daykiller Elküldve Augusztus15, 2010 Elküldve Augusztus15, 2010 De néha kigyullad a sárga lámpa, és kivillogja a 35-ös hibakódot, ami alapjárati motor hiba, de hiába rakok bele új motort, azzal sem megy a kocsi, használhatatlan! Azt hiszem van egy olyan trükk, hogy összezárod a megfelelő kapcsokat a diagcsatin, ráadod a gyújtást és akkor az alapjárati motor kúpja egyfolytában ki-be mozog. Ha jól tévedek persze. De van egy olyan teszt is, hogy járó motornál figyelik a motort az ECU-n keresztül, hogy mi hogy működik, nem tudom hogy hívják perpill. Szóval a Tech2-vel nézik, hogy micsinál az ECU meg hol milyen feszültségek vannak, stb. Viszont van egy olyan merész elképzelésem, hogy cserélni kéne ECU-t próbaképp, mert azért az új alapjáratira is anyázik, az furcsa. Esetleg az injektor miatt nem tudja belőni a dolgokat az ECU és ezért problémázik a léptetőmotorra... ^_^
zénó Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 sziasztok ugrándozik az alapjárat leginkább a fulladás határán mi lehet az oka 2szer le is állt, de egyből újra indult 1.6 8v ^_^
zotya975 Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 sziasztok ugrándozik az alapjárat leginkább a fulladás határán mi lehet az oka 2szer le is állt, de egyből újra indult 1.6 8v ^_^ Ha nem volt még, akkor kezd az alapjárati lépető motor, és a fészkénak a takarításával.
wasquez Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 Azt hiszem van egy olyan trükk, hogy összezárod a megfelelő kapcsokat a diagcsatin, ráadod a gyújtást és akkor az alapjárati motor kúpja egyfolytában ki-be mozog. Ha jól tévedek persze. De van egy olyan teszt is, hogy járó motornál figyelik a motort az ECU-n keresztül, hogy mi hogy működik, nem tudom hogy hívják perpill. Szóval a Tech2-vel nézik, hogy micsinál az ECU meg hol milyen feszültségek vannak, stb. Viszont van egy olyan merész elképzelésem, hogy cserélni kéne ECU-t próbaképp, mert azért az új alapjáratira is anyázik, az furcsa. Esetleg az injektor miatt nem tudja belőni a dolgokat az ECU és ezért problémázik a léptetőmotorra... ^_^ Amit te mondasz, az a hibakiolvasás, amikor összezárod a diagnosztikai csatlakozót és gyújtást adsz neki, akkor kivillogja a hibakódot, és lehet hallani, hogy tornáztatja az alapjárati motort közben! Ez az ecu hol található, és pontosan mi a szerepe, ez volna a computer? Az én C12NZ motoromon van ilyen kipufogógáz visszavezető szelep?
wasquez Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 Olvasgattam olyat, hogy a szívócsonk tömítés is okozhat olyan problémát, ami nekem van!
daykiller Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 Amit te mondasz, az a hibakiolvasás, amikor összezárod a diagnosztikai csatlakozót és gyújtást adsz neki, akkor kivillogja a hibakódot, és lehet hallani, hogy tornáztatja az alapjárati motort közben! Ez az ecu hol található, és pontosan mi a szerepe, ez volna a computer? Az én C12NZ motoromon van ilyen kipufogógáz visszavezető szelep? Tudom, hogy hívják csak nem voltam benne biztos, hogy valóban mozgatja az alapjáratit. Igen, az ECU a motorvezérlő kis kompjúter. Astrákban a jobb küszöbb mögött a kesztyűtartó alatt található ez.
wasquez Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 Tudom, hogy hívják csak nem voltam benne biztos, hogy valóban mozgatja az alapjáratit. Igen, az ECU a motorvezérlő kis kompjúter. Astrákban a jobb küszöbb mögött a kesztyűtartó alatt található ez. Nekem A corsam van, csak véletlenül kerültem ide! ^_^
wolfy26 Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 helo srácok! egy x14xe 1.4 16V-s motorrol van szó. a mestereket kérdezném olyan ügyben hogy az astrákban hogy van ki alakitva a benzin útja? a tankom alján középen látom az acpumpát amiböl kijön egy csö és megy a mocihoz, illetve egy másik csö jön a mocitól amin a benzinszürö van és ez megy rá a tankra ezenkivül még vannak más csövek is de azokat hagyjuk, az elsö 2 csö amit irtam a fontos. én ugy tudtam hogy amelyik csö az ac pumpába megy azon jön ki a benya a mocihoz és a másik a visszafolyó amin a benyaszürö van és visszavezeti a felesleget a tankba. de ahogy jobban megnéztem szerintem pont forditva van, az ac-ra megy a visszafolyó és a benyaszürös csövön keresztül jut a tanktol a mociba. egyik kérdésem hogy ez igy van? a másik meg hogy levettem a benyacsövet (benzinszürös) a mocirol meghajtottam az ac-t és megnéztem mennyi benyát szállit 1 perc alatt, nekem kb 2liter/perc ez megfelelö mennyiség? ja és olyat csinált hogy kb fél percig rendesen jött sugárba utána kicsit köpködve kezdett jönni folyamatosan, mintha mindjárt kifogyna a nyál a tankból pedig volt benne vagy 10liter. ez mitöl lehetett? lehet hogy meghal az ac-m? meg hogy miért van az hogyha leállitom a mocit és benyomom az injektorhidon a szelepet ahol nyomást lehet mérni egy csepp benya nem jön ki csak ha jár a moci. azt sejtem hogy elejti a nyomást rögtön, nincs ami megtartsa de ez normális igy mert nekem nem kapcsol az acpumpa relém gyújtáskor csak öninditozáskor, igy szoktak gondjaim lenni inditáskor mert sokára épül fel a nyomás. nem kéne nyomástartó szelepnek lennie valahol hogy ne ejtse el a nyomást ha áll a moci?
wolfy26 Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 ja és még annyi hogy 3bar-os az ac-pumpa ezen a tipuson
Guest gorbi Elküldve Augusztus16, 2010 Elküldve Augusztus16, 2010 helo srácok! egy x14xe 1.4 16V-s motorrol van szó. a mestereket kérdezném olyan ügyben hogy az astrákban hogy van ki alakitva a benzin útja? a tankom alján középen látom az acpumpát amiböl kijön egy csö és megy a mocihoz, illetve egy másik csö jön a mocitól amin a benzinszürö van és ez megy rá a tankra ezenkivül még vannak más csövek is de azokat hagyjuk, az elsö 2 csö amit irtam a fontos. én ugy tudtam hogy amelyik csö az ac pumpába megy azon jön ki a benya a mocihoz és a másik a visszafolyó amin a benyaszürö van és visszavezeti a felesleget a tankba. de ahogy jobban megnéztem szerintem pont forditva van, az ac-ra megy a visszafolyó és a benyaszürös csövön keresztül jut a tanktol a mociba. egyik kérdésem hogy ez igy van? a másik meg hogy levettem a benyacsövet (benzinszürös) a mocirol meghajtottam az ac-t és megnéztem mennyi benyát szállit 1 perc alatt, nekem kb 2liter/perc ez megfelelö mennyiség? ja és olyat csinált hogy kb fél percig rendesen jött sugárba utána kicsit köpködve kezdett jönni folyamatosan, mintha mindjárt kifogyna a nyál a tankból pedig volt benne vagy 10liter. ez mitöl lehetett? lehet hogy meghal az ac-m? meg hogy miért van az hogyha leállitom a mocit és benyomom az injektorhidon a szelepet ahol nyomást lehet mérni egy csepp benya nem jön ki csak ha jár a moci. azt sejtem hogy elejti a nyomást rögtön, nincs ami megtartsa de ez normális igy mert nekem nem kapcsol az acpumpa relém gyújtáskor csak öninditozáskor, igy szoktak gondjaim lenni inditáskor mert sokára épül fel a nyomás. nem kéne nyomástartó szelepnek lennie valahol hogy ne ejtse el a nyomást ha áll a moci? Igen, így van. Igen, megfelelő. Valószínűleg a visszafolyó benzin hiánya miatt fordult elő a mérés alatt. Sajna ez így van. ja és még annyi hogy 3bar-os az ac-pumpa ezen a tipuson Így van. Mérj üa. nyomást alapjáraton. A rendszernyomás (szabályozatlan nyomás a vákuumcső levételénél) kb. 3bar +/- 0,2bar. A szabályozott nyomás (visszadugott csővel) 2,5bar +/- 0,2bar. Figyeld azt is, hogy milyen gyorsan épül fel a nyomás és hogy meddig marad meg.
Marek Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 szaisztok nemrég írtam hogy néha leáll a motor meg hogy a fordulatszám mászkál. na arra jöttem rá hogyha negyedtől feljebb van az üzemanyagszint akkor nincs semmi probléma. 1500 km-tert nyomtam le probléma nélkül mi lehet a gond?
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 szaisztok nemrég írtam hogy néha leáll a motor meg hogy a fordulatszám mászkál. na arra jöttem rá hogyha negyedtől feljebb van az üzemanyagszint akkor nincs semmi probléma. 1500 km-tert nyomtam le probléma nélkül mi lehet a gond? Milyen motor van benne? benya, dízel? Aláírásba betehetnéd! (vezérlőpult / aláírás szerkesztése menüpontban!)
zocsa Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 szaisztok nemrég írtam hogy néha leáll a motor meg hogy a fordulatszám mászkál. na arra jöttem rá hogyha negyedtől feljebb van az üzemanyagszint akkor nincs semmi probléma. 1500 km-tert nyomtam le probléma nélkül mi lehet a gond? Ja,jó lenne tudni,hogy milyen motor.Nálam AC pumpa csere segített. ^_^
astrásgyerek Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Ja,jó lenne tudni,hogy milyen motor.Nálam AC pumpa csere segített. :D Nekem meg a tankolás segít ^_^ , ha negyed körül van a szint.... (ac nincs, de ha hosszabb emelkedő van, akkor van, hogy elejti a gázolajat! :D (roppant idegesítő ám (főleg a tudat, hogy lapos részen még mennék vele minimum 200 km-t, és mégis fulladozik! :D )
Tiv. Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Milyen motor van benne? benya, dízel? Aláírásba betehetnéd! (vezérlőpult / aláírás szerkesztése menüpontban!) Biztos nem dízel. Az nem csinál ilyet. ^_^
Alex0403 Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Biztos nem dízel. Az nem csinál ilyet. :D Akkóóó sem ha bacakodik az adagoló? ^_^ Csak kérdezem, nem értek hozzá. :D
Tiv. Elküldve Augusztus17, 2010 Elküldve Augusztus17, 2010 Akkóóó sem ha bacakodik az adagoló? :D Csak kérdezem, nem értek hozzá. :D Nem szokott. ^_^ Vagy jó, vagy nem. :D ;)
takarp Elküldve Augusztus20, 2010 Elküldve Augusztus20, 2010 Hello! NZ-SE átalakításban vagyok, minden meg van hozzá, HF felújítva, vezérműtengelyt az NZ-ből kapja. Már csak az AC és a jeladós sima szíjas főtengely tárcsa hiányzik. A kipufogóval mi a helyzet? Átnéztem angol fórumokat, ahol azt írják, hogy a régi leömlőt kell vissza rakni és akkor nem kell a csövekkel bíbelődni. Az NZ leömlő 4-1-es az SE meg 4-2-1-es a teljesítményből mennyit vesz el, ha a régit teszem fel? Bontottat még nem találtam, az új meg 30 körül van! Sima szíjas tárcsája nincs valakinek eladó? Bontott AC-nak mennyi a reális ára? Köszi
spzoli Elküldve Augusztus20, 2010 Elküldve Augusztus20, 2010 Hello! NZ-SE átalakításban vagyok, minden meg van hozzá, HF felújítva, vezérműtengelyt az NZ-ből kapja. Már csak az AC és a jeladós sima szíjas főtengely tárcsa hiányzik. A kipufogóval mi a helyzet? Átnéztem angol fórumokat, ahol azt írják, hogy a régi leömlőt kell vissza rakni és akkor nem kell a csövekkel bíbelődni. Az NZ leömlő 4-1-es az SE meg 4-2-1-es a teljesítményből mennyit vesz el, ha a régit teszem fel? Bontottat még nem találtam, az új meg 30 körül van! Sima szíjas tárcsája nincs valakinek eladó? Bontott AC-nak mennyi a reális ára? Köszi A kipuff visszamegy, ugyan olyan a leömlő. Én egy 10esért vettem most act, komplettet, ahogy kiveszik a tankból. Tárcsáról nem tudok nyilatkozni, mert nekem nem nzből lett.
Apipi Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Hello mindenki! Kicsit el voltam ,vagyok havazva ezért rég jártam erre. Lefalaztam az AGR szelepet ,azóta nem világít a sárga lámpa. Viszont túl vagyok 2 doboz injector tisztítón, de a reggeli nehez indítás még mindíg meg van. 2-3 indításra indul be. Észrevettem még valamit,ami néha durvábban jön elő,néha kevésbe. Gázadásra megtorpan a kocsi ,és nehezen akar gyorsulni. Mi lehet a gond? Lambdaszonda? Vagy rossz az egész injector?
koqxdió Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Sziasztok! Meleg motornál ingadozik az alapjárat (C16NZ) és ku.va nehézkesen indul a gép, esetenként lemegy a fordulatszám 5-600 környékére is, olyan mintha le akarna állni. Sokmindent kicsereberéltem már, kérdés, hogy esetleges szelepállítás szükségeltetik-e, segíthet-e? (me má nem tom mihez nyúlni(() Köszi!
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Sziasztok! Meleg motornál ingadozik az alapjárat (C16NZ) és ku.va nehézkesen indul a gép, esetenként lemegy a fordulatszám 5-600 környékére is, olyan mintha le akarna állni. Sokmindent kicsereberéltem már, kérdés, hogy esetleges szelepállítás szükségeltetik-e, segíthet-e? (me má nem tom mihez nyúlni(() Köszi! Szelepet nem tudsz állítani, alapjárati léptetőmotor és a fészke ki lett takarítva?
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Kösz a kép az segítene ^_^ Ahogy elnéztem az elosztót 10es csavarok fogják, alul meg kábeleg jönnek ki. Nézem majd akkor a motor totyikot thx! Konkrétan mire gondosz, mint elosztó? Ez az elolsztó, ezt két fül fogja. Ha 10-es csavar fogja, akkor te a gyujtótekercsre gondolsz, az akku sarkánál, a kerékdobra felfogatva nem?
Johnny82 Elküldve Augusztus21, 2010 Elküldve Augusztus21, 2010 Ha lehúzom a lambdaszondát akkor hogy viselkedik az autó??? Mostanában, ha gázt adok akkor szagatottan rángat. Ez mitől lehet???
Recommended Posts