opelfan92 Elküldve December20, 2010 Megoszt Elküldve December20, 2010 Autót, autó-hirdető oldalakon lehet találni. pl.:Itt, de ez itt már OFF. Ezzel tipli csevegésbe :lol: köcce Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Most egy 1.4 X14NZ moci van a kocsimba és minden vágyam egy C20XE moci lenne! Erre szeretném cserélni! Hát, sok szerencsét. Iszonyú sok munka, szívás, anyázás vár rád. Rengeteg járulékos költség, még akkor is ha egy komplett autód van donornak. És ha végeztél vele, akkor is van egy öszvér autód, amit nem tudsz sosem hivatalossá tenni. De te tudod. Szerintem anyagilag, és minden téren jobban járnál, ha a mostanit eladnád, és vennél egy nagy motorost. Azok eleve olcsóbbak, a nagy motor miatt. A maradék pénzt pedig ráköltenéd, az ujra, és van egy 2.0 ás megbízható autód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Hát, sok szerencsét. Iszonyú sok munka, szívás, anyázás vár rád. Rengeteg járulékos költség, még akkor is ha egy komplett autód van donornak. És ha végeztél vele, akkor is van egy öszvér autód, amit nem tudsz sosem hivatalossá tenni. De te tudod. Szerintem anyagilag, és minden téren jobban járnál, ha a mostanit eladnád, és vennél egy nagy motorost. Azok eleve olcsóbbak, a nagy motor miatt. A maradék pénzt pedig ráköltenéd, az ujra, és van egy 2.0 ás megbízható autód. A maradék pénzt pedig ráköltenéd, az újra... az átírásra, a biztosításra, meg a teljesítményadóra :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 A maradék pénzt pedig ráköltenéd, az újra... az átírásra, a biztosításra, meg a teljesítményadóra :lol: Nem ezt irtam? :) Csak nem részleteztem. :lol: :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 És ha az X14NZ mocimat X14XE 16V mocira szeretném cserélni akkor is necces a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 És ha az X14NZ mocimat X14XE 16V mocira szeretném cserélni akkor is necces a dolog? Elég nagy (vissza) lépést tettél tegnap óta. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 És ha az X14NZ mocimat X14XE 16V mocira szeretném cserélni akkor is necces a dolog? -Szeretnék venni egy csomag ropit. -100ft lesz. -Annyim nincs. Kérek akkor 3szálat... Értelme? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 És ha az X14NZ mocimat X14XE 16V mocira szeretném cserélni akkor is necces a dolog? Végülis teljesen mindegy mit akarsz beletenni, hivatalosan csak azonos motorkódut lehet sima motorcserénél, az összes többi már meghaladja a kocsicsere költségét (ha egyáltalán lehet ), tehát nem éri meg. Ami működik nagyobb lebukás veszélye nélkül az pölö az NZ-SE átalakítás, mert a motorszám marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Végülis teljesen mindegy mit akarsz beletenni, hivatalosan csak azonos motorkódut lehet sima motorcserénél, az összes többi már meghaladja a kocsicsere költségét (ha egyáltalán lehet ), tehát nem éri meg. Ami működik nagyobb lebukás veszélye nélkül az pölö az NZ-SE átalakítás, mert a motorszám marad. Ne mondj már hülyeségeket lécci. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Ne mondj már hülyeségeket lécci. :lol: Akkor lökd a frankót Mester! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 A következő lenne a kérdésem: Milyen márkájú dugattyúgyűrű ill. főtengely csapágy használatát javasoljátok (gyári ill. utángyáriak közül melyik)? Ha tudnátok cikkszámot is írni, az még jobb lenne. (20XE, típusidegen) Ha valaki esetleg azt is meg tudná mondani, hogy a hajtókar csapágyak ebben a motorban 19,3 vagy 20,3mm szélesek, az maga lenne a nirvana. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 A következő lenne a kérdésem: Milyen márkájú dugattyúgyűrű ill. főtengely csapágy használatát javasoljátok (gyári ill. utángyáriak közül melyik)? Ha tudnátok cikkszámot is írni, az még jobb lenne. (20XE, típusidegen) Ha valaki esetleg azt is meg tudná mondani, hogy a hajtókar csapágyak ebben a motorban 19,3 vagy 20,3mm szélesek, az maga lenne a nirvana. Köszi előre is. Ha jó állapotu a hüvely akkor érdemes a drágábat mert az nehezebben kopik be. neken 2 márkát szoktak ajánlani az egyik a köbelshmith vagy valami hasonló , 3-20e-ft ig vannak az árak nem könyü választani.... Amig nem mérted le a csapágyat hogy akarsz cserélni? Az 5% széleségkülömbség igazán domináns :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Ha jó állapotu a hüvely akkor érdemes a drágábat mert az nehezebben kopik be. neken 2 márkát szoktak ajánlani az egyik a köbelshmith vagy valami hasonló , 3-20e-ft ig vannak az árak nem könyü választani.... Amig nem mérted le a csapágyat hogy akarsz cserélni? Az 5% széleségkülömbség igazán domináns :lol: Köszi a választ, természetesen le fogom mérni. Igaz, motorszámot nem írtam, így nehéz megmondani a csapágy méretet. Mindez attól függ, mit mutat a kompresszió mérés, ha jó, nem állok neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 Ha jó állapotu a hüvely akkor érdemes a drágábat mert az nehezebben kopik be. neken 2 márkát szoktak ajánlani az egyik a köbelshmith vagy valami hasonló , 3-20e-ft ig vannak az árak nem könyü választani.... Amig nem mérted le a csapágyat hogy akarsz cserélni? Az 5% széleségkülömbség igazán domináns :lol: http://www.kolbenschmidt.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2010 Megoszt Elküldve December21, 2010 A következő lenne a kérdésem: Milyen márkájú dugattyúgyűrű ill. főtengely csapágy használatát javasoljátok (gyári ill. utángyáriak közül melyik)? Ha tudnátok cikkszámot is írni, az még jobb lenne. (20XE, típusidegen) Ha valaki esetleg azt is meg tudná mondani, hogy a hajtókar csapágyak ebben a motorban 19,3 vagy 20,3mm szélesek, az maga lenne a nirvana. Köszi előre is. Gyári cikkszámok: - főtengelycsapágy (alapméretű): 06 18 049 - dugattyúgyűrűk (alapméretű): 1.: 06 30 099 2.: 06 30 283 3. (olajlehúzó): 06 32 109 Kolbenschmidt főtengelycsapágy készlet (alapméretű): 87 393 600 STD Mahle dugattyúgyűrű készlet (alapméretű, gondolom 1 dugóra): 01158N0 Götze dugattyúgyűrű készlet (alapméretű, 1 dugóra): 08-306800-00 STD Remélem segít vmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Gyári cikkszámok: - főtengelycsapágy (alapméretű): 06 18 049 - dugattyúgyűrűk (alapméretű): 1.: 06 30 099 2.: 06 30 283 3. (olajlehúzó): 06 32 109 Kolbenschmidt főtengelycsapágy készlet (alapméretű): 87 393 600 STD Mahle dugattyúgyűrű készlet (alapméretű, gondolom 1 dugóra): 01158N0 Götze dugattyúgyűrű készlet (alapméretű, 1 dugóra): 08-306800-00 STD Remélem segít vmit. Örök hálám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Cserélnem kellene szelepfedél tömítést, mert ereszti az olajat. Ez a művelet "csak" abból áll, hohy 8 db csavar ki - fedél le - felfekvő felületek letisztít - új tömítés+fedél helyére - 8 db csavar visszateker? Mert ha csak ennyi, akkor saját kezűleg megcsinálom, de bonyolultabb műveletbe nem biztos, hogy belevágnék, mert nem akaron magamnak nagyobb kárt csinálni, mint egy szerelő munkadíja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Cserélnem kellene szelepfedél tömítést, mert ereszti az olajat. Ez a művelet "csak" abból áll, hohy 8 db csavar ki - fedél le - felfekvő felületek letisztít - új tömítés+fedél helyére - 8 db csavar visszateker? Mert ha csak ennyi, akkor saját kezűleg megcsinálom, de bonyolultabb műveletbe nem biztos, hogy belevágnék, mert nem akaron magamnak nagyobb kárt csinálni, mint egy szerelő munkadíja. Érdemes tömítőanyagot is tenni, úgy tuti, hogy nem fog ereszteni, de amúgy tényleg ennyi. Bár úgy tudom, hogy nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Érdemes tömítőanyagot is tenni, úgy tuti, hogy nem fog ereszteni, de amúgy tényleg ennyi. Bár úgy tudom, hogy nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat. És a tömítőpasztának milyen tulajdonságokkal kell bírnia (hőálló?, nyomásálló? stb...) Esetleg egy bevált konkrét márka/típus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 És a tömítőpasztának milyen tulajdonságokkal kell bírnia (hőálló?, nyomásálló? stb...) Esetleg egy bevált konkrét márka/típus? Én egy bontóban vettem gyári pasztát, asszem 1500-ért, azzal tömítettem a kartert, teljesen jó. Nincs előttem, nem tudok cikkszámot írni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 És a tömítőpasztának milyen tulajdonságokkal kell bírnia (hőálló?, nyomásálló? stb...) Esetleg egy bevált konkrét márka/típus? Én Reinzosil-t használtam, kb. 2 éve, azóta egy csepp se jött mellette. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Érdemes tömítőanyagot is tenni, úgy tuti, hogy nem fog ereszteni, de amúgy tényleg ennyi. Bár úgy tudom, hogy nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat. :lol: Minden csavart nyomatékkal kell meghúzni, kérdés hogy mekkorával. Dz szerintem nagy jelentősége csak a HF-csavaroknál van. Nekem mondjuk nincs szerencsém a tömítésekkel, mert a karternél, és a szelepfedélnél is szivárog az olaj, pedig mindkettő pasztázva lett. Mondjuk a karternél kellett volna csarvarrögzítőznöm, mert kilazultak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 :lol: Minden csavart nyomatékkal kell meghúzni, kérdés hogy mekkorával. Dz szerintem nagy jelentősége csak a HF-csavaroknál van. Nekem mondjuk nincs szerencsém a tömítésekkel, mert a karternél, és a szelepfedélnél is szivárog az olaj, pedig mindkettő pasztázva lett. Mondjuk a karternél kellett volna csarvarrögzítőznöm, mert kilazultak. Azt se felejtsük el, hogy számít a csavarok meghúzási sorrendje is, célszerű úgy csinálni, mint ahogy a hengerfejnél előírás, hogy bentről kifelé haladva csigavonalban húzod meg a csavarokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Azt se felejtsük el, hogy számít a csavarok meghúzási sorrendje is, célszerű úgy csinálni, mint ahogy a hengerfejnél előírás, hogy bentről kifelé haladva csigavonalban húzod meg a csavarokat. Persze! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve December22, 2010 Megoszt Elküldve December22, 2010 Tömítésnek ez jó minőség?: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=3770 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts