autastra Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Azt hiszem inkább veszek egyet. Ez kell nekem: http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=680 (Az EGR le van zárva, tehát ez nem lehet gond.) Legalább új lesz benne. Kölcsönkérni nem tudok senkitől,mert vagy G Astra vagy Suzuki van az ismeretségben.Pénzes méregetés helyett is jobb ötlet egy csere.Szerintem. Szia , nekem pont van egy eladó szondám , szinte új ... adatok az eladó alkatrészek rovatban <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 x16szr re kell nekem vezérmű ház epc szerint 1.4 8v és 1.6 8v összes motorrol passzol az szr re a vezérmű ház... tud erről valaki valamit? esetleg valakinek nincs eladó vezérműház?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 x16szr re kell nekem vezérmű ház epc szerint 1.4 8v és 1.6 8v összes motorrol passzol az szr re a vezérmű ház... tud erről valaki valamit? esetleg valakinek nincs eladó vezérműház?? A privimet megkaptad a számokkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Erősen hengerfej gyanús mint ahogy előttem is írták. Na meg a sapkában is van igazság, de ez csak a hűtődet mentette volna meg ha jó lenne, de az alap probléma valoszínű a hf tömítés lesz. Köszönöm a válaszokat. Na most akkor pontosítanék:) Üzemi hőmérsékleten szisszen valóban.Viszont amikor már melegebb (pl mikor bekapcsol a venti) Letekerve a tartály sapkát kitör a víz mint egy gejzír.Kb.. fél liter kifolyik utána minden "helyre áll" természetesen a vízhiány csak akkor látszik miután lehűlt a rendszer. Ha HF es lenne a motor más jelei nem lennének?teszem fel füstöl,nehezen indul,befolyik a víz a motorba? Köszönöm szépen Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Köszönöm a válaszokat. Na most akkor pontosítanék:) Üzemi hőmérsékleten szisszen valóban.Viszont amikor már melegebb (pl mikor bekapcsol a venti) Letekerve a tartály sapkát kitör a víz mint egy gejzír.Kb.. fél liter kifolyik utána minden "helyre áll" természetesen a vízhiány csak akkor látszik miután lehűlt a rendszer. Ha HF es lenne a motor más jelei nem lennének?teszem fel füstöl,nehezen indul,befolyik a víz a motorba? Köszönöm szépen Minden autó vízköre nyomás alatt lévő rendszer.Nyomás alatt a víz később forr.Pl így lehet még 110fokos mocival is tolni az ipart. 15-20 perc járatás után milyen kemények a vízcsövek? Ha nem tudod összenyomni,akkor beledolgozik a víztérbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Köszönöm a válaszokat. Na most akkor pontosítanék:) Üzemi hőmérsékleten szisszen valóban.Viszont amikor már melegebb (pl mikor bekapcsol a venti) Letekerve a tartály sapkát kitör a víz mint egy gejzír.Kb.. fél liter kifolyik utána minden "helyre áll" természetesen a vízhiány csak akkor látszik miután lehűlt a rendszer. Ha HF es lenne a motor más jelei nem lennének?teszem fel füstöl,nehezen indul,befolyik a víz a motorba? Köszönöm szépen Ha a vízbe dolgozik bele, inkább olyan jeleket láthatsz, hogy pl.: olajos a víz. Remekül látni ha szivárványos a felszíne. Az olajbetöltő sapkán még megnézheted hogy, nem -e fehéres belül, de itt inkább úgy tűnik hogy a víz felé megy aminek nem kéne, és nem visszafelé. Kívülről, a motoron nem látszik hogy a tömítésnél engedne valamit? <_< A sapkát meg ne tekergesd le nyomás alatt! Azon kívül hogy be nem tervezett szőrtelenítést (és bőrtelenítést) alkothatsz vele, még a vizet is elforralod. Ha nyomás alatt van, akkor 110 fok körülig nem forr, de ha letekered, a nyomás repül, és a buborékos forrásban lévő gőzös (már nem hűtő) vízzel még a motort is elfőzöd,pont amikor már igazán hűteni kéne, hogy már a venti is kapcsolt. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Minden autó vízköre nyomás alatt lévő rendszer.Nyomás alatt a víz később forr.Pl így lehet még 110fokos mocival is tolni az ipart. 15-20 perc járatás után milyen kemények a vízcsövek? Ha nem tudod összenyomni,akkor beledolgozik a víztérbe. Hm..Hát...Most erre mit irjak:) Félkemények:) Egy 25-30 km megtétele után és egy 6-8 órás esti pihentetés után is nyomás van a vízrendszerben. Olajat nem látok a vízben.Egy cseppet sem.Gondolom az gyöngyözne a felszínén...lásd pl halászlé vagy gulyás <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Szeptember14, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2010 Ha a vízbe dolgozik bele, inkább olyan jeleket láthatsz, hogy pl.: olajos a víz. Remekül látni ha szivárványos a felszíne. Az olajbetöltő sapkán még megnézheted hogy, nem -e fehéres belül, de itt inkább úgy tűnik hogy a víz felé megy aminek nem kéne, és nem visszafelé. Kívülről, a motoron nem látszik hogy a tömítésnél engedne valamit? <_< A sapkát meg ne tekergesd le nyomás alatt! Azon kívül hogy be nem tervezett szőrtelenítést (és bőrtelenítést) alkothatsz vele, még a vizet is elforralod. Ha nyomás alatt van, akkor 110 fok körülig nem forr, de ha letekered, a nyomás repül, és a buborékos forrásban lévő gőzös (már nem hűtő) vízzel még a motort is elfőzöd,pont amikor már igazán hűteni kéne, hogy már a venti is kapcsolt. :wacko: Semmit nem ereszt a tőmitéseknél :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Hm..Hát...Most erre mit irjak:) Félkemények:) Egy 25-30 km megtétele után és egy 6-8 órás esti pihentetés után is nyomás van a vízrendszerben. Olajat nem látok a vízben.Egy cseppet sem.Gondolom az gyöngyözne a felszínén...lásd pl halászlé vagy gulyás <_< Első körben cseréld ki a kiegyenlítő tartály kupakját vagy ellenőrizd le ha tudod. Nem tudom pontosan de talán olyan 2-2,5bar körül kellene nyitni (lehet rá is van írva) Ha jó sapkával nem tör ki a gejzir menet közben akkor lehet nincs gond. Bár érdekes, hogy hogyan tudott egy hűtőt szétnyomni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 ....Bár érdekes, hogy hogyan tudott egy hűtőt szétnyomni.... Az volt a leggyengébb láncszem....csővek jobban bírták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sziasztok! Lenne némi gondom szeretett C20XE mocimmal. Keresgéltem a topikban már (igaz túl sok időt nem töltöttem el vele), de nem sok mindent találtam. Van-e köztetek olyan ill. tudtok-e ajánlani valakit, akinek a kisujjában van ez a motor? A következőket produkálja: - Hidegen úgy viselkedik, mintha porlasztós lenne és nem lenne szivató, nagyobb gázt kell adni, mert lefullad, majd elkapja a ritmust és elkezd menni - Melegen, ha pár percet áll és beindítom, akkor bizonytalan az alapjárat ill. gázelvételkor ledadog, néha le is áll - Motorfékkel kb. 1700-tól lefelé elkezd rángatni. Hozzáteszem, melegen teljesen jól működik minden (a rángatást kivéve), mintha semmi baja nem lenne. Még a folytószelep jeladóra gyanakszom. Cserélve lett egyenként: - Légtömegmérő (semmi változás) - Alapjárati motor (2x is, semmi változás) - Vízhőfok jeladó (semmi változás) - Lambda szonda (gyári új, semmi változás) A hozzászólásokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sziasztok! Lenne némi gondom szeretett C20XE mocimmal. Keresgéltem a topikban már (igaz túl sok időt nem töltöttem el vele), de nem sok mindent találtam. Van-e köztetek olyan ill. tudtok-e ajánlani valakit, akinek a kisujjában van ez a motor? A következőket produkálja: - Hidegen úgy viselkedik, mintha porlasztós lenne és nem lenne szivató, nagyobb gázt kell adni, mert lefullad, majd elkapja a ritmust és elkezd menni - Melegen, ha pár percet áll és beindítom, akkor bizonytalan az alapjárat ill. gázelvételkor ledadog, néha le is áll - Motorfékkel kb. 1700-tól lefelé elkezd rángatni. Hozzáteszem, melegen teljesen jól működik minden (a rángatást kivéve), mintha semmi baja nem lenne. Még a folytószelep jeladóra gyanakszom. Cserélve lett egyenként: - Légtömegmérő (semmi változás) - Alapjárati motor (2x is, semmi változás) - Vízhőfok jeladó (semmi változás) - Lambda szonda (gyári új, semmi változás) A hozzászólásokat előre is köszönöm. Javaslom cserére az üzemanyagszűrőt, esetleg egy üzemanyagrendszer tisztító adalék sem ártana, hogy az injektorokat kitakarítsa. Továbbá lehet a gyújtás oldalon kellene tovább keresgélni. Gyertyakábelek, gyertya renben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Javaslom cserére az üzemanyagszűrőt, esetleg egy üzemanyagrendszer tisztító adalék sem ártana, hogy az injektorokat kitakarítsa. Továbbá lehet a gyújtás oldalon kellene tovább keresgélni. Gyertyakábelek, gyertya renben? Szűrő nyár elején volt cselélve, a gyertyák ill. kábelek tavaly májusban, a gyertyák kétpóusú GM-ek. Új az elosztófedél ill. a rotor és a Hall jeladó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Szűrő nyár elején volt cselélve, a gyertyák ill. kábelek tavaly májusban, a gyertyák kétpóusú GM-ek. Új az elosztófedél ill. a rotor és a Hall jeladó is. Szárazon garázsból indulsz hidegen vagy utcáról/udvarról párásan? Az injektorok jó állapotúak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 A privimet megkaptad a számokkal? Ja meg, de nem volt időm megnézni :S Udi is megnézte az EPC ben, és neki azt hozta, hogy 1.4 1.6 8V vezérműháza mind ugyan az... és neki nem variált semmi számmal... amúgy amit te írtál, az most változott is ,vagy csak másképpen számozták?<_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Heló Olajteknő tömítésből parafát vagy gumit vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Szűrő nyár elején volt cselélve, a gyertyák ill. kábelek tavaly májusban, a gyertyák kétpóusú GM-ek. Új az elosztófedél ill. a rotor és a Hall jeladó is. Utcáról indulok sajna. Injektorokat kiszedtem, indítóztam pár másodpercig, nem csöpögnek, igaz, az AC-t nem kötöttem direktre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem! Tudja valaki, hogy a C16SE motoros astrában fekete vagy szürke színű az injektor? Az enyémben fekete van és most tönkre ment egy és csak szürkét találok a bontókban!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Javaslom cserére az üzemanyagszűrőt, esetleg egy üzemanyagrendszer tisztító adalék sem ártana, hogy az injektorokat kitakarítsa. Továbbá lehet a gyújtás oldalon kellene tovább keresgélni. Gyertyakábelek, gyertya renben? Ugyan ez a gondom csak C16SE. Mindent cseréltem és semmi. Most megtaláltam a hibát. Behugyozik egy porlasztóm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Szárazon garázsból indulsz hidegen vagy utcáról/udvarról párásan? Az injektorok jó állapotúak? Az előző hozzászólás is erre akart válasz lenni... <_< Egy érdekes dolog van még: Ha belerúgok a gázba egy pillanatra, akkor megszűnik a gázelvétel utáni ledadogás/leállás. Ezért gyanakszom a fojtószelep potira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Az előző hozzászólás is erre akart válasz lenni... <_< Egy érdekes dolog van még: Ha belerúgok a gázba egy pillanatra, akkor megszűnik a gázelvétel utáni ledadogás/leállás. Ezért gyanakszom a fojtószelep potira. Mennyi a benzinnyomásod???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Heló Olajteknő tömítésből parafát vagy gumit vegyek? Ha találtál gumit azért szólj már, mi 4et küldtünk vissza, mert nem x16szr hez való volt hiába hozta a programjuk. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sziasztok! Egy kis segítség kellene nekem! Tudja valaki, hogy a C16SE motoros astrában fekete vagy szürke színű az injektor? Az enyémben fekete van és most tönkre ment egy és csak szürkét találok a bontókban!!! Sztem fekete az 14 és az 16é is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Karesz0718 Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sztem fekete az 14 és az 16é is. Sztem is, de minden bontóban a C14SE szürke! Van évjáratban különbség?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Sztem is, de minden bontóban a C14SE szürke! Van évjáratban különbség?? Nekem van 4db 16osé, csak tisztítani kellene őket, azok feketék. Kaptam mellé egy komplett 14es szívó oldalt, abban is feketék voltak. Írd fel róluk a számokat, aztán rákeresel Tápiószecső nevű user aláírásában szereplő táblázatok egyikére, és ott kikeresed. Ő elég sokat foglalkozott a spricnikkel anno... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts