astra 8 Elküldve Július16, 2010 Elküldve Július16, 2010 Gépsas nehezen indul, jóval többet kell tekertetni, mint régen. Van mikor alig bír beállni alapjáratra (szerintem hengerenként indul el -_-), meg hosszabb út után, megállok, kuplung be és majdnem lefullad, de ~500rpm-ről még tud menteni az ECU. Tippek? :rolleyes: Lehet nem ártana kitakarítani az injektorházat és alapjáratit, ugye? <_< Nekem is ez van főleg reggeli első indításnál 4-5 szokott tekerni, de van olyan amikor egyből elkapja szinte 1-et fordul. Amúgy nem néztem még meg a gyertyákat (kb 30.000 km előtt még jó volt) majd rálesek már.
epk947 Elküldve Július16, 2010 Elküldve Július16, 2010 Nekem is ez van főleg reggeli első indításnál 4-5 szokott tekerni, de van olyan amikor egyből elkapja szinte 1-et fordul. Amúgy nem néztem még meg a gyertyákat (kb 30.000 km előtt még jó volt) majd rálesek már. Ha utoljára 30.000 km-el ezelőtt néztél a gyertyáidra, akkor épp ideje kicserélni őket újakra! :rolleyes:
daykiller Elküldve Július16, 2010 Elküldve Július16, 2010 Nekem is ez van főleg reggeli első indításnál 4-5 szokott tekerni, de van olyan amikor egyből elkapja szinte 1-et fordul. Amúgy nem néztem még meg a gyertyákat (kb 30.000 km előtt még jó volt) majd rálesek már. Igen, csak nekem ezt reggel, délben és este csinálja hidegen és üzemmelegen vagy a hideg és az üzemmeleg állapot között. Tehát mindig. :rolleyes:
zotya975 Elküldve Július16, 2010 Elküldve Július16, 2010 Jóde egy szót sem említettem arról, hogy etanolozok. :rolleyes: Tiszta benzin üzem. :D Oké, de még mindíg nem mondtad meg, hogy mi az hogy nehezen. 3 másodperc, 10? két perc? <_< A város szélén már nem kell tolni? -_-
daykiller Elküldve Július17, 2010 Elküldve Július17, 2010 Oké, de még mindíg nem mondtad meg, hogy mi az hogy nehezen. 3 másodperc, 10? két perc? :rolleyes: A város szélén már nem kell tolni? :) Gépsas nehezen indul, jóval többet kell tekertetni, mint régen. Van mikor alig bír beállni alapjáratra (szerintem hengerenként indul el B)), meg hosszabb út után, megállok, kuplung be és majdnem lefullad, de ~500rpm-ről még tud menteni az ECU. Tippek? <_< Lehet nem ártana kitakarítani az injektorházat és alapjáratit, ugye? -_- Imádom, mikor felületesen olvas valaki és hülyének nézi a másikat. B) Az a baj, hogy itt ez túl sűrűn előfordul. :D
zotya975 Elküldve Július17, 2010 Elküldve Július17, 2010 Imádom, mikor felületesen olvas valaki és hülyének nézi a másikat. -_- Az a baj, hogy itt ez túl sűrűn előfordul. :rolleyes: Akkor ne mond meg B+ majd a Blitzen megnézem mit lehet vele kezdeni. <_<
daykiller Elküldve Július17, 2010 Elküldve Július17, 2010 Akkor ne mond meg B+ majd a Blitzen megnézem mit lehet vele kezdeni. <_< Nem megyek Blitzre. :) Amúyg tökmindegy milyen hőmérséletű, mennyit mentem vele, legalább 4-szer körbepörög mire beindul. Olykor meg indítás elengedése után 500-as fordulatról kel életre a motor. eredetileg melegen szerintem épphogy 1-et körbepörög a főtengely és már röfögött a moci. Mindegy. Ettől függetlenül menni még megy mint az állat. :D (170nel haza ma éjjel -_-) Van egy érzésem, hogy ez az AC sem az igazi már. :rolleyes:
zotya975 Elküldve Július17, 2010 Elküldve Július17, 2010 Nem megyek Blitzre. :D Amúyg tökmindegy milyen hőmérséletű, mennyit mentem vele, legalább 4-szer körbepörög mire beindul. Olykor meg indítás elengedése után 500-as fordulatról kel életre a motor. eredetileg melegen szerintem épphogy 1-et körbepörög a főtengely és már röfögött a moci. Mindegy. Ettől függetlenül menni még megy mint az állat. -_- (170nel haza ma éjjel <_<) Van egy érzésem, hogy ez az AC sem az igazi már. :rolleyes: Á nem hiszem, hogy az AC-miatt lenne. Neked nincs olyan visszacsapó szeleped, hogy ne engedje el a nyomást?
thebest00 Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Hirtelen jött probléma!(C16NZ) Valami miatt nincsen szikra a gyertyákon, egyiken se... tegnap este még használtam az autót, ma délután meg mikor akartam vele indulni, azt mondta mint Katona József babi néninek, hogy csőőő... Levettem a gyújtáselosztófedelet, kitakarítottam, mindent rendben találtam, de az autó nem indul, az önindító hajtja rendesen de semmi, üzemanyagot is kap. Mi lehet a probléma? Mit érdemes megpiszkáljak? Nem hiszem, hogy olyan komoly legyen, remélem házilag is orvosolható.
zocsa Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Hirtelen jött probléma!(C16NZ) Valami miatt nincsen szikra a gyertyákon, egyiken se... tegnap este még használtam az autót, ma délután meg mikor akartam vele indulni, azt mondta mint Katona József babi néninek, hogy csőőő... Levettem a gyújtáselosztófedelet, kitakarítottam, mindent rendben találtam, de az autó nem indul, az önindító hajtja rendesen de semmi, üzemanyagot is kap. Mi lehet a probléma? Mit érdemes megpiszkáljak? Nem hiszem, hogy olyan komoly legyen, remélem házilag is orvosolható. Hétlábú impulzusjeladó (gyújtásmodul) lesz szerintem.Az elosztófedelet ha leveszed,az alatt megtalálod. Ki kellene próbálni egy másikkal. ilyen: http://n1.vatera.hu/photos/89/a6/77a_1_big.jpg
ivannorbi Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Egy hozzászólást javítás helyett véletlenül töröltem (képpel idézés miatt). Legalább lehet újra próbálkozni képidézés nélkül... :rolleyes:
thebest00 Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Mostmár nem idézek :rolleyes: a lényeg, a lényeg, hogy kiszedtem a gyujtásmodult, megnéztem, hogy mi fán terem s mikor visszaraktam indult is, lehet vmi nem érintkezett <_< szóval köszönöm a gyors választ!
Tancos Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Eddigi segitséget mindenkinek köszönöm. A jelenlegi problémám az, hogy megint fogy a hütövizem, a hengerfejes problémámat megoldottuk, 2 hétig nem szivárgot, DE -> Leugrottunk Mátraházára és az egyik kanyarban majdnem a susnyásba mentem mert valami kifröccsen a papucsomra. Éreztem a hütöviz jellegzetes szagát is. Mikor megérkeztünk akkor látom, hogy a gumiszönyegem vizes és vizcseppek vannak a box hátamögött. A kiegyenlitő tartályból a viz elfogyott. Tudna valaki segiteni, hogyan lehetne szétszedni és kicserélni az egészet, vagy sufni tuninggal megcsinálni. '94-es Opel Astra F kombim van (1.4i 82 lovas (C14SE motorral))
Dáwid Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Sziasztok Eddigi segitséget mindenkinek köszönöm. A jelenlegi problémám az, hogy megint fogy a hütövizem, a hengerfejes problémámat megoldottuk, 2 hétig nem szivárgot, DE -> Leugrottunk Mátraházára és az egyik kanyarban majdnem a susnyásba mentem mert valami kifröccsen a papucsomra. Éreztem a hütöviz jellegzetes szagát is. Mikor megérkeztünk akkor látom, hogy a gumiszönyegem vizes és vizcseppek vannak a box hátamögött. A kiegyenlitő tartályból a viz elfogyott. Tudna valaki segiteni, hogyan lehetne szétszedni és kicserélni az egészet, vagy sufni tuninggal megcsinálni. '94-es Opel Astra F kombim van (1.4i 82 lovas (C14SE motorral)) Mit értesz "egész" alatt? A Komplett hűtőrendszert ki akarod cserélni? :rolleyes: Szerintem a radiátor előtt mehetett szét valahol egyébként, és ott köpte el a vizet. Ha víz nélkül mentél utána még tovább akkor lehet hogy az se tett túl jót a gépnek. Jah, meg ha vizes a szőnyeg, akkor ajánlott lenne fölkapni, és kiszárítani, vagy átmegy frédi-béni stílusba az alja <_<
Tancos Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Mit értesz "egész" alatt? A Komplett hűtőrendszert ki akarod cserélni? :rolleyes: Szerintem a radiátor előtt mehetett szét valahol egyébként, és ott köpte el a vizet. Ha víz nélkül mentél utána még tovább akkor lehet hogy az se tett túl jót a gépnek. Jah, meg ha vizes a szőnyeg, akkor ajánlott lenne fölkapni, és kiszárítani, vagy átmegy frédi-béni stílusba az alja <_< A fütöradiátort értettem egész alatt. Amióta hengerfejes lett a kocsi és elment a hütövizem mindig van velem egy 2l-es desztiláltvizes palack. Gyorsan utánatöltöttem, a tartály alján azért még volt egy kis vizréteg. Kb 1-1,5 l vizet kellet utánatöltenem. Hálistennek a szönyeg nem ázott átt, felfogta a gumiszönyeg. Holnap viszem a szerelőhöz, de azon gonodlkodom, ha a fütöradiátor a hibás akkor még ráérek megcsináltatni, mert anyagilag nem állok jól és vizet tudok töltögetni. Ki tudja mennyire szivás kibontani az egészet?
Dáwid Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 A fütöradiátort értettem egész alatt. Amióta hengerfejes lett a kocsi és elment a hütövizem mindig van velem egy 2l-es desztiláltvizes palack. Gyorsan utánatöltöttem, a tartály alján azért még volt egy kis vizréteg. Kb 1-1,5 l vizet kellet utánatöltenem. Hálistennek a szönyeg nem ázott átt, felfogta a gumiszönyeg. Holnap viszem a szerelőhöz, de azon gonodlkodom, ha a fütöradiátor a hibás akkor még ráérek megcsináltatni, mert anyagilag nem állok jól és vizet tudok töltögetni. Ki tudja mennyire szivás kibontani az egészet? http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=652641
brezsó Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 A fütöradiátort értettem egész alatt. Amióta hengerfejes lett a kocsi és elment a hütövizem mindig van velem egy 2l-es desztiláltvizes palack. Gyorsan utánatöltöttem, a tartály alján azért még volt egy kis vizréteg. Kb 1-1,5 l vizet kellet utánatöltenem. Hálistennek a szönyeg nem ázott átt, felfogta a gumiszönyeg. Holnap viszem a szerelőhöz, de azon gonodlkodom, ha a fütöradiátor a hibás akkor még ráérek megcsináltatni, mert anyagilag nem állok jól és vizet tudok töltögetni. Ki tudja mennyire szivás kibontani az egészet? Érdemes lenne átnézni a vizcsöveket és azok rendbetétele után a kiegyenlitőtartály kupakját is le lehet cserélni - ha megoldható akkor csak próbaként egy kölcsönkért darabbal - mert lehet hogy nem engedi el a túlnyomást és ez leginkább csak hosszabb távon jön/jöhet elő. Nem feltétlenül a radiátor a rossz. :rolleyes:
Dáwid Elküldve Július19, 2010 Elküldve Július19, 2010 Érdemes lenne átnézni a vizcsöveket és azok rendbetétele után a kiegyenlitőtartály kupakját is le lehet cserélni - ha megoldható akkor csak próbaként egy kölcsönkért darabbal - mert lehet hogy nem engedi el a túlnyomást és ez leginkább csak hosszabb távon jön/jöhet elő. Nem feltétlenül a radiátor a rossz. -_- De ha kijön belőle a víz az ember lábára, akkor azért valószínűsíthető :D :rolleyes: <_< :)
Tancos Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Érdemes lenne átnézni a vizcsöveket és azok rendbetétele után a kiegyenlitőtartály kupakját is le lehet cserélni - ha megoldható akkor csak próbaként egy kölcsönkért darabbal - mert lehet hogy nem engedi el a túlnyomást és ez leginkább csak hosszabb távon jön/jöhet elő. Nem feltétlenül a radiátor a rossz. :rolleyes: Amióta hazajöttünk és a fütést "nem piszkálta senki" azóta minden rendben, hazafele feltöltöttem a hütörendszert vizzel és 150 km után egy csepp sem hiányzik.Ez nekem egy kicsit furcsa. A lábamra sem fröcsent semmi. (nem is volt annyi kanyar). Arra gondoltam, hogy mégis kiszedem és megprobálom nyomás alá tenni, hátha kiderül hogy hol a bibi. Dáwid köszi a képekkel illusztrált szétszedési utmutatót, nem tünik nagy melónak. A csöveket összekötöm valami toldalékkal és legalább meg tudom mutatni a boltnak, hogy ilyet kérek, mert a lavina oldalán azért nyeltem egy nagyott. 10 eFt-67 eFt-ig terjed a beszerzési ár, igaz van közöttük klimás is. A nyomásprobával kapcsolatban van valakinek ötlete?
Dáwid Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Amióta hazajöttünk és a fütést "nem piszkálta senki" azóta minden rendben, hazafele feltöltöttem a hütörendszert vizzel és 150 km után egy csepp sem hiányzik.Ez nekem egy kicsit furcsa. A lábamra sem fröcsent semmi. (nem is volt annyi kanyar). Arra gondoltam, hogy mégis kiszedem és megprobálom nyomás alá tenni, hátha kiderül hogy hol a bibi. Dáwid köszi a képekkel illusztrált szétszedési utmutatót, nem tünik nagy melónak. A csöveket összekötöm valami toldalékkal és legalább meg tudom mutatni a boltnak, hogy ilyet kérek, mert a lavina oldalán azért nyeltem egy nagyott. 10 eFt-67 eFt-ig terjed a beszerzési ár, igaz van közöttük klimás is. A nyomásprobával kapcsolatban van valakinek ötlete? Egyik felét ledugózod, a másikra rátolod a slagot, és megnézed hol jön ki a víz :D -_- De nekem még mindig az az érzésem hogy nem maga a radiátor lehetett, hanem előtte valahol egy cső :rolleyes: Úgy emlékszem MPetya követte el azt hogy kivette a radiátort, és összekötötte a csöveket. Ő talán tudja mit érdemes megnézni még <_<
ng_gare Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 üdv mindenkinek! nálam egy pár napja a következő hiba lépett fel. adott egy x16xel-es motorral megáldott F csoda :rolleyes: hideg motornál való inditásnál pöccre indul, 2mp után le akar fulladni de utána beáll az alapjárat és szépen lemegy a szivató. meleg motornál nem akar befulladni, de érzem, hogy döcögősebben indul indítózás után mint kéne. és szintén lefulladáshoz közeli szintet produkál 12km-es hazaúton 2x-3x ha hirtelen kell fékeznem pl hirtelen piroslámpánál benyomott kuplunggal. gyertyákat és gyújtókábeleket most cseréltem. amúgy nekem az alapjárat egy kicsit kihagyósnak tűnik és persze DIS kockásé. van valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet? alapjáratit még nem néztem. G.
m_petya Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 üdv mindenkinek! nálam egy pár napja a következő hiba lépett fel. adott egy x16xel-es motorral megáldott F csoda :rolleyes: hideg motornál való inditásnál pöccre indul, 2mp után le akar fulladni de utána beáll az alapjárat és szépen lemegy a szivató. meleg motornál nem akar befulladni, de érzem, hogy döcögősebben indul indítózás után mint kéne. és szintén lefulladáshoz közeli szintet produkál 12km-es hazaúton 2x-3x ha hirtelen kell fékeznem pl hirtelen piroslámpánál benyomott kuplunggal. gyertyákat és gyújtókábeleket most cseréltem. amúgy nekem az alapjárat egy kicsit kihagyósnak tűnik és persze DIS kockásé. van valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet? alapjáratit még nem néztem. G. Sebességjeladó a km órában? Működik rendesen a km órád?
ng_gare Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Sebességjeladó a km órában? Működik rendesen a km órád? igen megnéztem tökéletesen működik, sőt amin csodálkoztam, hogy teljesen pontos értéket mutat
kknl Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 üdv mindenkinek! nálam egy pár napja a következő hiba lépett fel. adott egy x16xel-es motorral megáldott F csoda :rolleyes: hideg motornál való inditásnál pöccre indul, 2mp után le akar fulladni de utána beáll az alapjárat és szépen lemegy a szivató. meleg motornál nem akar befulladni, de érzem, hogy döcögősebben indul indítózás után mint kéne. és szintén lefulladáshoz közeli szintet produkál 12km-es hazaúton 2x-3x ha hirtelen kell fékeznem pl hirtelen piroslámpánál benyomott kuplunggal. gyertyákat és gyújtókábeleket most cseréltem. amúgy nekem az alapjárat egy kicsit kihagyósnak tűnik és persze DIS kockásé. van valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet? alapjáratit még nem néztem. G. Talán ha öreg az olajad felhigult és elengednek a szeleptökék kell nekik egy kis idő mire beállnak
ng_gare Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Talán ha öreg az olajad felhigult és elengednek a szeleptökék kell nekik egy kis idő mire beállnak nemrég cseréltem olajat Castrol Magnatec 10W-40 van benne. de akkor miért akar leállni 2x-3x? az is furva még, hogy gázadásnál néha bedadog és csak nagy gázzal akar csak elindulni vagy valami fáziskésése lenne a motornak. néha nagyon jól megy kevés gázadásra, néha pedig alig akar menni és az a baj, hogy már inkább nem akar menni. tudom, hogy a szelepszár szimeringek ebben a motorban nem a legjobbak és eszi is az olajat de ettől még nem kéne olyannak lennie mint egy nőnek :rolleyes: mit kéne először megnézni rajta?
Recommended Posts