Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Gyárival mi baj van?

Sajnos lejárt az ideje!

Tulajdonképpen azt sem tudom, hogy a gyári mennyibe kerül! :shock:

Tényleg mennyi is? Nem tudja valaki? :?:

Elküldve
Sajnos lejárt az ideje!

Tulajdonképpen azt sem tudom, hogy a gyári mennyibe kerül! :shock:

Tényleg mennyi is? Nem tudja valaki? :?:

Jah... Asszem vmi 14k-t olvastam. Szal, szerintem, ha elketyeg 60ekm-ert, ezt leosztod mondjuk /nálam/ 7 évre, akkor megkapom, hogy évi 2eFt. Namost, aki ennyire csóró, hogy évi 2e fölhöz veri, az vegye csak meg bizonytalanra az utángyártottat, vagy vegyen kispolákot, mer' abba ócsóbb az alkatrész. :(

Bocs.

Elküldve

Jah... Asszem vmi 14k-t olvastam. Szal, szerintem, ha elketyeg 60ekm-ert, ezt leosztod mondjuk /nálam/ 7 évre, akkor megkapom, hogy évi 2eFt. Namost, aki ennyire csóró, hogy évi 2e fölhöz veri, az vegye csak meg bizonytalanra az utángyártottat, vagy vegyen kispolákot, mer' abba ócsóbb az alkatrész. :(

Bocs.

Nem a lóvéról van szó, hanem ezt kaptam volna az egyik ismerőstől, mert neki csak úgy lett. Az meg nem drága!!!

Egyébként én ilyen 25-öt tippeltem a gyárira :oops:

Elküldve
Nem a lóvéról van szó, hanem ezt kaptam volna az egyik ismerőstől, mert neki csak úgy lett. Az meg nem drága!!!

Egyébként én ilyen 25-öt tippeltem a gyárira :oops:

Igy már más, de én akkor sem tenném bele. Ha már 1x behal előbb, és el kell vinni szerelőhöz, már buktad a zsetont, plusz, ha peched van, akkor lehet vontatni az autót.

Szal, meggondolandó. Olasz alkatrész.... Nem kéne. :(

Elküldve
Igy már más, de én akkor sem tenném bele. Ha már 1x behal előbb, és el kell vinni szerelőhöz, már buktad a zsetont, plusz, ha peched van, akkor lehet vontatni az autót.

Szal, meggondolandó. Olasz alkatrész.... Nem kéne. :(

Ez mondjuk nem olasz, de nem is a gyári! :roll:

Elküldve

Nekem többen is mondták hogy az olasz buggati féle nem rossz,ez nem noname szar! :!: Szerelő gyerek is összerakot már párat vele,semmi gond nem volt velük!

Szerinted a gyárit ki gyártja?Tuti nem a németek,valami beszállító azt is!

Elküldve
DOLZ vízpumpák milyenek?

Van valakinek tapasztata ezzel kapcs.?

Cserélni kellene a köv. szervízkor, csak nem tudom milyet tegyünk bele! :?:

Nekem pár ezer km után megadta magát.

Most gyári van benne.

Elküldve

Eszre vettem utobbi idoben, hogy a vizhofok mutatoja normal hasznalat mellett nemigen megy 95 fok ala, dugoban acsorogva pedig 100-nal kapcsol a venti elso fokozata.

Osszel meg 90-en allt menet kozben, es dugoban 95-96-nal kapcsolt a venti.

Szal lenyeg hogy minden +5 fokkal feljebb tortenik a skalan.

Mi mehet gallyra eppen?

Elküldve
Eszre vettem utobbi idoben, hogy a vizhofok mutatoja normal hasznalat mellett nemigen megy 95 fok ala, dugoban acsorogva pedig 100-nal kapcsol a venti elso fokozata.

Osszel meg 90-en allt menet kozben, es dugoban 95-96-nal kapcsolt a venti.

Szal lenyeg hogy minden +5 fokkal feljebb tortenik a skalan.

Mi mehet gallyra eppen?

Valszeg vízhőfokjeladó, de az inkább a másik irányba szokott menni ha döglik, nekem is úgy volt...

Elküldve

Sziasztok! Megint érdeklődök, meg szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek az Eco Tek CB-26 P tipusú kütyüvel kapcsolatban esetleg valakinek van -e ilyen érdekelne a véleményetek mit tudhat a gyakorlatban?

Elküldve

Üdvözlet mindenkinek! Végre sikerült megvennem a várvavárt "talicskámat" :headbang: 1,7 TDS változatban fehér szinben 114 000 km-el. Majd rakok fel avatart csak nem tudom hogy kicsinyítsem le a képet 10 kb alá, próbálkozom :biggrin:

Maci26

Elküldve
Üdvözlet mindenkinek! Végre sikerült megvennem a várvavárt "talicskámat" :headbang: 1,7 TDS változatban fehér szinben 114 000 km-el. Majd rakok fel avatart csak nem tudom hogy kicsinyítsem le a képet 10 kb alá, próbálkozom :biggrin:

Maci26

Küldd el nekem, megcsinálom !

kepoptimalizalas@freemail.hu

Elküldve

Jóreggelt Mindenkinek!

Tegnap az autóm kb 24 óra állás után egyszerűen nem volt hajlandó beindulni!!!

5-6 szokásos indítózásig semmi nem akart történni csak forgatta, a 7.-nél

elkezdett menni 2 henger, a 8.-nál beindult de le is állt, végül csak elkapta.

Utánna jól működött, akárhányszor állítottam le és inditottam újra.

Mondjuk ma még nem próbáltam.

Volt már valakinek hasonló esete?

Mi lehet a probléma?

Elküldve

Urobi!

Legközelebb pár indítózás után szagold meg a kipuffból jövő

kraftot, mert ha benyaszag jön belőle, akkor gyújtáshibád van,

ha viszont nincs ilyen szaga, akkor benzinkör probléma (AC, szűrő,

nyomásszabályzó, injektorszelepek). Hol tankoltál utoljára?

Elküldve

Nekem meg újkorában sem indult első indítózásra. Szal megtekeri 1-2x, szünet, majd a következőre pöccre indul. És független mindentől szűrőktől. gyertyáktól. Ez van, ez 9 éve ilyen, mióta nálam van. :(

Elküldve
De ez biztos nem egészséges.

Elején még én is próbálkoztam a Schillernél, cserélgettek is mindenfélét, meg irogatták a számlát, de aztán leszoktam róla. :(

Ha 94 óta elmegy így, akkor talán a köv. 10 évben is el tudom viselni. :(

Elküldve
Urobi!

Legközelebb pár indítózás után szagold meg a kipuffból jövő

kraftot, mert ha benyaszag jön belőle, akkor gyújtáshibád van,

ha viszont nincs ilyen szaga, akkor benzinkör probléma (AC, szűrő,

nyomásszabályzó, injektorszelepek). Hol tankoltál utoljára?

Mol-nál vagy a Shell-nél szoktam, de szombaton meg kelett álni egy OMV kútnál.Nem tudom számít-e de kb. egy hónapja öntöttem a tankba egy doboz Protec-et.Azóta már 1* csnálta de nem ilyen durván.

Mivel nyitva volt az ajtóm, érezni lehetett a kipuffból jövő szagot, ami erősen benzin illetve enyhén olajos szagú volt!Ja és amikor beindult egy kicsit füstölt néhány másodpercig!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.