Hjoe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Olajbetöltő sapkán nincs fehéres trutymák? :o De van. De a nívón még semmi rendelleneset nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 De van. De a nívón még semmi rendelleneset nem láttam. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 :o Szóval hengerfejes igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szóval hengerfejes igaz? Nagyon valószínű :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nagyon valószínű :o Az mennyibe fáj ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Az mennyibe fáj ? Nemtom. Én motorcserével javítottam a hengerfejproblémáimat :) :o :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nemtom. Én motorcserével javítottam a hengerfejproblémáimat :) :o :D Fékbetétnél meg komplett hidat cserélsz akkor...? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Fékbetétnél meg komplett hidat cserélsz akkor...? :D Nem csak hengerfejproblémákkal küzdött szegény :o "Fater vett egy remek escortot, amiről 2 napon belül kiderült hogy az alját az alvázvédő tartja. Egy héten belül eladta, kérdezték egy páran hogy hova lett. "Hát kifogyott a benzin, aztán a f.szom fog tankolgatni, vettem olyan autót ami meg van tankolva" :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 ööö még a lambda csere egyszer sem merült fel, na ne már hogy még azt is kell majd cserélnem. Eddig csak a termosztát cserémről volt szó. :o Ja bocs... a lamdás hibakódot (44) samptron írta és nem te. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Nemtom. Én motorcserével javítottam a hengerfejproblémáimat :D :D :) Fékbetétnél meg komplett hidat cserélsz akkor...? :) Így kell ezt! :P Ti vagytok az emberek!! :( :( Nem aprózzátok el! :o :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szerintem nem attól döglik.Az a kartergáz-cső szerintem mindenkinek tiszta dzsuva,akinek nincs bödönje. :o szerk.:megelőztek. :) Nekem pl nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Hopp ezt a hozzászólást csak most vettem észre. kissé már foghíjjas a szigetelőszalagozás lehet le kellene cserélnem úgy hogy teljesen befedje megint? Bár most még lehet a fogyasztásom is megnőtt mert vezérléscsere óta mintha fél literrel többet enne, bár lehet csak azért mert újonan cserélve ugye tesztelni kellett a termosztátot hogy nyit e álló helyzetbe bő gázzal (szerelő). Mi számít réginek? előző tulaj tette bele 3 éve ledes 1gombos és autómatán kapcsol át 2000-es fordulat fölött. Annak a csavarnak mennyire hogy kellene becsavarva lennie? vagy a teljes becsavarástól kb mennyit ki? :o Lezárhatod, különösebb értelme csak akkor van, ha pl. 80-100km/h-nál kiteszed üresbe és fulladozik alapjáraton a motor, pedig álló helyzetben LPG alapjáraton nincs ilyen gond. Ennek a kiküszöbölésére szokták a szerelők lezárni a torlólevegőt, de nem is mindegyik rendszernél van erre szükség. A beállításhoz co mérő kell. Igazából ha zökkenőmentes az átváltás és stabil, jó alapjáratod van, akkor ne törődj vele, majd legközelebb műszakin fogják csak nézni. A fogyasztásban nem játszik lényegi szerepet. Szerk: Ha mégis beállíttatod, akkor arra figyelj, hogy a beállítás csak teljesen tiszta levegőszűrőnél történjen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Lezárhatod, különösebb értelme csak akkor van, ha pl. 80-100km/h-nál kiteszed üresbe és fulladozik alapjáraton a motor, pedig álló helyzetben LPG alapjáraton nincs ilyen gond. Ennek a kiküszöbölésére szokták a szerelők lezárni a torlólevegőt, de nem is mindegyik rendszernél van erre szükség. A beállításhoz co mérő kell. Igazából ha zökkenőmentes az átváltás és stabil, jó alapjáratod van, akkor ne törődj vele, majd legközelebb műszakin fogják csak nézni. A fogyasztásban nem játszik lényegi szerepet. Szerk: Ha mégis beállíttatod, akkor arra figyelj, hogy a beállítás csak teljesen tiszta levegőszűrőnél történjen. Oké köszi! majd tavasszal úgyis szándékozom vinni beállítatni a gázt, meg szűrőket cseréltetni, tisztíttatni a reduktorba is. Majd figyelek a légszűrőre is. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Oké köszi! majd tavasszal úgyis szándékozom vinni beállítatni a gázt, meg szűrőket cseréltetni, tisztíttatni a reduktorba is. Majd figyelek a légszűrőre is. :o Ha szabad ajánlanom egy szervizt, akkor menj Páhiba (igaz kicsit autózni kell, de megéri). Igazi profik, LPG-ben verhetetlenek, nagyon értik a gázos autók lelki világát. Molnár autógáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha szabad ajánlanom egy szervizt, akkor menj Páhiba (igaz kicsit autózni kell, de megéri). Igazi profik, LPG-ben verhetetlenek, nagyon értik a gázos autók lelki világát. Molnár autógáz. Oké! az a jó hogy oda is akartam volna és ott is szereltette be az előző tulaj a gázt 3 éve, milyen jó hogy végre azt ajánlják ahova el is tudok menni! :D Tiédbe is gáz van? ha igen mennyit fogyaszt? Meg hol lax ha kérdezhetem? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Oké! az a jó hogy oda is akartam volna és ott is szereltette be az előző tulaj a gázt 3 éve, milyen jó hogy végre azt ajánlják ahova el is tudok menni! :D Tiédbe is gáz van? ha igen mennyit fogyaszt? Meg hol lax ha kérdezhetem? :o Ott mindenkinek megvan (volt) a feladata, van aki csak a motortérrel foglalkozik (elektromos bekötések, kábelkötegek, benzinszelep, gázszelep, reduktor, gázfúvókák/keverőfej beszerelés, stb.), van aki csak a csövezést végzi (gáz, hűtőfolyadék), van aki csak a tartálybeépítést, és van aki csak a beállítást. Na most Ő lesz a Te embered: Sebestyén Endre, bár ez nem annyira bonyolult rendszer, ott bárki más is be fogja tudni állítani neked rendesen. Az enyémben nincsenek ilyenek. Általában Szegeden vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Voltam a másik szerelőmnél is. Ő a termosztátra azt mondta, hogy lehet hogy nyári van benne, és azért nyit előbb? A nyári az 86'C-nál a téli meg 92'C vagy 98'C-nál nyit, ilyenről hallottatok már? bár ma ígyis úgyis rendelek termosztátot mert legyen az kicserélve ha már mindneki azt mondja hogy 92körül kéne lennie a mutatónak. :o Az mennyibe fáj ? Ha csak a HF-tömítés égett átt, akkor a tömítés ára, + a sikolás, és a szerelés díja. Nekem 3 ezerért síkoltak itt Csanakon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Heló Múlt pénteken ugye üres volt a kiegyenlítőm. Felöntöttem, hazamentem. Hétvégén indításkor, néha 4-5 másodpercig mintha 3 hengerezett volna az autóm. Aztán elkezdett csattogni alapjáraton, de ha 3000 megemeltem a fordulatot, akkor megszűnt a dolog. De 1-2 perc múlva megint előjött. Aztán 3000-re emelve megint megszűnt. tegnap este hidegen elég fehér füst jött belőle. Ma reggel 8 km után ilyen "gőz" (?) jött belőle. Kb egy hete, folyamatosan hallom hogy csorog a víz a radiátorba. Szerintetek esélyes hogy hengerfejes lett? Ez így minden passzol. Hengerfej tömítés ment ki nekem ilyen jelekkel... Az mennyibe fáj ? elmondanám de X16XEL-nek sokkal több, és ha átszámolom mindenki leröhög, más ennyiért Astrát vesz :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Ha csak a HF-tömítés égett átt, akkor a tömítés ára, + a sikolás, és a szerelés díja. Nekem 3 ezerért síkoltak itt Csanakon. A hengerfejet minden pakolás cserénél sikoltatni kel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 A hengerfejet minden pakolás cserénél sikoltatni kel? Szerintem igen, van aki szerint nem. Mondjuk a csavarokat meg én nem cseréltem, pedig hivatalosan kell. De a síkolás nem akkora összeg, hogy megéri kockáztatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bb-16v Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 A hengerfejet minden pakolás cserénél sikoltatni kel? Azt mondják az okosok :D minden ráfeszüléskor "kimegy síkból", ill kerülhetnek rajta hepehupás részek :o De ha így nézzük akkor a HF csavarokat is kötelező lenne lecserélni, minden pakolás cserénél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szerintem igen, van aki szerint nem. Mondjuk a csavarokat meg én nem cseréltem, pedig hivatalosan kell. De a síkolás nem akkora összeg, hogy megéri kockáztatni. Csak azért kérdeztem mert én csak akkor szoktam sikoltatni amikor nagyon görbe , viszont a HF csavarokat 3x is utánhuzom több lépcsöben hogy szépen terüljön a HF. persze Nekem Az AJUSA pakolások jönnekbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szerintem igen, van aki szerint nem. Mondjuk a csavarokat meg én nem cseréltem, pedig hivatalosan kell. De a síkolás nem akkora összeg, hogy megéri kockáztatni. A csavarok is megvannak a síkolás árából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 Szerintem igen, van aki szerint nem. Mondjuk a csavarokat meg én nem cseréltem, pedig hivatalosan kell. De a síkolás nem akkora összeg, hogy megéri kockáztatni. Csak dieselben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2010 Megoszt Elküldve November2, 2010 A csavarok is megvannak a síkolás árából. Megvannak, de szerintem a síkolás fontosabb mint a csavarcsere. Csak dieselben. Lehet, nem emlékszem pontossan a könyvre, tény, hogy a traktornál nagyobb erők lépnek ott fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts