daykiller Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Sziasztok! Hidegen az alapjárat alacsony kb 1100, érezni a kocsi mintha nem lenne elég neki be is remeg. Adok neki egy kis gázt és akkor fentebb megy 1 picit és mar nem remeg, majd mikor bemelegszik beáll 1000-el alá. Szerintetek? Nektek mennyi szokott lenni hidegen? Hidegen majdnem 1200, melegen pedig ENNYI. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Tényleg jut eszembe: A fordulatszám leszabályzást nemlehet valahogy feljeb nyomni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Tényleg jut eszembe: A fordulatszám leszabályzást nemlehet valahogy feljeb nyomni? ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Tényleg jut eszembe: A fordulatszám leszabályzást nemlehet valahogy feljeb nyomni? Nem. Szoftver intézi. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 ? Kicsit keveslem a max. fordulatot, mert 2677-nél leszabályoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Kicsit keveslem a max. fordulatot, mert 2677-nél leszabályoz. Egy helyben állva üresben 6000nél kéne, mozgó autó esetén 4500 és 5500 között, épp ahogy gondolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Kicsit keveslem a max. fordulatot, mert 2677-nél leszabályoz. Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_< Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve? Nem fut vészprogramon az ecu? Nincs sárga lámpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Kicsit keveslem a max. fordulatot, mert 2677-nél leszabályoz. Ez miez? :wacko: Gőzhajó? :( ;) Mivel mérted? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_< Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve? Nem fut vészprogramon az ecu? Nincs sárga lámpa? Lehet a fordulatszám mérője harmadol... :wacko: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Ha az előbb egy ? volt, akkor most már akár kettőt is tehetnék, mert most már még annyira sem értem. <_< Üresben? Honnan tudod ilyen pontossággal? Van fordulatszám mérőd, jól van bekötve? Nem fut vészprogramon az ecu? Nincs sárga lámpa? Igen, üresben a környezetvédelmi gép szerint,és láttam a monitort mikor mérték. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál. De reggel útba esik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Igen, üresben a környezetvédelmi adatlap szerint. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál. De reggel utbaesik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük <_< :wacko: Összecserélték a mérési értéket a max. fordulatszámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Igen, üresben a környezetvédelmi adatlap szerint. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál. De reggel utbaesik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük :( Szóval azt azért észrevennéd ha tényleg 2600nál szabályozna, nem kéne hozzá fordulatszám mérő hogy feltűnjön hogy ott valami geb.sz van <_< :wacko: Ott valamit elirtak ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Igen, üresben a környezetvédelmi gép szerint,és láttam a monitort mikor mérték. Fordulatszám mérőm nincs. Vészprogramról nemtudok. Vagy fél éve a sárgát csak gyujtás ráadás és inditás közt láttam (csak elne kiabáljam). Diagnosztika nemtalált semmi tárolt, és nemtárolt hibát sem állo mocinál,sem üzemközben mikor mentünk vele(élőadat vagy micsoda).Megy rendesen semi szokatlant nem csinál. De reggel útba esik másik szerviz, majd ráméretek ujbol. Végén kiderül rossz a gépük <_< Így már sanszos, hogy az a 2677-es fordulat az az emelt üresjárat akart lenni. :wacko: Ami nem egyenlő a maximálissal. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 <_< Összecserélték a mérési értéket a max. fordulatszámmal. Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom. Nincs semmi itt semmi baj, a papírral meg ne törődj, nincs jelentősége. Jól működik így, ahogy írtad. A vizsgabiztos nem töltötte ki a max fordulat mezőt, valszeg nem volt gyári max érték a progiban, így a mérési érték került oda is. Szerk. A környezetvédelmi adatlapon (a/4-es lap, műszakin adják, nem a régi zöldkártya) nincs is benzinesnél ilyen. Ez csak a dízelek kiváltsága a leszabályozási fordulatszám. Nálad ennek a rubrikának üresnek kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Hát ez az, ugyan az az emelt fordulat mint a leszabályzási, de max. az nincs irva. Tutol mint atom egy darabig ha adom az érzést neki.aztán átvált olyanra mintha megkutyulódna a gyujtás sorrend. Akkor szól bele az ECU gondolom. Ezt hívják leszabályozásnak. Hidd el hogy az nem 2600- Nem tudnál járni vele, ha 2600-nál szabályozna. Hogy egy papírra, valaki melyik rubrikába mit ír, az egy dolog. 5-ösben a végsebességed lenne kb 110 ha ott megállna <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 A/4-es lapot adtak nekem, ezen van szikragyujtásu és kompressziós gyujtásu motor is. És most nézem tényleg a komp.-hoz irták. Szerk.: na ezekis tudnak kitőtteni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 A/4-es lapot adtak nekem, ezen van szikragyujtásu és kompressziós gyujtásu motor is. És most nézem tényleg a komp.-hoz irták. Sajtó hiba <_< (vedd úgy, hogy oda nem írtak semmit) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Másik gondom: Az utóbi időbe úgy hallom mikor odalépek a gázra (huzatom a mocit) mintha jönne valami fémes csilingelő hang a motortól.Üresbe hiába pörgetem nem hallani semmit. Szerintetek mi lehet? Lehet kaptam valami silány csapágyakat jó áron, mikor felujitás volt? Olaj és olajteknő tömités cserés lesz hamarosan (amint időm engedi).Megtudom valahogy nézni vagy mérni a csapágyakat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Másik gondom: Az utóbi időbe úgy hallom mikor odalépek a gázra (huzatom a mocit) mintha jönne valami fémes csilingelő hang a motortól.Üresbe hiába pörgetem nem hallani semmit. Szerintetek mi lehet? Lehet kaptam valami silány csapágyakat jó áron, mikor felujitás volt? Olaj és olajteknő tömités cserés lesz hamarosan (amint időm engedi).Megtudom valahogy nézni vagy mérni a csapágyakat? Ha ez nem kopogásos égés okozta jellegzetes csilingelés (jellemzően alacsony fordulatszámon, magas fokozatban, nagy gáznál, esetleg emelkedőn), akkor ezt hallani kellene élőben, mert bármit mondana rá bárki, az csak találgatás lenne. Nem volt a gyújtáselosztó tekerve mostanában? Szerk: Ha átfordítod az oktándugót 91-re és szűnik, vagy legalábbis csökken a csilingelés, akkor (alap)előgyújtás probléma. Ha nem változik, akkor valószínű mechanikai és ki kell nyomozni mi okozza, de bármi legyen is, esélyes, hogy nem lesz olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Ha ez nem kopogásos égés okozta jellegzetes csilingelés (jellemzően alacsony fordulatszámon, magas fokozatban, nagy gáznál, esetleg emelkedőn), akkor ezt hallani kellene élőben, mert bármit mondana rá bárki, az csak találgatás lenne. Nem volt a gyújtáselosztó tekerve mostanában? Múlt évben ECU csere után(nem belevalo volt bent) volt alapelőgyujtás állitva utoljára, de akkor is Opel-diag.-al nézték utána. De nem volt a hang semien üzem módban utána. Csak pár hete jött elő. Szerk.: A napokban néztem Strobival a jeleket, alapjáraton diag.csati A-B rövidre zárva, egybe esnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Múlt évben ECU csere után(nem belevalo volt bent) volt alapelőgyujtás állitva utoljára, de akkor is Opel-diag.-al nézték utána. De nem volt a hang semien üzem módban utána. Csak pár hete jött elő. Lehet csak épp szar benyát fogtál ki. Tankolj máshol vagy tegyél bele E85-öt. Ha így megszűnik akkor az volt a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nemrég készült el az autóm (F astra caravan, c20xe került bele), nagyjából rendben van, egy dolgot leszámítva. Gázadásra megtorpan, majd ránt egy nagyont és csak aztán indul meg úgy rendesen. Ez szerintetek mitől lehet? Köszönöm a segítséget előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok! Nemrég készült el az autóm (F astra caravan, c20xe került bele), nagyjából rendben van, egy dolgot leszámítva. Gázadásra megtorpan, majd ránt egy nagyont és csak aztán indul meg úgy rendesen. Ez szerintetek mitől lehet? Köszönöm a segítséget előre is! lambda már ki lett cserélve, légtömegmérőt próbáltunk másikat, ami tuti jó, de azzal is ugyanez a helyzet. ma vannak az injektorok tisztításon, még az volt a tipp, hogy azok vannak elkoszolódva esetleg Kipuff milyen állapotú? Lehet eltömődött a katalianyátor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Kipuff milyen állapotú? Lehet eltömődött a katalianyátor. hát katalizátor az nincs benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts