J0hnny Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Gyárival mi baj van? Gondolom az ára! :( Nekem olasz van benne aszem(buggatti gyártja)9E volt.
pjoc Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Gyárival mi baj van? Sajnos lejárt az ideje! Tulajdonképpen azt sem tudom, hogy a gyári mennyibe kerül! :shock: Tényleg mennyi is? Nem tudja valaki? :?:
leslie Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Sajnos lejárt az ideje! Tulajdonképpen azt sem tudom, hogy a gyári mennyibe kerül! :shock: Tényleg mennyi is? Nem tudja valaki? :?: Jah... Asszem vmi 14k-t olvastam. Szal, szerintem, ha elketyeg 60ekm-ert, ezt leosztod mondjuk /nálam/ 7 évre, akkor megkapom, hogy évi 2eFt. Namost, aki ennyire csóró, hogy évi 2e fölhöz veri, az vegye csak meg bizonytalanra az utángyártottat, vagy vegyen kispolákot, mer' abba ócsóbb az alkatrész. :( Bocs.
pjoc Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Jah... Asszem vmi 14k-t olvastam. Szal, szerintem, ha elketyeg 60ekm-ert, ezt leosztod mondjuk /nálam/ 7 évre, akkor megkapom, hogy évi 2eFt. Namost, aki ennyire csóró, hogy évi 2e fölhöz veri, az vegye csak meg bizonytalanra az utángyártottat, vagy vegyen kispolákot, mer' abba ócsóbb az alkatrész. :( Bocs. Nem a lóvéról van szó, hanem ezt kaptam volna az egyik ismerőstől, mert neki csak úgy lett. Az meg nem drága!!! Egyébként én ilyen 25-öt tippeltem a gyárira :oops:
leslie Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Nem a lóvéról van szó, hanem ezt kaptam volna az egyik ismerőstől, mert neki csak úgy lett. Az meg nem drága!!! Egyébként én ilyen 25-öt tippeltem a gyárira :oops: Igy már más, de én akkor sem tenném bele. Ha már 1x behal előbb, és el kell vinni szerelőhöz, már buktad a zsetont, plusz, ha peched van, akkor lehet vontatni az autót. Szal, meggondolandó. Olasz alkatrész.... Nem kéne. :(
pjoc Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Igy már más, de én akkor sem tenném bele. Ha már 1x behal előbb, és el kell vinni szerelőhöz, már buktad a zsetont, plusz, ha peched van, akkor lehet vontatni az autót. Szal, meggondolandó. Olasz alkatrész.... Nem kéne. :( Ez mondjuk nem olasz, de nem is a gyári! :roll:
J0hnny Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 Nekem többen is mondták hogy az olasz buggati féle nem rossz,ez nem noname szar! :!: Szerelő gyerek is összerakot már párat vele,semmi gond nem volt velük! Szerinted a gyárit ki gyártja?Tuti nem a németek,valami beszállító azt is!
mélykék76 Elküldve Április20, 2005 Elküldve Április20, 2005 DOLZ vízpumpák milyenek? Van valakinek tapasztata ezzel kapcs.? Cserélni kellene a köv. szervízkor, csak nem tudom milyet tegyünk bele! :?: Nekem pár ezer km után megadta magát. Most gyári van benne.
GH Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Eszre vettem utobbi idoben, hogy a vizhofok mutatoja normal hasznalat mellett nemigen megy 95 fok ala, dugoban acsorogva pedig 100-nal kapcsol a venti elso fokozata. Osszel meg 90-en allt menet kozben, es dugoban 95-96-nal kapcsolt a venti. Szal lenyeg hogy minden +5 fokkal feljebb tortenik a skalan. Mi mehet gallyra eppen?
knight Elküldve Április21, 2005 Elküldve Április21, 2005 Eszre vettem utobbi idoben, hogy a vizhofok mutatoja normal hasznalat mellett nemigen megy 95 fok ala, dugoban acsorogva pedig 100-nal kapcsol a venti elso fokozata. Osszel meg 90-en allt menet kozben, es dugoban 95-96-nal kapcsolt a venti. Szal lenyeg hogy minden +5 fokkal feljebb tortenik a skalan. Mi mehet gallyra eppen? Valszeg vízhőfokjeladó, de az inkább a másik irányba szokott menni ha döglik, nekem is úgy volt...
gara Elküldve Április24, 2005 Elküldve Április24, 2005 Sziasztok! Megint érdeklődök, meg szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek az Eco Tek CB-26 P tipusú kütyüvel kapcsolatban esetleg valakinek van -e ilyen érdekelne a véleményetek mit tudhat a gyakorlatban?
Laci4 Elküldve Április24, 2005 Elküldve Április24, 2005 érdeklődj Chyga -nál. Ő bizniszel asszem vmi eco bigyókkal.. éa ha jól tudom, használja is egyik kocsijában...
maci26 Elküldve Április24, 2005 Elküldve Április24, 2005 Üdvözlet mindenkinek! Végre sikerült megvennem a várvavárt "talicskámat" :headbang: 1,7 TDS változatban fehér szinben 114 000 km-el. Majd rakok fel avatart csak nem tudom hogy kicsinyítsem le a képet 10 kb alá, próbálkozom :biggrin: Maci26
mélykék76 Elküldve Április24, 2005 Elküldve Április24, 2005 Üdvözlet mindenkinek! Végre sikerült megvennem a várvavárt "talicskámat" :headbang: 1,7 TDS változatban fehér szinben 114 000 km-el. Majd rakok fel avatart csak nem tudom hogy kicsinyítsem le a képet 10 kb alá, próbálkozom :biggrin: Maci26 Küldd el nekem, megcsinálom ! kepoptimalizalas@freemail.hu
urobi Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Jóreggelt Mindenkinek! Tegnap az autóm kb 24 óra állás után egyszerűen nem volt hajlandó beindulni!!! 5-6 szokásos indítózásig semmi nem akart történni csak forgatta, a 7.-nél elkezdett menni 2 henger, a 8.-nál beindult de le is állt, végül csak elkapta. Utánna jól működött, akárhányszor állítottam le és inditottam újra. Mondjuk ma még nem próbáltam. Volt már valakinek hasonló esete? Mi lehet a probléma?
istván Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Nekem meg mostanába többet kell forgassa a motort az önindító az indításhoz. Ennek vajon mi lehet az oka?
2004tiborc Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Nekem meg mostanába többet kell forgassa a motort az önindító az indításhoz. Ennek vajon mi lehet az oka? Ez van nálam is :roll:
2004tiborc Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Üzemanyag szűrő :?: Kb. 1000 km van benne :?
opel16v Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Urobi! Legközelebb pár indítózás után szagold meg a kipuffból jövő kraftot, mert ha benyaszag jön belőle, akkor gyújtáshibád van, ha viszont nincs ilyen szaga, akkor benzinkör probléma (AC, szűrő, nyomásszabályzó, injektorszelepek). Hol tankoltál utoljára?
leslie Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Nekem meg újkorában sem indult első indítózásra. Szal megtekeri 1-2x, szünet, majd a következőre pöccre indul. És független mindentől szűrőktől. gyertyáktól. Ez van, ez 9 éve ilyen, mióta nálam van. :(
leslie Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 De ez biztos nem egészséges. Elején még én is próbálkoztam a Schillernél, cserélgettek is mindenfélét, meg irogatták a számlát, de aztán leszoktam róla. :( Ha 94 óta elmegy így, akkor talán a köv. 10 évben is el tudom viselni. :(
urobi Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Urobi! Legközelebb pár indítózás után szagold meg a kipuffból jövő kraftot, mert ha benyaszag jön belőle, akkor gyújtáshibád van, ha viszont nincs ilyen szaga, akkor benzinkör probléma (AC, szűrő, nyomásszabályzó, injektorszelepek). Hol tankoltál utoljára? Mol-nál vagy a Shell-nél szoktam, de szombaton meg kelett álni egy OMV kútnál.Nem tudom számít-e de kb. egy hónapja öntöttem a tankba egy doboz Protec-et.Azóta már 1* csnálta de nem ilyen durván. Mivel nyitva volt az ajtóm, érezni lehetett a kipuffból jövő szagot, ami erősen benzin illetve enyhén olajos szagú volt!Ja és amikor beindult egy kicsit füstölt néhány másodpercig!
16DA Elküldve Április25, 2005 Elküldve Április25, 2005 Én megvárom míg kattan az ac relé és utána indítózók. Indul is rendesen. :(
Recommended Posts