Hjoe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Ha találtál gumit azért szólj már, mi 4et küldtünk vissza, mert nem x16szr hez való volt hiába hozta a programjuk. <_< Miért hol vetted őket?
Novy Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Miért hol vetted őket? unix bardi meteor bol volt érdeklődve...
pebe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Vezérműszíjat kellene cserélnem az autóban. Egy hozzáértő haver azt mondta, hogy görgőkkel és vízpumpável együtt kellene cserélni, mert állítólag a szerelők is csak így vállalnak rá garanciát. Nézegettem az árakat, és ezt így kompletten nem úsznám meg 30e alatt. Sajna most nincs erre ekkora fedezet. Nem lehetne valahogy spórolni a költségeken? Mit lehet kihagyni a cseréből esetleg?
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Vezérműszíjat kellene cserélnem az autóban. Egy hozzáértő haver azt mondta, hogy görgőkkel és vízpumpável együtt kellene cserélni, mert állítólag a szerelők is csak így vállalnak rá garanciát. Nézegettem az árakat, és ezt így kompletten nem úsznám meg 30e alatt. Sajna most nincs erre ekkora fedezet. Nem lehetne valahogy spórolni a költségeken? Mit lehet kihagyni a cseréből esetleg? Ha valamit muszáj, akkor inkább a vízpumpát <_< Ha a szíj szakad, akkor nagyonnagyonbajok vannak.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Vezérműszíjat kellene cserélnem az autóban. Egy hozzáértő haver azt mondta, hogy görgőkkel és vízpumpável együtt kellene cserélni, mert állítólag a szerelők is csak így vállalnak rá garanciát. Nézegettem az árakat, és ezt így kompletten nem úsznám meg 30e alatt. Sajna most nincs erre ekkora fedezet. Nem lehetne valahogy spórolni a költségeken? Mit lehet kihagyni a cseréből esetleg? Lehet spórolni a vízpumpával de nem érdemes. Ha most kihagyod a pumpa cserét jó esélyed van hogy nem bír ki egy csereperiódust akkor meg lehet 60 helyett csak 40-et mész el vele és cserélheted. Aztán akkor lehet gondolkodni hogy a maradék 20ekm-re vissza tedd-e a régi szíjat vagy akkor már mindent. Most azon az egy tank benzin árán nem kéne spórolni és kockáztatni.
pebe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Lehet spórolni a vízpumpával de nem érdemes. Ha most kihagyod a pumpa cserét jó esélyed van hogy nem bír ki egy csereperiódust akkor meg lehet 60 helyett csak 40-et mész el vele és cserélheted. Aztán akkor lehet gondolkodni hogy a maradék 20ekm-re vissza tedd-e a régi szíjat vagy akkor már mindent. Most azon az egy tank benzin árán nem kéne spórolni és kockáztatni. Köszönöm az érvelésedet, sikerült meggyőznöd. megrendeltem a cuccot vízpumpával együtt. Holnap föladják, hétfőre megkapom, remélem jövő hétre találok embert, aki beszereli, és a mostani cucc is kibírja addig. Egyébként panaszom nincs rá, csak ismerősök javaslatára cserélem ki. Ha valamelyik xaraxik (szíj, görgők, vízpumpa???) annak van előjele vagy egyszer csak menetközben váratlanul elcsattan a szíj és vége az életnek???
Hjoe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Vezérműszíjat kellene cserélnem az autóban. Egy hozzáértő haver azt mondta, hogy görgőkkel és vízpumpável együtt kellene cserélni, mert állítólag a szerelők is csak így vállalnak rá garanciát. Nézegettem az árakat, és ezt így kompletten nem úsznám meg 30e alatt. Sajna most nincs erre ekkora fedezet. Nem lehetne valahogy spórolni a költségeken? Mit lehet kihagyni a cseréből esetleg? Helyileg hol vagy ? 40% kedvezményem van a Unixba...
pebe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Helyileg hol vagy ? 40% kedvezményem van a Unixba... Helyileg Jászberény. Kicsit alkudoztam a Delparts-nál így 29e -ért ideadja a szettet, és nem számol futárköltséget. Mondjuk a 40%-od elgondolkodtató...
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Köszönöm az érvelésedet, sikerült meggyőznöd. megrendeltem a cuccot vízpumpával együtt. Holnap föladják, hétfőre megkapom, remélem jövő hétre találok embert, aki beszereli, és a mostani cucc is kibírja addig. Egyébként panaszom nincs rá, csak ismerősök javaslatára cserélem ki. Ha valamelyik xaraxik (szíj, görgők, vízpumpa???) annak van előjele vagy egyszer csak menetközben váratlanul elcsattan a szíj és vége az életnek??? A vízpumpának, meg a görgőknek általában szokott lenni némi csapágyhangja halálozás előtt. Ha szíj... az meg csá. Majd ha menet közben felvilannak a visszajelzők, és megáll a gépezet, akkor van az hogy Ne indíts rá :wacko: Bár akkor már jó eséllyel összekócolódtak a dolgok a gépben, úgyhogy akkor mehetsz motort venni <_<
pebe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 A vízpumpának, meg a görgőknek általában szokott lenni némi csapágyhangja halálozás előtt. Ha szíj... az meg csá. Majd ha menet közben felvilannak a visszajelzők, és megáll a gépezet, akkor van az hogy Ne indíts rá :( Bár akkor már jó eséllyel összekócolódtak a dolgok a gépben, úgyhogy akkor mehetsz motort venni <_< Most már megrendeltem a cuccot, jövő héten bele is rakatom, addig csak kibírja. Viszont így a kinézett harcsázó botom megint nem lesz megvéve ebben a hónapban :wacko:
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Most már megrendeltem a cuccot, jövő héten bele is rakatom, addig csak kibírja. Viszont így a kinézett harcsázó botom megint nem lesz megvéve ebben a hónapban <_< Viszont nem gyalog kell elmenni megvenni, a jövőhónapban :wacko:
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Most már megrendeltem a cuccot, jövő héten bele is rakatom, addig csak kibírja. Viszont így a kinézett harcsázó botom megint nem lesz megvéve ebben a hónapban <_< Én is ezt gondoltam pénteken, és vasárnap elszakadt. :( De nem volt vészes a javítás: :wacko:
Breki Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Az 17DR-nél a vízpumpa benn van a vezérlésnél??? <_<
FPepe Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Az 17DR-nél a vízpumpa benn van a vezérlésnél??? <_< Igen, mint az összes benzinesnél is, csak az Isuzunál nem.
Dáwid Elküldve Szeptember16, 2010 Elküldve Szeptember16, 2010 Az 17DR-nél a vízpumpa benn van a vezérlésnél??? <_< Csak Te különcködsz :wacko: :(
ptomi82 Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Mennyi a benzinnyomásod???? Nem tudom, sosem mértem...
zsoltifiu Elküldve Szeptember17, 2010 Elküldve Szeptember17, 2010 Köszi az infókat srácok.Megoldódott a gejzír probléma.Hűtősapka csere és új bilincsek.
bb-16v Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! A következő problémám lenne: hidegindításkor dadogó, remegő motor, és néhány másodpercig csak 3 henger megy(X16XEL). Gyertyák cserélve, kb 12ezret mentek (Bosch). Az előzményeket olvasgatva nem tudom eldönteni mihez kezdjek vele. Injektor tisztítás? EGR? Gyertya? Akinek van tapasztalata légyszi írjon, ne húzzák le a bőrt egészen rólam a szerelők. Köszi előre is
daykiller Elküldve Szeptember18, 2010 Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! A következő problémám lenne: hidegindításkor dadogó, remegő motor, és néhány másodpercig csak 3 henger megy(X16XEL). Gyertyák cserélve, kb 12ezret mentek (Bosch). Az előzményeket olvasgatva nem tudom eldönteni mihez kezdjek vele. Injektor tisztítás? EGR? Gyertya? Akinek van tapasztalata légyszi írjon, ne húzzák le a bőrt egészen rólam a szerelők. Köszi előre is Lehet még gyertyakábel vagy rosszabb esetben valamelyik injektor halódik.
bb-16v Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 Na így egy éjszaka olvasgatás után arra jutottam, hogy a problémám teljesen megegyezik az 1042-es és az 1046os oldalon biviel által leírtakkal: - inditáskor 2-3hengerrel indul, dadog amig az alapjárat be nem áll (ma még egyet "lőtt" is) - gázadásra lassan reagál, de aztán beindul és megy mint az állat - kevés gázra, ill stabil gázpedálra 1500 körül 2, 3 és 4-esben is iszonyatosan rángat, szinte már szégyen. viszont ha elveszem a gázt, vagy többet adok minden rendbejön (ez már szinte 2 éves probléma, csak eddig tűrtem) Szivesen értenék a szóból én, ne essek biviel hibájába, s mindenkit lefárasszak; elmennék én az emlegetett WeSzi Autószervíz Kft-hez ha nem 600, hanem bár 150km-re lenne tőlem (bár elkeseredésemben akár meg is dupláznám). Errefele a szerelők pl csak hallomásból ismerik az EGR-t, a lezárásról még rémálmaik sincsenek. "Ha nem ez akko az, úgyis régi volt már" alapon kicseréltetnek mindent az autón, újra. Szóval a biviel-sztori végét nem találom, mit kezzek? Gyertyacsere megvolt, reggel lesz szűrőcsere + ijektortisztitó. Ha kell, mi legyen a következő lépés?
astra 8 Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 Sziasztok! Hidegen az alapjárat alacsony kb 1100, érezni a kocsi mintha nem lenne elég neki be is remeg. Adok neki egy kis gázt és akkor fentebb megy 1 picit és mar nem remeg, majd mikor bemelegszik beáll 1000-el alá. Szerintetek? Nektek mennyi szokott lenni hidegen?
FPepe Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 Sziasztok! Hidegen az alapjárat alacsony kb 1100, érezni a kocsi mintha nem lenne elég neki be is remeg. Adok neki egy kis gázt és akkor fentebb megy 1 picit és mar nem remeg, majd mikor bemelegszik beáll 1000-el alá. Szerintetek? Nektek mennyi szokott lenni hidegen? 900-950 körül.
spzoli Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 900-950 körül. Hidegen nekem is 1100körül van, aztán beáll normálra...
zotya975 Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 900-950 körül. Nekem ennyi melegen. <_<
Skorpijo Elküldve Szeptember20, 2010 Elküldve Szeptember20, 2010 Nekem melegen 860-at, hidegen kerek 1000-ret mértek a vizsgabázison hónap elején. De egyikensem akar kiugrani a helyéről a moci. <_<
Recommended Posts