daykiller Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Szerintem a szivató azaz hidegjárati szelep-vákumcső hiba esetleg hőgomba amiről lehuzhatod a csatit és elmulik a problem X16XEL-be nincsen szivató. Ez már nem karburátoros...
bb-16v Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Szép napot mindenkinek! Egy régi problémával küzdők még mindig: Hideg motor dadog,hörög(a motoron is látszik a remegés),de mihelyst melegszik abba hagyja,és rendesen megy.(vagy alapjáraton lepadlózom 10-20másodpercre) Amit kicseréltem már: gyújtás trafó,gyertya kábel,gyertyák,injektor híd nyomásszabályzóval ,de a jelenség még mindig tart.a hócipőm tele van már a kocsival,és a szerelőknek sincs ötlete:( ha esetleg valaki tudna segíteni,vagy lenne ötlete,megköszönném... 1.6 16V X16XEL Ne legyen igazam, de kicsit hasonlít az én átszakadt hengerfej tömítéses bajomhoz... Jó jó, igaz nem kell mindenre ezt ráhúzni, de én pont így voltam, a tünetek amit leírsz mind megvoltak, kivétel a padlózás. Nekem abból elég volt 4-5mp. Csöpögött bele a víz egyik hengerbe. Ha ez a baja, és fel nem bontod, amig teljesen oda nem fo$ik, nem tudod meg. Max nézegesd fogy-e a hűtőfolyadékod, tudd kizárni a problemát. Nekem akkoriban kb 2 hét alatt ment el egy liternyi víz és máshol sehol nem folyt a rendszerem
zotya975 Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Ne legyen igazam, de kicsit hasonlít az én átszakadt hengerfej tömítéses bajomhoz... Jó jó, igaz nem kell mindenre ezt ráhúzni, de én pont így voltam, a tünetek amit leírsz mind megvoltak, kivétel a padlózás. Nekem abból elég volt 4-5mp. Csöpögött bele a víz egyik hengerbe. Ha ez a baja, és fel nem bontod, amig teljesen oda nem fo$ik, nem tudod meg. Max nézegesd fogy-e a hűtőfolyadékod, tudd kizárni a problemát. Nekem akkoriban kb 2 hét alatt ment el egy liternyi víz és máshol sehol nem folyt a rendszerem Jó, de miért szűnne meg a hiba egy idő után, ha bemelegszik?
kknl Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 X16XEL-be nincsen szivató. Ez már nem karburátoros... A szivatót funkcionállisan értem nem a primitiv kézel szabályozos csappantyura. Hengerenkénti befecskendezés van vagy központi ? Van benne kisujj vastagságu vákumcső ami elektromos vagy vákumos szeleptől jön? A lambdaszonda dolgozik? Ha nem dolgozik akkor nem emeli meg az előgyujtást hidegen azért is remeghet. Nem kezdtél el ethanolt tankolni?az kioldja a lerakodásokat és nyálkás trutyit tud kialakitani vákumszelepeknél.
J0hnny Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Hengerenkénti befecskendezés van vagy központi ? Van benne kisujj vastagságu vákumcső ami elektromos vagy vákumos szeleptől jön? A lambdaszonda dolgozik? Ha nem dolgozik akkor nem emeli meg az előgyujtást hidegen azért is remeghet. Nem kezdtél el ethanolt tankolni?az koldja a lerakodásolat és nyálkás trutyit tud kialakitani vákumszelepeknél. Milyen vákumszelepknél? :D Másfelöl már szóltam párszor a helyesírás miatt... :o
zotya975 Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Hengerenkénti befecskendezés van vagy központi ? Van benne kisujj vastagságu vákumcső ami elektromos vagy vákumos szeleptől jön? A lambdaszonda dolgozik? Ha nem dolgozik akkor nem emeli meg az előgyujtást hidegen azért is remeghet. Nem kezdtél el ethanolt tankolni?az kioldja a lerakodásokat és nyálkás trutyit tud kialakitani vákumszelepeknél. Micsodát? :o
kknl Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Micsodát? :o Trutyit. Nem tudod mi az? Bocsi a helyesirásomért 20 éve kijártam a sulit és akkor sem volt az erösségem.
zotya975 Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Trutyit. Nem tudod mi az? Bocsi a helyesirásomért 20 éve kijártam a sulit és akkor sem volt az erösségem. Oké trutyi, de az etanol használtakor amúgy is cserélni kell a szűrőt mondjuk 1000 kilóméter után, aztán már nincs amit leoldjon.
daykiller Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 A szivatót funkcionállisan értem nem a primitiv kézel szabályozos csappantyura. Hengerenkénti befecskendezés van vagy központi ? Van benne kisujj vastagságu vákumcső ami elektromos vagy vákumos szeleptől jön? A lambdaszonda dolgozik? Ha nem dolgozik akkor nem emeli meg az előgyujtást hidegen azért is remeghet. Nem kezdtél el ethanolt tankolni?az kioldja a lerakodásokat és nyálkás trutyit tud kialakitani vákumszelepeknél. Hja értem. :D Igazából már nem olyan elven működik, hanem az ECU állítja a dolgokat. Egyébként az X16XEL az hengerenkénti befecskendezéses. :) Milyen vákumszelepknél? :o Egy vákuumszelep jutott eszembe, de az csak az üzemanyagtartály szellőztetéséért felelős. Pl nekem is már elektromos, de van az UFO szerű izéé is
Breki Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 Szép napot mindenkinek! Egy régi problémával küzdők még mindig: Hideg motor dadog,hörög(a motoron is látszik a remegés),de mihelyst melegszik abba hagyja,és rendesen megy.(vagy alapjáraton lepadlózom 10-20másodpercre) Amit kicseréltem már: gyújtás trafó,gyertya kábel,gyertyák,injektor híd nyomásszabályzóval ,de a jelenség még mindig tart.a hócipőm tele van már a kocsival,és a szerelőknek sincs ötlete:( ha esetleg valaki tudna segíteni,vagy lenne ötlete,megköszönném... 1.6 16V X16XEL Talán a két vezetékes hőgombára rámérhetnél. Hideg motornál annak az értéke befolyásolja az ECU-t. Az ellenállásértékeket megtalálod a Gyik-ban. :D Szerintem a szivató azaz hidegjárati szelep-vákumcső hiba esetleg hőgomba amiről lehuzhatod a csatit és elmulik a problem Nem múlik el, és sárga lámpát fog rá dobni az ECU...... :o
Radó Elküldve Október31, 2010 Elküldve Október31, 2010 köszönöm a sók hozzászólást a témában,én is gondoltam valami dugulásra ,de fogalmam sincs hol keressem:( vagy még motor problémára is gondoltam már(bár 1 éve volt szelepcsere ,gyűrűzve) esetleg ha van ötlet mit tudok itthon megnézni,az jelezze:)
bb-16v Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Jó, de miért szűnne meg a hiba egy idő után, ha bemelegszik? Istennél semmi sem lehetetlen :o Nekem pont így megszűnt, melegen kutya baja nem volt amíg cillittel és ecettel át nem mostam a hűtőrendszert :) ... mindig érdeklődtem itt kb. egy hónapig hogy mitől dadog. Mindenki gyertyázott, gyertyakábelezett stb. Gyertyáim újak voltak, kábeleket azóta se cseréltem. Mikor a motor fel lett bontva látszott a víz a 4. hengerhez tartozó kipufogó résznél is... rozsda stb HF tömítés szett (minden-minden) cserélve, HF síkolás, és egyébbel nem matatva, jelenleg minden hiba megszűnve. Bár azért lekopogom :) köszönöm a sók hozzászólást a témában,én is gondoltam valami dugulásra ,de fogalmam sincs hol keressem:( vagy még motor problémára is gondoltam már(bár 1 éve volt szelepcsere ,gyűrűzve) esetleg ha van ötlet mit tudok itthon megnézni,az jelezze:) Mondjuk nem kéne előadódjon ilyesmi ha egy éve volt szelepcsere, normál esetben ennyi idő alatt nem megy ki a HF tömítés :D
kknl Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Istennél semmi sem lehetetlen :o Nekem pont így megszűnt, melegen kutya baja nem volt amíg cillittel és ecettel át nem mostam a hűtőrendszert :) ... mindig érdeklődtem itt kb. egy hónapig hogy mitől dadog. Mindenki gyertyázott, gyertyakábelezett stb. Gyertyáim újak voltak, kábeleket azóta se cseréltem. Mikor a motor fel lett bontva látszott a víz a 4. hengerhez tartozó kipufogó résznél is... rozsda stb HF tömítés szett (minden-minden) cserélve, HF síkolás, és egyébbel nem matatva, jelenleg minden hiba megszűnve. Bár azért lekopogom :) Mondjuk nem kéne előadódjon ilyesmi ha egy éve volt szelepcsere, normál esetben ennyi idő alatt nem megy ki a HF tömítés :D [/quote Szerintem ha enyire becsepegne a hütőfolyadék az égéstérbe, akkor az látszodna a gyertyán és a viztérbe is bedoldozna a nyomás miatt.
zotya975 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Szerintem ha enyire becsepegne a hütőfolyadék az égéstérbe, akkor az látszodna a gyertyán és a viztérbe is bedoldozna a nyomás miatt. Hát igen ha az égéstér fele szakad átt a HF-tömítés akkor mivel a víznek kisebb a nyomása a motor "dolgozik bele" a vízkörbe, betonkemények a vízcsövek, sokszor el is durrannak. Amikor aztán leállítják az autót akkor viszont a víz kezd el szivárogni a hengerbe.
kknl Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Hát igen ha az égéstér fele szakad átt a HF-tömítés akkor mivel a víznek kisebb a nyomása a motor "dolgozik bele" a vízkörbe, betonkemények a vízcsövek, sokszor el is durrannak. Amikor aztán leállítják az autót akkor viszont a víz kezd el szivárogni a hengerbe. úő Hali találltam egy cikket ez szerintem segithet a hiba feltárásában : http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=2 itt leirják a lambda-szonda müködését.
bb-16v Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Hát igen ha az égéstér fele szakad átt a HF-tömítés akkor mivel a víznek kisebb a nyomása a motor "dolgozik bele" a vízkörbe, betonkemények a vízcsövek, sokszor el is durrannak. Amikor aztán leállítják az autót akkor viszont a víz kezd el szivárogni a hengerbe. Ha gyakran használja rövidtávokon (3-5km) az autót mint én is, nem tűnik fel a vízcsövek keménysége. Nekem egy icipicit tudott szivárogni a termosztát mellett, máshol meg nem látszott.
zotya975 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 úő Hali találltam egy cikket ez szerintem segithet a hiba feltárásában : http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=2 itt leirják a lambda-szonda müködését. Igen, de itt ha jól emlészem hideg motonál jött elő a probléma, a szondának meg meleg mocinál van jelentősége, a cikkben is írják , hogy akkor kezd működni.
Radó Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Igen, de itt ha jól emlészem hideg motonál jött elő a probléma, a szondának meg meleg mocinál van jelentősége, a cikkben is írják , hogy akkor kezd működni. igen,csak hidegen csinálja,megyek vele kb.2 km-t ,és magától rendbe jön minden.Amúgy rövid távon van inkább használva nálam is(5-6km)városban.reggel kimentem megnézni az olaj szintemet,hát elég jól kifogyott,pedig gyűrűzés óta nem ette az olajat,lehet az utóbbi padlógáz nem kellett volna ... mindjárt csinálok képet a gyertyáimról....felteszem...
FPepe Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 igen,csak hidegen csinálja,megyek vele kb.2 km-t ,és magától rendbe jön minden.Amúgy rövid távon van inkább használva nálam is(5-6km)városban.reggel kimentem megnézni az olaj szintemet,hát elég jól kifogyott,pedig gyűrűzés óta nem ette az olajat,lehet az utóbbi padlógáz nem kellett volna ... mindjárt csinálok képet a gyertyáimról....felteszem... Sztem a kétvezetékes hőmérsékletjeladót kéne első körben megnézni.
Radó Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sztem a kétvezetékes hőmérsékletjeladót kéne első körben megnézni. cseréve volt.... a képek a gyertyákról: http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00435_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00438_www...ltoltes.hu_.jpg 1éves ngk max. 12000km-rel http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00440_www...ltoltes.hu_.jpg ezek 7 napos gm-ek,max 200km-rel...
zotya975 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 cseréve volt.... a képek a gyertyákról: http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00435_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00438_www...ltoltes.hu_.jpg 1éves ngk max. 12000km-rel http://kepfeltoltes.hu/101101/DSC00440_www...ltoltes.hu_.jpg ezek 7 napos gm-ek,max 200km-rel... Ha jól tudom őzbarnáknak kel lenniük, ha monden oké.
J0hnny Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Sztem a kétvezetékes hőmérsékletjeladót kéne első körben megnézni. Hagyd már őket Pepe,én jól szórakozom! :o
FPepe Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Ha jól tudom őzbarnáknak kel lenniük, ha monden oké. Elvileg. Én múlt héten cseréltem, amit kivettem, abból 1.-3.-ig fehéres színűek voltak, a 4. hengerben meg koromfekete.
Radó Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Hagyd már őket Pepe,én jól szórakozom! :o én már sajna annyira nem :D mint mondtam azt is kicseréltem,de nem történt változás...
zotya975 Elküldve November1, 2010 Elküldve November1, 2010 Hagyd már őket Pepe,én jól szórakozom! :o Mond el a poént had röhögjünk mi is! :D Elvileg. Én múlt héten cseréltem, amit kivettem, abból 1.-3.-ig fehéres színűek voltak, a 4. hengerben meg koromfekete. Mondjuk nekem is inkább a fehérre hajaznak, de lehet a túl szegény keveréktől van az etanol miatt.
Recommended Posts