hzoli Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Hali! Nekem is az van. Nem lehet hogy, gyertya? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Hali! Nekem is az van. Nem lehet hogy, gyertya? 8-9 év alatt csak xar gyertyám volt? Még 7e km, és vmi sport gyertya megy bele. De sztem akkor is ez marad a helyzet. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Nekem is jobban indult télen, mint most, de lehet, hogy a benzin nem volt tool jó... most rátankoltam 20 liter V-power-t és úgy tűnik javul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Nekem is jobban indult télen, mint most, de lehet, hogy a benzin nem volt tool jó... most rátankoltam 20 liter V-power-t és úgy tűnik javul... Most akkor okoskodok: Ha sokunk tapasztalata, hogy télen könnyebben indul, nem lehet az a magyarázat, hogy a motorvezérlő télen jóval bővebben méri az indításhoz szükséges benzinspriccet? Elvégre méri a motorhőmérsékletet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 De jól gondolod :( Sőt akár az is lehet, hogy szar a hőmérséklet-érzékelő... de mondjuk akkor meg sokat kéne fogyasztatnia... Egyébként a hideg levegő eleve jobb az égéshez... Plusz ha a nap nagyon süti a gépet akkor eleve felmelegedett levegőt szív a moci egy kis ideig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Kakukktojás!!! :( Az enyém jobban szereti a plussz fokokat. Télen -10 től lefelé azér' kell tekernie vagy 4-5kört, mire beindúl (mindenki garázsa), most meg 1 fordulat és röffen is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 A te vezérlődet aki programozta sporlósabb volt...skót... kevés benzint neki mert ugy is megindul :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Urobi! Protec után cseréltél benyaszűrőt? Mert ha nem, akkor tedd meg! Gyertyák mikor voltak cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Urobi! Protec után cseréltél benyaszűrőt? Mert ha nem, akkor tedd meg! Gyertyák mikor voltak cserélve? Én a Proteces kezelés után szétdíboltam a benyaszűrőt, de semmi különöset nem vettem észre.Amúgy Shell benya megy mindig bele. Még csak koszosnak sem volt mondható.De biztos, ami biztos.Amúgy a szűrőben 20e. volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Biztos ami biztos alapon jó kicserélni, mert a tankot is kipucolja az adalék. Nálad ezek szerint nem volt semmi kosz a tankban. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Biztos ami biztos alapon jó kicserélni, mert a tankot is kipucolja az adalék. Nálad ezek szerint nem volt semmi kosz a tankban. :lol: Vagy csak nem jött ki........... :roll: :( :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Protec biztosan kihozta volna. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
urobi Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Urobi! Protec után cseréltél benyaszűrőt? Mert ha nem, akkor tedd meg! Gyertyák mikor voltak cserélve? Köszönöm a választ Gábor!!! Pedig gondoltam rá hogy ki kellene cserélni a szűrőt! Én hue... :geek: A gyertyákat nem tudom, amióta nálam van nem voltak cserélve, de most repülnek azok is!!! Apropó! Milyen gyertyát vegyek bele? Egyébként ma délután sem akart indulni a kis drága.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Nagy valószínűséggel valamelyik a hibás a kettő közül. :( Csakis gyári kétpólusú gyertyát rakj bele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 Köszönöm a választ Gábor!!! Pedig gondoltam rá hogy ki kellene cserélni a szűrőt! Én hue... :geek: A gyertyákat nem tudom, amióta nálam van nem voltak cserélve, de most repülnek azok is!!! Apropó! Milyen gyertyát vegyek bele? Egyébként ma délután sem akart indulni a kis drága.... Gyárit :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április25, 2005 Megoszt Elküldve Április25, 2005 [ Nem tudom számít-e de kb. egy hónapja öntöttem a tankba egy doboz Protec-et.Azóta már 1* csnálta de nem ilyen durván. Mivel nyitva volt az ajtóm, érezni lehetett a kipuffból jövő szagot, ami erősen benzin illetve enyhén olajos szagú volt!Ja és amikor beindult egy kicsit füstölt néhány másodpercig! Protec után javasolt a benyaszűrő cseréje, főleg ha régi már a szűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Segiiiiitseg!!! A haver összerakott egy 1.6-os 16 szelepes mocit, miután hengerfejet cserélt. Meg is indult, de nagyon fehéret füstöl, főleg hidegen. Mitől lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Valszeg megy bele valahol a hűtővíz. Hengerfejrepedés, vagy hengerfejtömítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Segiiiiitseg!!! A haver összerakott egy 1.6-os 16 szelepes mocit, miután hengerfejet cserélt. Meg is indult, de nagyon fehéret füstöl, főleg hidegen. Mitől lehet ez? Konzultálj Atommanóval! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Atommanónak nem a vízzel volt gondja, hanem az olajjal. :( Az kicsit máshogy füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Másodszorra a vízzel. A hengerfejtömítésnél némi víz-kipuffgáz keveredés volt. A vízcsövek felfújodtak, a kiegyenlítőből pedig eltünt a víz. Az egész jelenséget pedig nagy fehér füst kísérte kipuffogó oldalról. Szerintem a kolegának is hasoló gondja lehet, vagy a tömítés szar, vagy síkoltatni kéne a hengerfejet, vagy síkoltatás közben lett elb@aszva valami. :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Igen az olaj az a dukók miatt volt...rosszúl volt rárakva gyárilag 2 dugóra az olajvisszahúzó gyűrű...(most már jó, és nincs olajzaba többé... :wink: Viszont a 2. hengerfejet nem síkoltattuk felrakás előtt, mondvan csak 2500 km van benne jó az ...hát nem volt jó...a tömításen egyértelműen látszott, hogy ott ment be a kipuff gáz... :wink: Sokat nem érdemes járni így vele, mert hamar csapágyas is lesz... :wink: tapasztalatból mondom... :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Mindig illik síkolni a hengerfejet visszarakás előtt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Jóvanna...csak megpróbáltuk...de nem jött össze... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Nekem pont múlt héten csinálta meg Szuromi a hengerfej-felújítást, azaz síkolta, átmosta, hidrotőkéket is kipucolta, szelepeket lecsiszolta, járatokat kicsiszolta. Ezt két nap alatt, és 16-ért. :( Még jó hogy élnek ebben az országban ilyen áldott jó lélek szakik! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts