Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Kicsit keveslem a max. fordulatot, mert 2677-nél leszabályoz.

Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_<

Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve?

Nem fut vészprogramon az ecu?

Nincs sárga lámpa?

Link to comment
Megosztás:

Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_<

Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve?

Nem fut vészprogramon az ecu?

Nincs sárga lámpa?

Lehet a fordulatszám mérője harmadol... :wacko: :(

Link to comment
Megosztás:

Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_<

Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve?

Nem fut vészprogramon az ecu?

Nincs sárga lámpa?

Igen, üresben a környezetvédelmi gép szerint,és láttam a monitort mikor mérték. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál.

De reggel útba esik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Igen, üresben a környezetvédelmi adatlap szerint. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál.

De reggel utbaesik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük <_<

:wacko: Összecserélték a mérési értéket a max. fordulatszámmal.

Link to comment
Megosztás:

Igen, üresben a környezetvédelmi adatlap szerint. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál.

De reggel utbaesik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük :(

Szóval azt azért észrevennéd ha tényleg 2600nál szabályozna, nem kéne hozzá fordulatszám mérő hogy feltűnjön hogy ott valami geb.sz van <_< :wacko: Ott valamit elirtak ;)

Link to comment
Megosztás:

Igen, üresben a környezetvédelmi gép szerint,és láttam a monitort mikor mérték. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál.

De reggel útba esik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük <_<

Így már sanszos, hogy az a 2677-es fordulat az az emelt üresjárat akart lenni. :wacko: Ami nem egyenlő a maximálissal. :(

Link to comment
Megosztás:

<_< Összecserélték a mérési értéket a max. fordulatszámmal.

Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom.

Nincs semmi itt semmi baj, a papírral meg ne törődj, nincs jelentősége. Jól működik így, ahogy írtad.

A vizsgabiztos nem töltötte ki a max fordulat mezőt, valszeg nem volt gyári max érték a progiban, így a mérési érték került oda is.

Szerk.

A környezetvédelmi adatlapon (a/4-es lap, műszakin adják, nem a régi zöldkártya) nincs is benzinesnél ilyen. Ez csak a dízelek kiváltsága a leszabályozási fordulatszám. Nálad ennek a rubrikának üresnek kell lennie.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom.

Ezt hívják leszabályozásnak. Hidd el hogy az nem 2600- Nem tudnál járni vele, ha 2600-nál szabályozna. Hogy egy papírra, valaki melyik rubrikába mit ír, az egy dolog. 5-ösben a végsebességed lenne kb 110 ha ott megállna <_<

Link to comment
Megosztás:

A/4-es lapot adtak nekem, ezen van szikragyujtásu és kompressziós gyujtásu motor is. És most nézem tényleg a komp.-hoz irták.

Sajtó hiba <_< (vedd úgy, hogy oda nem írtak semmit)

Link to comment
Megosztás:

Másik gondom: Az utóbi időbe úgy hallom mikor odalépek a gázra (huzatom a mocit) mintha jönne valami fémes csilingelő hang a motortól.Üresbe hiába pörgetem nem hallani semmit. Szerintetek mi lehet? Lehet kaptam valami silány csapágyakat jó áron, mikor felujitás volt? Olaj és olajteknő tömités cserés lesz hamarosan (amint időm engedi).Megtudom valahogy nézni vagy mérni a csapágyakat?

Link to comment
Megosztás:

Másik gondom: Az utóbi időbe úgy hallom mikor odalépek a gázra (huzatom a mocit) mintha jönne valami fémes csilingelő hang a motortól.Üresbe hiába pörgetem nem hallani semmit. Szerintetek mi lehet? Lehet kaptam valami silány csapágyakat jó áron, mikor felujitás volt? Olaj és olajteknő tömités cserés lesz hamarosan (amint időm engedi).Megtudom valahogy nézni vagy mérni a csapágyakat?

Ha ez nem kopogásos égés okozta jellegzetes csilingelés (jellemzően alacsony fordulatszámon, magas fokozatban, nagy gáznál, esetleg emelkedőn), akkor ezt hallani kellene élőben, mert bármit mondana rá bárki, az csak találgatás lenne.

Nem volt a gyújtáselosztó tekerve mostanában?

Szerk: Ha átfordítod az oktándugót 91-re és szűnik, vagy legalábbis csökken a csilingelés, akkor (alap)előgyújtás probléma. Ha nem változik, akkor valószínű mechanikai és ki kell nyomozni mi okozza, de bármi legyen is, esélyes, hogy nem lesz olcsó.

Link to comment
Megosztás:

Ha ez nem kopogásos égés okozta jellegzetes csilingelés (jellemzően alacsony fordulatszámon, magas fokozatban, nagy gáznál, esetleg emelkedőn), akkor ezt hallani kellene élőben, mert bármit mondana rá bárki, az csak találgatás lenne.

Nem volt a gyújtáselosztó tekerve mostanában?

Múlt évben ECU csere után(nem belevalo volt bent) volt alapelőgyujtás állitva utoljára, de akkor is Opel-diag.-al nézték utána. De nem volt a hang semien üzem módban utána. Csak pár hete jött elő.

Szerk.: A napokban néztem Strobival a jeleket, alapjáraton diag.csati A-B rövidre zárva, egybe esnek.

Link to comment
Megosztás:

Múlt évben ECU csere után(nem belevalo volt bent) volt alapelőgyujtás állitva utoljára, de akkor is Opel-diag.-al nézték utána. De nem volt a hang semien üzem módban utána. Csak pár hete jött elő.

Lehet csak épp szar benyát fogtál ki. Tankolj máshol vagy tegyél bele E85-öt. Ha így megszűnik akkor az volt a gond.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég készült el az autóm (F astra caravan, c20xe került bele), nagyjából rendben van, egy dolgot leszámítva. Gázadásra megtorpan, majd ránt egy nagyont és csak aztán indul meg úgy rendesen. Ez szerintetek mitől lehet?

Köszönöm a segítséget előre is!

lambda már ki lett cserélve, légtömegmérőt próbáltunk másikat, ami tuti jó, de azzal is ugyanez a helyzet.

ma vannak az injektorok tisztításon, még az volt a tipp, hogy azok vannak elkoszolódva esetleg

Kipuff milyen állapotú? Lehet eltömődött a katalianyátor.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.