Gabor -- C14Se Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Az enyém a felfüggeszténél kezdett kiszakadni, allulról semmit nem láttam, csak a hagja nőtt, aztán egyszercsak leesett. Érdekes már többen mondták ezt a szigetelést, de én nyomokban sem láttam benne. :D Adjak? Asszem eltettem egy zacskóval ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Adjak? Asszem eltettem egy zacskóval :D De honnan jött, én nem láttam a helyét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 De honnan jött, én nem láttam a helyét. http://kep.psharing.com/384025.jpg Hát azt nem tudom honnan jött. Simán a csőből húztam ki. Majd szétszedem én is, és ha érdekes, megmutatom. Ilyen egy bonyolult szerkezetet :D Ha felhegesztjük helyére a kerítésoszlopot amit hétvégén szedtünk ki, hangos lesz? ^_^ Olyant még úgyis csak dízelben hallottam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Hát azt nem tudom honnan jött. Simán a csőből húztam ki. Majd szétszedem én is, és ha érdekes, megmutatom. Ilyen egy bonyolult szerkezetet :D Ha felhegesztjük helyére a kerítésoszlopot amit hétvégén szedtünk ki, hangos lesz? ^_^ Olyant még úgyis csak dízelben hallottam :P Nem hiszem, nem volt hangosabb hátsódob nélkül, mint lyukas dobbal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Nem hiszem, nem volt hangosabb hátsódob nélkül, mint lyukas dobbal. Próbáltad hátsó dob nélkül? És nem volt hangos? Én mondjuk nem tudom, nekem egybe van a középsővel. Bontóban hallottam G astrát kipufogó nélkül járkálni, de azon leömlőtől hátra nem volt semmi ^_^ Mikor beindították mindenki ugrott egyet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Vedd ki a lambdát és úgy hallgasd meg. Brutál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Vedd ki a lambdát és úgy hallgasd meg. Brutál. :D Áááá lambdához nem nyúlok, legalább az műxik, legalábbis remélem ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoltifiu Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Áááá lambdához nem nyúlok, legalább az műxik, legalábbis remélem ^_^ Lambda nélkül valoban brutál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Próbáltad hátsó dob nélkül? És nem volt hangos? Én mondjuk nem tudom, nekem egybe van a középsővel. Bontóban hallottam G astrát kipufogó nélkül járkálni, de azon leömlőtől hátra nem volt semmi ^_^ Mikor beindították mindenki ugrott egyet :D Egyáltalán nem volt hangosabb mint a lyukas dobbal. Közel sem volt az a kimondott sport dob-hang, csak kicsit morgósabb volt. Én egyszer asszony kismociját teszteltem a panelban a 4.-en csupasz hengerrel, leömlő-kipuff nélkül. Szerencsére mire beazonosították volna a zaj forrását a felbőszült lakók abbahagytam. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Egyáltalán nem volt hangosabb mint a lyukas dobbal. Közel sem volt az a kimondott sport dob-hang, csak kicsit morgósabb volt. Én egyszer asszony kismociját teszteltem a panelban a 4.-en csupasz hengerrel, leömlő-kipuff nélkül. Szerencsére mire beazonosították volna a zaj forrását a felbőszült lakók abbahagytam. ^_^ Én profin begyakoroltam a hangoskodás utáni "fapovával, felbőszülve, zajforráskeresést" Eszükbe nem jut hogy aki velük keresi azt a barmot aki az étkezőben nekiáll flexelgetni, pont ős az :D :P Beépülés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 De honnan jött, én nem láttam a helyét. http://kep.psharing.com/384025.jpg Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják. Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják. Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában. Amikor nekem kirohadt a samarán a dob felső része,könnyen megoldottam.Találtam egy darab esőcsatorna bádogot,rászabtam az egész tetejére egy darabot és szépen körbe varrtam.Másfél évet kibírt....Utána a könyök rohadt el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Üdv! Örülök, hogy ilyen sokrétű témát sikerült bedobnom kipufogó témában, de lehet mégsem az lesz a rossz! ^_^ Ma voltam lemosatni C12NZ Corsa motorját, és miután sikerült beindítani úgy, hogy minden henger menjen, pont azokat a tüneteket produkálta, mint az Astra. Pont ugyan azokat. Csak ennél mire hazaértem elmúlt. Így elkezdtem a gyújtás részét gyanúsítani Astrának. Csakhogy teljesen más. Tudnátok tippeket adni, mit gyanúsítsak meg, próbáljak újat szerezni, kitakarítani, akármi? Leszedtem ma mindegyik gyújtókábelt egyesével, végüket megtörölgettem, gyertyák végeit is. Hogy van C14SE-nél a gyújtáselosztó? Ki lehet pucolni? Ha igen, hogyan álljak neki? :D Köszönöm ismét a válaszokat. Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják. Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában. Nem tudom milyen volt az előző dob, mert azt nem én vettem, gondolom már nem gyári volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Üdv! Örülök, hogy ilyen sokrétű témát sikerült bedobnom kipufogó témában, de lehet mégsem az lesz a rossz! ^_^ Ma voltam lemosatni C12NZ Corsa motorját, és miután sikerült beindítani úgy, hogy minden henger menjen, pont azokat a tüneteket produkálta, mint az Astra. Pont ugyan azokat. Csak ennél mire hazaértem elmúlt. Így elkezdtem a gyújtás részét gyanúsítani Astrának. Csakhogy teljesen más. Tudnátok tippeket adni, mit gyanúsítsak meg, próbáljak újat szerezni, kitakarítani, akármi? Leszedtem ma mindegyik gyújtókábelt egyesével, végüket megtörölgettem, gyertyák végeit is. Hogy van C14SE-nél a gyújtáselosztó? Ki lehet pucolni? Ha igen, hogyan álljak neki? :D Köszönöm ismét a válaszokat. Üdv Gábor Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :D Igazából nem nagyon állítgattam, csak cseréltem az elosztót-rotort. Áthúzást lehet nézni sötétben, ablakspriccelőből kicsit távolabbról vizet porlasztani, nem nyakonönteni, a kábalekre, a párát imitálva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Igazából nem nagyon állítgattam, csak cseréltem az elosztót-rotort. Áthúzást lehet nézni sötétben, ablakspriccelőből kicsit távolabbról vizet porlasztani, nem nyakonönteni, a kábalekre, a párát imitálva. Most néztem meg, tényleg áthúznak a szikrák:S Pedig tutira vettem, hogy azok jók:S A hosszabb kettő kábelről mindenképp láttam áthúzni szikrákat, a másik kettőn nem vettem észre, de lehet csak azért nem, mert nem találtak olyan közel testet magukhoz. Csere? Milyen márkára? Ja, és hol tudok szombaton szerezni? Sokszor olvastam itt Csergőről, de még sose vásároltam ott. Hogy működik? Lehet, hogy reggel telefonálok, délelőtt átveszem? Csak mert holnap megyek Pestre. Azt se tudom hol van a bolt:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Most néztem meg, tényleg áthúznak a szikrák:S Pedig tutira vettem, hogy azok jók:S A hosszabb kettő kábelről mindenképp láttam áthúzni szikrákat, a másik kettőn nem vettem észre, de lehet csak azért nem, mert nem találtak olyan közel testet magukhoz. Csere? Milyen márkára? Elvileg jó valami utángyártott cucc is. Asszem ha szilikonos a kábel az még jobb, és húzd bele gégecsőbe, akkor nem fog áthúzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :D Szia ha beázott akor bletestelhet bárhol ha megszáradt és nem mulik mérd meg a kábelek ellenállását megmutatja meik a beteg vagy ha egyenként lehuzod csak az a baj hogy az injekrorvezérlő az alapjáratot korigálja ezért nehéz kiszürni a kicsit beteget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Szia ha beázott akor bletestelhet bárhol ha megszáradt és nem mulik mérd meg a kábelek ellenállását megmutatja meik a beteg vagy ha egyenként lehuzod csak az a baj hogy az injekrorvezérlő az alapjáratot korigálja ezért nehéz kiszürni a kicsit beteget Szia! Az a baj, hogy ez vizet se látott már nem tudom mi óta :D Csont száraz az egész motortér. Ellenállás mettől meddig jó? Egyáltalán mitől lehet, hogy egy gyújtókábel áthúz? Megsérül a burkolata? Ismerős nemrég vett gyújtókábeleket, este egy nyest megrágcsálta őket, körbetekerte szigszalaggal, azóta jó neki ^_^ Egyébként asszem ilyen van most benne, jó drága volt (előző tulajnak), ezért nem hittem, hogy tönkremegy ilyen hamar: http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszl...geres_motorhoz1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Szia! Az a baj, hogy ez vizet se látott már nem tudom mi óta :D Csont száraz az egész motortér. Ellenállás mettől meddig jó? Egyáltalán mitől lehet, hogy egy gyújtókábel áthúz? Megsérül a burkolata? Ismerős nemrég vett gyújtókábeleket, este egy nyest megrágcsálta őket, körbetekerte szigszalaggal, azóta jó neki ^_^ Egyébként asszem ilyen van most benne, jó drága volt (előző tulajnak), ezért nem hittem, hogy tönkremegy ilyen hamar: http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszl...geres_motorhoz1 3-20Kohm, attól húz átt, hogy elöregszik a burkolata. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Reggelt mindenki! Elkövettem egy nagy pöcsséget. Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik, leakar fulladni az autó ha gázt adok! Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni? Előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Reggelt mindenki! Elkövettem egy nagy pöcsséget. Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik, leakar fulladni az autó ha gázt adok! Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni? Előre is köszönöm!!! Szép reggelt.Ezt a témát én is akartam feszegetni.Meg,hogy vágülis hun a getrában találom az alapjárati motort? Mert a feék kocsijaimon ilyen nem vóót és még nem találkoztunk személyesen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pötty86 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Szép reggelt.Ezt a témát én is akartam feszegetni.Meg,hogy vágülis hun a getrában találom az alapjárati motort? Mert a feék kocsijaimon ilyen nem vóót és még nem találkoztunk személyesen.... Itt a kép,pirosan van bekarikázva. Ha kiveszed,figyelj arra hogy a tömítőgyűrű ne essen le! Ne tekergesd ha kiveszed,csak óvatosan tisztítsd meg féktisztitóval,meg fogkefével pucold(én ezzel csinálom) Nekem lefele néz a csati,neked lehet így felfele. Két torx csavar tartja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Itt a kép,pirosan van bekarikázva. Ha kiveszed,figyelj arra hogy a tömítőgyűrű ne essen le! Ne tekergesd ha kiveszed,csak óvatosan tisztítsd meg féktisztitóval,meg fogkefével pucold(én ezzel csinálom) Két torx csavar tartja ^_^ Nézegettem a sok bizbaszt,én is erre gondoltam,csak nem mertem neki esni.Inkább kérdezek,mielött marhaságot csinálok.Köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts