Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali. Lenne a kérdésem.Az összes c14nz motorba f13 váltóvan?És honnan lehet tudni hogy meik váltó milyen?:)rávan írva?:D

Javarészt. Vagy a tetején a váltókulisszánál van írva, vagy alul a bal első kerék mögé benézve az oldalán van ráírva.

Elküldve
Sziasztok.

Nincs véletlenül Gödöllő környékén kiprobálásra egy alapjárati motorja 1.6 16v-hez?

Nekem van egy feleslegben....C18NZ-ben volt. Ha jó a tiedhez gyere érte. :D

Elküldve
Úgy tudom nem passzol a kettő. :D

He-he, az Unix katalógusban a "Mihez jó" gomb még a dieselhez is azt írja, hogy jó bele ^_^

Más katalógus szerint 1.4 - 1.6 egyforma, felette másfajta kell.

Elküldve
Nekem van egy feleslegben....C18NZ-ben volt. Ha jó a tiedhez gyere érte. :D

Szia.

Köszi.

Egy próbát megérne. Holnap jó neked délelött?

Elküldve
Szia.

Köszi.

Egy próbát megérne. Holnap jó neked délelött?

Délelőtt vannak otthon emberek :D ^_^ :P

Este 6 előtt esélytelen.....

Elküldve
He-he, az Unix katalógusban a "Mihez jó" gomb még a dieselhez is azt írja, hogy jó bele :P

Más katalógus szerint 1.4 - 1.6 egyforma, felette másfajta kell.

Úgy tudom, hogy a 16 szelepesnek más is kell, illetve a hengerenkénti befecsisnek. :D ^_^

Elküldve

Sziasztok! Meg lehet tudni valahogy hogy hol eszi az olajat? (szelepszár v. gyűrű) Mert minden beindításnál füstöl egy nagyot. Ha felmegy a víz 95 fokra akkor is füstöl látványosan.

Elküldve
Helló!

Talán megoldódni látszik a nagyobb terhelésre ledadogós probléma.

Áttettem C12NZ Corsa MAP-szenzorát egy próbakörre az Astrámba (C14SE), és nagyon szépen húzott, alacsony fordulatról is, akárhonnan. Szinte alapjáratról le lehetett padlózni (csak próba szintjén, tudom nem szép dolog). Semmi rángatást nem csinált, csak ment ahogy kel neki.

Hazaértem, visszakötöttem a gyárit, azzal pedig hozta a gondjait, nem megy, nagyobb gázra ledadog, 2000 alatt hozzá se lehet szólni...

Szóval most kell néznem egy végleges darabot ^_^

Lehet pucolni azt amim most van? Érdemes?

Ha csere, bontott, vagy új?

Ja, és hogy kell levenni a tűzfalról, mert én bizony rá nem jöttem :P (Corsáé átmenőcsavaros).

Köszi előre is

Üdv

Gábor

Ezt a cserét én is megprobálom, van opel elég a családban! ;) Igaz az enyém nem dadog, de nem is gyorsul úgy,mint régen. :D

Elküldve
Hol keressem egyébként a Map szenzort? :D

Az ablakmosó tartály mellett van, 1 műanyag borítás alatt. a műanyagot leveszed és meg is van. (ha 1ről beszlünk) 1 cső jön ki belőle, a motor fele.

Remélem jót mondtam

Elküldve
Sziasztok! Meg lehet tudni valahogy hogy hol eszi az olajat? (szelepszár v. gyűrű) Mert minden beindításnál füstöl egy nagyot. Ha felmegy a víz 95 fokra akkor is füstöl látványosan.

Elméletileg csak ott ahol írtad, szelepszárszimering, vagy gyűrű, nem nagyon lehet elkülöníteni a kettőt, mert ugye mind a két oldalról elégeti az olajat, ezért füstöl. Szelepszárszimeringet cserélni olcsóbb-egyszerűbb is, érdemes azzal kezdeni a javítást.

Elküldve

Sziasztok.

Az eddigi 2 hibakód mára kiegészült 2 ujjabbal.

De viszont megfigyeletem hogy a hibajelző lámpa csak alapjáraton gyullad ki. Ha elindulok a kocsival és megyek folyamatosan akkor minden ok. Ha megállok alapjáraton egyböl jelez.

Eddigi hibakódok:

35 Alapjárati vezérlõszelep

47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magas

És a mai két új:

15 Hûtõközeg hõszenzor – feszültség túl magas

56 Alapjárati vezérlõszelep – feszültség túl alacsony

:D ^_^

Elküldve
sziasztok

köszönöm a válaszokat. nem volt még alkalmam elvinni a kocsit a szervízbe hogy megnézessem az alapjárati motort.

de az normális hogy néha megyek vele rengeteget és nem áll meg a kocsi, néha meg beindítom és azonnal leáll.

állok piroslámpánál várok várok aztán leáll

újabban azt csinálja h ha kirakom n (üresbe) akkor felmegy a fordulatszám 1000-ig és leáll

bekapcsolom a klímát leterheli a motort jár szépen, kikapcsolom a klímát a motor kicsit felpörög és leáll

néha ha kicsit megtúráztatom 5-6 ezerig és levszem a lábam a gázról akkor is leáll ( megy vissza szépen a fordulat de nem tartja meg)

városba is láttam már hogy lassítottam és a fordulatszámmérő azt mutatta h 1000 aztán kicsit mintha feljebb "dobta" volna kb 1200-ig

múltkor elég jó tempóban jöttem és fékezni kellett egy kutya miatt akkor is leállt, mint néha ha kanyarodok

a kocsiban néha úgyérezni mintha nemjárna egyenletesen a motor.

Már elnézést hogy kérdezősködök tőletek de nembízok abszolút a szerelőkben akik itt vannak mert nemértenek hozzá és ezen a kocsin nem fognak többet kísérletezni:D

Opel szervíz BAZ megye :D

Nincs is Astra f 1.8 115 lóerős autómataváltós kocsi ^_^ ennyit erről

sziasztok

ezeket a problémákat okozhatja a rosz MAP szenzor?

ja és kb mennyiért vesztegetnek egy 4 vezetékes lambda szondát?

Elküldve
sziasztok

ezeket a problémákat okozhatja a rosz MAP szenzor?

ja és kb mennyiért vesztegetnek egy 4 vezetékes lambda szondát?

Pölö az Unix honlapján tudsz a motokód-gyártási dátum stb alapján szondákat keresgélni.

Elküldve
Sziasztok.

Az eddigi 2 hibakód mára kiegészült 2 ujjabbal.

De viszont megfigyeletem hogy a hibajelző lámpa csak alapjáraton gyullad ki. Ha elindulok a kocsival és megyek folyamatosan akkor minden ok. Ha megállok alapjáraton egyböl jelez.

Eddigi hibakódok:

35 Alapjárati vezérlõszelep

47 Levegõpumpa / relé – feszültség túl magas

És a mai két új:

15 Hûtõközeg hõszenzor – feszültség túl magas

56 Alapjárati vezérlõszelep – feszültség túl alacsony

:D ^_^

Ennyiféle probléma egyszerre egy autóban nincs, inkább maga az agya (ECU) hülyülhetett meg, esetleg a csatija kontakthibás.

Elküldve
Ennyiféle probléma egyszerre egy autóban nincs, inkább maga az agya (ECU) hülyülhetett meg, esetleg a csatija kontakthibás.

Mostmár a külső hőmérsékletet sem mutatja. :D

A vízhőfokjeladó nem csinálhat ilyen galibát?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.