zotya975 Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Hali! Ha a gyujtás nemjol van beálítva sokkal többet ehet a kocsi? Sokat eszik a kocsim azonis gondolkodtam már, hogy a befecskendezőm ahol pricceli be a bendint ott halk zörgést hallok,és nézegettem és úgynézki mintha a befecskendező el lenne kopva.Eltud kopni?:excl: Az injektor szelepnek is van egy kis csattogó hangja alapjáraton levett fedélnél jól hallani.
Polifémosz Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Sziasztok! 1996-os 1,6 16v Astrám van, 175 ezer km-el. Azt vettem észre, hogy mióta hidegebb van reggeli hidegindítás után mikor terhelést kap a motor halk kopogó hangot ad. Alapjáraton nem észlelhető, és 2-3 km megtétele után teljesen megszűnik. Ha este hidegen beindítom, hogy mondjuk beálljak a garázsba akkor másnap reggel alapjáraton is erős durva kopogó hangot ad ami kb. 10 sec alatt elhalkul, és a kipufogóból erős szag jön. Mi lehet ? Hidrotőke? Szelephézag? Valvoline 10W40 es olaj van benne. Köszönöm.
bandika Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Sziasztok! 1996-os 1,6 16v Astrám van, 175 ezer km-el. Azt vettem észre, hogy mióta hidegebb van reggeli hidegindítás után mikor terhelést kap a motor halk kopogó hangot ad. Alapjáraton nem észlelhető, és 2-3 km megtétele után teljesen megszűnik. Ha este hidegen beindítom, hogy mondjuk beálljak a garázsba akkor másnap reggel alapjáraton is erős durva kopogó hangot ad ami kb. 10 sec alatt elhalkul, és a kipufogóból erős szag jön. Mi lehet ? Hidrotőke? Szelephézag? Valvoline 10W40 es olaj van benne. Köszönöm. Hidrotőke gyanus :excl:
daykiller Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Hidrotőke gyanus :( Igen és meglátszik, hogy nem figyelt, két okból is: - anno már megválaszolták - akkor is szólva lett neki, hogy ne két helyre írja be... Azt nem értem, hogy ez mégis hogy valósulhatott meg. Biztos mi vagyunk a hülyék, hogy nem válaszoltunk addigra, mire leokézta, hogy mehet a hozzászólása. :excl:
zotya975 Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Igen és meglátszik, hogy nem figyelt, két okból is: - anno már megválaszolták - akkor is szólva lett neki, hogy ne két helyre írja be... Azt nem értem, hogy ez mégis hogy valósulhatott meg. Biztos mi vagyunk a hülyék, hogy nem válaszoltunk addigra, mire leokézta, hogy mehet a hozzászólása. :excl: Pontosan 5X tette fel eddíg ezt a kérdést, és mivel az F-be, és a G-be is, azt sem tudni milyen kocsiról van szó. :(
daykiller Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 Pontosan 5X tette fel eddíg ezt a kérdést, és mivel az F-be, és a G-be is, azt sem tudni milyen kocsiról van szó. :excl: 96-ba még nem voltak G-k.
FPepe Elküldve November26, 2010 Elküldve November26, 2010 És akkor az az érzékelő hol található? Amelyikre anyázik. Mert akkor ezek szerint 2 db egyforma(?) van belőle. Az egyik méri a kinti hőmérsékletet, a másik meg a beszívott levegő hőmérsékletét. Úgy tudom, annál a motornál a szívócsőben található, és ugyanolyan, mint a kétvezetékes motorhőmérséklet-jeladó. De ezt nem állítom 100%-ra, nézd meg, van-e ott a szívócsövön valahol ilyen jeladó.
demars Elküldve November27, 2010 Elküldve November27, 2010 Hello! Kicseréltük, bár szemmel alig látható deformációt lehetett észrevenni a régi gyűrűn. Elvileg igen.
Polifémosz Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Igen és meglátszik, hogy nem figyelt, két okból is: - anno már megválaszolták - akkor is szólva lett neki, hogy ne két helyre írja be... Azt nem értem, hogy ez mégis hogy valósulhatott meg. Biztos mi vagyunk a hülyék, hogy nem válaszoltunk addigra, mire leokézta, hogy mehet a hozzászólása. :excl: Bocs! Csak úgy tudom, hogy ezt a motort beszerelték G Astrákba is, és hátha közöttük is volt olyan akinek hasonló gongja volt már- gondoltam. Ha több helyen fent van az szabályellenes? Kedvességedet megköszönve!
zotya975 Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 (edited) Bocs! Csak úgy tudom, hogy ezt a motort beszerelték G Astrákba is, és hátha közöttük is volt olyan akinek hasonló gongja volt már- gondoltam. Ha több helyen fent van az szabályellenes? Kedvességedet megköszönve! Nem szabályellenes, csak semmi értelme, mert nem válaszolnak előbb ha x-helyen fent van a kérdés. Igazából úgy működik a fórum, hogy először olvasni szoktunk (kereső, Gyík) aztán ha nem látunk választ, akkor tesszük fel a kérdést a megfelelő topicba. Bocsanát, most olvasva mégis látok ilyen szabályt. :excl: Módosítva November28, 2010 : zotya975
ptomi82 Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki közületek dugattyú gyűrűket és főtengely csapágyakat otthon (esetleg úgy is, hogy nem vette ki a motort). Továbbá van-e valakinek megfelelő műszere ovalitás ill. fötengely csap méréshez (mérőóra, mikrométer, stb.). Senki?
zotya975 Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Senki? Nem túl gyakori még itt a fórumon sem.
ptomi82 Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Nem túl gyakori még itt a fórumon sem. Akkor lehet, én leszek az első? :excl:
zotya975 Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Akkor lehet, én leszek az első? :excl: Lehet, de akkor fényképezd végig! :(
kknl Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki közületek dugattyú gyűrűket és főtengely csapágyakat otthon (esetleg úgy is, hogy nem vette ki a motort). Továbbá van-e valakinek megfelelő műszere ovalitás ill. fötengely csap méréshez (mérőóra, mikrométer, stb.). Astrába még nem. A motort felesleges kivenni , de ha gyürűzől akkor csapágyat is érdemes cserélni. Ha vállas a hüvely és kopott a dugó azt tudod mérni tolómérővel , a főtengelyen pedig látszik hogy mit érdemes vele csinálni. Nekem a mazdám 250 e után sem igényelt csapágycserét , viszont az opelek nem szerették ha csak gyürüztem őket :excl:
daykiller Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Astrába még nem. A motort felesleges kivenni , de ha gyürűzől akkor csapágyat is érdemes cserélni. Ha vállas a hüvely és kopott a dugó azt tudod mérni tolómérővel , a főtengelyen pedig látszik hogy mit érdemes vele csinálni. Nekem a mazdám 250 e után sem igényelt csapágycserét , viszont az opelek nem szerették ha csak gyürüztem őket :excl: Ezt nem tudom megértetni munkatársammal (Zozor már tudja hogy ki az :(), hogy Opelnél nem lehet csak úgy gyűrűt cserélni, el fogja törni mint az állat.
kknl Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Ezt nem tudom megértetni munkatársammal (Zozor már tudja hogy ki az :(), hogy Opelnél nem lehet csak úgy gyűrűt cserélni, el fogja törni mint az állat. Valóban én is mindig iszok elötte 8 sört :excl:
J0hnny Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki közületek dugattyú gyűrűket és főtengely csapágyakat otthon (esetleg úgy is, hogy nem vette ki a motort). Továbbá van-e valakinek megfelelő műszere ovalitás ill. fötengely csap méréshez (mérőóra, mikrométer, stb.). Ha csak gyűrűzöl számolj arra, hogy valszeg a főtengelycsapágyakat a megnövekedett kompresszió kinyírhatja. A megfelelő méréseket otthon, tapasztalat nélkül nem javaslom, az erre szakosodott műhelyek a kiszerelt alkatrészeket nem túl nagy összeg ellenében megmérik neked.
J0hnny Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Ezt nem tudom megértetni munkatársammal (Zozor már tudja hogy ki az :(), hogy Opelnél nem lehet csak úgy gyűrűt cserélni, el fogja törni mint az állat. Ezt a baromságot honnan vettétek? :excl:
daykiller Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Ezt a baromságot honnan vettétek? :excl: Melyik részét? :(
J0hnny Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Melyik részét? :excl: Úgy az egészet! :( Ezt a gyűrűtöréses mesét...
daykiller Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Úgy az egészet! :excl: Ezt a gyűrűtöréses mesét... Ismerősöm távoli rokonának macskája hallotta, hogy a közelben lévő kutya gazdája olvasta a rádióban.
J0hnny Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Ismerősöm távoli rokonának macskája hallotta, hogy a közelben lévő kutya gazdája olvasta a rádióban. Na erre gondoltam én is! :excl:
Recommended Posts