Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Próbálj meg ütemesen pislogni beállításkor <_<

Fülre, érzésre is be lehet lőni (kis tapasztalattal és érzékkel). Minden állítás után menetpróba. Jól megy-e, nem csörög-e be gyorsításkor? -ezeket kell figyelni.

Szerk: Ja és Neked ezt tiszta benyával a tankban kellene.

Dis kockás C1.4se-n akkor így nem tud elmászni a gyújtás? Mert fater autója is csörögni szokott gyakran gázadásra. :rolleyes:

Elküldve
Dis kockás C1.4se-n akkor így nem tud elmászni a gyújtás? Mert fater autója is csörögni szokott gyakran gázadásra. :rolleyes:

Először is azt kell biztosra venni, hogy az a csörgés biztosan kopogásos égés-e, nem pedig valami más szivatja az embert.

Ha tuti az, akkor először is cseréljen gyertyákat és ellenőriztesse a lambda szondáját, mert a szegény keverék hajlamosít a kopogásra.

Elküldve
Először is azt kell biztosra venni, hogy az a csörgés biztosan kopogásos égés-e, nem pedig valami más szivatja az embert.

Ha tuti az, akkor először is cseréljen gyertyákat és ellenőriztesse a lambda szondáját, mert a szegény keverék hajlamosít a kopogásra.

Tuti, hogy a motorból jön a csörgés. A gyertyák nem rég lettek cserélve (NGK). A lambdaszondát, hogy lehet ellenőrizni, mérni kell rajta feszültségeket?

Elküldve

Szevasztok!!Nem tudom,hogy hova irjak ezzel kapcsolatban,de ez volt a legkézenfekvöbb létezik az,hogy 30 000ft kérnek el töllem 1 vezérműszij feszitögörgö vizpumpa féltengely gumiharang,1db gumicső a szelepfedéltöl a szivósorig és volt 1 olyan problémám,hogy állandóan leállt rángatott stb...

Ide vittem:http://www.opelszerviz.atw.hu/

Valaki ismeri öket??

Elöre is köszi a válaszokat

Elküldve
Ha nem nyitna ki a termosztátod, akor nagyon rövid idő alatt ilyen melegben talán 10 kilóméter alatt megfőne a moci, nem mászkálna lefele, csak menne fel amíg a csövek, vagy a tömítések bírják. Ha meg nem zár el, akkor nagyon nehezen melegedne, bár ezt nyáron nehezebb kiszűrni.

tegnap mentem vele pesten, túl ment a 100 fokon (óra szerint) és és dugóba szökött még fel, feltoltam maxra a fűtést akkor leesett a hőfok 90 környékére, akkor most mi lesz a gond végül? :S :rolleyes:

Elküldve
Ki szivatott ezzel? :rolleyes: -_-

Sokan mondják as zivatót, mert nem értnek hozzá.

tegnap mentem vele pesten, túl ment a 100 fokon (óra szerint) és és dugóba szökött még fel, feltoltam maxra a fűtést akkor leesett a hőfok 90 környékére, akkor most mi lesz a gond végül? :S <_<

Iyenkor állj félre, és nézd meg hogy a hűtő mindenhol meleg-e. Előfordulhat, hogy csak részben nyit ki a termosztát, megszorult, akkor viszont cserélni kell. 100-ig még elmehet de inkább 95-ig, affölé semmiképpen nem szabadna. Próbálkozhatsz hűtőtakarítással is.

Elküldve

akkor hűtőcsere is lesz már szerintem :rolleyes:

a másik dolog, tegnap cseréltem légszűrőt meg pollenszűrőt és mikor járattam a motort, hallottam halkan egy ilyen kicsit kattogós hangot, kicsit diesel-es volt a hangja, az betudható a 220 e Km-nek, vagy mi lehet az??

Elküldve
akkor hűtőcsere is lesz már szerintem :rolleyes:

a másik dolog, tegnap cseréltem légszűrőt meg pollenszűrőt és mikor járattam a motort, hallottam halkan egy ilyen kicsit kattogós hangot, kicsit diesel-es volt a hangja, az betudható a 220 e Km-nek, vagy mi lehet az??

Hidrótőke.

Elküldve
Hidrótőke.

áhámm , annyira még nemvok benne a kocsikba, akkor gondolom ez is sokba fáj :rolleyes: elég csak hidrotőkét cserélni? vagymást is kell ilyenkor?

Elküldve
áhámm , annyira még nemvok benne a kocsikba, akkor gondolom ez is sokba fáj :rolleyes: elég csak hidrotőkét cserélni? vagymást is kell ilyenkor?

Lehet takarítani is, asszem a Gyík-ben van leírás.

Elküldve
Kaptam ajánlatot egy mocira.Biztos forrás 60.000km-es.Angol kocsiból van.Csak az a bajom,hogy az 2000-cm3-s.

Nehéz eset lenne azt bepapíroznom?

Felejtsd el. Beépíteni sem egyszerű. Hivatalosan lepapirozni pedig szinte lehetetlen. Ha mégis, az egésznek a költségéből vehetnél egy másik autót.

Elküldve
Felejtsd el. Beépíteni sem egyszerű. Hivatalosan lepapirozni pedig szinte lehetetlen. Ha mégis, az egésznek a költségéből vehetnél egy másik autót.

Aha.Köszi.Nem baj.Holnap átmegyek Bándra,Herendre c16nz-ért.

Elküldve

Nagy bajban vagyok! Állt le az autómnak a motra (Astra F C14NZ) még menet közben is. Elvittem tesztre és az kimutatta, hogy az úgynevezett relantin regulátor-al van bajom. Jó drágán vettem egy újat és mikor betettem nem áll meg tőle a motor, ellenben olyan túrája van, hogy szökik ki a helyéről. És a teszt kétszer is megvolt csinálva és mindkétszer azt mutatta ki, hogy ezzel van baj. Valami ötletek van, hogy mivel probálkozzak? Előre is köszönöm

Elküldve
Nagy bajban vagyok! Állt le az autómnak a motra (Astra F C14NZ) még menet közben is. Elvittem tesztre és az kimutatta, hogy az úgynevezett relantin regulátor-al van bajom. Jó drágán vettem egy újat és mikor betettem nem áll meg tőle a motor, ellenben olyan túrája van, hogy szökik ki a helyéről. És a teszt kétszer is megvolt csinálva és mindkétszer azt mutatta ki, hogy ezzel van baj. Valami ötletek van, hogy mivel probálkozzak? Előre is köszönöm

Nem hallottam még ilyen nevű alkatrészről hogyan néz ki? <_< A google sem ismeri. Április 1? :rolleyes:

Elküldve
Nagy bajban vagyok! Állt le az autómnak a motra (Astra F C14NZ) még menet közben is. Elvittem tesztre és az kimutatta, hogy az úgynevezett relantin regulátor-al van bajom. Jó drágán vettem egy újat és mikor betettem nem áll meg tőle a motor, ellenben olyan túrája van, hogy szökik ki a helyéről. És a teszt kétszer is megvolt csinálva és mindkétszer azt mutatta ki, hogy ezzel van baj. Valami ötletek van, hogy mivel probálkozzak? Előre is köszönöm

Mit adtak el neked? :rolleyes: <_<

Elküldve
Nagy bajban vagyok! Állt le az autómnak a motra -ETTŐL MEGHALOK-(Astra F C14NZ) még menet közben is. Elvittem tesztre és az kimutatta, hogy az úgynevezett relantin regulátor-al van bajom. Jó drágán vettem egy újat és mikor betettem nem áll meg tőle a motor, ellenben olyan túrája van, hogy szökik ki a helyéről. És a teszt kétszer is megvolt csinálva és mindkétszer azt mutatta ki, hogy ezzel van baj. Valami ötletek van, hogy mivel probálkozzak? Előre is köszönöm
Elküldve
Nagy bajban vagyok! Állt le az autómnak a motra (Astra F C14NZ) még menet közben is. Elvittem tesztre és az kimutatta, hogy az úgynevezett relantin regulátor-al van bajom. Jó drágán vettem egy újat és mikor betettem nem áll meg tőle a motor, ellenben olyan túrája van, hogy szökik ki a helyéről. És a teszt kétszer is megvolt csinálva és mindkétszer azt mutatta ki, hogy ezzel van baj. Valami ötletek van, hogy mivel probálkozzak? Előre is köszönöm

csatlakozom Zotyához én sem találok semmi adatot ilyen alaktrészről nem lehetséges hogy félrehallottál vagy írtál valamit? :rolleyes: -_-

vagy valaminek új nevet adtak!! <_<

Elküldve
csatlakozom Zotyához én sem találok semmi adatot ilyen alaktrészről nem lehetséges hogy félrehallottál vagy írtál valamit? <_< :)

vagy valaminek új nevet adtak!! :D

Vagy át... szegényt :rolleyes: -_-

Elküldve
csatlakozom Zotyához én sem találok semmi adatot ilyen alaktrészről nem lehetséges hogy félrehallottál vagy írtál valamit? :rolleyes: -_-

vagy valaminek új nevet adtak!! <_<

Regulátor....szabályzó...Nem lehet,hogy alapjárati motorja...nem motra....?

Elküldve
Regulátor....szabályzó...Nem lehet,hogy alapjárati motorja...nem motra....?

rákerestem így ahogy írtad igen az alapjárat szabályozásával függ össze, és a kedves CarTárs is valami hasonlóról írt! szóval szerintem megfejtetted! <_< :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.