egyhapsi Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Anno, sok évvel ezelőtt a Nissanom 300 ezer km-nél, csak gyűrűzve lett. A hengereknek egy csöpp vállasodása sem volt, sem nem ovalitása.. Dugókat kellett volna cserélni, de az sokba fájt volna. Szóval, a gyűrűzés nem nagy ügy.
Tiv. Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Ezt nem tudom megértetni munkatársammal (Zozor már tudja hogy ki az :(), hogy Opelnél nem lehet csak úgy gyűrűt cserélni, el fogja törni mint az állat. Az x20xev is opel. Mikor az omegát vettem, kicsit rendbe kellett tenni a hengerfejet. Ha már lent volt, akkor ugy döntöttünk, gyűrű, és főtengely csapágy csere is legyen. Finom bejáratás után, ment mint az ördög. Nem volt vele semmi gond. :excl:
ptomi82 Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Astrába még nem. A motort felesleges kivenni , de ha gyürűzől akkor csapágyat is érdemes cserélni. Ha vállas a hüvely és kopott a dugó azt tudod mérni tolómérővel , a főtengelyen pedig látszik hogy mit érdemes vele csinálni. Nekem a mazdám 250 e után sem igényelt csapágycserét , viszont az opelek nem szerették ha csak gyürüztem őket :excl: Mindenképpen előbb kompresszióméréssel fogok kezdeni, amint visszakapom a lakatostól. Természetesen gyűrűt és csapágyat is akarok cserélni, ha szükséges.
ptomi82 Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Ezt nem tudom megértetni munkatársammal (Zozor már tudja hogy ki az :excl:), hogy Opelnél nem lehet csak úgy gyűrűt cserélni, el fogja törni mint az állat. Mármint mi fogja eltörni? A motor üzem közben vagy én?
ptomi82 Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Ha csak gyűrűzöl számolj arra, hogy valszeg a főtengelycsapágyakat a megnövekedett kompresszió kinyírhatja. A megfelelő méréseket otthon, tapasztalat nélkül nem javaslom, az erre szakosodott műhelyek a kiszerelt alkatrészeket nem túl nagy összeg ellenében megmérik neked. A méréshez megvan a megfelelő szaktudásom, csak a mérőeszközök nem állnak rendelkezésre. De lehet, hogy beszerzem azt is...
Hjoe Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki közületek dugattyú gyűrűket és főtengely csapágyakat otthon (esetleg úgy is, hogy nem vette ki a motort). Továbbá van-e valakinek megfelelő műszere ovalitás ill. fötengely csap méréshez (mérőóra, mikrométer, stb.). Folyamatban van a dolog. De én kivettem a motort.
Tiv. Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Hali. Mire való a lefújószelep? Del. Szerintem benne van a nevében. :excl: A turbónyomást engedi el, mielőtt elszállna a motor. :(
Delvecchio Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Szerintem benne van a nevében. :excl: A turbónyomást engedi el, mielőtt elszállna a motor. :lol: ÁÁhá. :( Értem. :lol:
bandika Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Hali Nem tudja valaki aki már cserélt ékszijat hogy nekem milyet kell kérni az üzletből 925 vagy a 913 kell kérni? Főtengely és generátor kapcsolat :excl:
FPepe Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Hali Nem tudja valaki aki már cserélt ékszijat hogy nekem milyet kell kérni az üzletből 925 vagy a 913 kell kérni? Főtengely és generátor kapcsolat :excl: Ez jó kérdés, elvileg mindkettő jó. Én nemrég cseréltem, először vettem 925-öst, aztán megnéztem egy régebbi szíjamat, az 913-as volt, akkor gyorsan visszamentem a boltba, és kicseréltettem 913-asra. Hazaérve kiszereltem a rosszat, akkor jött a meglepi: az 925-ös volt :( De simán be tudtam rakni a helyére a 913-ast.
moti Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Sziasztok. Egy hengerfej levétele komoly dolog?? Nem akar beindulni az autóm, csak ha megdrótkefézzem a gyertyákat meg felmelegitem. Kompresszió 10-8,5-7,3-5 bar, tudom hogy kevés, megakarom nézni hogy javitható e a motor, nagy válla van akkor kuka??
Hjoe Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Sziasztok. Egy hengerfej levétele komoly dolog?? Nem akar beindulni az autóm, csak ha megdrótkefézzem a gyertyákat meg felmelegitem. Kompresszió 10-8,5-7,3-5 bar, tudom hogy kevés, megakarom nézni hogy javitható e a motor, nagy válla van akkor kuka?? Nem. Maga a hengerfej levétel nem. Ha nagyon szeretnéd meg is perselyezik neked. http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=207570&...om=0&sort=1 <----- próbáltam jól körülfényképezni.
kknl Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Sziasztok. Egy hengerfej levétele komoly dolog?? Nem akar beindulni az autóm, csak ha megdrótkefézzem a gyertyákat meg felmelegitem. Kompresszió 10-8,5-7,3-5 bar, tudom hogy kevés, megakarom nézni hogy javitható e a motor, nagy válla van akkor kuka?? Szétszedni könyü :excl: Ezekel az értékekel mennie kéne , valószinüleg a gyürük melett feljön az olaj azért nem indul.
daykiller Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Szétszedni könyü :excl: Ezekel az értékekel mennie kéne , valószinüleg a gyürük melett feljön az olaj azért nem indul. Azért az 5 bar a 10-hez képest eléggé lényeges különbség.
moti Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Szétszedni könyü :excl: Ezekel az értékekel mennie kéne , valószinüleg a gyürük melett feljön az olaj azért nem indul. Vagy szelepszárszimeringtől jön le az olaj, nemtudom :S Megcsiszolom a gyertyákat, gáznál felmelegitem visszarakom és indul, de hetente nem akarok ilyet csinálni
moti Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Nem. Maga a hengerfej levétel nem. Ha nagyon szeretnéd meg is perselyezik neked. http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=207570&...om=0&sort=1 <----- próbáltam jól körülfényképezni. Köszi a képeket, autóelektronikai müszerésznek tanulók, láttam már motorkiszereléseket a ford szervizbe, múltkor egy rendőr focust hoztak be 11e kmerrel motorcserére. Szép Amúgy a képek sokat segitenek, meg a csináld magad kézikönyv :excl: Csak nemtudom ilyen szar időbe hozzá álljak e. Perselyezni hogy lehetne? Akkor dugót is cserélni kell?
Guest gorbi Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Köszi a képeket, autóelektronikai müszerésznek tanulók, láttam már motorkiszereléseket a ford szervizbe, múltkor egy rendőr focust hoztak be 11e kmerrel motorcserére. Szép Amúgy a képek sokat segitenek, meg a csináld magad kézikönyv :excl: Csak nemtudom ilyen szar időbe hozzá álljak e. Perselyezni hogy lehetne? Akkor dugót is cserélni kell? A hengertömböt sehogy, mert nem perselyes.
J0hnny Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Nem. Maga a hengerfej levétel nem. Ha nagyon szeretnéd meg is perselyezik neked. http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=207570&...om=0&sort=1 <----- próbáltam jól körülfényképezni. Nem akarok beleugatni, de ha már ennyire szét volt borítva, miért nem lett minden patyolat tisztára elmosva kivül-belül? :excl:
Hjoe Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 A hengertömböt sehogy, mert nem perselyes. Nekem azt mondták lehet. Felfúrják a blokkot, és tesznek bele egy perselyt. Nem akarok beleugatni, de ha már ennyire szét volt borítva, miért nem lett minden patyolat tisztára elmosva kivül-belül? :( Mert ez még csak a kiszerelés-szétszerelés. :excl: Most van gépműhelybe. Aztán talán hétvégén lesz összerakva.
kknl Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Sziasztok. Egy hengerfej levétele komoly dolog?? Nem akar beindulni az autóm, csak ha megdrótkefézzem a gyertyákat meg felmelegitem. Kompresszió 10-8,5-7,3-5 bar, tudom hogy kevés, megakarom nézni hogy javitható e a motor, nagy válla van akkor kuka?? Szétszedni könyü :excl: Ezekel az értékekel mennie kéne , valószinüleg a gyürük melett feljön az olaj azért nem indul.
Dáwid Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Köszi a képeket, autóelektronikai müszerésznek tanulók, láttam már motorkiszereléseket a ford szervizbe, múltkor egy rendőr focust hoztak be 11e kmerrel motorcserére. Szép Amúgy a képek sokat segitenek, meg a csináld magad kézikönyv :lol: Csak nemtudom ilyen szar időbe hozzá álljak e. Perselyezni hogy lehetne? Akkor dugót is cserélni kell? Nem kell csodálkozni rajta. Náluk nincs bejáratás, és bemelegítés :excl: Ha ki kell nyomni a szemét, akkor ki kell nyomni a szemét, tökmindegy hogy hideg, vagy bejáratós -e. :(
bandika Elküldve December2, 2010 Elküldve December2, 2010 Ez jó kérdés, elvileg mindkettő jó. Én nemrég cseréltem, először vettem 925-öst, aztán megnéztem egy régebbi szíjamat, az 913-as volt, akkor gyorsan visszamentem a boltba, és kicseréltettem 913-asra. Hazaérve kiszereltem a rosszat, akkor jött a meglepi: az 925-ös volt :excl: De simán be tudtam rakni a helyére a 913-ast. Köszi akkor nekem is jo lesz a 913 as, és minőségbe melyik a jobb? abbol is van annyi az unixnál azt se tudom melyiket kérjem. http://www.unixauto.hu/Unix_Marka_Form.aspx
moti Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Nem kell csodálkozni rajta. Náluk nincs bejáratás, és bemelegítés :excl: Ha ki kell nyomni a szemét, akkor ki kell nyomni a szemét, tökmindegy hogy hideg, vagy bejáratós -e. :( Hát jó, de akkor ne garanciába csináltassák meg ingyen.
Dj JocEe Elküldve December3, 2010 Elküldve December3, 2010 Nem kell csodálkozni rajta. Náluk nincs bejáratás, és bemelegítés :excl: Ha ki kell nyomni a szemét, akkor ki kell nyomni a szemét, tökmindegy hogy hideg, vagy bejáratós -e. :lol: Őket miértis érdekelné?Nem ők fizetik a javítást... :(
Recommended Posts