öcsibácsi Elküldve Augusztus24, 2010 Elküldve Augusztus24, 2010 Esetleg ha vkinek van a polcon egy onindito pecs kornyeken az se lenne rossz ^_^ Van 1, nézd meg a képeim közt, ha jó megbeszélhetjük.
takarp Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Gondom támadt az ékszíjakkal. 6 bordás szíjtárcsám volt a főtengelyen, ahhoz vettem generátort, de 6 bordás szíjból a legrövidebb is hosszú, legalább szervószivattyút hajt, 5 bordás van ami csak generátort hajt. ^_^ Meg tudná valaki mondani, hogy a csak generátoros változat hossza 986mm? Nézegettem C16SE-hez a legrövidebb 5PK986, gondolom ez minden feszítő és vezető nélkül megy a generátorra. Viszont találtam Fiat Punto 1.7D-re pl 6PK986 szíjat, ami elvileg akkor jó lenne nekem, mert 6 bordás és rövid. Most 6PK14 valamennyist adtak, holnap megpróbálom kicseréltetni, csak az idóta eladó erősködött, hogy ez a legrövidebb 6 bordás. Megjegyzem amit a gép hozott neki ki, sajnos nekem is itthon jutott eszembe, hogy meg kellett volna nézetni más típushoz létezik-e 6 bordás 986-os. Először megcsinálom a generátor részt NZ-n hosszbordásra, addig hozzá sem fogok a hengerfejhez, ha úgysem tudom használni. Remélem hétvégre összeáll minden és tudom bütykölni.
daykiller Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Gondom támadt az ékszíjakkal. 6 bordás szíjtárcsám volt a főtengelyen, ahhoz vettem generátort, de 6 bordás szíjból a legrövidebb is hosszú, legalább szervószivattyút hajt, 5 bordás van ami csak generátort hajt. ^_^ Meg tudná valaki mondani, hogy a csak generátoros változat hossza 986mm? Nézegettem C16SE-hez a legrövidebb 5PK986, gondolom ez minden feszítő és vezető nélkül megy a generátorra. Viszont találtam Fiat Punto 1.7D-re pl 6PK986 szíjat, ami elvileg akkor jó lenne nekem, mert 6 bordás és rövid. Most 6PK14 valamennyist adtak, holnap megpróbálom kicseréltetni, csak az idóta eladó erősködött, hogy ez a legrövidebb 6 bordás. Megjegyzem amit a gép hozott neki ki, sajnos nekem is itthon jutott eszembe, hogy meg kellett volna nézetni más típushoz létezik-e 6 bordás 986-os. Először megcsinálom a generátor részt NZ-n hosszbordásra, addig hozzá sem fogok a hengerfejhez, ha úgysem tudom használni. Remélem hétvégre összeáll minden és tudom bütykölni. Hát igen, ezért nem szabad ilyen dolgokat típushoz venni. Amúgy 6KP1806-> klíma+szervó, 6KP14valamennyi-> csak szervó a 986-os meg szerintem is csak generátorhoz kell. Egyébként elvileg nincs is olyan, hogy hosszbordás és csak generátor hajtás. :D
Gáborbp Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Megcsináltuk a csövet ahogy ajánlottátok és úgy néz ki meg is szünt a folyás ^_^ Köszönöm mindenkinek mégegyszer!! Amúgy ez normális dolog vagy cserélni kellene benne valamit és akkor nem kell trükközni ?
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Megcsináltuk a csövet ahogy ajánlottátok és úgy néz ki meg is szünt a folyás ^_^ Köszönöm mindenkinek mégegyszer!! Amúgy ez normális dolog vagy cserélni kellene benne valamit és akkor nem kell trükközni ? Ne törődj vele. Nem uj autó. Ha igy nem folyik, akkor minden rendben.
TRoB Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Üdv! Van valakinek valami ötlete h mi okozhatja azt h az alapjárat folyton változik (900-1100) de van amikor (600-1500), sőt néha néha le is fullad az autó ? ( 1992, Opel Astra F Caravan , 1.8 C18NZ) A hibáját van h azonnal , de van h csak beindítás után 1 vagy 2 perccel később kezdi. A fogyasztása több lett, meg elég kormosak a gyertyák. Alapjárati szelep , map szenzor biztos h jó mert másikkal is ezt csinálta. Lambda szonda is jó, mert hidegen is csinálja. Fojtószelep potméter hibát néha néha kidobja (TPS fesz alacsony), de ha kicserélem másikra azzal is ugyanúgy hibát ad. A TPS és a MAP szenzor tápfeszültsége ok, 4.95 volt. Ja és az egr szelep is le van zárva. Egyik haver mondta h be lehet tanítani ezeknek a fojtószelep szenzor értékét ha lecserélik másikra. Hogy kell ezt vagy lehet ilyet??? Vagy mi okozhatja az alapjárati hibát? Köszönöm
FPepe Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Üdv! Van valakinek valami ötlete h mi okozhatja azt h az alapjárat folyton változik (900-1100) de van amikor (600-1500), sőt néha néha le is fullad az autó ? ( 1992, Opel Astra F Caravan , 1.8 C18NZ) A hibáját van h azonnal , de van h csak beindítás után 1 vagy 2 perccel később kezdi. A fogyasztása több lett, meg elég kormosak a gyertyák. Alapjárati szelep , map szenzor biztos h jó mert másikkal is ezt csinálta. Lambda szonda is jó, mert hidegen is csinálja. Fojtószelep potméter hibát néha néha kidobja (TPS fesz alacsony), de ha kicserélem másikra azzal is ugyanúgy hibát ad. A TPS és a MAP szenzor tápfeszültsége ok, 4.95 volt. Ja és az egr szelep is le van zárva. Egyik haver mondta h be lehet tanítani ezeknek a fojtószelep szenzor értékét ha lecserélik másikra. Hogy kell ezt vagy lehet ilyet??? Vagy mi okozhatja az alapjárati hibát? Köszönöm Próbálj gyertyakábeleket és gyertyákat cserélni, akár egy próba erejéig.
cserko Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Szevasztok. Lenne egy kis segitségre szükségem. 1.4-es merivám van és a motor elején van egy jeladó szerüség. Az lenne a kérdésem, hogy mi annak a neve mert a jeladóbol folyik az olaj és cserélnem kellene de még a nevét semm tudom. A képet semm tudom felrakni ide sajna, ha valaki küld email cimet annak elküldeném a képet. Válaszokat elöre is köszönöm. email:csery2@freemail.hu
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Szevasztok. Lenne egy kis segitségre szükségem. 1.4-es merivám van és a motor elején van egy jeladó szerüség. Az lenne a kérdésem, hogy mi annak a neve mert a jeladóbol folyik az olaj és cserélnem kellene de még a nevét semm tudom. A képet semm tudom felrakni ide sajna, ha valaki küld email cimet annak elküldeném a képet. Válaszokat elöre is köszönöm. email:csery2@freemail.hu Küld el nekem, zotya975@freemail.hu, aztán majd én felrakom a fórumra. De amúgy nem nehéz, felnyomod egy képfeltöltő oldalra, aztán a kép direkt linkjét bemásolod a hozzászólás ablakban fent található kép beszúrása című sorba. Ez meg pont a "Betűtípusok" alatt van, jobbról a negyedik.
cserko Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 A képek: http://kep.psharing.com/413495.jpg http://kep.psharing.com/413496.jpg Köszi! Na az a jeladó mi lehet???
takarp Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Köszi! Na az a jeladó mi lehet??? Merivában nem vagyok otthon, de az olajnyomás kapcsolóra hasonlít legjobban. Hány vezetékes a csatlakozója?
cserko Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Merivában nem vagyok otthon, de az olajnyomás kapcsolóra hasonlít legjobban. Hány vezetékes a csatlakozója? 1 kábel.
FPepe Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Olajnyomás-kapcsoló. Corsában már cseréltem ugyanilyen okból.
cserko Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Olajnyomás-kapcsoló. Corsában már cseréltem ugyanilyen okból. Mennyibe került???
cserko Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Nem ez az? Klikk! Megtaláltam itt megnézheted. http://www.fekmester.hu/jeladok/olajgomba/...0/2007/facet/94
FPepe Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Nem ez az? Klikk! Sztem ez klímához való ^_^
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2010 Elküldve Augusztus27, 2010 Sztem ez klímához való ^_^ Igen. Na jó, de itt tud találni hozzá olajnyomás kapcsolót. :D
m_petya Elküldve Augusztus27, 2010 Elküldve Augusztus27, 2010 PIROS BETŰS LINK 1 PIROS BETŰS LINK 2 Javítva. ^_^
m_petya Elküldve Augusztus27, 2010 Elküldve Augusztus27, 2010 Zotya! A kartert meg tudod úgy is sasolni, hogy hozzáilleszted a blokk aljához, és megróbálod billegtetni. Ha egy kicsit is moccanik akkor ott bajok vannak. Ezek nem szoktam úgymond gödrösre vetemedni, csak csavarodni szoktak. Az meg egy sima mozgatással érzékelhető.
m_petya Elküldve Augusztus27, 2010 Elküldve Augusztus27, 2010 Ha a kuplungom mostanában elég sűrün megcsúszik akkor az gondolom cserés nem? Bowdenen már állítottam, szóval az sincs hogy feszül és nincs holtjátéka. Az hogy mikor melyik fokozatban csúszik meg, az kedvfüggő. Volt hogy 2.-ban, de volt már 5.-ben is.
Guest gorbi Elküldve Augusztus27, 2010 Elküldve Augusztus27, 2010 Ha a kuplungom mostanában elég sűrün megcsúszik akkor az gondolom cserés nem? Bowdenen már állítottam, szóval az sincs hogy feszül és nincs holtjátéka. Az hogy mikor melyik fokozatban csúszik meg, az kedvfüggő. Volt hogy 2.-ban, de volt már 5.-ben is. Jaja. Méghozzá szettben.
Recommended Posts