Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Tegnap mentem tankolni majd mikor indítanám semmi nem is teker! Gyújtás van pumpa ment relé kattant! Szinte semmi olyan volt mintha levettem volna az akksit és úgy próbáltam volna indítani, pedig nem vettem le és gyújtás is volt m,eg minden! Majd egy kicsit megmozgattam sebességben és beindult! Volt már valakinek ilyen problémája?

Nekem volt. Mágnes behúzó volt a baja. Azt próbáld ki ha legközelebb is ezt produkálja, hogy rákoppintasz a behúzóra egy fémes tárggyal. (akár indítózás közben is(megkérsz valakit))....... Utána előfordult mégegyszer akkor meg az utólag beszerelt immobiliser csatlakozója égett össze. (kvázi becalt)...

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt. Mágnes behúzó volt a baja. Azt próbáld ki ha legközelebb is ezt produkálja, hogy rákoppintasz a behúzóra egy fémes tárggyal. (akár indítózás közben is(megkérsz valakit))....... Utána előfordult mégegyszer akkor meg az utólag beszerelt immobiliser csatlakozója égett össze. (kvázi becalt)...

immobiliser nekem is van benne , mind1 megnézetem mindkettőt! köszi!

Link to comment
Megosztás:

Így és Így.

10 pines csatinál A-B lábakat kell összekötni,16 pinesnél pedig 5-6. Az első leírás a 10 pinesre vonatkozik,de a másik is úgy működik.

Baccus! Vagy a fórum volt szétcsúszva vagy én! Nem láttam tegnap este sem a JOhnny sem a zocsa hozzászólását sem. :excl:

Egyébként köszi a segítséget! Megnézzük!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérem:-elhalálozott f astrám c16nz-s mocija és a felújítást nem számolva mik a lehetőségeim, mit rakhatok be helyére és milyen bonyodalmakkal?

Köszönöm!

Szerintem a legjobban jársz, ha keresel bele egy másik C16NZ-t... az egy járható út, és többen átestek már itt ilyenen, valaki biztos részletesebben beszámol majd mindenről. Annál, ami előtte volt benne, erősebbet beletenni legálisan nem sok embernek sikerült még szerintem, bár biztos vannak olyanok is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket kérem:-elhalálozott f astrám c16nz-s mocija és a felújítást nem számolva mik a lehetőségeim, mit rakhatok be helyére és milyen bonyodalmakkal?

Köszönöm!

Én is azt mondom, másik C16NZ, vagy X16SZ, X16SZR, ezek sztem beépíthetők a helyére (maga a motorblokk ugyanaz), de utóbbiak esetében természetesen motorvezérlő elektronikával, kábelköteggel együtt kell cserélni. Meg kéne kérdezni egy NKH-s vizsgaállomáson egy hozzáértőtől (nem egy ablak mögött ücsörgő hölgytől), hogy legálisan mehetnek-e bele az X-es motorok, elvégre teljesítményben ugyanott vannak, csak környezetvédőbbek. Ha igen, ilyen motorokat még G Astrákban, B Vectrákban is használtak, abból talán ki lehet fogni kevés kilométerest.

Link to comment
Megosztás:

Én is azt mondom, másik C16NZ, vagy X16SZ, X16SZR, ezek sztem beépíthetők a helyére (maga a motorblokk ugyanaz), de utóbbiak esetében természetesen motorvezérlő elektronikával, kábelköteggel együtt kell cserélni. Meg kéne kérdezni egy NKH-s vizsgaállomáson egy hozzáértőtől (nem egy ablak mögött ücsörgő hölgytől), hogy legálisan mehetnek-e bele az X-es motorok, elvégre teljesítményben ugyanott vannak, csak környezetvédőbbek. Ha igen, ilyen motorokat még G Astrákban, B Vectrákban is használtak, abból talán ki lehet fogni kevés kilométerest.

X16SZ gyengébb. :excl: De amúgy tök ugyanaz mindhárom motor, csak az X-esek elektronikásabbak még jobban. :(

Link to comment
Megosztás:

NGK-ból pl. BPR5ES, Boschból WR7DC, Beruból 14R-7DU, Championból RN9YC.

Köszi!

Az első "értelmes" válasz..

Nem fűnyíróba kell!!

Amúgy az Opel szalon lenne az utolsó hely ahova bármiért is bemennék!

Kíváncsi vagyok a "TI" tapasztalataitokra,mert hallottam már mindenkitől mindenfélét--jót/rosszat egyaránt.

Van aki a GM-re esküszik,van aki Bosch-t nem tenne bele,ezt is hamisítják,azt is hamisítják stb...

Valamilyen két pólusúra gondoltam...

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Az első értelmes válasz..

Amúgy az Opel szalon lenne az utolsó hely ahova bármiért is bemennék!

Hmm. :( Én Opel szalonban vettem a benzines opeljeimbe mindig a gyertyákat. Nem sokkal drágább mint máshol, és gyárit vettem bele. Szerintem elég értelmes voltam. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Az első értelmes válasz..

Amúgy az Opel szalon lenne az utolsó hely ahova bármiért is bemennék!

Kíváncsi vagyok a "TI" tapasztalataitokra,mert hallottam már mindenkitől mindenfélét--jót/rosszat egyaránt.

Van aki a GM-re esküszik,van aki Bosch-t nem tenne bele,ezt is hamisítják,azt is hamisítják stb...

Az NGK-t valóban hamisítják, pl. ha a fém szigetelőalátétet kézzel le tudod tekerni róla, az hamis. A Boschról nem hallottam, hogy hamisítanák, csak a törökországi gyártással romlott a minősége (meg kell nézni, hol készült). A gyertya sztem pont az a dolog, amiből biztonságosabb a szalon, mert ők valszeg nem a piacon vásárolják a gyertyákat, hanem a cégtől kapják. Más forrásból már kaptam hamis GM gyertyákat (nem is vittem az autó közelébe), de sztem szalonban ilyet nem adnának.

Link to comment
Megosztás:

Az NGK-t valóban hamisítják, pl. ha a fém szigetelőalátétet kézzel le tudod tekerni róla, az hamis. A Boschról nem hallottam, hogy hamisítanák, csak a törökországi gyártással romlott a minősége (meg kell nézni, hol készült). A gyertya sztem pont az a dolog, amiből biztonságosabb a szalon, mert ők valszeg nem a piacon vásárolják a gyertyákat, hanem a cégtől kapják. Más forrásból már kaptam hamis GM gyertyákat (nem is vittem az autó közelébe), de sztem szalonban ilyet nem adnának.

Nem akarlak megbántani, de Te ezt el is hiszed amit leírtál a szalonnal kapcsolatban???

Nekem egy kimondottan OPEL alkatrészre specializálódott autósboltban mondták,hogy Bosch-t ne a GM a jó....

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak megbántani, de Te ezt el is hiszed amit leírtál a szalonnal kapcsolatban???

Nekem egy kimondottan OPEL alkatrészre specializálódott autósboltban mondták,hogy Bosch-t ne a GM a jó....

Akkor most mondok valami érdekeset: a GM gyertya is Bosch :excl: Vegyél, és nézd meg, a gyertya fém házán Bosch tipusjelzést fogsz találni :( Annyi lehet a különbség a boltban vásárolt Bosch-hoz képest, hogy a GM talán jobban ellenőrzi a minőségét.

Link to comment
Megosztás:

3-400ft-ért gyertyát?

Naná,mert a szelonban aztán tuti nem k...nak át.

Nem akarlak megbántani, de Te ezt el is hiszed amit leírtál a szalonnal kapcsolatban???

Nekem egy kimondottan OPEL alkatrészre specializálódott autósboltban mondták,hogy Bosch-t ne a GM a jó....

Azt nem értem, miért kérdezel, ha te ugyis jobban tudod a választ? Igen, Opel szalonban, alkatrésszel kisebb az esélyed az átverésre. Persze nem azt mondom hogy nem fordulhat elő, de ez bármelyik boltban így van. Azt mondtam, kisebb az esély rá. Amugy szalonban GM et kapnál. De ne hallgass ránk. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak megbántani, de Te ezt el is hiszed amit leírtál a szalonnal kapcsolatban???

Nekem egy kimondottan OPEL alkatrészre specializálódott autósboltban mondták,hogy Bosch-t ne a GM a jó....

Akkor mondd már el hol lehet kapni EREDETI gyertyát...?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most mondok valami érdekeset: a GM gyertya is Bosch :excl: Vegyél, és nézd meg, a gyertya fém házán Bosch tipusjelzést fogsz találni :lol: Annyi lehet a különbség a boltban vásárolt Bosch-hoz képest, hogy a GM talán jobban ellenőrzi a minőségét.

Így van. :( A gyári GM 92 ezer kilométert futott és a mai napig üzemelni képes gyertyáimon is ott a bosch felirat és jelzés. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.