Marek Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Ott probléma van, mert azért a klíma ennyire nem rángatja meg, hogy 500-ra leessen a fordulatszám. Az a jeladó haldoklós, de 16v-n nem tudom hol van. a jeladó elvileg a gyertyák mellett a motor bal oldalán van szerintem, a védőburkolata is le van szakadva nemrég volt cserélve, mert a motor rángatni kezdett a fordulatszám 2-7000 között ugrált de a motor nem bőgött, kicserélték azóta meg leáll és sokat is fogyaszt, mintha sokat is kapna a motor lambdaszondát is cseréltek benne használt került bele( pedig újat mondtam hogy tegyenek bele, inkább kerestek hetekig négyvezetékes szondát) a motorellenőrző lámpa nem világít már ugyan de nemtudom hogy lehet e ez a probléma mert rosz lambdaszondával is gond nélkül jártam fél évet, szóval most nemtudom mi lehet szerelőhöz elvinni meg katasztrófa http://www.otofotki.pl/img14/he8677_loliar.JPG.html bejelöltem, szerintem itt van
conquistador Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Járattam a motort, kitekertem a hőmérő jeladóját, sőt a torokfűtés csövét is levettem, de még így is csorgadozik a víz a fűtőradiátorban... hallani hogy levegős. x16szr Mit csináljak még? Ki kell menni vele egy kb 20km-t mikor már meleg és 3000+on hajtani egyet vele, nekem is hiába volt emelten járatva mikor meg lett bontva a rendszer nem volt elég azt mire hazaértem (25km) már nyoma sem volt az akvarisztikai hangnak.
m_petya Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Estét Cartársak! Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet?
zotya975 Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Estét Cartársak! Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet? Vagy kinyomócsapágy? :D
m_petya Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Vagy kinyomócsapágy? :D Az csak oldott kuplungnál üzemel. Amikor benyomom a pedált, akkor elhallgat. Ha kinyomócsapágy lenne, akkor szólna ha a pedálon állnék.
zotya975 Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Az csak oldott kuplungnál üzemel. Amikor benyomom a pedált, akkor elhallgat. Ha kinyomócsapágy lenne, akkor szólna ha a pedálon állnék. Ja persze, nem figyeltem bocsi. :D
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Sziasztok. Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt. Hibakódot hogyan tudok törölni??? Elöre is köszi.
daykiller Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Sziasztok. Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt. Hibakódot hogyan tudok törölni??? Elöre is köszi. Csak szakszervizben tudnak törölni. Általában 20 hibátlan indítás után törlődik a hibakód.
zotya975 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 (edited) Sziasztok. Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt. Hibakódot hogyan tudok törölni??? Elöre is köszi. Egy bizonyos számú hibamentes indítás után magától törlődik a hibakód. He-he megelőztek. :D Módosítva Június20, 2010 : zotya975
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Egy bizonyos számú hibamentes indítás után magától törlődik a hibakód. He-he megelőztek. :D Köszi. Olvastam olyat is , hogy akksisaru levétel min 1 percig. Ez is törli?
zotya975 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Köszi. Olvastam olyat is , hogy akksisaru levétel min 1 percig. Ez is törli? Szerintem nem.
daykiller Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Köszi. Olvastam olyat is , hogy akksisaru levétel min 1 percig. Ez is törli? Régebbi nem Flash-es memóriás ECU-knál még lehetséges ilyen (ha jól tévedek), de az újabbaknál már nincs ilyen lehetőség.
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Régebbi nem Flash-es memóriás ECU-knál még lehetséges ilyen (ha jól tévedek), de az újabbaknál már nincs ilyen lehetőség. Akkor kivárom a 20 indítást. :D
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Sajnos még mindig a 47-es és a 35-ös hibát villogja ki. Ráadásul kicsit hullámzik az alapjárat is. :D
Reeckatee Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Estét Cartársak! Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet? Bár késve válaszolok, a kuplungtárcsa lessz a ludas. A kiegyensúlyozó rugók vannak kigyengülve. :D
FPepe Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Estét Cartársak! Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet? Az enyém is ilyen, már mióta megvettem a kocsit. Nem érdemes emiatt szétszedni, majd ha egyszer kuplungot cserélek.
m_petya Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Az enyém is ilyen, már mióta megvettem a kocsit. Nem érdemes emiatt szétszedni, majd ha egyszer kuplungot cserélek. Akkor lassan elkezdek gyűjteni egy kuplungszett, főtengelyszimering, nyelestengelyszimering, nyelestengelycsapágy kombinációra. Ha egyszer megbontom, tuti, hogy kicserélek mindent, nehogy utána megint azzal szívjak.
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Erre van ötlete valakinek??? Sajnos még mindig a 47-es és a 35-ös hibát villogja ki. Ráadásul kicsit hullámzik az alapjárat is. :D
m_petya Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Erre van ötlete valakinek??? Sajnos még mindig a 47-es és a 35-ös hibát villogja ki. Ráadásul kicsit hullámzik az alapjárat is. :D Pucoltál már alapjárati motort? Ha igen, akkor figyelj oda, hogy amikor rakod vissza akkor a gumigyűrű rendesen a helyén legyen.
imi68 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Pucoltál már alapjárati motort? Ha igen, akkor figyelj oda, hogy amikor rakod vissza akkor a gumigyűrű rendesen a helyén legyen. Igen tegnap kipucoltam, beáztattam benzinbe. A gumigyűrű rendesen a helyén van. :D
ZsöPö Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Sziasztok! Érdekelne, hogy C14NZ motornál lehetséges e a szelepszár-szimeringek cseréje hengerfej levétele nélkül? Köszi
Gabor -- C14Se Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Helló! Talán megoldódni látszik a nagyobb terhelésre ledadogós probléma. Áttettem C12NZ Corsa MAP-szenzorát egy próbakörre az Astrámba (C14SE), és nagyon szépen húzott, alacsony fordulatról is, akárhonnan. Szinte alapjáratról le lehetett padlózni (csak próba szintjén, tudom nem szép dolog). Semmi rángatást nem csinált, csak ment ahogy kel neki. Hazaértem, visszakötöttem a gyárit, azzal pedig hozta a gondjait, nem megy, nagyobb gázra ledadog, 2000 alatt hozzá se lehet szólni... Szóval most kell néznem egy végleges darabot :D Lehet pucolni azt amim most van? Érdemes? Ha csere, bontott, vagy új? Ja, és hogy kell levenni a tűzfalról, mert én bizony rá nem jöttem ^_^ (Corsáé átmenőcsavaros). Köszi előre is Üdv Gábor
J0hnny Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Helló! Talán megoldódni látszik a nagyobb terhelésre ledadogós probléma. Áttettem C12NZ Corsa MAP-szenzorát egy próbakörre az Astrámba (C14SE), és nagyon szépen húzott, alacsony fordulatról is, akárhonnan. Szinte alapjáratról le lehetett padlózni (csak próba szintjén, tudom nem szép dolog). Semmi rángatást nem csinált, csak ment ahogy kel neki. Hazaértem, visszakötöttem a gyárit, azzal pedig hozta a gondjait, nem megy, nagyobb gázra ledadog, 2000 alatt hozzá se lehet szólni... Szóval most kell néznem egy végleges darabot :D Lehet pucolni azt amim most van? Érdemes? Ha csere, bontott, vagy új? Ja, és hogy kell levenni a tűzfalról, mert én bizony rá nem jöttem ^_^ (Corsáé átmenőcsavaros). Köszi előre is Üdv Gábor 17E az új,jó lesz a bontott is,a régi sajnos kuka.
zotya975 Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Sziasztok! Érdekelne, hogy C14NZ motornál lehetséges e a szelepszár-szimeringek cseréje hengerfej levétele nélkül? Köszi Lehet, bár nem egyszerű.
Recommended Posts