Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok! Segítségeteket kérném X16XEL motor kódú Astra-nál a következő hiba áll fennt: beindítás után a motor maximális fordulaton jár. Gázbovden rendben van! Nem tudunk rájönni, hogy mi lehet a baj! Segítő válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv: Bazsó

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségeteket kérném X16XEL motor kódú Astra-nál a következő hiba áll fennt: beindítás után a motor maximális fordulaton jár. Gázbovden rendben van! Nem tudunk rájönni, hogy mi lehet a baj! Segítő válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv: Bazsó

Ha adsz neki gázt, akkor sem változik? Ugyan közöm nincs a benzinesekhez, de az alapjárati motort bacogatnám első körben ha ilyesmi jelentkezne :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha adsz neki gázt, akkor sem változik? Ugyan közöm nincs a benzinesekhez, de az alapjárati motort bacogatnám első körben ha ilyesmi jelentkezne :rolleyes:

Semmire sem reagál! Csak pörög maxon a motor! Szerelő állítólag már megnézte az alapjárati motort de azt mondta hogy az jó! <_<

Link to comment
Megosztás:

Semmire sem reagál! Csak pörög maxon a motor! Szerelő állítólag már megnézte az alapjárati motort de azt mondta hogy az jó! :rolleyes:

Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen!

A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt:

58081-20100706-Ziym8i.jpg

Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.)

Link to comment
Megosztás:

Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen!

A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt:

http://pics.coldline.hu/pics/58081-20100706-Ziym8i.jpg

Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.)

Nah ezt pl. nem is tudtam. :rolleyes:

Szerk: Volt x16xel F? <_< Nah jólvan, ma nekem már minden új ahogy elnézem -_- Megyek is dolgozni :D

Link to comment
Megosztás:

Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen!

A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt:

http://pics.coldline.hu/pics/58081-20100706-Ziym8i.jpg

Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.)

F astra! Előre is köszönöm! Nekiugrok azt majd lessz valami remélem! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

F astra! Előre is köszönöm! Nekiugrok azt majd lessz valami remélem! :rolleyes:

Azt elfelejtettem mondani, hogy ha már úgy is ott jársz, nézd meg magát a fojtószelepet és a mechanikáját is! Bár ez ennél a motornál nem 2 perc...

Link to comment
Megosztás:

Más téma:Tegnap vettem új hall jeladót,be is szereltem,de az elosztóval együtt tudtam csak elhozni.

Na most az a kérdésem,hogy az lehetséges hogy azért nem húz rendesen az autó

mert be kell lőni hogy hogyan a legjobb a gyújtás?

Most itt arra gondolok,hogy ha elkezdem tekergetni a hall jeladót a fémházzal eggyütt ,akkor ugye csökken vagy nő az alapjárat.

Ezt ha forgatom,előbb utóbb belehet állítani,vagy mi a mádá fákát csináljak? <_<

Köszcsi aki(k)válaszol(nak) -_-

Vaalaakkiii?? :rolleyes:

Ha kivetted az elosztót összejelölés nélkül, vagy cserélted, akkor utána valóban be kell állítani az alapelőgyújtást. A legegyszerűbb ha csináltatod. Szükség lesz strobira. Ellenőrizni úgy kell, hogy üzemmeleg alapjáraton járó motor mellett a rákötözgetett strobival megvilágítod az ékszíjtárcsát és összehangolva a forgó és álló jeleket 10 fokot kell mutatnia a strobinak. Beállítás: "összezárt" diagnosztikai csati mellett kell járatni a motort. A strobi elhangoló egységét 10fokra állítod és addig fordítod az elosztó, míg egybe nem esnek az említett jelek.

Link to comment
Megosztás:

Ha kivetted az elosztót összejelölés nélkül, vagy cserélted, akkor utána valóban be kell állítani az alapelőgyújtást. A legegyszerűbb ha csináltatod. Szükség lesz strobira. Ellenőrizni úgy kell, hogy üzemmeleg alapjáraton járó motor mellett a rákötözgetett strobival megvilágítod az ékszíjtárcsát és összehangolva a forgó és álló jeleket 10 fokot kell mutatnia a strobinak. Beállítás: "összezárt" diagnosztikai csati mellett kell járatni a motort. A strobi elhangoló egységét 10fokra állítod és addig fordítod az elosztó, míg egybe nem esnek az említett jelek.

Jó, és strobi nélkül? Mert én is eltekertem. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jó, és strobi nélkül? Mert én is eltekertem. :rolleyes:

Próbálj meg ütemesen pislogni beállításkor <_<

Fülre, érzésre is be lehet lőni (kis tapasztalattal és érzékkel). Minden állítás után menetpróba. Jól megy-e, nem csörög-e be gyorsításkor? -ezeket kell figyelni.

Szerk: Ja és Neked ezt tiszta benyával a tankban kellene.

Link to comment
Megosztás:

Próbálj meg ütemesen pislogni beállításkor <_<

Fülre, érzésre is be lehet lőni (kis tapasztalattal és érzékkel). Minden állítás után menetpróba. Jól megy-e, nem csörög-e be gyorsításkor? -ezeket kell figyelni.

Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes:

Következmény lehet, ha túl kevés, akkor telj. csökkenés, ha túl nagy akkor motorkárosodás a kopogásos égés miatt.

Ha jól megy (úgy mint korábban) és nem csörög be, akkor nem sürgős a dolog.

Ja szerkesztettem az előző hsz.omat.

Link to comment
Megosztás:

Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes:

Na átjöttem ,mondom beírom ide mert az egyébbe off-olok,erre itt már beszélgetés zajlik <_<

Köszi Gorbi,én is erre gondoltam,hogy menet közben megállok,tekerek rajta,és amikor jó,akkor... :D

Mennyiért csinál ilyet szerelő ha mégsem jönnék rá?

Zotya,ha rájössz érzésre,érezhetnéd az enyém is,ha meg én jövök rá,érzékelek a te kocsidon is -_-

Link to comment
Megosztás:

hali srácok! lenne egy kérdésem: normális dolog ha kb. közepesen benyomott gázpedállal is beindul a motor? mert úgy tudom az injektorosak igy nem indulnak be. amúgy szokott melegen indítási gondom lenni ha nem nyomok pedált, ezért próbálkoztam vele.

Link to comment
Megosztás:

hali srácok! lenne egy kérdésem: normális dolog ha kb. közepesen benyomott gázpedállal is beindul a motor? mert úgy tudom az injektorosak igy nem indulnak be. amúgy szokott melegen indítási gondom lenni ha nem nyomok pedált, ezért próbálkoztam vele.

Végülis ha jó a motor, akkor beindul-hat, de de ennél nincs értelme nyomkodni-pumpálni a pedált. Nekem is mondták már, hogy egyszer rúgjam meg, akkor kapcsol be a szivató. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.