Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hmmm. Köszi az info-t. De gondolom ez esetben is cserélni kellene a vezérlőt meg a kábelezést nemde? És ez hivatalosan is meg lehet oldani? Az oké hogy papirozni kell, meg minden de biztos hogy olcsóbb lenne mint egy komplett motorcsere. és azért a 60-nál már a 82 is lényegesen jobb... Fogyasztása mennyivel ugrana meg? Jelenleg olyan 6.5-7l

Próbáld meg, és aztán mondd hogy oké... ^_^ Ne felejtsd el az országot...

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem ezzel futok egy kört. Bíztatóbbnak hangzik mint egy komplett motorcsere. Sportlégszűrőről mi a véleményetek? Tényleg javít kicsit, vagy inkább afféle "parasztvakítás"?

Paraszt-szivatás. Önmagában semmit nem ér, csak hosszú, átlag, használata után már tényleg esedékes lesz az a motorcsere ^_^

Link to comment
Megosztás:

hello srácok!

ha minden igaz akkor szeptember vége október elején jön az nz-se átalakításom, utána tavasszal az etanolosítás, az érdekelne hogy csináljak-e nektek sok-sok képet az átalakításokról és megosszam-e veletek? ^_^

Ha van kedved, írhatsz róla a Gyik-ba. Oda mehetnek a képek is.

Link to comment
Megosztás:

Ha tegyuk fel ketté vágnám és kiiktatnám a katalizátort, megtoldva egy csövel a katalizátoron belül mintha benne lenne (csak a vizsga miatt) mit okozna?

Szerinted mi a szerepe?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gábor vagyok Spanyolországból, mindenkit üdvözlök! Sajna a spanyol klaviatúra miatt nem nagyon tudok helyesen írni, ezért nézzétek el nekem a hibáimat! Más: Nektek írok, mert sajna a spanyolok semmire sem tudnak választ adni, sem megjavítani! Vettem nem rég egy 18 éves Astra Gsi 2.0 8v, hobbiból! Az asszonynak meg oda adtam cserébe az új Hondát! :D Elég rég óta keresek egy jó állapotú öreg autót, végre megtaláltam! Igaz egy Kadett D GTE-t akartam mint a régi szép idökben, 6 évig voltam tulaja egynek, tökéletes autó volt, soha nem felejtem el, soha nem hagyott cserben 280000 km volt az órájában amikor eladtam! :D Sajna itt Spanyolban szinte nem lehet hozzá jutni ilyen autókhoz már, de azért Barcelonában találtam egyet, mintha a gyárból jött volna ki, de sajna a fickó 9000 eurót kért érte!

http://www.milanuncios.com/opel-de-segunda...1-8-5062145.htm

Így hát megvettem az Astrát! ^_^ Kellenne egy kis segítség, hülyéskedik a kicsi kocsi, rángat, néha nem húz, olyan érzésem lenne, mintha behúznám a kézi féket, majd kiengedném! A Vissza jelzö check-in lámpa fel sem gyullad, már számitó gépre is rákötöttük, semmi, új gyertyák, kábelek, stb...! És csinálja tovább! Benzinszürö esetleg? A kadettel volt benzinszürö problémám, de az egyszerüel leállt...! Egy másik kérdés! Az irányjelzöm is megadta ma magát..., csak zizeg a relé mint az örült, pedig már ez a harmadik, a bajusz kapcsolót is kicseréltem, a vészvillogó kapcsolót is, és csak zizeg továbbra is! Mint egy darázs! Tudom, tudom, vigyem villamosságihoz, de sajna itt 40-50 euró az óra bérük, biztos vagy egy hétig keresnék a megoldást...! Tudjátok Mañana, mañana, azaz majd holnap!

Várom válaszotokat, és üdvözlök mindenkit mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gábor vagyok Spanyolországból, mindenkit üdvözlök! Sajna a spanyol klaviatúra miatt nem nagyon tudok helyesen írni, ezért nézzétek el nekem a hibáimat! Más: Nektek írok, mert sajna a spanyolok semmire sem tudnak választ adni, sem megjavítani! Vettem nem rég egy 18 éves Astra Gsi 2.0 8v, hobbiból! Az asszonynak meg oda adtam cserébe az új Hondát! ;) Elég rég óta keresek egy jó állapotú öreg autót, végre megtaláltam! Igaz egy Kadett D GTE-t akartam mint a régi szép idökben, 6 évig voltam tulaja egynek, tökéletes autó volt, soha nem felejtem el, soha nem hagyott cserben 280000 km volt az órájában amikor eladtam! :D Sajna itt Spanyolban szinte nem lehet hozzá jutni ilyen autókhoz már, de azért Barcelonában találtam egyet, mintha a gyárból jött volna ki, de sajna a fickó 9000 eurót kért érte!

http://www.milanuncios.com/opel-de-segunda...1-8-5062145.htm

Így hát megvettem az Astrát! :D Kellenne egy kis segítség, hülyéskedik a kicsi kocsi, rángat, néha nem húz, olyan érzésem lenne, mintha behúznám a kézi féket, majd kiengedném! A Vissza jelzö check-in lámpa fel sem gyullad, már számitó gépre is rákötöttük, semmi, új gyertyák, kábelek, stb...! És csinálja tovább! Benzinszürö esetleg? A kadettel volt benzinszürö problémám, de az egyszerüel leállt...! Egy másik kérdés! Az irányjelzöm is megadta ma magát..., csak zizeg a relé mint az örült, pedig már ez a harmadik, a bajusz kapcsolót is kicseréltem, a vészvillogó kapcsolót is, és csak zizeg továbbra is! Mint egy darázs! Tudom, tudom, vigyem villamosságihoz, de sajna itt 40-50 euró az óra bérük, biztos vagy egy hétig keresnék a megoldást...! Tudjátok Mañana, mañana, azaz majd holnap!

Várom válaszotokat, és üdvözlök mindenkit mégegyszer!

Üdv. itt! :D

Lambda szondát, meg (ha van) az EGR szelepet meg kéne lesni. Az alatt hogy a CheckEngine nem gyullad fel azt érted hogy egyáltalán nem (gyújtás ráadáskor, tesztnél sem) vagy csak amikor a hiba jelentkezik, nem dobja fel? ^_^ A vészvillogó kapcsolót ha mozgatod a helyén, nem változik a helyzet? Én is cseréltem, de egy utángyártottal beszívtam, elég rövid idő alatt ott voltam vele, ahol a 14 éves gyárival :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv. itt! :D

Lambda szondát, meg (ha van) az EGR szelepet meg kéne lesni. Az alatt hogy a CheckEngine nem gyullad fel azt érted hogy egyáltalán nem (gyújtás ráadáskor, tesztnél sem) vagy csak amikor a hiba jelentkezik, nem dobja fel? ^_^ A vészvillogó kapcsolót ha mozgatod a helyén, nem változik a helyzet? Én is cseréltem, de egy utángyártottal beszívtam, elég rövid idő alatt ott voltam vele, ahol a 14 éves gyárival :D

Szia!

Köszi a választ, amikor gyújtásra teszem ég, pöccre indul, egyböl elalszik! A Káros anyag kibocsájtással sincs gond...!

Ha elkapja, akkor nagyon jól megy, de föleg melegen szaraxik! A kapcsolót meg holnap megmozgatom! :D

Jóccakát! Most látom, újpesti vagy! Én is, csak 10 éve jöttem onnan emide a spanyol félszigetre!

Tehát, a check in lámpa csak gyújtáskor ég..., utána semmi gond vele!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ismerősöm F Astrába motort akar cserélni. Sajnos neki a 1.6 16v motor nem vált be. Természetesen eszi az olajat mint ha kötelező lenne neki,stb...stb.Egyszóval SZ.R! ^_^

És itt jön a lényeg . 1.6 8v szeretne bele tenni. A motoron kívül mit kell még cserélni? Generátor önindító, váltó? Ötleteket és véleményeket szeretnék tőletek.

A papír része nem gond,mert meg tudja oldani. (van ismeretsége) :D

Elöre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gábor vagyok Spanyolországból, mindenkit üdvözlök! Sajna a spanyol klaviatúra miatt nem nagyon tudok helyesen írni, ezért nézzétek el nekem a hibáimat! Más: Nektek írok, mert sajna a spanyolok semmire sem tudnak választ adni, sem megjavítani! Vettem nem rég egy 18 éves Astra Gsi 2.0 8v, hobbiból! Az asszonynak meg oda adtam cserébe az új Hondát! :D Elég rég óta keresek egy jó állapotú öreg autót, végre megtaláltam! Igaz egy Kadett D GTE-t akartam mint a régi szép idökben, 6 évig voltam tulaja egynek, tökéletes autó volt, soha nem felejtem el, soha nem hagyott cserben 280000 km volt az órájában amikor eladtam! :D Sajna itt Spanyolban szinte nem lehet hozzá jutni ilyen autókhoz már, de azért Barcelonában találtam egyet, mintha a gyárból jött volna ki, de sajna a fickó 9000 eurót kért érte!

http://www.milanuncios.com/opel-de-segunda...1-8-5062145.htm

Így hát megvettem az Astrát! ^_^ Kellenne egy kis segítség, hülyéskedik a kicsi kocsi, rángat, néha nem húz, olyan érzésem lenne, mintha behúznám a kézi féket, majd kiengedném! A Vissza jelzö check-in lámpa fel sem gyullad, már számitó gépre is rákötöttük, semmi, új gyertyák, kábelek, stb...! És csinálja tovább! Benzinszürö esetleg? A kadettel volt benzinszürö problémám, de az egyszerüel leállt...! Egy másik kérdés! Az irányjelzöm is megadta ma magát..., csak zizeg a relé mint az örült, pedig már ez a harmadik, a bajusz kapcsolót is kicseréltem, a vészvillogó kapcsolót is, és csak zizeg továbbra is! Mint egy darázs! Tudom, tudom, vigyem villamosságihoz, de sajna itt 40-50 euró az óra bérük, biztos vagy egy hétig keresnék a megoldást...! Tudjátok Mañana, mañana, azaz majd holnap!

Várom válaszotokat, és üdvözlök mindenkit mégegyszer!

Szia!

Szerintem ez lambda szonda gyanus.

De biztosan mond majd valami okosat.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Lenne egy kis alapjárati gondom. Az érdekelne hogy hol van c14se-ben az alapjáratot vezérlő motor vagy szelep vagy mi a neve. Ki szeretném takarítani hátha változik valami. Esetleg a pillangószelepnél az a kis fekete műanyagos valami az? Előre is köszi!

Folytószelep ház oldalán a pillangószeleppel egy vonalban ami van az a pillangó szelep potija. Attól kicsit srégen lefelé a légszűrő gumicsöve irányába. A csavarja is srégen felfelé állnak. Kettő darab torx csavar fogja. Azok kinyitásánál figyelj, nehogy beletörjenek, mert lesz egy két kellemes perced mire kiszeded őket az tuti. Az aranyszabály pedig, hogy a motor rúdját nem mozgatjuk feszegetjük, csak megtakarítjuk, a házban figyelünk a gumigyűrűre és annak helyes visszarakására és nem utolsó sorban a koszt kifelé takarítjuk, nem bele a folytószelep házba.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Szerintem ez lambda szonda gyanus.

De biztosan mond majd valami okosat.

Köszcse a választ, úgy veszem észre, hogy napról napra jobb az autó! Egy 55 éves autó iskolai oktatótol vettem elsö kézböl, aki heti 10-15 km-ert ment az autóval! 130000 km, reális, még a szervizkönyve is megvan az utolsó 120000-es nagy szervízzel! Az autó gyári állapotban, teljesen fel van mattulva, felpolíroztam, de az elsö mosásnál elment a csillogása...! :D Hihetetlek kívülröl, belülrör, törés mentes!!!!! garantáltan, belül az ülések...hm..., mintha újra lenne kárpitozva, csak a tetö kárpit akar leesni, majd vissza ragasztom! Azért holnap megyek villamosságihoz az index miatt, beszélgetek vele..., hátha tud valami érdeket mondani! Egyébként, hol van az a EGR szelep, hol keressem? Szétszedem! Sziasztok, megyek travianozni ^_^ , és köszönet mindenkinek, holnap kirakom a volt gte Kadettem képét! Pápá!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.