zotya975 Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Sziasztok! Milyen gyakran (hány km enként) kell gyergyát cserélni? Eddig NGK BKR5EK gyergyát tettem bele. Köszi! Asszem 30 ezer kilóméterenként.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 A szerelőhöz menet még a hűtőm is teljesen megadta magát.A parkolóban elfolyt majdnem az összes vizem.Épp beértem a műhelyhez. Szívja a vérem rendesen ez a szemetesvödör :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Sziasztok! Segítségeteket kérném X16XEL motor kódú Astra-nál a következő hiba áll fennt: beindítás után a motor maximális fordulaton jár. Gázbovden rendben van! Nem tudunk rájönni, hogy mi lehet a baj! Segítő válaszotokat előre is köszönöm! Üdv: Bazsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Sziasztok! Segítségeteket kérném X16XEL motor kódú Astra-nál a következő hiba áll fennt: beindítás után a motor maximális fordulaton jár. Gázbovden rendben van! Nem tudunk rájönni, hogy mi lehet a baj! Segítő válaszotokat előre is köszönöm! Üdv: Bazsó Ha adsz neki gázt, akkor sem változik? Ugyan közöm nincs a benzinesekhez, de az alapjárati motort bacogatnám első körben ha ilyesmi jelentkezne :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Ha adsz neki gázt, akkor sem változik? Ugyan közöm nincs a benzinesekhez, de az alapjárati motort bacogatnám első körben ha ilyesmi jelentkezne :rolleyes: Semmire sem reagál! Csak pörög maxon a motor! Szerelő állítólag már megnézte az alapjárati motort de azt mondta hogy az jó! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Semmire sem reagál! Csak pörög maxon a motor! Szerelő állítólag már megnézte az alapjárati motort de azt mondta hogy az jó! :rolleyes: Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen! A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt: Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen! A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt: http://pics.coldline.hu/pics/58081-20100706-Ziym8i.jpg Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.) Nah ezt pl. nem is tudtam. :rolleyes: Szerk: Volt x16xel F? <_< Nah jólvan, ma nekem már minden új ahogy elnézem -_- Megyek is dolgozni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Az alapjárati hibájából csak olyan 2500-3000-ig tud felmenni a fordulat, maxig lehetetlen! A 7-es tételszámú alkatrészt javaslom megvizsgálni a kábelköteggel együtt: http://pics.coldline.hu/pics/58081-20100706-Ziym8i.jpg Szerk: Azt nem írtad, hogy F, v G astra, de a lényeg ua. (Az ábra csak sematikus.) F astra! Előre is köszönöm! Nekiugrok azt majd lessz valami remélem! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Nah ezt pl. nem is tudtam. :rolleyes: Szerk: Volt x16xel F? <_< Nah jólvan, ma nekem már minden új ahogy elnézem -_- Megyek is dolgozni :) Miről beszélsz? Az enyém 95 ös volt, X16XEL. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Miről beszélsz? Az enyém 95 ös volt, X16XEL. :rolleyes: Akkor az is egy X16XEL F volt <_< -_- :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Akkor az is egy X16XEL F volt :D :) B) Nem ezt mondtam? :rolleyes: <_< -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Nem ezt mondtam? :rolleyes: <_< -_- Mééé én cáfoltam ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Mééé én cáfoltam ? :) Piistaaaaaaa. :rolleyes: <_< Igyál mégegy sört. -_- :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 F astra! Előre is köszönöm! Nekiugrok azt majd lessz valami remélem! :rolleyes: Azt elfelejtettem mondani, hogy ha már úgy is ott jársz, nézd meg magát a fojtószelepet és a mechanikáját is! Bár ez ennél a motornál nem 2 perc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Más téma:Tegnap vettem új hall jeladót,be is szereltem,de az elosztóval együtt tudtam csak elhozni. Na most az a kérdésem,hogy az lehetséges hogy azért nem húz rendesen az autó mert be kell lőni hogy hogyan a legjobb a gyújtás? Most itt arra gondolok,hogy ha elkezdem tekergetni a hall jeladót a fémházzal eggyütt ,akkor ugye csökken vagy nő az alapjárat. Ezt ha forgatom,előbb utóbb belehet állítani,vagy mi a mádá fákát csináljak? <_< Köszcsi aki(k)válaszol(nak) -_- Vaalaakkiii?? :rolleyes: Ha kivetted az elosztót összejelölés nélkül, vagy cserélted, akkor utána valóban be kell állítani az alapelőgyújtást. A legegyszerűbb ha csináltatod. Szükség lesz strobira. Ellenőrizni úgy kell, hogy üzemmeleg alapjáraton járó motor mellett a rákötözgetett strobival megvilágítod az ékszíjtárcsát és összehangolva a forgó és álló jeleket 10 fokot kell mutatnia a strobinak. Beállítás: "összezárt" diagnosztikai csati mellett kell járatni a motort. A strobi elhangoló egységét 10fokra állítod és addig fordítod az elosztó, míg egybe nem esnek az említett jelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Azt elfelejtettem mondani, hogy ha már úgy is ott jársz, nézd meg magát a fojtószelepet és a mechanikáját is! Bár ez ennél a motornál nem 2 perc... Oké! Köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Piistaaaaaaa. :rolleyes: <_< Igyál mégegy sört. -_- :D Azt biztosan nem fog. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Ha kivetted az elosztót összejelölés nélkül, vagy cserélted, akkor utána valóban be kell állítani az alapelőgyújtást. A legegyszerűbb ha csináltatod. Szükség lesz strobira. Ellenőrizni úgy kell, hogy üzemmeleg alapjáraton járó motor mellett a rákötözgetett strobival megvilágítod az ékszíjtárcsát és összehangolva a forgó és álló jeleket 10 fokot kell mutatnia a strobinak. Beállítás: "összezárt" diagnosztikai csati mellett kell járatni a motort. A strobi elhangoló egységét 10fokra állítod és addig fordítod az elosztó, míg egybe nem esnek az említett jelek. Jó, és strobi nélkül? Mert én is eltekertem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Jó, és strobi nélkül? Mert én is eltekertem. :rolleyes: Próbálj meg ütemesen pislogni beállításkor <_< Fülre, érzésre is be lehet lőni (kis tapasztalattal és érzékkel). Minden állítás után menetpróba. Jól megy-e, nem csörög-e be gyorsításkor? -ezeket kell figyelni. Szerk: Ja és Neked ezt tiszta benyával a tankban kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Próbálj meg ütemesen pislogni beállításkor <_< Fülre, érzésre is be lehet lőni (kis tapasztalattal és érzékkel). Minden állítás után menetpróba. Jól megy-e, nem csörög-e be gyorsításkor? -ezeket kell figyelni. Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes: Következmény lehet, ha túl kevés, akkor telj. csökkenés, ha túl nagy akkor motorkárosodás a kopogásos égés miatt. Ha jól megy (úgy mint korábban) és nem csörög be, akkor nem sürgős a dolog. Ja szerkesztettem az előző hsz.omat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 Nagyjából oda állítottam ahol volt, de kicsit gyanús, viszont se fülem, se érzékem hozzá. Majd keresek egy korábbi képet, azon hogyan volt. Mi lehet a hátulütő, ha nem pontosan 10fok? Fogyi növekedés, teljesítmény romlás? Karcsi, szíjszakadáskor hogyan lőttük be? Nem emlészem.... :rolleyes: Na átjöttem ,mondom beírom ide mert az egyébbe off-olok,erre itt már beszélgetés zajlik <_< Köszi Gorbi,én is erre gondoltam,hogy menet közben megállok,tekerek rajta,és amikor jó,akkor... :D Mennyiért csinál ilyet szerelő ha mégsem jönnék rá? Zotya,ha rájössz érzésre,érezhetnéd az enyém is,ha meg én jövök rá,érzékelek a te kocsidon is -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Július6, 2010 Megoszt Elküldve Július6, 2010 hali srácok! lenne egy kérdésem: normális dolog ha kb. közepesen benyomott gázpedállal is beindul a motor? mert úgy tudom az injektorosak igy nem indulnak be. amúgy szokott melegen indítási gondom lenni ha nem nyomok pedált, ezért próbálkoztam vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 hali srácok! lenne egy kérdésem: normális dolog ha kb. közepesen benyomott gázpedállal is beindul a motor? mert úgy tudom az injektorosak igy nem indulnak be. amúgy szokott melegen indítási gondom lenni ha nem nyomok pedált, ezért próbálkoztam vele. Végülis ha jó a motor, akkor beindul-hat, de de ennél nincs értelme nyomkodni-pumpálni a pedált. Nekem is mondták már, hogy egyszer rúgjam meg, akkor kapcsol be a szivató. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július7, 2010 Megoszt Elküldve Július7, 2010 Végülis ha jó a motor, akkor beindul-hat, de de ennél nincs értelme nyomkodni-pumpálni a pedált. Nekem is mondták már, hogy egyszer rúgjam meg, akkor kapcsol be a szivató. :rolleyes: Ki szivatott ezzel? <_< -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts