Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

De honnan jött, én nem láttam a helyét.

http://kep.psharing.com/384025.jpg

Hát azt nem tudom honnan jött. Simán a csőből húztam ki. Majd szétszedem én is, és ha érdekes, megmutatom.

Ilyen egy bonyolult szerkezetet :D

Ha felhegesztjük helyére a kerítésoszlopot amit hétvégén szedtünk ki, hangos lesz? ^_^

Olyant még úgyis csak dízelben hallottam :P

Link to comment
Megosztás:

Hát azt nem tudom honnan jött. Simán a csőből húztam ki. Majd szétszedem én is, és ha érdekes, megmutatom.

Ilyen egy bonyolult szerkezetet :D

Ha felhegesztjük helyére a kerítésoszlopot amit hétvégén szedtünk ki, hangos lesz? ^_^

Olyant még úgyis csak dízelben hallottam :P

Nem hiszem, nem volt hangosabb hátsódob nélkül, mint lyukas dobbal.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, nem volt hangosabb hátsódob nélkül, mint lyukas dobbal.

Próbáltad hátsó dob nélkül? És nem volt hangos?

Én mondjuk nem tudom, nekem egybe van a középsővel.

Bontóban hallottam G astrát kipufogó nélkül járkálni, de azon leömlőtől hátra nem volt semmi ^_^

Mikor beindították mindenki ugrott egyet :D

Link to comment
Megosztás:

Próbáltad hátsó dob nélkül? És nem volt hangos?

Én mondjuk nem tudom, nekem egybe van a középsővel.

Bontóban hallottam G astrát kipufogó nélkül járkálni, de azon leömlőtől hátra nem volt semmi ^_^

Mikor beindították mindenki ugrott egyet :D

Egyáltalán nem volt hangosabb mint a lyukas dobbal. Közel sem volt az a kimondott sport dob-hang, csak kicsit morgósabb volt.

Én egyszer asszony kismociját teszteltem a panelban a 4.-en csupasz hengerrel, leömlő-kipuff nélkül. Szerencsére mire beazonosították volna a zaj forrását a felbőszült lakók abbahagytam. :P

Link to comment
Megosztás:

Egyáltalán nem volt hangosabb mint a lyukas dobbal. Közel sem volt az a kimondott sport dob-hang, csak kicsit morgósabb volt.

Én egyszer asszony kismociját teszteltem a panelban a 4.-en csupasz hengerrel, leömlő-kipuff nélkül. Szerencsére mire beazonosították volna a zaj forrását a felbőszült lakók abbahagytam. ^_^

Én profin begyakoroltam a hangoskodás utáni "fapovával, felbőszülve, zajforráskeresést" Eszükbe nem jut hogy aki velük keresi azt a barmot aki az étkezőben nekiáll flexelgetni, pont ős az :D :P Beépülés...

Link to comment
Megosztás:

De honnan jött, én nem láttam a helyét.

http://kep.psharing.com/384025.jpg

Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják.

Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában.

Link to comment
Megosztás:

Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják.

Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában.

Amikor nekem kirohadt a samarán a dob felső része,könnyen megoldottam.Találtam egy darab esőcsatorna bádogot,rászabtam az egész tetejére egy darabot és szépen körbe varrtam.Másfél évet kibírt....Utána a könyök rohadt el.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Örülök, hogy ilyen sokrétű témát sikerült bedobnom kipufogó témában, de lehet mégsem az lesz a rossz! ^_^

Ma voltam lemosatni C12NZ Corsa motorját, és miután sikerült beindítani úgy, hogy minden henger menjen, pont azokat a tüneteket produkálta, mint az Astra. Pont ugyan azokat. Csak ennél mire hazaértem elmúlt. Így elkezdtem a gyújtás részét gyanúsítani Astrának. Csakhogy teljesen más. Tudnátok tippeket adni, mit gyanúsítsak meg, próbáljak újat szerezni, kitakarítani, akármi?

Leszedtem ma mindegyik gyújtókábelt egyesével, végüket megtörölgettem, gyertyák végeit is. Hogy van C14SE-nél a gyújtáselosztó?

Ki lehet pucolni? Ha igen, hogyan álljak neki? :D

Köszönöm ismét a válaszokat.

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Te ne is keresd a szigetelőt, ha a legolcsóbb dobokat szoktad vásrolni. Azokból kispórolják.

Nekm a legolcsóbb lengyel egy telet bírt és kirohadt a lemez a bemenő cső körül. A Bosal már a 3. télen is túlvan és semmi baja. Még most is halkabb mint a lengyel újkorában.

Nem tudom milyen volt az előző dob, mert azt nem én vettem, gondolom már nem gyári volt.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Örülök, hogy ilyen sokrétű témát sikerült bedobnom kipufogó témában, de lehet mégsem az lesz a rossz! ^_^

Ma voltam lemosatni C12NZ Corsa motorját, és miután sikerült beindítani úgy, hogy minden henger menjen, pont azokat a tüneteket produkálta, mint az Astra. Pont ugyan azokat. Csak ennél mire hazaértem elmúlt. Így elkezdtem a gyújtás részét gyanúsítani Astrának. Csakhogy teljesen más. Tudnátok tippeket adni, mit gyanúsítsak meg, próbáljak újat szerezni, kitakarítani, akármi?

Leszedtem ma mindegyik gyújtókábelt egyesével, végüket megtörölgettem, gyertyák végeit is. Hogy van C14SE-nél a gyújtáselosztó?

Ki lehet pucolni? Ha igen, hogyan álljak neki? :D

Köszönöm ismét a válaszokat.

Üdv

Gábor

Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :P

Link to comment
Megosztás:

Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :D

Igazából nem nagyon állítgattam, csak cseréltem az elosztót-rotort. Áthúzást lehet nézni sötétben, ablakspriccelőből kicsit távolabbról vizet porlasztani, nem nyakonönteni, a kábalekre, a párát imitálva.

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem nagyon állítgattam, csak cseréltem az elosztót-rotort. Áthúzást lehet nézni sötétben, ablakspriccelőből kicsit távolabbról vizet porlasztani, nem nyakonönteni, a kábalekre, a párát imitálva.

Most néztem meg, tényleg áthúznak a szikrák:S

Pedig tutira vettem, hogy azok jók:S

A hosszabb kettő kábelről mindenképp láttam áthúzni szikrákat, a másik kettőn nem vettem észre, de lehet csak azért nem, mert nem találtak olyan közel testet magukhoz.

Csere?

Milyen márkára?

Ja, és hol tudok szombaton szerezni?

Sokszor olvastam itt Csergőről, de még sose vásároltam ott. Hogy működik?

Lehet, hogy reggel telefonálok, délelőtt átveszem? Csak mert holnap megyek Pestre. Azt se tudom hol van a bolt:)

Link to comment
Megosztás:

Most néztem meg, tényleg áthúznak a szikrák:S

Pedig tutira vettem, hogy azok jók:S

A hosszabb kettő kábelről mindenképp láttam áthúzni szikrákat, a másik kettőn nem vettem észre, de lehet csak azért nem, mert nem találtak olyan közel testet magukhoz.

Csere?

Milyen márkára?

Elvileg jó valami utángyártott cucc is. Asszem ha szilikonos a kábel az még jobb, és húzd bele gégecsőbe, akkor nem fog áthúzni.

Link to comment
Megosztás:

Gyujtás elosztód van, vagy egy fekete bordás kocka amiből kijönnek a gyertyakábelek? (DIS kocka) Ha gyújtáselosztó, akkor Zotyát kérdezd meg hogy kell pucolni és beállítani, ha viszont DIS kockád, akkor érdemes lenne sötétben meglesni a motorteret, hogy nem húz e át valahol a gyertyakábel, és a DIS kockába menő szögletes csatlakozót megmozgatni járó motornál, hátha kontaktos. Gyertyakábelt nem fogdosunk járó motornál, mert ragadni fogsz hozzá, mint légy a légypapírhoz. :D

Szia ha beázott akor bletestelhet bárhol ha megszáradt és nem mulik mérd meg a kábelek ellenállását megmutatja meik a beteg vagy ha egyenként lehuzod csak az a baj hogy az injekrorvezérlő az alapjáratot korigálja ezért nehéz kiszürni a kicsit beteget

Link to comment
Megosztás:

Szia ha beázott akor bletestelhet bárhol ha megszáradt és nem mulik mérd meg a kábelek ellenállását megmutatja meik a beteg vagy ha egyenként lehuzod csak az a baj hogy az injekrorvezérlő az alapjáratot korigálja ezért nehéz kiszürni a kicsit beteget

Szia!

Az a baj, hogy ez vizet se látott már nem tudom mi óta :D

Csont száraz az egész motortér.

Ellenállás mettől meddig jó?

Egyáltalán mitől lehet, hogy egy gyújtókábel áthúz?

Megsérül a burkolata?

Ismerős nemrég vett gyújtókábeleket, este egy nyest megrágcsálta őket, körbetekerte szigszalaggal, azóta jó neki ^_^

Egyébként asszem ilyen van most benne, jó drága volt (előző tulajnak), ezért nem hittem, hogy tönkremegy ilyen hamar:

http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszl...geres_motorhoz1

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az a baj, hogy ez vizet se látott már nem tudom mi óta :D

Csont száraz az egész motortér.

Ellenállás mettől meddig jó?

Egyáltalán mitől lehet, hogy egy gyújtókábel áthúz?

Megsérül a burkolata?

Ismerős nemrég vett gyújtókábeleket, este egy nyest megrágcsálta őket, körbetekerte szigszalaggal, azóta jó neki ^_^

Egyébként asszem ilyen van most benne, jó drága volt (előző tulajnak), ezért nem hittem, hogy tönkremegy ilyen hamar:

http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszl...geres_motorhoz1

3-20Kohm, attól húz átt, hogy elöregszik a burkolata.

Link to comment
Megosztás:

Reggelt mindenki!

Elkövettem egy nagy pöcsséget.

Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D

Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik,

leakar fulladni az autó ha gázt adok!

Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni?

Előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Reggelt mindenki!

Elkövettem egy nagy pöcsséget.

Alapjárati motort kivettem megpucolni,majd amikor visszaraktam, a csatit nem nyomtam rá vissza :D

Az alapjáratom felment 3000-re,aztán leállítottam a motort,de most meg azóta össze vissza ingadozik,

leakar fulladni az autó ha gázt adok!

Valami ötlet mi a mádá fáká-t tudok csinálni?

Előre is köszönöm!!!

Szép reggelt.Ezt a témát én is akartam feszegetni.Meg,hogy vágülis hun a getrában találom az alapjárati motort?

Mert a feék kocsijaimon ilyen nem vóót és még nem találkoztunk személyesen....

Link to comment
Megosztás:

Szép reggelt.Ezt a témát én is akartam feszegetni.Meg,hogy vágülis hun a getrában találom az alapjárati motort?

Mert a feék kocsijaimon ilyen nem vóót és még nem találkoztunk személyesen....

Itt a kép,pirosan van bekarikázva.

Ha kiveszed,figyelj arra hogy a tömítőgyűrű ne essen le!

Ne tekergesd ha kiveszed,csak óvatosan tisztítsd meg féktisztitóval,meg fogkefével pucold(én ezzel csinálom)

Nekem lefele néz a csati,neked lehet így felfele.

Két torx csavar tartja :D moto_alap_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Itt a kép,pirosan van bekarikázva.

Ha kiveszed,figyelj arra hogy a tömítőgyűrű ne essen le!

Ne tekergesd ha kiveszed,csak óvatosan tisztítsd meg féktisztitóval,meg fogkefével pucold(én ezzel csinálom)

Két torx csavar tartja ^_^

Nézegettem a sok bizbaszt,én is erre gondoltam,csak nem mertem neki esni.Inkább kérdezek,mielött marhaságot csinálok.Köszi :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.