Dáwid Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Errehttp://pics.coldline.hu/pics/107117-20101015-cfBkiA.jpg a gumi alkatrészre lennék kíváncsi hogy micsoda vmi állat megrágta és nem tudom megmutatni szerelőnek ezért a segítségeteket kérem ebben. F astra 1,4 8V x14nz Köszönettel: Biggieboy Hali! Ez egy lefolyó cső. A szélvédő lefolyóitól, és pollenszűrőtől ezen keresztül folyik ki a lötty. (már ha nincs eldugulva) Semmi jelentőssége nincs hogy ilyen. Legalább nehezebben dugul el :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apipi Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Olvasgattam fagyálló témában és most már végképp nincs ötletem,hogy milyet is vegyek bele. Értem én ezt arra,hogy zöld vagy piros? Minek kell a címkén szerepelnie,hogy nekem jó legyen? Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Olvasgattam fagyálló témában és most már végképp nincs ötletem,hogy milyet is vegyek bele. Értem én ezt arra,hogy zöld vagy piros? Minek kell a címkén szerepelnie,hogy nekem jó legyen? Előre is köszi a segítséget! Mondjuk mínusz30 foknak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Munka után megnézem ha piros akkor fagyálló amugy már én is kóstoltam tényleg szar ize van.. Köszi adam Legegyszerűbb, ha elmész egy benzinkútra, ahol megmérik neked a fagyállóságát. Mondjuk mínusz30 foknak :) Meg lehetőleg az alumíniumot se korrodálja el, ezt is rá szokták írni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Errehttp://pics.coldline.hu/pics/107117-20101015-cfBkiA.jpg a gumi alkatrészre lennék kíváncsi hogy micsoda vmi állat megrágta és nem tudom megmutatni szerelőnek ezért a segítségeteket kérem ebben. F astra 1,4 8V x14nz Köszönettel: Biggieboy Ennek a gumi kivezetőcsőnek a vége teljesen összelapul(na ha nem hiányozna). Egyirányú áramlást tesz lehetővé, azaz kifele engedi az esővizet, de befelé nem engedi a motortérben (adott esetben) keletkező szagokat (pl. fagyálló, benzin, kipufogógáz, olaj, stb.), mert ez közvetlenül a pollenszűrőn keresztül bejutna az utastérbe. Sokszor az ember nem is érzi, mert az orra hozzászokik bizonyos szagokhoz. (Jelentősége inkább csak műszaki hiba esetén van, pl. ha a kipufogógáz szivárog a toroktömítésnél és az akadálytalanul bejutna az utastérbe, mert hiányzik, vagy nem zár ez a cső, és megy ezerrel a fűtőventi, esetleg náthás is vagy, akkor egyszer csak menet közben elálmosodik az ember és .... na be is fejezem a horror mesét :) ) Tehát adott esetben van jelentősége (igaz ritkán, de akkor fontos) ezért majd cseréld ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Olvasgattam fagyálló témában és most már végképp nincs ötletem,hogy milyet is vegyek bele. Értem én ezt arra,hogy zöld vagy piros? Minek kell a címkén szerepelnie,hogy nekem jó legyen? Előre is köszi a segítséget! Színre színt, ha meg csak víz volt benne akkor bármilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! Errehttp://pics.coldline.hu/pics/107117-20101015-cfBkiA.jpg a gumi alkatrészre lennék kíváncsi hogy micsoda vmi állat megrágta és nem tudom megmutatni szerelőnek ezért a segítségeteket kérem ebben. F astra 1,4 8V x14nz Köszönettel: Biggieboy Leeresztőcső GM.: 90360181, kat.:104480 3400 pizmag újonan. Célozz meg bontót az gazdaságosabb. Enyémet is megette a pofátlan :) vettem újat, rá 1hétre jártam bontóba,rákérdeztem hogyé mennyi? válasz 500Ft. Na faca mondom má megint több vot a bukszámba mint a lábamba :D . Link to comment Megosztás: More sharing options...
biggieboy Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Köszönöm szépen mindenkinek a gyors választ! Üdv.: Biggieboy Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Október15, 2010 Megoszt Elküldve Október15, 2010 Sziasztok! C20XE motorral szerelt kedves,de nálam még csupán néhány hónapja dédelgetett járgányommal kapcsolatban lenne egy kérdésem:hidegindításkor-és csak akkor-hangosan csattogó hang tör elő a motortérből. -Nem azonnal az indítás után,kb.20-30 mp. telhet el. -Nyitott motortértetőnél füleltem és határozottan nem a hidrotőkéktől(tehát nem a szelepfedél irányából)jön a hang. -Ha visszahűl a motor-tehát több órás állás utáni újabb indítás alkalmával-már nem hallható a jelenség. -Néhány perces autózás után ahogy jött-egyik pillanatról a másikra-úgy meg is szűnik a zaj. Tehát tapasztalt és segítőkész márkatársaimtól érdeklődöm nagy tisztelettel,hogy mi okozhatja a hangot és van-e gyógymód a csattogás megszüntetésére? Próbáltam itt-ott körülnézni,olvasgatni-közben mondom:nem vagyok egy gyakorlott és tapasztalt fórumozó-ám ezzel a hibával nem találkoztam.Viszont találkoztam sok más okos és hasznos tanáccsal,leírással ami nagy tiszteletet érdemel! Egy másik témával foglalkozó "oldalon" az egyik kedves vendég :) jól kiosztotta a válasszal(elérési úttal) segítségére sietőket.Amit eddig itt láttam az számomra egyértelművé tette,hogy bizony komoly munka,gyűjtés és tapasztalat áll a segítség mögött.Nagyon jól,érthetően vannak leírva,fotókkal illusztrálva a műszaki problémák és átalakítások.Tehát ha valaki "csak" egy elérési utat ad meg akkor a "Köszönöm és bocsánat én voltam a hülye!" minimum kijár neki egy-remélem-meggondolatlan kirohanás után! -Bocsi,ha OFF! Még egyszer köszi Nektek az eddigi és ez utáni segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok! C20XE motorral szerelt kedves,de nálam még csupán néhány hónapja dédelgetett járgányommal kapcsolatban lenne egy kérdésem:hidegindításkor-és csak akkor-hangosan csattogó hang tör elő a motortérből. -Nem azonnal az indítás után,kb.20-30 mp. telhet el. -Nyitott motortértetőnél füleltem és határozottan nem a hidrotőkéktől(tehát nem a szelepfedél irányából)jön a hang. -Ha visszahűl a motor-tehát több órás állás utáni újabb indítás alkalmával-már nem hallható a jelenség. -Néhány perces autózás után ahogy jött-egyik pillanatról a másikra-úgy meg is szűnik a zaj. Tehát tapasztalt és segítőkész márkatársaimtól érdeklődöm nagy tisztelettel,hogy mi okozhatja a hangot és van-e gyógymód a csattogás megszüntetésére? Próbáltam itt-ott körülnézni,olvasgatni-közben mondom:nem vagyok egy gyakorlott és tapasztalt fórumozó-ám ezzel a hibával nem találkoztam.Viszont találkoztam sok más okos és hasznos tanáccsal,leírással ami nagy tiszteletet érdemel! Egy másik témával foglalkozó "oldalon" az egyik kedves vendég :) jól kiosztotta a válasszal(elérési úttal) segítségére sietőket.Amit eddig itt láttam az számomra egyértelművé tette,hogy bizony komoly munka,gyűjtés és tapasztalat áll a segítség mögött.Nagyon jól,érthetően vannak leírva,fotókkal illusztrálva a műszaki problémák és átalakítások.Tehát ha valaki "csak" egy elérési utat ad meg akkor a "Köszönöm és bocsánat én voltam a hülye!" minimum kijár neki egy-remélem-meggondolatlan kirohanás után! -Bocsi,ha OFF! Háááát nem akarok hülyeséget mondani , de szerintem a gyujtókábelek-és gyertyák gyenguszok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok! C20XE motorral szerelt kedves,de nálam még csupán néhány hónapja dédelgetett járgányommal kapcsolatban lenne egy kérdésem:hidegindításkor-és csak akkor-hangosan csattogó hang tör elő a motortérből. -Nem azonnal az indítás után,kb.20-30 mp. telhet el. -Nyitott motortértetőnél füleltem és határozottan nem a hidrotőkéktől(tehát nem a szelepfedél irányából)jön a hang. -Ha visszahűl a motor-tehát több órás állás utáni újabb indítás alkalmával-már nem hallható a jelenség. -Néhány perces autózás után ahogy jött-egyik pillanatról a másikra-úgy meg is szűnik a zaj. Tehát tapasztalt és segítőkész márkatársaimtól érdeklődöm nagy tisztelettel,hogy mi okozhatja a hangot és van-e gyógymód a csattogás megszüntetésére? Próbáltam itt-ott körülnézni,olvasgatni-közben mondom:nem vagyok egy gyakorlott és tapasztalt fórumozó-ám ezzel a hibával nem találkoztam.Viszont találkoztam sok más okos és hasznos tanáccsal,leírással ami nagy tiszteletet érdemel! Egy másik témával foglalkozó "oldalon" az egyik kedves vendég :) jól kiosztotta a válasszal(elérési úttal) segítségére sietőket.Amit eddig itt láttam az számomra egyértelművé tette,hogy bizony komoly munka,gyűjtés és tapasztalat áll a segítség mögött.Nagyon jól,érthetően vannak leírva,fotókkal illusztrálva a műszaki problémák és átalakítások.Tehát ha valaki "csak" egy elérési utat ad meg akkor a "Köszönöm és bocsánat én voltam a hülye!" minimum kijár neki egy-remélem-meggondolatlan kirohanás után! -Bocsi,ha OFF! Még egyszer köszi Nektek az eddigi és ez utáni segítséget! Háááát nem akarok hülyeséget mondani , de szerintem a gyujtókábelek-és gyertyák gyenguszok. Csak csatlakozni akarok az előttem szólóhoz. Nekem volt már ilyen jellegű bajom. Az AC Delco gyertyák csattogtak, mint a hidrotőkék...aztán a GM gyertyák már nem csattogtak utána... :D Szerintem egy gyertyacserés próbát megér... <_< Az nem kerül olyan sokba...darabja van vagy 1400 HUF... Meg gondolom, nincs is sejtésed mikor cserélhették benne... :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Csak csatlakozni akarok az előttem szólóhoz. Nekem volt már ilyen jellegű bajom. Az AC Delco gyertyák csattogtak, mint a hidrotőkék...aztán a GM gyertyák már nem csattogtak utána... :) Szerintem egy gyertyacserés próbát megér... :D Az nem kerül olyan sokba...darabja van vagy 1400 HUF... Meg gondolom, nincs is sejtésed mikor cserélhették benne... <_< Sziasztok! Mint említettem NEM a szelepfedél alól-környékéről jön a hang. Én az injektor( vagy injektorok )-ra gyanakszom,de ezt nem akartam elöljáróban említeni. A gyertyákat-az összes szűrővel,folyadékokkal együtt-magam cseréltem a vásárlás után.Jelenleg BOSCH adja az ívet. Ami izgatja a fantáziámat az a befecskendezés.Nem ismerem a pontos működési metódust,de ha van a hidegüzemért felelős injektor én azt szívesen megnézném közelebbről-ha lehet. Ha valaki tud egy "móricka"-ábránál színvonalasabb,jó műszaki szintű leírást én nagyon megköszönném,ha ezt megosztaná velem is(és ez vonatkozik a C20XE teljes egészére). A válaszokat köszönöm.Helló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok! Mint említettem NEM a szelepfedél alól-környékéről jön a hang. Én az injektor( vagy injektorok )-ra gyanakszom,de ezt nem akartam elöljáróban említeni. A gyertyákat-az összes szűrővel,folyadékokkal együtt-magam cseréltem a vásárlás után.Jelenleg BOSCH adja az ívet. Ami izgatja a fantáziámat az a befecskendezés.Nem ismerem a pontos működési metódust,de ha van a hidegüzemért felelős injektor én azt szívesen megnézném közelebbről-ha lehet. Ha valaki tud egy "móricka"-ábránál színvonalasabb,jó műszaki szintű leírást én nagyon megköszönném,ha ezt megosztaná velem is(és ez vonatkozik a C20XE teljes egészére). A válaszokat köszönöm.Helló. Hidegen nekem is csattog egy kicsit, pedig friss olaj van benne, és nincs széthajtva a motor. Nálam a hidrotőkék csattognak 100%. Nem azonnal kezdik, hanem indítás után egy fél-1perccel..néha visszajön a hang, néha elmegy, de csak hidegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 :) Sikerült képet feltölteni jupi.....:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 :lol: Sikerült képet feltölteni jupi.....-_- Jó neked. De hova? :D <_< :icon13: (mert ha nem a motorodról van akkor egyébbe kéne :) B) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tams9 Elküldve Október16, 2010 Megoszt Elküldve Október16, 2010 Sziasztok! Még új vagyok! Most lettünk szert egy 9 éves G astrára, amiben 1.4-es 16 szelepes ECOtec motor van. Ha jól tudom ilyen F astrákba is van. Kicseréltem benne az olajat Castrol C3 5W40-re mivel inkább városban használjuk rövid távokra. Eddig 10W40 volt benne, szervíz könyv alapján mást nem is látott. A gond az hogy csattog tőle valami, ami olaj csere előtt nem csattogott, szerintem a hidrotőke a bűnös. Érdekes módon hidegen nem, hanem melegen csinálja. Mennyire gond szerintetek? Mit tehetek ellene? Annyira nem vészes, beülve, menetközben nem hallani. Csakhát azért mégiscsak zavar kicsit. Közönöm a segítséget Üdv Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szia lehet h az uj olaj feloldott valami lerakodást a legjobb az lenne ha kitisztitanád a tőkét ,vagy esetleg megszünik magától ha egy kicsir megzavarod a gépet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Sziasztok! Mint említettem NEM a szelepfedél alól-környékéről jön a hang. Én az injektor( vagy injektorok )-ra gyanakszom,de ezt nem akartam elöljáróban említeni. A gyertyákat-az összes szűrővel,folyadékokkal együtt-magam cseréltem a vásárlás után.Jelenleg BOSCH adja az ívet. Ami izgatja a fantáziámat az a befecskendezés.Nem ismerem a pontos működési metódust,de ha van a hidegüzemért felelős injektor én azt szívesen megnézném közelebbről-ha lehet. Ha valaki tud egy "móricka"-ábránál színvonalasabb,jó műszaki szintű leírást én nagyon megköszönném,ha ezt megosztaná velem is(és ez vonatkozik a C20XE teljes egészére). A válaszokat köszönöm.Helló. Csá nekem egy mazdán a gyertyakábel imitállt ilyen hangot ,mert az alapjáratot a vezérlőelektronika szabályozza előgyujtás stb és ez nem tetszik mindig a mocinak . Amikor inditasz még nedves a moci ahogy kocsapodik a pára a motorháztetöröl ez okozhatja a gyertyakábelek áthúzását , de ezt a szabályozott alapjáratnál nehéz észrevenni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Hello + 5 fokos a hűtőfolyadékom faca :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Hello + 5 fokos a hűtőfolyadékom faca :) A folyadékkal nincs gond, csak a lakhelyeddel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Hello + 5 fokos a hűtőfolyadékom faca :D Nemá az nem lehet, a tiszta víz is csak 0-fokon fagy meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 A folyadékkal nincs gond, csak a lakhelyeddel :) Ja végül is terveztem, hogy elköltözöm de ennyire meleg éghajlatra azért nem szeretem én is a havat főleg a hegyekben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tams9 Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szia lehet h az uj olaj feloldott valami lerakodást a legjobb az lenne ha kitisztitanád a tőkét ,vagy esetleg megszünik magától ha egy kicsir megzavarod a gépet. Szia! Egy olyan kitisztíttatás miből áll és kb mit kóstál? Azóta 2x 3x gyorsítottam úgy, hogy végigforgattam 6000-ig de semmi változás. Mi van ha a következő oajcserénél visszatérek a 10W0 es olajra? Az nem megoldás? Vagy addig károsodik? csak mert most nincs sok $ :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2010 Megoszt Elküldve Október17, 2010 Szia! Egy olyan kitisztíttatás miből áll és kb mit kóstál? Azóta 2x 3x gyorsítottam úgy, hogy végigforgattam 6000-ig de semmi változás. Mi van ha a következő oajcserénél visszatérek a 10W0 es olajra? Az nem megoldás? Vagy addig károsodik? csak mert most nincs sok $ :-( Az hogy megzavarod a gépet nem azt jelenti, hogy párszor padlózol, hanem mondjuk azt, hogy felmész a pályára és 100kilómétert lezavarsz mondjuk 150-el. Persze elméletben mert ugye létezik sebességkorlátozás. A tőkéket meg szétszedve lehet tisztítani, leírás a Gyík-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 Hello + 5 fokos a hűtőfolyadékom faca <_< Hogyan mérted? Itt már sokszor megbeszéltük, hogy ezek a benzinkutas optikai elven mérő kütyűk (sokszor a használójuk tudatlansága miatt) elég pontatlanok. Kis minta a kiegyenlítótartályból és be a fagyasztóládába :) Ez a tuti teszt :D Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts