Dáwid Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Ahha szóval ha nem nyit a termosztát akkor is mutatja a hőmérsékletet. Csak ugye nekem az a furcsa hogy a régivel ami elvileg túl korány nyitott hamarabb megmozdult nulláról a hőmérséklete. Nahh de mindegy is ki lett cserélve jól müxik meg ahoz képest visszább kell csavarnom a pirosról mert úgy nyomja most a meleget, pedig 1 max 2-esen megy a venti is. :( Nem kartonpapíroztál akkor? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Ahha szóval ha nem nyit a termosztát akkor is mutatja a hőmérsékletet. Csak ugye nekem az a furcsa hogy a régivel ami elvileg túl korány nyitott hamarabb megmozdult nulláról a hőmérséklete. Nahh de mindegy is ki lett cserélve jól müxik meg ahoz képest visszább kell csavarnom a pirosról mert úgy nyomja most a meleget, pedig 1 max 2-esen megy a venti is. :( Azt megkérdezném, hogy ugyanakkora volt a külső hőmérséklet, ugyanúgy váltottál, ugyanolyan sebességgel mentél? Tehát minden körülmény azonos volt az előző tapasztalatoddal? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November12, 2010 Megoszt Elküldve November12, 2010 Ööö volt benne karton! :( elfelejtettem, és igen hidegebben is volt amikor még nem tudtam hogy rossz a termosztát csak sejtettem. (asszem akkor még nem kartonoztam) "tudtam csak nem sejtettem!" :excl: de midegy is a lényeg hogy most nem fázik meg a motorom, meg én is már fel tudom csavarna a meleg fűtést mert eddig inkább csak langyosra állítottam a motor miatt! :lol: :lol: "új" a paripa még vigyázni kell rá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Az öcsémnek van egy 96-os 1.4-es (X14XE) Astrája. Panaszkodik az egyenetlen alapjáratra. tudnátok nekem segíteni, hogy hol van ezen az alapjárati léptetőmotor? Ha ezt megtakarítjuk van esély, hogy jó lesz? Az autó nem eszik sokat, állítása szerint 6 literből járkál 100Kkm-enként, így a lambdaszondát kilőném. Nem is villan fel neki a check engine lámpa. Vagy lehet, hogy az AGR szelep? Várom a válaszokat és köszi! Üdv! Sanyesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelriska Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Hali! Aza gyanum,hogy rossz a termosztátom. Tudom, hogy a cseréhez le kell evnni a vezérműszíjat. De ki kell-e ilyenkor cserélni a vezérműszíjat és a garnitúrát? (eddig kb 20000km-t ment evvel a garnitúrával) Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Hali! Aza gyanum,hogy rossz a termosztátom. Tudom, hogy a cseréhez le kell evnni a vezérműszíjat. De ki kell-e ilyenkor cserélni a vezérműszíjat és a garnitúrát? (eddig kb 20000km-t ment evvel a garnitúrával) Köszi! Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Az öcsémnek van egy 96-os 1.4-es (X14XE) Astrája. Panaszkodik az egyenetlen alapjáratra. tudnátok nekem segíteni, hogy hol van ezen az alapjárati léptetőmotor? Ha ezt megtakarítjuk van esély, hogy jó lesz? Az autó nem eszik sokat, állítása szerint 6 literből járkál 100Kkm-enként, így a lambdaszondát kilőném. Nem is villan fel neki a check engine lámpa. Vagy lehet, hogy az AGR szelep? Várom a válaszokat és köszi! Üdv! Sanyesz Lehet, hogy nagy marhaságot írok de hallottam olyat (igaz más tipuson fordult elő), hogy a befecskendező szelep rossz talp tömitése (fals levegő jutott be) okozott hasonló hibát. Ott sem tárolt el semmit a hibatároló. Egy próbát megér.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2010 Megoszt Elküldve November13, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Az öcsémnek van egy 96-os 1.4-es (X14XE) Astrája. Panaszkodik az egyenetlen alapjáratra. tudnátok nekem segíteni, hogy hol van ezen az alapjárati léptetőmotor? Ha ezt megtakarítjuk van esély, hogy jó lesz? Az autó nem eszik sokat, állítása szerint 6 literből járkál 100Kkm-enként, így a lambdaszondát kilőném. Nem is villan fel neki a check engine lámpa. Vagy lehet, hogy az AGR szelep? Várom a válaszokat és köszi! Üdv! Sanyesz Talán így néz ki, de nem tuti: Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Üdv! Ismét van egy problémám az autóval: rángat a motor. A jelenség akkor jelentkezik, amikor a gázpedált nagyon minimálisan nyomom meg - tulajdonképpen, hogy tarthassam a sebességet, főként városban. Elég bosszantó a dolog, mert így kb. lehetetlen betartani az 50-et, ha mégis megpróbálom, akkor rögtön ugrál az egész autó. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Üdv! Ismét van egy problémám az autóval: rángat a motor. A jelenség akkor jelentkezik, amikor a gázpedált nagyon minimálisan nyomom meg - tulajdonképpen, hogy tarthassam a sebességet, főként városban. Elég bosszantó a dolog, mert így kb. lehetetlen betartani az 50-et, ha mégis megpróbálom, akkor rögtön ugrál az egész autó. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? Üresben pörgetve is így tesz, vagy csak ha mozog a kocsi? A seb. jeladó műkszik az órában? A TID gombjait egyszerre benyomva kiírja sebességet 53km/óráig? Mekkora fordulatszámról van szó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Üresben pörgetve is így tesz, vagy csak ha mozog a kocsi? A seb. jeladó műkszik az órában? A TID gombjait egyszerre benyomva kiírja sebességet 53km/óráig? Mekkora fordulatszámról van szó? Üresben hogy rángatna? :excl: Én amúgy a pillangószelep potméterre tippelnék, ha mindig ugyanannál a gázpedál állásnál csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Üdv! Ismét van egy problémám az autóval: rángat a motor. A jelenség akkor jelentkezik, amikor a gázpedált nagyon minimálisan nyomom meg - tulajdonképpen, hogy tarthassam a sebességet, főként városban. Elég bosszantó a dolog, mert így kb. lehetetlen betartani az 50-et, ha mégis megpróbálom, akkor rögtön ugrál az egész autó. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? Üresben hogy rángatna? :excl: Én amúgy a pillangószelep potméterre tippelnék, ha mindig ugyanannál a gázpedál állásnál csinálja. Nem a kocsit írta hanem magát a motort. Üresben is rángathat még ha nem is életszerű. :lol: Jóvanna benéztem. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Talán így néz ki, de nem tuti: http://pics.coldline.hu/pics/122160-20101113-5ax7W8.jpg Nem nyert! :excl: Ugyanaz, mint a tiéd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Sziasztok! Ma megnéztem tesóm autóját. Nem sikerült csinálni szinte semmit mert mindenhova torx-os kulcs kellett volna az meg nekem nincs így elmaradt az alapjárati moci kitakarítás. Viszont! Mi lehet az ami a képen a kipufogó hővédő lemeze fölött van a hűtő és a blokk között? Egy kis valami amibe belemegy egy vékony cső és egy vastag cső. A vékony cső a szívó ágba csatlakozik bele a vastag meg valami "turbó" szerű dologról jön a bal első kerékjáratból. Az lenne az EGR szelep vagy ez valami más? A képet letöltöttem a használtautóról mert elfelejtettem lefotózni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 A szekunder levegő befújóra gondolsz? :excl: Felesleges súly csak! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 A szekunder levegő befújóra gondolsz? :excl: Felesleges súly csak! :( Azt úgy hívják? Mikor levettem róla a vastag csövet és tesóm beindította olyan volt a hangja mint a porszívónak csak ez éppen fújt és nem szívott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt úgy hívják? Mikor levettem róla a vastag csövet és tesóm beindította olyan volt a hangja mint a porszívónak csak ez éppen fújt és nem szívott. :excl: Hidegindításnál belefúj a kipufftorokba, a katalizátort megvédendő céllal. Nekem becart a corsában, ledugóztam a csonkot és kivettem az egészet a pitsába! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Eszembe jutott, hogy van nekem jó kis paint-em is így jelölgettem kicsit! :excl: Az egyetlen dolog amit meg tudtunk csinálni, hogy a piros "körben" :( lévő vastag csövet kivettül és kitakarítottuk, mert tele volt olajsárral. De nem csak a cső volt tele, hanem a cső másik végén lévő műanyag csatlakozó is ami a pillangószelep házhoz csatlakozik. A vékony cső tiszta volt, azzal nem foglalkoztunk. Este mikor indult volna utánunk tesóm felhívott ég a check engine lámpa. Mondom, mi a fene? Eddig semmi nem volt vele most meg világít. Az autó nem rángat és ugyanúgy húz mint eddig, de a lámpa folyamatosan világít. Szerinteted mi lehet? Ja, és a sárgával jelzett dologról beszéltem az előző hsz-ban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Villogtasátok ki a hibát, addig kár bármit is mondani. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Villogtasátok ki a hibát, addig kár bármit is mondani. :excl: Azt hogy kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt hogy kell? Tessék! :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt hogy kell? Így és Így. 10 pines csatinál A-B lábakat kell összekötni,16 pinesnél pedig 5-6. Az első leírás a 10 pinesre vonatkozik,de a másik is úgy működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve November14, 2010 Megoszt Elküldve November14, 2010 Azt hogy kell? Na, megyek lerendezem az asszonyt :excl: aztán majd visszanézek még! Ha ő rendezne le engem akkor majd holnap visszatérünk rá! J0hnny, köszönöm az eddigi segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 Sziasztok! Tegnap mentem tankolni majd mikor indítanám semmi nem is teker! Gyújtás van pumpa ment relé kattant! Szinte semmi olyan volt mintha levettem volna az akksit és úgy próbáltam volna indítani, pedig nem vettem le és gyújtás is volt m,eg minden! Majd egy kicsit megmozgattam sebességben és beindult! Volt már valakinek ilyen problémája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November15, 2010 Megoszt Elküldve November15, 2010 Sziasztok! Tegnap mentem tankolni majd mikor indítanám semmi nem is teker! Gyújtás van pumpa ment relé kattant! Szinte semmi olyan volt mintha levettem volna az akksit és úgy próbáltam volna indítani, pedig nem vettem le és gyújtás is volt m,eg minden! Majd egy kicsit megmozgattam sebességben és beindult! Volt már valakinek ilyen problémája? Önindítógyanús :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts