Pötty86 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Jó, de a strobi kell a méréshez, nem elég sima szöget mérni. Mind a hármat? Szétvernék a Pezót. Olvasnivaló. Strobit szerzek,ahol Dj voltam van 2 <_< A Pezóban a néni bizti el lenne velü(n)k -_- Elolvastam az egészet,nagyon komoly,nem is gondoltam volna hogy ennyi mindenre kell figyelni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 :rolleyes: <_< :D :) Jól van na,most hallottam ma délután -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Jól van na,most hallottam ma délután :rolleyes: Pedig már régi dumcsi, uncsi. :D <_< Nade OFF. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Pedig már régi dumcsi, uncsi. :D :rolleyes: Nade OFF. <_< Jah OFF,ezért írom ide a hozzászólásomhoz hogy motor -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Elméletileg mehet a kocsi, mert ha jól tudom ilyenkor vészprogram lép működésre, kap a szonda egy fix értéket azzal működik. A sárga lámpicsot hogy érted? Villogtattál? úgy értettem hogy nem világit menetközben a lámpa, azt hittem jelezni fog de nem :rolleyes: ja lenne még 1 kérdés: kimértem a vizfok jeladómat és olyan értéket kaptam 20fokos levegöhöfoknál(tehát a viz is ennyi kb) 2.6kohm ami úgy tudom jó, viszont a mutató szerinti 90foknál kb 300ohmot mértem, és én úgy tudom hogy 80foknál kéne 320ohm körül lennie. szoval ez igy gond? emiatt lehetséges hogy inditási gondok vannak meleg mocinál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Helló! Még mindig a rángatásos történetnél tartok, immáron új hátsó dobbal, benzinszűrővel, gyújtáskábelekkel. Gyújtáselosztóm DIS-kockás. Ma rosszabb volt mint eddig bármikor. Eddig ha éreztem, hogy sok neki a gáz, visszavettem, és nem rángatott. Most viszont alig nyomtam a gázt, és mintha kihagyogatott volna a motor. Elvettem a gázt, és folytatta. Felfelé szerpentinen azért felküzdötte magát, de nagyon rossz volt! Mintha rugdostam volna a féket, annyira. Tud ennyire kihagyogatni gyertyák miatt? Az van még hátra ötlettarsolyban, aztán kifogytam. Bele lehet tenni használt 2003 körüli 1.4 Cordoba (75Le) gyertyákat? Hirtelen nem tudta megmondani haverom, milyenek vannak benne, de biztos több, mint 1 pólusú. Minek kell stimmelnie, hogy beletehessem? Vagy ne szarozzak, vegyek újat, oszt legalább erről is le van a gond? Pár hét múlva mennénk nyaralni vele, jó lenne addig összejönne az autó jóra. Ha a tarjáni szerpentin nem tetszett neki, mit fog szólni a magas-tátrához? :rolleyes: Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ma vettem észre, hogy a sógor szintén C16NZ motorú gépében belül van a szervószivattyú, a vezérműszíjnál. Meg a vákumcsövei sem úgy vannak, mint az enyémen. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Ma vettem észre, hogy a sógor szintén C16NZ motorú gépében belül van a szervószivattyú, a vezérműszíjnál. Meg a vákumcsövei sem úgy vannak, mint az enyémen. :rolleyes: Gondolom 92.09 előtti. Nekem is van egy ilyen szettem, egyszer talán belehekkelem a kocsiba valahogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Helló! Még mindig a rángatásos történetnél tartok, immáron új hátsó dobbal, benzinszűrővel, gyújtáskábelekkel. Gyújtáselosztóm DIS-kockás. Ma rosszabb volt mint eddig bármikor. Eddig ha éreztem, hogy sok neki a gáz, visszavettem, és nem rángatott. Most viszont alig nyomtam a gázt, és mintha kihagyogatott volna a motor. Elvettem a gázt, és folytatta. Felfelé szerpentinen azért felküzdötte magát, de nagyon rossz volt! Mintha rugdostam volna a féket, annyira. Tud ennyire kihagyogatni gyertyák miatt? Az van még hátra ötlettarsolyban, aztán kifogytam. Bele lehet tenni használt 2003 körüli 1.4 Cordoba (75Le) gyertyákat? Hirtelen nem tudta megmondani haverom, milyenek vannak benne, de biztos több, mint 1 pólusú. Minek kell stimmelnie, hogy beletehessem? Vagy ne szarozzak, vegyek újat, oszt legalább erről is le van a gond? Pár hét múlva mennénk nyaralni vele, jó lenne addig összejönne az autó jóra. Ha a tarjáni szerpentin nem tetszett neki, mit fog szólni a magas-tátrához? :rolleyes: Üdv Gábor Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 A barátom tudja. :rolleyes: Köszönet a barátodnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Jelentem,hogy a szívátültetés megtörtént.Úgy tűnik,hogy az első 30 km után fain a gép. Remélem továbbra is rendben lesz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Jelentem,hogy a szívátültetés megtörtént.Úgy tűnik,hogy az első 30 km után fain a gép. Remélem továbbra is rendben lesz <_< Ez gyorsan ment, voltak nehézségek? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Helló! Megkapta a szekér a szép új GM-es kétpólusú gyertyákat, 6000-ért vettem négyet, nem tudom jó ár-e, de már mind1. Egyelőre annyit vettem észre az autón, hogy sokkal könnyebben beindul. Szinte pöccre. Valamint szinte akárhogy rugdostam a gázt alapjáratról, nem gondolkodott el egyszer se (eddig csinálta). Remélem így is marad, és ez volt a gond, de szép is lenne... :rolleyes: Holnap kell valami célt keresni, hogy menni kelljen a kocsival, kíváncsi vagyok már nagyon <_< . Majd beszámolok. Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Helló! Megkapta a szekér a szép új GM-es kétpólusú gyertyákat, 6000-ért vettem négyet, nem tudom jó ár-e, de már mind1. Egyelőre annyit vettem észre az autón, hogy sokkal könnyebben beindul. Szinte pöccre. Valamint szinte akárhogy rugdostam a gázt alapjáratról, nem gondolkodott el egyszer se (eddig csinálta). Remélem így is marad, és ez volt a gond, de szép is lenne... :rolleyes: Holnap kell valami célt keresni, hogy menni kelljen a kocsival, kíváncsi vagyok már nagyon <_< . Majd beszámolok. Üdv Gábor Az a cél, hogy ki kell próbálni. -_- Én meg megtaláltam a jeleket az elosztón, és odaforgattam, mintha jobb lenne. Volt úgy fél centi eltolódás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Az a cél, hogy ki kell próbálni. <_< Én meg megtaláltam a jeleket az elosztón, és odaforgattam, mintha jobb lenne. Volt úgy fél centi eltolódás. Áhh, úgy nem jó, ha próba miatt megyek el vele. Akkor mindig minden jó :rolleyes: Eljátszotta már a MAP-szenzorral, meg benzinszűrővel, meg a kipufogóval is -_- Van egy kis dízeles hangja a kocsinak, de csak hidegen, és ha figyelem külön. Hidrotőke. Megéri lebontani miatta a hengerfejet, kitakarítgatni? Csak azért, mert most olajat nem eszi, nem is folyik ki belőle, csak a hang van. Mennyire más egy SE motor hangja, mint egy NZ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Áhh, úgy nem jó, ha próba miatt megyek el vele. Akkor mindig minden jó :rolleyes: Eljátszotta már a MAP-szenzorral, meg benzinszűrővel, meg a kipufogóval is -_- Van egy kis dízeles hangja a kocsinak, de csak hidegen, és ha figyelem külön. Hidrotőke. Megéri lebontani miatta a hengerfejet, kitakarítgatni? Csak azért, mert most olajat nem eszi, nem is folyik ki belőle, csak a hang van. Mennyire más egy SE motor hangja, mint egy NZ? Ki lehet játszani ahidrotőkét hacsak a szelepfedelet veszed le, és fenthagyod aHF-et, de nem egyszerű móka. Szerintem alig más, ha egyáltalán más. Majd a Blitzen meghallgassuk. Alapjáraton, 3000-en, és tiltáson. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Ki lehet játszani ahidrotőkét hacsak a szelepfedelet veszed le, és fenthagyod aHF-et, de nem egyszerű móka. Szerintem alig más, ha egyáltalán más. Majd a Blitzen meghallgassuk. Alapjáraton, 3000-en, és tiltáson. :rolleyes: Van ilyen hidrotőke tisztító Protec, asszem kék. Ér valamit az? Valaki próbálta már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Van ilyen hidrotőke tisztító Protec, asszem kék. Ér valamit az? Valaki próbálta már? Talán nem árt. Hogy használ-e..... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Talán nem árt. Hogy használ-e..... :rolleyes: Mennyire sürgős ezt megcsinálni? Szerelő azt mondta inkább hagyjuk békén... Pedig igazából engem is zavar a hangja, csak egyedül nem merek nekiállni lebontani. Így kezdődött pár éve nagynéném jobb sorsra érdemes Corsáján is a csattogás-kattogás. Vége vezérműtengely csere lett <_<. Még olcsón megúsztuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Mennyire sürgős ezt megcsinálni? Szerelő azt mondta inkább hagyjuk békén... Pedig jobb ha nem halogatod -_- kolléga a fauvéba töltött olyan löttyöt, na annak aztán volt dízel hangja 1.4 16v léttére :rolleyes: kb 3 ezer km után egész elcsendesült tőle, kapott friss olajat és most még elfogadható is.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Pedig jobb ha nem halogatod :D kolléga a fauvéba töltött olyan löttyöt, na annak aztán volt dízel hangja 1.4 16v léttére :rolleyes: kb 3 ezer km után egész elcsendesült tőle, kapott friss olajat és most még elfogadható is.. <_< Rendben, köszönöm, valaki, akinek használt -_- És hogy működik ez? Beleönthetem a most kb 6000 km-es olajomba, és amikor elfogadható lesz a hangja, lecserélem? Meg nekem most épp MAX vonalnál van az olajam... betöltés óta. Most erre rátöltök 3 deci trutyit, akkor nem lesz az sok benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Rendben, köszönöm, valaki, akinek használt :rolleyes: És hogy működik ez? Beleönthetem a most kb 6000 km-es olajomba, és amikor elfogadható lesz a hangja, lecserélem? Meg nekem most épp MAX vonalnál van az olajam... betöltés óta. Most erre rátöltök 3 deci trutyit, akkor nem lesz az sok benne? Klikk! Szerintem a max. fölé ne menjél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Ez gyorsan ment, voltak nehézségek? :rolleyes: Nehézség semmi.De a mostani "új" blokkal valami más a gép.Nagyon rugalmas a gép,harap mint a vasfűrész.... Kartergáz semmi,úgy néz ki,hogy jó lesz.Finom hangla van.... Remélem nem lesz vele gond.Járok vele egy ideig és ha jó lesz,átiratom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Nehézség semmi.De a mostani "új" blokkal valami más a gép.Nagyon rugalmas a gép,harap mint a vasfűrész.... Kartergáz semmi,úgy néz ki,hogy jó lesz.Finom hangla van.... Remélem nem lesz vele gond.Járok vele egy ideig és ha jó lesz,átiratom. Remélem új vezérléscuccokkal és friss olajjal raktátok össze :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július9, 2010 Megoszt Elküldve Július9, 2010 Remélem új vezérléscuccokkal és friss olajjal raktátok össze :rolleyes: Csak nem fejtették át az olajat a régi mociból. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts