karessz Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Sejtettem, de nem voltam biztos benne. Azon a jeladón kívűl más nem is tudna ilyen hibát okozni szerintem egy DIS kockás rendszerben. DIS.Annyi,hogy diagnosztikára vittem,de ott nem volt semmi hibakód.Elvileg a főtengely jeladót kijelezné.vagy nem?Attól még megnézem,hát ha az probléma.De ha eszetekbe jut valami más szóljatok. Köszönöm.
daykiller Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Sziasztok. Egy problémával állok szemben,és remélem tudtok nekem segíteni. Ott kezdődött a probléma,hogy nagyom nehezen indult be a gépezet,azután gázadásra le akart fulladni. Lényeg:2 perc járatás után észrevettem,hogy szinte pirosan izzik a könyökcső.Kihűlt,levettem és beindítottam az autót,azt vettem észre hogy utánagyújt az autó,az üzemanyag teljes egészében kinn,robbant be. Segítsetek megoldani,hogy mi okozhatja a problémát,én motorvezérlőre gondolok,de remélem nem az.Tapasztalatokat várom. Segítsetek. OPEL VECTRA B 1.6i (96-os,x16szr motorkód,WOLOOOO36_alváz,lépcsőhátú) DIS.Annyi,hogy diagnosztikára vittem,de ott nem volt semmi hibakód.Elvileg a főtengely jeladót kijelezné.vagy nem?Attól még megnézem,hát ha az probléma.De ha eszetekbe jut valami más szóljatok. Köszönöm. Vagy a holtpont jeladó rossz jelet ad, vagy elmászhatott a vezérlés.
karessz Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Vagy a holtpont jeladó rossz jelet ad, vagy elmászhatott a vezérlés. A vezérlést is megnéztem,az is a helyén van.Hol találom a holtpont jeladót?
szepnorbee Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Nincs valami tippetek, hogy a melegen, hirtelen gázadásra torpanás, majd elkapja problémát mi okozhatja? Lambda szondán új és eredeti GM. Vákuumcsövek jók. Valami tipp?
Gabor -- C14Se Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Nincs valami tippetek, hogy a melegen, hirtelen gázadásra torpanás, majd elkapja problémát mi okozhatja? Lambda szondán új és eredeti GM. Vákuumcsövek jók. Valami tipp? Helló! Engem MAP-szenzorra emlékeztet :D Mondjuk nekem úgy csinálta, hogy ha túl nagy gázt adtam, alacsony fordulaton ledadogott, magason pedig elfogyott, mintha szegény lenne a keverék. Üresben pedig hirtelen gázra párat dadogott, csak utána pörgött fel. Remélem segítettem. Egy próbát megér szerintem. Keress hasonló Opelt és cseréld ki. Ez az alkatrész elég szabvány úgy nézem, én B Corsából szedtem ki (c12NZ), és eddig gyönyörűen megy vele ( a Corsa meg az én elvileg rossz szenzoromat meg se érzi ). Üdv Gábor
szepnorbee Elküldve Június25, 2010 Elküldve Június25, 2010 Aham én is ettől félek :S Megpróbálom egy C14NZ corsáéval. Drága alkatrész mondjuk bontóban?
Gabor -- C14Se Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 Aham én is ettől félek :S Megpróbálom egy C14NZ corsáéval. Drága alkatrész mondjuk bontóban? 3000 korul osztogatjak... tegnap mentem az astraval, es egy ido utan megint hozta a bajait :s pedig mar azt hittem, meg van a ludas
szepnorbee Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 A befolyásolhat valamit, hogy és a MAP szenzor vákuumcsövét már egyszer cseréltem (szétbomlott) és a mostani kicsit szűkebb? Elég volt ráerőltetni. (kitágítottam a két végét) Befolyásolja ez a vákuum nagyságát?
Guest Sanci Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 A befolyásolhat valamit, hogy és a MAP szenzor vákuumcsövét már egyszer cseréltem (szétbomlott) és a mostani kicsit szűkebb? Elég volt ráerőltetni. (kitágítottam a két végét) Befolyásolja ez a vákuum nagyságát? Valamelyest igen de ha nem sokkal kevesebb az eredetihez képest az átmérő inkább kisebb lesz a pillanatnyi ingadozási érték :D
Gabor -- C14Se Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 Hello! Miből lehet megtudni, hogy a kipufogóm omlott-e össze, és az fogja-e vissza az autót? Nagyobb fordulatszámon (3000 felett) torpangat, rángatva húz, főleg ha többen ülünk a kocsiban. Valami utángyártott van a kocsi alatt, alig pár éves. Pár hónapja húztam már ki a hátsó dobból ilyen szálakat (hangszigetelés?), azóta nem jött ki semmi (szilárd). Nincs csatlakozó a középső és a hátsó dob között... Szokott lenni? Köszönöm a segítséget Üdv Gábor
zotya975 Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 Hello! Miből lehet megtudni, hogy a kipufogóm omlott-e össze, és az fogja-e vissza az autót? Nagyobb fordulatszámon (3000 felett) torpangat, rángatva húz, főleg ha többen ülünk a kocsiban. Valami utángyártott van a kocsi alatt, alig pár éves. Pár hónapja húztam már ki a hátsó dobból ilyen szálakat (hangszigetelés?), azóta nem jött ki semmi (szilárd). Nincs csatlakozó a középső és a hátsó dob között... Szokott lenni? Köszönöm a segítséget Üdv Gábor Hangosodik a kocsi, sportdob hangja lesz ha szétesnek bent a határoló falak. Nekem egymásba volt dugva a középdob, és a hátsódob csöve, és egy bilincs fogta össze őket, van kép az egyébbe.
öcsibácsi Elküldve Június26, 2010 Elküldve Június26, 2010 C16NZ 42-es hibakód (elektronikus gyújtásállítás nem működik) pontosan mit takar? Vagy legalább körülbelül. :D
csipa Elküldve Június27, 2010 Elküldve Június27, 2010 Helló! Arra kérnék vmi segítséget,hogy a fék nyomkodásakor miért dadog a motor alapjáraton és miért marad fenn az alapjárat még a féken van a lábam? Több fékrásegítő lett próbálva és mindel azt csinálta,azt mondták az rossz,de nem! Mi lehet még? Vákum csövek jók, nem szív sehol farsot! c16nz-s motor
webshark Elküldve Június27, 2010 Elküldve Június27, 2010 Helló! Arra kérnék vmi segítséget,hogy a fék nyomkodásakor miért dadog a motor alapjáraton és miért marad fenn az alapjárat még a féken van a lábam? Több fékrásegítő lett próbálva és mindel azt csinálta,azt mondták az rossz,de nem! Mi lehet még? Vákum csövek jók, nem szív sehol farsot! c16nz-s motor hát pedig ez levegős fék probléma lenne, szerintem. Nem lehet hogy valahol egyéb helyen szisszen át? Egyébként az én C14NZ-mnél is van enyhébben a jelenség (kicsit ugrik a fordulat, üresben fék pumpálásnál). Azt is sejtem hogy az egyik vákumcső csatlakozásom is vacakol. Ha állsz, kuplungolj ki, akkor csak visszaáll a fordulatod. Ha sokáig kéne nyomnod a féket, nem szégyen lejtőn pirosnál néha kézit húzni. ÉN néha sima terepen is behúzom (többször láttam elgurulásos koccanást, és piszok hülyén néztek ki a tulajok, a rendezgetése közben).
Bálintka 1.6i Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 Szép napot az uraknak! Ma kora este megtartottam a szokásos vizitemet a motortérben.Már korábban gyanakodtam,hogy valahol elfogy a vizem.Nem vészesen,de pár ezer után kell töltenem bele egy litert. Nem is ez ami feltétlenül érdekel,hanem,hogy a hűtőmre gyanakszom.Benéztem a vízpumpa felőli oldalon és a radiátor oldalán fagyálló nyomokat láttam.Megnéztem a csövet és a kötést,körülötte nem szivárog,hanem kb 4-5 centire alatta.Az alsó kaszni elemen is látszik,hogy valahonnan oda megy a latyak.Előfordulhat,hogy döglődik a hűtőm? A gombára nem gyanakszom,mert körülötte minden rendben.Van valami tippetek?
Guest Sanci Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 a hűtőmre gyanakszom.Van valami tippetek? Gyanús, hogy cserélheted ^_^ én tavaly előtt hajítottam ki mert a termo felőli csőcsatlakozás alatt kezdte elengedni az illesztés :D képekben..
Bálintka 1.6i Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 Gyanús, hogy cserélheted ^_^ én tavaly előtt hajítottam ki mert a termo felőli csőcsatlakozás alatt kezdte elengedni az illesztés :D Gyanús,hogy nekem is ez lesz.A vízpumpa csőcsonkja és a gomba közt szivárog.Ott semmi olyan illesztés nincs ahol tömítés lenne vagy ilyenek.Akkor kuka.Használom amíg nagyobb szivárgása nem lesz,aztán szétkapom.
Dáwid Elküldve Június28, 2010 Elküldve Június28, 2010 Gyanús,hogy nekem is ez lesz.A vízpumpa csőcsonkja és a gomba közt szivárog.Ott semmi olyan illesztés nincs ahol tömítés lenne vagy ilyenek.Akkor kuka.Használom amíg nagyobb szivárgása nem lesz,aztán szétkapom. Arra vigyázz hogy ne olyan legyen a nagyobb szivárgás mint nekem volt. Kicsit könnyezett, de nem igazán érdekelt (több okból kifolyólag) Aztán szép holdfényes éjcaka a Váci-úton sikerült a komplett hűtőfolyadék mennyiséget kb 10 méter alatt kiüríteni a gépezetből :D
16valve Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Astra F 1,6 16V motorral kapcsolatban érdeklődnék: Valami hiányzik a befecskendező csó végéről. Egy kb 1-1,5mm-es golyó látszódik belül, a külső rész menetes hollander szerű csatlakozó. Szerintem valami biztonsági szelep, és egy kupak hiányozhat, de nem biztos. Ha esetleg valaki elárulná, megköszönném. Képek: http://kepfeltoltes.hu/view/100629/5877195...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100629/1486315...ltoltes.hu_.jpg Hát még, ha azt is, hogy hol lehet hozzájutni, és kb. mennyiért. Másik problémám, hogy mikor beindítom a motort, és még hideg, letekert ablaknál menet közben erős benzinszagot érzek. (Ne tekerjem le az ablakot :D ) Vagyis kintről jön be. Szivárgást sehol sem látok. Ez természetes? Olyan, mintha a befecskendező hideg motornál túl sok üzemanyagot nyomna be. Lehet, hogy a kipufogóm ereszt? Nem hallatszik, hogy lyukas lenne.
hening Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! Astra F 1,6 16V motorral kapcsolatban érdeklődnék: Valami hiányzik a befecskendező csó végéről. Egy kb 1-1,5mm-es golyó látszódik belül, a külső rész menetes hollander szerű csatlakozó. Szerintem valami biztonsági szelep, és egy kupak hiányozhat, de nem biztos. Ha esetleg valaki elárulná, megköszönném. Képek: http://kepfeltoltes.hu/view/100629/5877195...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100629/1486315...ltoltes.hu_.jpg Hát még, ha azt is, hogy hol lehet hozzájutni, és kb. mennyiért. Másik problémám, hogy mikor beindítom a motort, és még hideg, letekert ablaknál menet közben erős benzinszagot érzek. (Ne tekerjem le az ablakot :D ) Vagyis kintről jön be. Szivárgást sehol sem látok. Ez természetes? Olyan, mintha a befecskendező hideg motornál túl sok üzemanyagot nyomna be. Lehet, hogy a kipufogóm ereszt? Nem hallatszik, hogy lyukas lenne. Oda lehet csatlakoztatni a nyomásmérőt. Egy kupak hiányzik róla.
Mdani Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Sziasztok! nekem is lenne egy két problémám a vassal. Mégpedig Opel Astra 1.6 16V Ecotec '95, hidegen mikor indítom mostanában elég nehezen röffen be, és ingadozik az alapjárat. Alapjárati motor lehet? Valamint sok a fogyaasztásom, 9-10 liter körül van, még ebben a melegben is. termosztát, lambdaszonda, gyertyák, szűrők cserélve, Valvoline olaj van benne, a gyári Gm egy nagy rakás... Olyan mintha az olajat is enné kicsit, és a 4-es hengerben a gyertyámat bekormolja. A szerelő azt mondta gyűrűzni kéne a motort, de ez egy kicsit sok pénz így hirtelen... Remélem csak szelepszár szimering és semmi komolyabb. A kipufogóm füstöl kicsit, és elég büdös, mintha benzin szag is érződne benne :S Ha valaki tudna mondani vaami hasonló infót annak nagyon örülnék és megköszönném, mert nem akarok lemondani a verdáról :D Szerencsére a digitális klímát már sikerült benne megcsinálnom, nem egyszerű ^_^ Várom a válaszokat, és előre is köszi!
CoolAdam Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Szewasztok! Valaki tudna nekem arról vmit mondani hogy a generátor "zörej" az úgymond ien opelbetegség féle??.. :D
mélykék76 Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Szewasztok! Valaki tudna nekem arról vmit mondani hogy a generátor "zörej" az úgymond ien opelbetegség féle??.. :D Ikább generátor betegség féle :P Milyen zörejre gondolsz ? ^_^
CoolAdam Elküldve Június29, 2010 Elküldve Június29, 2010 Ikább generátor betegség féle ;) Milyen zörejre gondolsz ? :P jogos bocsánat! ;) ^_^ háát hogyis tudnám leírni főleg amíg a motor hideg talán akkor hallható erősebben ien "zörgés, sziszegés" féle de már másnál is hallottam efélét! Talán a csapágyaktól nem tudom! :D
epk947 Elküldve Június30, 2010 Elküldve Június30, 2010 jogos bocsánat! :P ^_^ háát hogyis tudnám leírni főleg amíg a motor hideg talán akkor hallható erősebben ien "zörgés, sziszegés" féle de már másnál is hallottam efélét! Talán a csapágyaktól nem tudom! :D Ha zörög, akkor csapágy, ha "sziszeg", akkor ékszíj haldoklás.
Recommended Posts