karessz Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sejtettem, de nem voltam biztos benne. Azon a jeladón kívűl más nem is tudna ilyen hibát okozni szerintem egy DIS kockás rendszerben. DIS.Annyi,hogy diagnosztikára vittem,de ott nem volt semmi hibakód.Elvileg a főtengely jeladót kijelezné.vagy nem?Attól még megnézem,hát ha az probléma.De ha eszetekbe jut valami más szóljatok. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok. Egy problémával állok szemben,és remélem tudtok nekem segíteni. Ott kezdődött a probléma,hogy nagyom nehezen indult be a gépezet,azután gázadásra le akart fulladni. Lényeg:2 perc járatás után észrevettem,hogy szinte pirosan izzik a könyökcső.Kihűlt,levettem és beindítottam az autót,azt vettem észre hogy utánagyújt az autó,az üzemanyag teljes egészében kinn,robbant be. Segítsetek megoldani,hogy mi okozhatja a problémát,én motorvezérlőre gondolok,de remélem nem az.Tapasztalatokat várom. Segítsetek. OPEL VECTRA B 1.6i (96-os,x16szr motorkód,WOLOOOO36_alváz,lépcsőhátú) DIS.Annyi,hogy diagnosztikára vittem,de ott nem volt semmi hibakód.Elvileg a főtengely jeladót kijelezné.vagy nem?Attól még megnézem,hát ha az probléma.De ha eszetekbe jut valami más szóljatok. Köszönöm. Vagy a holtpont jeladó rossz jelet ad, vagy elmászhatott a vezérlés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karessz Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Vagy a holtpont jeladó rossz jelet ad, vagy elmászhatott a vezérlés. A vezérlést is megnéztem,az is a helyén van.Hol találom a holtpont jeladót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Nincs valami tippetek, hogy a melegen, hirtelen gázadásra torpanás, majd elkapja problémát mi okozhatja? Lambda szondán új és eredeti GM. Vákuumcsövek jók. Valami tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Nincs valami tippetek, hogy a melegen, hirtelen gázadásra torpanás, majd elkapja problémát mi okozhatja? Lambda szondán új és eredeti GM. Vákuumcsövek jók. Valami tipp? Helló! Engem MAP-szenzorra emlékeztet :D Mondjuk nekem úgy csinálta, hogy ha túl nagy gázt adtam, alacsony fordulaton ledadogott, magason pedig elfogyott, mintha szegény lenne a keverék. Üresben pedig hirtelen gázra párat dadogott, csak utána pörgött fel. Remélem segítettem. Egy próbát megér szerintem. Keress hasonló Opelt és cseréld ki. Ez az alkatrész elég szabvány úgy nézem, én B Corsából szedtem ki (c12NZ), és eddig gyönyörűen megy vele ( a Corsa meg az én elvileg rossz szenzoromat meg se érzi ). Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Aham én is ettől félek :S Megpróbálom egy C14NZ corsáéval. Drága alkatrész mondjuk bontóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Aham én is ettől félek :S Megpróbálom egy C14NZ corsáéval. Drága alkatrész mondjuk bontóban? 3000 korul osztogatjak... tegnap mentem az astraval, es egy ido utan megint hozta a bajait :s pedig mar azt hittem, meg van a ludas Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 A befolyásolhat valamit, hogy és a MAP szenzor vákuumcsövét már egyszer cseréltem (szétbomlott) és a mostani kicsit szűkebb? Elég volt ráerőltetni. (kitágítottam a két végét) Befolyásolja ez a vákuum nagyságát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 A befolyásolhat valamit, hogy és a MAP szenzor vákuumcsövét már egyszer cseréltem (szétbomlott) és a mostani kicsit szűkebb? Elég volt ráerőltetni. (kitágítottam a két végét) Befolyásolja ez a vákuum nagyságát? Valamelyest igen de ha nem sokkal kevesebb az eredetihez képest az átmérő inkább kisebb lesz a pillanatnyi ingadozási érték :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Hello! Miből lehet megtudni, hogy a kipufogóm omlott-e össze, és az fogja-e vissza az autót? Nagyobb fordulatszámon (3000 felett) torpangat, rángatva húz, főleg ha többen ülünk a kocsiban. Valami utángyártott van a kocsi alatt, alig pár éves. Pár hónapja húztam már ki a hátsó dobból ilyen szálakat (hangszigetelés?), azóta nem jött ki semmi (szilárd). Nincs csatlakozó a középső és a hátsó dob között... Szokott lenni? Köszönöm a segítséget Üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 Hello! Miből lehet megtudni, hogy a kipufogóm omlott-e össze, és az fogja-e vissza az autót? Nagyobb fordulatszámon (3000 felett) torpangat, rángatva húz, főleg ha többen ülünk a kocsiban. Valami utángyártott van a kocsi alatt, alig pár éves. Pár hónapja húztam már ki a hátsó dobból ilyen szálakat (hangszigetelés?), azóta nem jött ki semmi (szilárd). Nincs csatlakozó a középső és a hátsó dob között... Szokott lenni? Köszönöm a segítséget Üdv Gábor Hangosodik a kocsi, sportdob hangja lesz ha szétesnek bent a határoló falak. Nekem egymásba volt dugva a középdob, és a hátsódob csöve, és egy bilincs fogta össze őket, van kép az egyébbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június26, 2010 Megoszt Elküldve Június26, 2010 C16NZ 42-es hibakód (elektronikus gyújtásállítás nem működik) pontosan mit takar? Vagy legalább körülbelül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csipa Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Helló! Arra kérnék vmi segítséget,hogy a fék nyomkodásakor miért dadog a motor alapjáraton és miért marad fenn az alapjárat még a féken van a lábam? Több fékrásegítő lett próbálva és mindel azt csinálta,azt mondták az rossz,de nem! Mi lehet még? Vákum csövek jók, nem szív sehol farsot! c16nz-s motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június27, 2010 Megoszt Elküldve Június27, 2010 Helló! Arra kérnék vmi segítséget,hogy a fék nyomkodásakor miért dadog a motor alapjáraton és miért marad fenn az alapjárat még a féken van a lábam? Több fékrásegítő lett próbálva és mindel azt csinálta,azt mondták az rossz,de nem! Mi lehet még? Vákum csövek jók, nem szív sehol farsot! c16nz-s motor hát pedig ez levegős fék probléma lenne, szerintem. Nem lehet hogy valahol egyéb helyen szisszen át? Egyébként az én C14NZ-mnél is van enyhébben a jelenség (kicsit ugrik a fordulat, üresben fék pumpálásnál). Azt is sejtem hogy az egyik vákumcső csatlakozásom is vacakol. Ha állsz, kuplungolj ki, akkor csak visszaáll a fordulatod. Ha sokáig kéne nyomnod a féket, nem szégyen lejtőn pirosnál néha kézit húzni. ÉN néha sima terepen is behúzom (többször láttam elgurulásos koccanást, és piszok hülyén néztek ki a tulajok, a rendezgetése közben). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június28, 2010 Megoszt Elküldve Június28, 2010 Szép napot az uraknak! Ma kora este megtartottam a szokásos vizitemet a motortérben.Már korábban gyanakodtam,hogy valahol elfogy a vizem.Nem vészesen,de pár ezer után kell töltenem bele egy litert. Nem is ez ami feltétlenül érdekel,hanem,hogy a hűtőmre gyanakszom.Benéztem a vízpumpa felőli oldalon és a radiátor oldalán fagyálló nyomokat láttam.Megnéztem a csövet és a kötést,körülötte nem szivárog,hanem kb 4-5 centire alatta.Az alsó kaszni elemen is látszik,hogy valahonnan oda megy a latyak.Előfordulhat,hogy döglődik a hűtőm? A gombára nem gyanakszom,mert körülötte minden rendben.Van valami tippetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június28, 2010 Megoszt Elküldve Június28, 2010 a hűtőmre gyanakszom.Van valami tippetek? Gyanús, hogy cserélheted ^_^ én tavaly előtt hajítottam ki mert a termo felőli csőcsatlakozás alatt kezdte elengedni az illesztés :D képekben.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június28, 2010 Megoszt Elküldve Június28, 2010 Gyanús, hogy cserélheted ^_^ én tavaly előtt hajítottam ki mert a termo felőli csőcsatlakozás alatt kezdte elengedni az illesztés :D Gyanús,hogy nekem is ez lesz.A vízpumpa csőcsonkja és a gomba közt szivárog.Ott semmi olyan illesztés nincs ahol tömítés lenne vagy ilyenek.Akkor kuka.Használom amíg nagyobb szivárgása nem lesz,aztán szétkapom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június28, 2010 Megoszt Elküldve Június28, 2010 Gyanús,hogy nekem is ez lesz.A vízpumpa csőcsonkja és a gomba közt szivárog.Ott semmi olyan illesztés nincs ahol tömítés lenne vagy ilyenek.Akkor kuka.Használom amíg nagyobb szivárgása nem lesz,aztán szétkapom. Arra vigyázz hogy ne olyan legyen a nagyobb szivárgás mint nekem volt. Kicsit könnyezett, de nem igazán érdekelt (több okból kifolyólag) Aztán szép holdfényes éjcaka a Váci-úton sikerült a komplett hűtőfolyadék mennyiséget kb 10 méter alatt kiüríteni a gépezetből :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
16valve Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Astra F 1,6 16V motorral kapcsolatban érdeklődnék: Valami hiányzik a befecskendező csó végéről. Egy kb 1-1,5mm-es golyó látszódik belül, a külső rész menetes hollander szerű csatlakozó. Szerintem valami biztonsági szelep, és egy kupak hiányozhat, de nem biztos. Ha esetleg valaki elárulná, megköszönném. Képek: http://kepfeltoltes.hu/view/100629/5877195...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100629/1486315...ltoltes.hu_.jpg Hát még, ha azt is, hogy hol lehet hozzájutni, és kb. mennyiért. Másik problémám, hogy mikor beindítom a motort, és még hideg, letekert ablaknál menet közben erős benzinszagot érzek. (Ne tekerjem le az ablakot :D ) Vagyis kintről jön be. Szivárgást sehol sem látok. Ez természetes? Olyan, mintha a befecskendező hideg motornál túl sok üzemanyagot nyomna be. Lehet, hogy a kipufogóm ereszt? Nem hallatszik, hogy lyukas lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Astra F 1,6 16V motorral kapcsolatban érdeklődnék: Valami hiányzik a befecskendező csó végéről. Egy kb 1-1,5mm-es golyó látszódik belül, a külső rész menetes hollander szerű csatlakozó. Szerintem valami biztonsági szelep, és egy kupak hiányozhat, de nem biztos. Ha esetleg valaki elárulná, megköszönném. Képek: http://kepfeltoltes.hu/view/100629/5877195...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100629/1486315...ltoltes.hu_.jpg Hát még, ha azt is, hogy hol lehet hozzájutni, és kb. mennyiért. Másik problémám, hogy mikor beindítom a motort, és még hideg, letekert ablaknál menet közben erős benzinszagot érzek. (Ne tekerjem le az ablakot :D ) Vagyis kintről jön be. Szivárgást sehol sem látok. Ez természetes? Olyan, mintha a befecskendező hideg motornál túl sok üzemanyagot nyomna be. Lehet, hogy a kipufogóm ereszt? Nem hallatszik, hogy lyukas lenne. Oda lehet csatlakoztatni a nyomásmérőt. Egy kupak hiányzik róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! nekem is lenne egy két problémám a vassal. Mégpedig Opel Astra 1.6 16V Ecotec '95, hidegen mikor indítom mostanában elég nehezen röffen be, és ingadozik az alapjárat. Alapjárati motor lehet? Valamint sok a fogyaasztásom, 9-10 liter körül van, még ebben a melegben is. termosztát, lambdaszonda, gyertyák, szűrők cserélve, Valvoline olaj van benne, a gyári Gm egy nagy rakás... Olyan mintha az olajat is enné kicsit, és a 4-es hengerben a gyertyámat bekormolja. A szerelő azt mondta gyűrűzni kéne a motort, de ez egy kicsit sok pénz így hirtelen... Remélem csak szelepszár szimering és semmi komolyabb. A kipufogóm füstöl kicsit, és elég büdös, mintha benzin szag is érződne benne :S Ha valaki tudna mondani vaami hasonló infót annak nagyon örülnék és megköszönném, mert nem akarok lemondani a verdáról :D Szerencsére a digitális klímát már sikerült benne megcsinálnom, nem egyszerű ^_^ Várom a válaszokat, és előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Szewasztok! Valaki tudna nekem arról vmit mondani hogy a generátor "zörej" az úgymond ien opelbetegség féle??.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Szewasztok! Valaki tudna nekem arról vmit mondani hogy a generátor "zörej" az úgymond ien opelbetegség féle??.. :D Ikább generátor betegség féle :P Milyen zörejre gondolsz ? ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Június29, 2010 Megoszt Elküldve Június29, 2010 Ikább generátor betegség féle ;) Milyen zörejre gondolsz ? :P jogos bocsánat! ;) ^_^ háát hogyis tudnám leírni főleg amíg a motor hideg talán akkor hallható erősebben ien "zörgés, sziszegés" féle de már másnál is hallottam efélét! Talán a csapágyaktól nem tudom! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június30, 2010 Megoszt Elküldve Június30, 2010 jogos bocsánat! :P ^_^ háát hogyis tudnám leírni főleg amíg a motor hideg talán akkor hallható erősebben ien "zörgés, sziszegés" féle de már másnál is hallottam efélét! Talán a csapágyaktól nem tudom! :D Ha zörög, akkor csapágy, ha "sziszeg", akkor ékszíj haldoklás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts