Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Future

huzd le a légtömegméröröl a csatit és probald meg ugy beinditani

2-3 inditzosas utan be kell indulnia és vészprogrammal futnia a motornak

ha igy sem indul be akkor nem a légtömeg mérö a szar

Köszi megpróbálom majd!!

Gondolom ezt is üzemi hőmérsékleten tegyem, nem???

Csak szerintem az a gond hogy nem fogom igazából tudni hogy most amúgy is beindult volna, vagy csak azért mert lehúztam a légtömegmérőről a csatit!! Mert van amikor 3, de van amikor csak 6indítózás után azért nagynehezen életre kel!!!

Elküldve

Köszi megpróbálom majd!!

Gondolom ezt is üzemi hőmérsékleten tegyem, nem???

Csak szerintem az a gond hogy nem fogom igazából tudni hogy most amúgy is beindult volna, vagy csak azért mert lehúztam a légtömegmérőről a csatit!! Mert van amikor 3, de van amikor csak 6indítózás után azért nagynehezen életre kel!!!

nem kell üzemi hömérséklet siman hidegen ..

Elküldve
nem kell üzemi hömérséklet siman hidegen ..

Okés, majd megprószálom!!!!!

Thanx!!

1ébként nem neked integettem valamelyik nap a Nagykörösi út környékén Pest felé menet??? :shock:

Elküldve

Ismét csak jelentkezem!!!

Most kaptam egy kis segítséget egy Opel-es szakembertől!! Ő ezt mondta:

"azt mondta szerinte a befecskendező fuvókkal lehet a gond. Próbáld beindítani és hagyd, hogy felmelegedjen a motor. Miután felmelegedett padlógázzal indítsd újra, ha így gyorsabban beindul mondjuk 5-6 helyet 2-3-ra akkor a fuvókákkal van a gond."

Szerintetek?

Ha tényleg ez lenne, akkor mi a teendőm?? Ki kell valahogy pucolálnom azokat a fúvokákat??? :?:

Elküldve
Ismét csak jelentkezem!!!

Most kaptam egy kis segítséget egy Opel-es szakembertől!! Ő ezt mondta:

"azt mondta szerinte a befecskendező fuvókkal lehet a gond. Próbáld beindítani és hagyd, hogy felmelegedjen a motor. Miután felmelegedett padlógázzal indítsd újra, ha így gyorsabban beindul mondjuk 5-6 helyet 2-3-ra akkor a fuvókákkal van a gond."

Szerintetek?

Ha tényleg ez lenne, akkor mi a teendőm?? Ki kell valahogy pucolálnom azokat a fúvokákat??? :?:

persze hogy lehet ez ..

nekem volt ilyen kadett el ..

ott raktam bele masikat és tök jo lett

mivel valoszinü neked nincs a polcon +4db

igy ki szerel és elkell vinni egy ultrahagos tisztitásra és akkor tökéletes lessz

Elküldve
persze hogy lehet ez ..

nekem volt ilyen kadett el ..

ott raktam bele masikat és tök jo lett

mivel valoszinü neked nincs a polcon +4db

igy ki szerel és elkell vinni egy ultrahagos tisztitásra és akkor tökéletes lessz

Csak annyit mondj, nagy meló ez??? Kihullik a hajam mire kiszedem belőle vagy nem?? :)

1ébként tényleg nincs raktáron nekem egy darab se!!!! :shock:

Elküldve

Emberek 1-2 kérdés.........

Ha vezérmű szijjat szeretnék cserélni akkor elég az vagy esetleg mást is ki kell? (vezető görgö(k) ,feszitő görgö ,viz pumpma). Tényleg a vezérmű szijnál hány görgő található? (92-es motor)

Bocs a hülye kérdésekért........... :oops:

Elküldve

Ha szét szedeted a szij cseréhez kiderül hogy kell e cserélni görgőket is de ha nincs hangja akkor vszinüleg nem de egy szerelő megmondja a frankót a szíj álapotábol de ez csak szvsz :oops: :oops:

Elküldve

hidegben van hangja vmlyik görgönek :) Csak azt nem tudom hogy 1 vagy 2 vezető görgő van a rendszerben.Feszitő görgöböl ha jol tudom 1 van. (c20xe)

Elküldve

múttkor olvastam vlmi cikket vlmi ujságban pont erröl a témárol és én is hasonlo szakértetlenséggel rendelkezem.....na szal a lényeg hogy vlmi oasmit irt a cikk hogy némely ótónál könnyen lehet elbaszarintani ien cserénél dógokat...szal sztem ugorj be a szerelőhöz...ennyit tok mondani...kérem kapcsoja ki! :) Háj

Elküldve

Azt sajnos nem tudom mennyi van de nekem is vót hangja ki is cserélte a mágusom 18 eft ért 2 görgő meg a szíj de az x16xev vót klímás meg minden már csak azért mert árban van eltérés minnél több mindent hajt a szíj :shock: :shock:

Elküldve
Emberek 1-2 kérdés.........

Ha vezérmű szijjat szeretnék cserélni akkor elég az vagy esetleg mást is ki kell? (vezető görgö(k) ,feszitő görgö ,viz pumpma). Tényleg a vezérmű szijnál hány görgő található? (92-es motor)

Bocs a hülye kérdésekért........... :oops:

ha 92,8 ho elötti akkor 1 fesz. 1 vezető görgö

ha utáni akkor 2 vezető egy feszitö

ha pedig vezmű szijat akarsz cserélni sok értelme nincs csak a sszijjat cserélni

? Km van a kocsiban ?

elvileg 60-120-180 nal kell cserélni !!!

szal ha valamelyik hez tul közel vagy akkor érdemes cserélni

és nem csak szijjat hanem szigoruan mindent görgök + szij + viz pumpa!!

és ha arra akar valaki rá beszélni hogy a viz pumpa még jo .. ne halgass rá mert rajta lessz az uj szij meg fesziti ..

és 1 honap mulva el kezd nyüszögni ..... és ha meg csak nyüszög szerencséd van mert akkor nem szakitotta el a szijat ..

szal belatasod szerint tegyél a következmények pedig a te felelöséged :)

Elküldve

nekem most volt 55e nél cserélve szíj, görgők, feszítő, viszont vízpumpa nem. Ugyan nem értek hozzá, de eddig nem hallottam olyat, hogy azt is kell 60ezrenként...

egyébként a vízpumpa mennyibe fáj? mert ha nem sok akkor még azt is cseréltetem, a szíj meg a többi kb 1 hónapja voltak...

Elküldve
nekem most volt 55e nél cserélve szíj, görgők, feszítő, viszont vízpumpa nem. Ugyan nem értek hozzá, de eddig nem hallottam olyat, hogy azt is kell 60ezrenként...

egyébként a vízpumpa mennyibe fáj? mert ha nem sok akkor még azt is cseréltetem, a szíj meg a többi kb 1 hónapja voltak...

a te motorodnál nem is ez c20xe -re vonatkozik ...

Elküldve

Amúgy ha jól emléxem, szinte mindegy, hány görgőd van, mert az 1 kerül annyiba, mint a másik motornál kettő...

Elküldve

Vezérműszíjnál cserélni kell szigorúan a vezető- és feszítőgörgőt is!

Vízpumpát sem árt, mivel megvan az esélye, hogy nem fog 120ezret

futni.

Lacikiru!

A vezérműszíj hajtásban nincs különbség különböző felszereltségeknél.

Az a hosszanti bordásszíjnál van.

Elküldve

Ehez a témához van egy történetem: Megvettem a "Gyöngyszemet" 110e km-rel, na ugye akkor (kezdő autós lévén) begyűjtöttem infókat, mit kell ilyenkor cserélni (C16NZ). A feszítő görgőre azt mondták, hogy ha nincs hangja, akkor nem kell, nem is lett (sajnos). A vezérmű szíjat, nem gyárit vettem, hanem GATES nevezetűt, azt mondták az tuti lesz hozzá. 10e km után mikor megint szét lett bontva a motor (talán szelep szár szimeringezésen volt) a szerelő visítva hívott, hogy lekéne már cserélni a szíjat. MOndom neki, hogy MI!?!? most volt cserélve, erre megmutatta, hogy mennyire meg van kopva. Szóval a feszítőgörgőt is meg kellett veni (mert hát lehet hogy az ette meg a szíjat), na meg egy új szíj is kellett! Na akkor azt mondtam, hogy nem utángyártottat teszek bele, hanem eredetit. Be is mentem az Opel Sajóba, ki is hozták a cuccot hologrammos GM-es dobozban, és amikor kivettem a szíjat, na mi volt ráírva? GATES! Ja és 2000-el többe került. :evil: :evil: :evil:

Elküldve

Én is most szeretném cserélni ezeket. c20xe 92.8 előtti. akkor mennyibe is lesz ez a mutatvány ha mindent cserélni szeretnék??? Vízpumpa 6 hónapja volt cserélve mert szétment. Azt is kell???? :?

MOTE-s kedvezményeimet végre igénybe venném!!!! :wink:

Üdv.: Atommanó

Elküldve

nekem is csak 30ezret bírt ki a vízpumpám, utána éppen mikor mentem a szerelőhöz iszonyat csörgő hang a motortérből (na mi a f---om az???) éppen elgurultam odáig, szétszedtük és a vízpumpán lévő szíjvezető perem letört és szaladgált egyet bent

szerencsére semmit nem cseszett össze, de azért ezt is meg a szíjat is kuka, hát mondhatom nagyon örültem neki.... :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.