FPepe Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Hjoe írta: És hogy...? Lehet 300ezres motort kínálnak. Láttam egy 50.000km-esnek hirdetett motort, de ki mondja meg hogy mennyi az annyi. Egy hozzáértő szaki a hengerek vállasságából megmondja, kb. mennyit ment.
Hjoe Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 FPepe írta: Egy hozzáértő szaki a hengerek vállasságából megmondja, kb. mennyit ment. Oké. Akkor jövő héten jössz velem motort venni? :excl: De ha kompletten árulják, csak nem állok neki ott szétbontani...?
FPepe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: Oké. Akkor jövő héten jössz velem motort venni? :excl: De ha kompletten árulják, csak nem állok neki ott szétbontani...? Nem azt mondtam, hogy én vagyok a szaki :( Egy sűrítési végnyomás ("kompresszió") mérésből már kiderülhet, hogy jobb állapotú-e a Tiédnél.
zotya975 Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 FPepe írta: Nem azt mondtam, hogy én vagyok a szaki :( Egy sűrítési végnyomás ("kompresszió") mérésből már kiderülhet, hogy jobb állapotú-e a Tiédnél. Ha bent van még a kocsiban annak állapota is adhat némi támpontot. :excl:
Hjoe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 zotya975 írta: Ha bent van még a kocsiban annak állapota is adhat némi támpontot. :excl: De ha raklapon tolják ki...?
Dáwid Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: De ha raklapon tolják ki...? Ne raklapról vegyél motort :excl:
FPepe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: De ha raklapon tolják ki...? A sűrítési végnyomást úgyis meg lehet mérni, annak csak egy akksi kell az önindítóra.
pebe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Dáwid írta: Ne raklapról vegyél motort :excl: Kicsit visszaolvasgattam, és elgondolkodtam, hogy milyen érvek szólnak a motorcsere mellett. Akkor már lehet, hogy autót cserélnék. (Mondom ezt persze úgy , mintha a bankban a pénzem csak arra várna, hogy mikor költöm már el egy autóra :( )
Hjoe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 pebe írta: Kicsit visszaolvasgattam, és elgondolkodtam, hogy milyen érvek szólnak a motorcsere mellett. Akkor már lehet, hogy autót cserélnék. (Mondom ezt persze úgy , mintha a bankban a pénzem csak arra várna, hogy mikor költöm már el egy autóra :excl: ) Olcsóbb a motorcsere, mint az autócsere. Pár százezerrel...
Dáwid Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 pebe írta: Kicsit visszaolvasgattam, és elgondolkodtam, hogy milyen érvek szólnak a motorcsere mellett. Akkor már lehet, hogy autót cserélnék. (Mondom ezt persze úgy , mintha a bankban a pénzem csak arra várna, hogy mikor költöm már el egy autóra :( ) Aki igazán el akarja adni, az azért kipróbálhatóra benne hagyja a bódéban a motort, amíg csak lehet :excl: Nem egy akkora történés azért, hogy autót is kelljen cserélni hozzá :lol:
pebe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: Olcsóbb a motorcsere, mint az autócsere. Pár százezerrel... Hát nem tudom. Bízom benne, hogy mire én az enyémet annyira "lelakom", hogy motort kelljen cserélnem, akkora már az autócserét is megengedhetem majd egy fiatlabbra.
Hjoe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 pebe írta: Hát nem tudom. Bízom benne, hogy mire én az enyémet annyira "lelakom", hogy motort kelljen cserélnem, akkora már az autócserét is megengedhetem majd egy fiatlabbra. 150.000 volt az enyémben. Szerinted az le volt lakva?
donpepe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Sziasztok! A következő hirdetéssel kapcsolatban felvetődött bennem a kérdés: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...d_kombi-3941481 Opel gyártott 97ben TD motorokat és csak 68LE lenne Turbo létére? vagy hogy van ez?
wolfy26 Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 sziasztok! tud nekem segiteni abban valaki hogy megmértem az olajnyomást a gépben, melegen alapjáraton kb 1-1.5, emelt fordulaton kb 3.5-4 Bar volt a nyomás. ez megfelelő vagy esetleg sok egy kicsit? ja és hogy az normális jelenség, hogy amikor hirtelen gázt adtam elöbb felugrott kb.5 Bar-ra és onnan vissza 3.5-4-re, ezt a nyomásszabályzó csinálta ahogy leszabályzott? X14XE, 1.4 16V-s motorral van szó Köszi! ha esetleg tud valaki egy cimet mondani nekem ahol lehet letölteni katalógust az opelek olajnyomás értékeiröl azt megköszönném
Jürgen Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 donpepe írta: Sziasztok! A következő hirdetéssel kapcsolatban felvetődött bennem a kérdés: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...d_kombi-3941481 Opel gyártott 97ben TD motorokat és csak 68LE lenne Turbo létére? vagy hogy van ez? Hát ez van. X17DTL a motorkódja, és gyárilag 68 lóerő. Apám 1,4 tonnás Vectrájában ugyanennek a két literes változata van, az 82 lóerő volt, amikor gyártották.
pebe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: 150.000 volt az enyémben. Szerinted az le volt lakva? Nem tudom. Myilván sok függ attól, hogy hogyan tette meg azt a 150e-t. Az enyémben most 259e van óra szerint. Sajnos az előéletét nem ismerem, de azt leszámítva, hogy tömítéseket kellene cserélni benne, mert itt-ott vannak rajta olajfoltok, elég kultúrált a járása, és bajom soncs vele. KOPP-KOPP. Most elkezdtem bele a Spurit tölteni, mert jó lenne, ha még kb. 4 évig kihúzná, várhatóan akkor állok úgy anyagilag, hogy bele merek vágni egy új vagy fiatalabb autóba.
demars Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Sziasztok! Gyújtás elosztónál cserélt már valaki tömítést? Mennyire macerás otthon cserélni? Ha rendesen összejelölöm akkor csak simán kiveszem, cserélem az O gyűrűket s mehet is vissza? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: demars
FPepe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 demars írta: Sziasztok! Gyújtás elosztónál cserélt már valaki tömítést? Mennyire macerás otthon cserélni? Ha rendesen összejelölöm akkor csak simán kiveszem, cserélem az O gyűrűket s mehet is vissza? Válaszokat előre is köszönöm! Üdv: demars Elvileg igen.
Tiv. Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 donpepe írta: Sziasztok! A következő hirdetéssel kapcsolatban felvetődött bennem a kérdés: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...d_kombi-3941481 Opel gyártott 97ben TD motorokat és csak 68LE lenne Turbo létére? vagy hogy van ez? Bizony így van ez. :lol: Az enyém is 96-os, x17dtl. Bizony 68 paci. De igénytelen, nem eszik sokat, cserébe nem is szaggatja az aszfaltot. :( Azért tud ám menni. :excl:
Skorpijo Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 wolfy26 írta: sziasztok! tud nekem segiteni abban valaki hogy megmértem az olajnyomást a gépben, melegen alapjáraton kb 1-1.5, emelt fordulaton kb 3.5-4 Bar volt a nyomás. ez megfelelő vagy esetleg sok egy kicsit? ja és hogy az normális jelenség, hogy amikor hirtelen gázt adtam elöbb felugrott kb.5 Bar-ra és onnan vissza 3.5-4-re, ezt a nyomásszabályzó csinálta ahogy leszabályzott? X14XE, 1.4 16V-s motorral van szó Köszi! ha esetleg tud valaki egy cimet mondani nekem ahol lehet letölteni katalógust az opelek olajnyomás értékeiröl azt megköszönném Jó az. Igen. Amúgy 0,5 környékén lehet aggódni nagyon.
Tiv. Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Dáwid írta: Ne raklapról vegyél motort :excl: Méne? Ha nem lenne drága, szivesen vennék olyat, amit raklapon hoznak ki a csarnokból. Gyári csomagolásban. :lol: Mint Csipfúzék. :(
Hjoe Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Tiv. írta: Méne? Ha nem lenne drága, szivesen vennék olyat, amit raklapon hoznak ki a csarnokból. Gyári csomagolásban. :( Mint Csipfúzék. :excl: Annak idején mikor az Opel gyárban voltam gyakorlaton, gondolhattam volna erre mi? Gyári áron biztos oda adták volna.... Ha nem lenne drága, én is vennék. Találtam 900 EUR áron is Németországban. Németeknek jól megy ezek szerint.
zotya975 Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Hjoe írta: De ha raklapon tolják ki...? Nem sokat voltam bontóban, de eddíg már kettő olyan kocsit láttam, ami szarrá volt törve, de a motor működött, és eladták belőle. Mindkettő 100ezer kilóméter alatti volt. Van ilyen, csak szerencse kell hozzá. Én ha eljutok odáig, tuti, hogy mocit cserélek, és nem ezt generáloztatom. Vagy akkor én csinálom.
Dáwid Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 zotya975 írta: Nem sokat voltam bontóban, de eddíg már kettő olyan kocsit láttam, ami szarrá volt törve, de a motor működött, és eladták belőle. Mindkettő 100ezer kilóméter alatti volt. Van ilyen, csak szerencse kell hozzá. Én ha eljutok odáig, tuti, hogy mocit cserélek, és nem ezt generáloztatom. Vagy akkor én csinálom. Igen. Ezt hívják bontónak :excl: :(
zotya975 Elküldve November24, 2010 Elküldve November24, 2010 Dáwid írta: Igen. Ezt hívják bontónak :( :lol: Tényleg? :excl: :lol: Tudom, csak azt akartam ezzel mondani, hogy lehetőleg kipróbálható mocit kell keresni, és nem olyat ami raklapon van. :lol: Ahol Ditával jártunk a Balcsinál ott pölö ki sem mehettem a kocsikhoz, sima snassz boltba voltak letárolva az alkatrészek. Itt nálunk meg én vettem ki a roncsból ami kellett.
Recommended Posts