Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ilyen "melegedést" én is tapasztaltam mostanság, mikor 32 fok volt kint, nálam is felment 95 fok környékére.De ez főleg ilyen városi "araszolás" közben.Aztán mikor sikerült végre 3-4km-t menni viszonylag folyamatosan olyan 60km/h-val, akkor visszahűlt 91-92 fok környékére a műszer szerint.Akkor már megnyugodtam.Amúgy ezt a hőfokot, mármint a 91-92-t folyamatos 90-100-as utazónál is stabilan tartja.Szal remélhetőleg még nem "fáradt" el a termosztátom.

Elküldve

A hűtő kupakja csak ahhor gáz, ha már puffadnak a csövek is és úgy melegszik a moszivíz. akkor valszeg letapadt a sapka, vagy csak simán berohadt, ilyenkor a csere segíteni szokott.

Elküldve

Azért itt kérdezem, mert opel16v cartárs információim szerint nem olvassa a tuning topikot.

Valamelyik topikban találtam egy linket a Janódob oldalára, ahol az egyedi sportleömlôket

55 - 65 000 Ft közrüli áron jelöli. Ezek - szerintetek - mennyire lesznek Astra F ill. motorspecifikusak

(X20XEV, stb)?

Máshol mindehol 100 eFt körüli áron hirdetik a sportleömlôket (mondjuk arról sem

tom, mennyire készült az adott motorhoz...)

Elküldve

Én azt hallottam róluk, hogy nagyon korrekten dolgoznak, és precíz, jó minőségű pufókat csinálnak, beleértve a leömlőket is. Láttam már képen leömlőiket, hát ránézésre elég profi.

Elküldve

Reális az 50-60 a leömlőre, bár azt tudni kell, hogy ez "nem annyira" saválló anyag, tehát jóval kevesebbet fog menni, mint a "gyári" 100-150 ezres leömlők.

Amúgy Janóék jól dolgoznak, bár aki ismerte az öreg Janót, az ismeri a különbséget is. :lol:

Elküldve

beza Gabi, de L kell ismerni Robiék is megtesznek mindent.

Aki mást mondd hülyeséget beszél vagy arcoskodva ment oda....

Mind árban mind segítőkészségben nagyon ot vannak...

Elküldve

Ja, igyekeznek azért.

Az a baj, hogy átalakult a világ, és nincs is szükség olyan mestermunkákra, amit az öreg csinált. A Dudás is az öreg Janónál tanulta ki a szakmát, és hasonlóan szépen dolgozott, de ő is pont azért hagyta abba, mert nem látta már realitását az ilyen munkára való igényeknek...

Most már a tömegárukat kell nyomni, és Janóék ezt jól csinálják. :lol:

Elküldve

SZIASZTOK!!!

Nekem egy olyan problémám van, hogy behányt a 2-es hengerhez tartozó gyújtó-kábel (1.8 16v, X18XE, '97)! Úgy hallottam, hogy újat csak kötegben lehet kapni(4 együtt), és kb 20e HUF! Az most egy kicsit sok lenne nekem! Tudnátok segteni nekem benne, hogy hol lehetne beszerezni hozzá 1 egészséges darabot! Bontott is jó, ha egyáltalán érdemes használtat venni!? Mennyibe kerülhet kb?

Előre is köszi a segítséget!

Elküldve
SZIASZTOK!!!

Nekem egy olyan problémám van, hogy behányt a 2-es hengerhez tartozó gyújtó-kábel (1.8 16v, X18XE, '97)! Úgy hallottam, hogy újat csak kötegben lehet kapni(4 együtt), és kb 20e HUF! Az most egy kicsit sok lenne nekem! Tudnátok segteni nekem benne, hogy hol lehetne beszerezni hozzá 1 egészséges darabot! Bontott is jó, ha egyáltalán érdemes használtat venni!? Mennyibe kerülhet kb?

Előre is köszi a segítséget!

Ez inkább az elektromosba illene nem?

http://www.startauto.hu/ A webáruházban tudsz nézni árlistát típus szerint

Úgy emléxem darabonként is lehet venni.

Elküldve

No kolegámnak megoldódott egy hosszú ideje x-aktás rángatás

problémája C16NZ-n! A tapasztalatok: A magnetti gyújtásvezérlő

elektronika, ami a rotor alatti részben húzódik meg, tartalmaz egy

tekercset, ami a tengely körül van, és az vénhedt ki. Valamint az

elektronikára menő csatlakozók szigetelése szó szerint elmállott.

Megoldás: 1. tekercs csere a fémházával együtt (Csergő, 8500 HUF).

2. Zsugorcsővel leszigetelni a csatlakozók pinjeit.

Elküldve
No kolegámnak megoldódott egy hosszú ideje x-aktás rángatás

problémája C16NZ-n!

Ha most nem esne az eső rögtön nekiugranék,de remélem holnap

meg tudom sasolni!Végre egy olyan hír,ami reményeket kelthet

bennem is!

Köszi a tapasztalatokat!

Elküldve

Ha nem vagyok túl indiszkrét megkérdezhetem hogy mikori a géped és hány kilóméter van a motorban? Akár pu-ban is jöhet! :roll:

Elküldve

Szevasztok,

Egy kérdésem van: 1995-ös kiadású Isuzus dízelnek mi a motorkódja?

c17xdt?

Csak mer ma megyeünk megnézni egy ilyen kombit, és már nem vagyok biztos benne.

ui: azt honnan tudhatom az alvázszámon kivül, hogy tényleg 95-ös kiadású?

köszi előre is.

Danee

Elküldve
Szevasztok,

Egy kérdésem van: 1995-ös kiadású Isuzus dízelnek mi a motorkódja?

c17xdt?

Csak mer ma megyeünk megnézni egy ilyen kombit, és már nem vagyok biztos benne.

ui: azt honnan tudhatom az alvázszámon kivül, hogy tényleg 95-ös kiadású?

köszi előre is.

Danee

Én most lehet, hogy nagy sületlenséget fogok mondani, de az ablakokban körben benne van, hogy mikori.Elvileg.De hogy pontosan mit kell rajta nézni, én sem tudom. :roll: :oops:

Elküldve

Az alvázszámból, az ablakokból: ....5 azt jelnti, hogy az az ablak 1995 februárjában lett gyártva, de általában legbiztosabb, ha leszeded a biztosíték tábla fedelét és keresel kis kört pontokkal és számmal. A motorkód passz.

Elküldve

Megnéztem, de a b ominak a bizt tábla fedelén nincs ilyen jelölés, de a motortérben a computert takaró müa fedél hátoldalán ezt találtam:

12324906.jpg

Bár nem a legjobban látszik, de a bal függőleges oszlop az évszám, és a pont a hónap.

Elküldve
Akkor jöhet a következő kérdés. :lol:

Amúgy ezt a biztitáblás mókát megtanulmányozom az én gépemen is.Hátha kiderül v.mi okosság. :wink:

Csak az a baj hogy a műanyagoknál és üvegnél is lehet 1 éves eltérés, én a kódtáblát javasolnám. A táblán megtalálsz mindent, hol ,mikor, kik, milyen felszereltséggel, persze tudni kell értelmezni de nem vészes.

Elküldve

Csak az a baj hogy a műanyagoknál és üvegnél is lehet 1 éves eltérés, én a kódtáblát javasolnám. A táblán megtalálsz mindent, hol ,mikor, kik, milyen felszereltséggel, persze tudni kell értelmezni de nem vészes.

Hát, majd igyexem.Köszi az infót! :wink:

Elküldve

Az alvázszámban benne van a gyártási év.

A - 1980, B - 1981...........L - 1990......S - 1995, ...Y - 2000 (Fulda :lol: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.