék Seatján (1.4 16V) asszem a gyújtómodulokra panaszkodott. Két foggal volt elcsúszva.. Persze ez nem biztos, hogy így van nálunk is, csak gondoltam leírom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Heló! Haveromék Seatján (1.4 16V) asszem a gyújtómodulokra panaszkodott. Két foggal volt elcsúszva.. Persze ez nem biztos, hogy így van nálunk is, csak gondoltam leírom :lol: Nyolcszelepesnél szerintem nem tudna rá anyázni, mert csak főtengely jeladó van azoknál. 16 szelepes Opel motoroknál már van vezérműtengely jeladó is. DE biztosra nem tudom mondani, ez csak egy vélemény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Nyolcszelepesnél szerintem nem tudna rá anyázni, mert csak főtengely jeladó van azoknál. 16 szelepes Opel motoroknál már van vezérműtengely jeladó is. DE biztosra nem tudom mondani, ez csak egy vélemény. Én se vagyok benne biztos, hogy ki tudná mondani, hogy elcsúszott a vezérlés, még annál a korszerűbb motornál se tudta, csak érezte, hogy valami nem okés. Amúgy ha el van csúszva a vezérlés, azt hallani is lehet, gondolom én :lol: Bár hála a jó égnek még nem volt ilyen gondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Én se vagyok benne biztos, hogy ki tudná mondani, hogy elcsúszott a vezérlés, még annál a korszerűbb motornál se tudta, csak érezte, hogy valami nem okés. Amúgy ha el van csúszva a vezérlés, azt hallani is lehet, gondolom én :lol: Bár hála a jó égnek még nem volt ilyen gondom. Az a helyzet hogy amikor összeraktam kb 1/2 fog eltérést véltem látni a szijburkolat és a vezérmükerék között. Nem tudom hogy ezek a jelek gyáriak vagy házilag készültek , a vezérlés egyértelmü mivel a főtengely jelen van a vezérműtengelyt pedig a szeleprugok nem engedik elfordulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Az a helyzet hogy amikor összeraktam kb 1/2 fog eltérést véltem látni a szijburkolat és a vezérmükerék között. Nem tudom hogy ezek a jelek gyáriak vagy házilag készültek , a vezérlés egyértelmü mivel a főtengely jelen van a vezérműtengelyt pedig a szeleprugok nem engedik elfordulni. Elszakadt a szíj, vagy csak simán cserélted? Amikor nekem elszakadt, és sem tudtam jelre rakni, mint később kiderült az egyik himba el volt törve, az okozta, hogy pont a jelről "elhúzták" a szeleprugók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Elszakadt a szíj, vagy csak simán cserélted? Amikor nekem elszakadt, és sem tudtam jelre rakni, mint később kiderült az egyik himba el volt törve, az okozta, hogy pont a jelről "elhúzták" a szeleprugók. Csak a főtengely szimeringet cseréltem. Talán a tőkék kicsit engednek és az befolyásolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Csak a főtengely szimeringet cseréltem. Talán a tőkék kicsit engednek és az befolyásolja. Az is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovi100 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Sziasztok Látom volt már szó róla! De szeretnék pontosabb leírást az NZ-SE átalakításról! X14NZ mocira hol lehet venni X14SE hengerfejet meg egyebet vagy jó a C14SE? X14NZ mocira az X14XE 16V hengerfej feltehető? Vagy mivel járna egy komplett motorcsere? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Elszakadt a szíj, vagy csak simán cserélted? Amikor nekem elszakadt, és sem tudtam jelre rakni, mint később kiderült az egyik himba el volt törve, az okozta, hogy pont a jelről "elhúzták" a szeleprugók. Ezt igazából nem értem, tekintve, hogy a szíjnak adott a hossza (és fogszáma). Ha megfeszíted a kellő értékkel és körbeforgatod a motort, elvileg jelen kéne lenie mind2-nek. Persze, ha jól raktad fel. Ha nem, akkor korrigálod: a főtengelyen kell egy foggal odébb rakni, tekintve, hogy az 2x annyit forog, mint a vezérmű tengely. Így a főtengelyen 1 fog=veztengelyen 1/2 fog. Ha hülyeséget írtam, lehet anyázni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Sziasztok Látom volt már szó róla! De szeretnék pontosabb leírást az NZ-SE átalakításról! X14NZ mocira hol lehet venni X14SE hengerfejet meg egyebet vagy jó a C14SE? X14NZ mocira az X14XE 16V hengerfej feltehető? Vagy mivel járna egy komplett motorcsere? http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=117146 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kovi100 Elküldve December26, 2010 Megoszt Elküldve December26, 2010 Még 1 kérdés: X14NZ mocira rá lehet tenni egy X14XE vagyis 1.4 16V hengerfejet meg egyebet ami csak kell hozzá? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Hali!! 2 napja arra lettem figyelmes,hogy reggel mikor beinditottam az autót(93-as c18nz) az alapjárat fölment 1800-ra majd visszajött 1000-re és igy ingadozott a két érték között. Szerintetek mi lehet a probléma?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Hali!! 2 napja arra lettem figyelmes,hogy reggel mikor beinditottam az autót(93-as c18nz) az alapjárat fölment 1800-ra majd visszajött 1000-re és igy ingadozott a két érték között. Szerintetek mi lehet a probléma?? Az ECU probálja beszabályozni az alapjáratot , lehet akár egy nem elégségesem müködö gyergya is. Medig tart? Amig nem stabilizállodik az olajnyomás lehet ilyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2010 Megoszt Elküldve December27, 2010 Ezt igazából nem értem, tekintve, hogy a szíjnak adott a hossza (és fogszáma). Ha megfeszíted a kellő értékkel és körbeforgatod a motort, elvileg jelen kéne lenie mind2-nek. Persze, ha jól raktad fel. Ha nem, akkor korrigálod: a főtengelyen kell egy foggal odébb rakni, tekintve, hogy az 2x annyit forog, mint a vezérmű tengely. Így a főtengelyen 1 fog=veztengelyen 1/2 fog. Ha hülyeséget írtam, lehet anyázni... :lol: Nem írtál hülyeséget, csak nekem meg sem állt a vezérlés kereke a jelnél, az említett törött himba miatt. Szerencsére. :) Hali!! 2 napja arra lettem figyelmes,hogy reggel mikor beinditottam az autót(93-as c18nz) az alapjárat fölment 1800-ra majd visszajött 1000-re és igy ingadozott a két érték között. Szerintetek mi lehet a probléma?? Alapjárati léptetőmotor volt már takarítva? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts