Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is jobban indult télen, mint most, de lehet, hogy a benzin nem volt tool jó... most rátankoltam 20 liter V-power-t és úgy tűnik javul...

Most akkor okoskodok: Ha sokunk tapasztalata, hogy télen könnyebben indul, nem lehet az a magyarázat, hogy a motorvezérlő télen jóval bővebben méri az indításhoz szükséges benzinspriccet? Elvégre méri a motorhőmérsékletet...

Link to comment
Megosztás:

De jól gondolod :(

Sőt akár az is lehet, hogy szar a hőmérséklet-érzékelő... de mondjuk akkor meg sokat kéne fogyasztatnia...

Egyébként a hideg levegő eleve jobb az égéshez...

Plusz ha a nap nagyon süti a gépet akkor eleve felmelegedett levegőt szív a moci egy kis ideig...

Link to comment
Megosztás:

Urobi!

Protec után cseréltél benyaszűrőt? Mert ha nem, akkor tedd meg!

Gyertyák mikor voltak cserélve?

Én a Proteces kezelés után szétdíboltam a benyaszűrőt, de semmi különöset nem vettem észre.Amúgy Shell benya megy mindig bele.

Még csak koszosnak sem volt mondható.De biztos, ami biztos.Amúgy a szűrőben 20e. volt.

Link to comment
Megosztás:

Urobi!

Protec után cseréltél benyaszűrőt? Mert ha nem, akkor tedd meg!

Gyertyák mikor voltak cserélve?

Köszönöm a választ Gábor!!!

Pedig gondoltam rá hogy ki kellene cserélni a szűrőt!

Én hue... :geek:

A gyertyákat nem tudom, amióta nálam van nem voltak cserélve, de most repülnek azok is!!!

Apropó! Milyen gyertyát vegyek bele?

Egyébként ma délután sem akart indulni a kis drága....

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ Gábor!!!

Pedig gondoltam rá hogy ki kellene cserélni a szűrőt!

Én hue... :geek:

A gyertyákat nem tudom, amióta nálam van nem voltak cserélve, de most repülnek azok is!!!

Apropó! Milyen gyertyát vegyek bele?

Egyébként ma délután sem akart indulni a kis drága....

Gyárit :(

Link to comment
Megosztás:

[

Nem tudom számít-e de kb. egy hónapja öntöttem a tankba egy doboz Protec-et.Azóta már 1* csnálta de nem ilyen durván.

Mivel nyitva volt az ajtóm, érezni lehetett a kipuffból jövő szagot, ami erősen benzin illetve enyhén olajos szagú volt!Ja és amikor beindult egy kicsit füstölt néhány másodpercig!

Protec után javasolt a benyaszűrő cseréje, főleg ha régi már a szűrő.

Link to comment
Megosztás:

Másodszorra a vízzel. A hengerfejtömítésnél némi víz-kipuffgáz keveredés volt. A vízcsövek felfújodtak, a kiegyenlítőből pedig eltünt a víz. Az egész jelenséget pedig nagy fehér füst kísérte kipuffogó oldalról.

Szerintem a kolegának is hasoló gondja lehet, vagy a tömítés szar, vagy síkoltatni kéne a hengerfejet, vagy síkoltatás közben lett elb@aszva valami. :oops:

Link to comment
Megosztás:

Igen az olaj az a dukók miatt volt...rosszúl volt rárakva gyárilag 2 dugóra az olajvisszahúzó gyűrű...(most már jó, és nincs olajzaba többé... :wink:

Viszont a 2. hengerfejet nem síkoltattuk felrakás előtt, mondvan csak 2500 km van benne jó az ...hát nem volt jó...a tömításen egyértelműen látszott, hogy ott ment be a kipuff gáz... :wink:

Sokat nem érdemes járni így vele, mert hamar csapágyas is lesz... :wink: tapasztalatból mondom... :?

Link to comment
Megosztás:

Nekem pont múlt héten csinálta meg Szuromi a hengerfej-felújítást,

azaz síkolta, átmosta, hidrotőkéket is kipucolta, szelepeket lecsiszolta,

járatokat kicsiszolta. Ezt két nap alatt, és 16-ért. :(

Még jó hogy élnek ebben az országban ilyen áldott jó lélek szakik! :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.