Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem pont múlt héten csinálta meg Szuromi a hengerfej-felújítást,

azaz síkolta, átmosta, hidrotőkéket is kipucolta, szelepeket lecsiszolta,

járatokat kicsiszolta. Ezt két nap alatt, és 16-ért. :(

Még jó hogy élnek ebben az országban ilyen áldott jó lélek szakik! :(

EZ ELISMERÉSRE MÉLTÓ :prayer:

Elküldve

Jó nagy kavics esett le a szívemről. Ketyegni hagytam a gépet, miután hazajöttem, és olyan 94 fok körül kapcsol a hűtőventi. Viszont érdekes, h a menetszél lenyomja 90 köré...

Elküldve
Jó nagy kavics esett le a szívemről. Ketyegni hagytam a gépet, miután hazajöttem, és olyan 94 fok körül kapcsol a hűtőventi. Viszont érdekes, h a menetszél lenyomja 90 köré...

Ez így teljességgel okés.

Elküldve

Hat éves, 53 ezret futott 1,4-es Astrám egy idő óta éktelen csipogást hallat, mely időnként napokra eltűnik, majd váratlanúl újra kezdődik. A szervízben többen is tanulmányozták, de véglegesen nem tudták megoldani a problémát. A szörnyű hangokat a hosszanti bordás szíj okozza, mely többek között az utólag beszerelt klímakompresszort is hajtja. A szíj egyébként eléggé új, a szíjfeszítő is rendben van. Egy alkalommal a szíjat egy bordával arrébb tették, akkor egy időre csendben volt. Legutóbb a klímakompresszor beállítását pontosították, de ez sem segített. Fújkálták szilikon sprayal, nem sok eredménnyel.

Örülnék, ha valaki tanácsot tudna adni, hogy mit tegyek!

feketel@chello.hu

Elküldve

Vagy pedig a vezérműszíj-takaró műanyag idom alsó része picit kiugrott a helyéről és a szíjtárcsa verdesi... mint anno nekem is... :roll:

Elküldve

Szelepdekni tömítést (vagy mi a szöszt) kell cserélni, mondta a szerelő bácsi, meg azt, hogy ezeröt. Kell ehhez valamit tudni, vagy akkor is csak jól tudom csinálni, ha azt mondom a szerelőbácsinak, hogy tessék az ezeröt, vigye, hozza, azt kész?

Ilyesmikre gondolok, hogy milyet kell beletenni, ha van egyáltalán többféle, satöbbisatöbbi.

Előre is köszönök.

S

Elküldve
Szelepdekni tömítést (vagy mi a szöszt) kell cserélni, mondta a szerelő bácsi, meg azt, hogy ezeröt. Kell ehhez valamit tudni, vagy akkor is csak jól tudom csinálni, ha azt mondom a szerelőbácsinak, hogy tessék az ezeröt, vigye, hozza, azt kész?

Ilyesmikre gondolok, hogy milyet kell beletenni, ha van egyáltalán többféle, satöbbisatöbbi.

Előre is köszönök.

S

Szelepfedél tömítésre gondolsz?

Elég óccsón dolgozik, uis nekem az új tömítés volt vagy 1xxx pénzek. :lol:

Semmi nem kell hozzá, de ha rá van rohadva a gyári, akkor kétlem, h szép finoman lekopogtatja, mint én, majd megy vele egy hetet, h utána eröltetés nélkül lejöjjön, majd mindezekután kb 2 órát pucolja, h fémtiszta felületre tegye rá az újat. Uis máshogy nem fog rendesen tomíteni...

Elküldve

Aláírva! Csak fémtiszta felületre szabad pakolni, egyébként húzhatod az kibújásig, akkor is ezeszteni fogja az olajat.

Elküldve

Háááj!

Kis segítségre lenne szükségem tőletek.

Úgy látszik, kicsit sokat követeltem a 60 lótól, mert - bár a kergetés csak egyszeri alkalom volt - finom kis olajtócsák kezdték jelezni opelom útját és főleg parkolóhelyeit. :Hangman: :Hangman: :Hangman:

Ráérős időnkben délután (munkaidőben) alámásztam egy exautószerelő colegámmal, majd megállapította, (én még láma vagyok opelbütykölési témákban) hogy a váltófelöli főtengelyszimmering nem tolerálta a trillió fordulatszámot, és cserére szorul. Itt megjegyezte, hogy "váltó ki, motor ki", erre én meg hogy :violent1:

Végre a kérdés következik: ez tényleg egy ilyen egésznapos mindentapródarabokraszétborítós beavatkozás, vagy van trükkje, ami esetleg megegyszerüsítené?

2. Mennyire szoruljon össze a gyomrom? Most aztán tényleg nagyon kinyírtam a masinát? :smt102

Elküldve

Szelepfedél tömítésre gondolsz?

Elég óccsón dolgozik, uis nekem az új tömítés volt vagy 1xxx pénzek. :lol:

Semmi nem kell hozzá, de ha rá van rohadva a gyári, akkor kétlem, h szép finoman lekopogtatja, mint én, majd megy vele egy hetet, h utána eröltetés nélkül lejöjjön, majd mindezekután kb 2 órát pucolja, h fémtiszta felületre tegye rá az újat. Uis máshogy nem fog rendesen tomíteni...

Attól függ, milyen motorja van a járműnek, mert pl. a 8 szelepes szfedél tömítése 500 ft körül van.

Elküldve
Háááj!

Kis segítségre lenne szükségem tőletek.

Úgy látszik, kicsit sokat követeltem a 60 lótól, mert - bár a kergetés csak egyszeri alkalom volt - finom kis olajtócsák kezdték jelezni opelom útját és főleg parkolóhelyeit.   :Hangman:  :Hangman:  :Hangman:  

Ráérős időnkben délután (munkaidőben) alámásztam egy exautószerelő colegámmal, majd megállapította, (én még láma vagyok opelbütykölési témákban) hogy a váltófelöli főtengelyszimmering nem tolerálta a trillió fordulatszámot, és cserére szorul. Itt megjegyezte, hogy "váltó ki, motor ki", erre én meg hogy :violent1:  

Végre a kérdés következik: ez tényleg egy ilyen egésznapos mindentapródarabokraszétborítós beavatkozás, vagy van trükkje, ami esetleg megegyszerüsítené?  

2. Mennyire szoruljon össze a gyomrom? Most aztán tényleg nagyon kinyírtam a masinát?  :smt102

1. igen

2. még nem, de ha elfogyasztod belőle az olajat, akkor igen

Elküldve

Huane!

Igen, ez sajnos ilyen szivatós melós dolog... :?

Ha nagyon ereszti, akkor érdemes minél előbb megcsinálni, mert

az olaj eljuthat a kuplungba is, és azt is rövid úton tönkre tudja vágni.

Ha csak pár csepp van az autó alatt reggelre, akkor még nem olyan

vészes a dolog.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.