daykiller Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 Megvannak a 2 pólusú gyertyák. Az nem gond, hogy ezeknek a gyertyáknak a porcelán része átmérőben kb 1 mm-el kisebb, mint az 1 pólusúé és ezért a pipa végében lévő gumitömítés nem zárja le tökéletesen légmentesen a gyertyacsatlakozást? Remélem érthető, amit leírtam! :D Nem probléma szerintem. Hengerfej fele kell tömíteni jól.
epk947 Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 Így van, 2-3 gyerek után az ember megkomolyodik, és nem versenyautónak, hanem közlekedési eszköznek tekinti a kocsit. ;) Hmmm...ezt én mondtam?? ^_^ :D Neked mikor tilt? :D :P Nekem 5 unoka után 6200 körül tilt! :P De 5000-nél tovább nem forgatom, mert már nincs értelme, nem húz eléggé! ;)
kispit Elküldve Június17, 2010 Elküldve Június17, 2010 Szegény biztos nem tudta,hogy mekkora ménes van előtte ^_^
Pocsi Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 És ki akart ismerkedni. Most már kíváncsi vagyok! Egy nevet esetleg?
Zolka Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Nem probléma szerintem. Hengerfej fele kell tömíteni jól. Csak arra gondolok, hogy ha véletlenül a környékre víz csapódna, akkor esetleg az be tudna jutni a gyertya meg a pipa közé, amivel okozhatna egy kis gyújtás problémát. Jó, beismerem, hogy talán nem fordul ilyen elő túl könnyen, legalábbis remélem! :D
zotya975 Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Csak arra gondolok, hogy ha véletlenül a környékre víz csapódna, akkor esetleg az be tudna jutni a gyertya meg a pipa közé, amivel okozhatna egy kis gyújtás problémát. Jó, beismerem, hogy talán nem fordul ilyen elő túl könnyen, legalábbis remélem! :D Szinte soha. A rotor-elosztó, és a generátor érzékeny a vízre, a többi elektromos kütyü nem. A kútnál ezt a kettőt szoktam letakarni, aztán nyomatom ezerrel magasnyomásuval a motort. Még soha nem volt gond vele, ha esetleg nem indulna, elosztó leszed, kitörölget egy papírzsepivel, kicsit szárogat, és GÓ!
Marek Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 sziasztok köszönöm a válaszokat. nem volt még alkalmam elvinni a kocsit a szervízbe hogy megnézessem az alapjárati motort. de az normális hogy néha megyek vele rengeteget és nem áll meg a kocsi, néha meg beindítom és azonnal leáll. állok piroslámpánál várok várok aztán leáll újabban azt csinálja h ha kirakom n (üresbe) akkor felmegy a fordulatszám 1000-ig és leáll bekapcsolom a klímát leterheli a motort jár szépen, kikapcsolom a klímát a motor kicsit felpörög és leáll néha ha kicsit megtúráztatom 5-6 ezerig és levszem a lábam a gázról akkor is leáll ( megy vissza szépen a fordulat de nem tartja meg) városba is láttam már hogy lassítottam és a fordulatszámmérő azt mutatta h 1000 aztán kicsit mintha feljebb "dobta" volna kb 1200-ig múltkor elég jó tempóban jöttem és fékezni kellett egy kutya miatt akkor is leállt, mint néha ha kanyarodok a kocsiban néha úgyérezni mintha nemjárna egyenletesen a motor. Már elnézést hogy kérdezősködök tőletek de nembízok abszolút a szerelőkben akik itt vannak mert nemértenek hozzá és ezen a kocsin nem fognak többet kísérletezni:D Opel szervíz BAZ megye :D Nincs is Astra f 1.8 115 lóerős autómataváltós kocsi ^_^ ennyit erről
m_petya Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 sziasztok köszönöm a válaszokat. nem volt még alkalmam elvinni a kocsit a szervízbe hogy megnézessem az alapjárati motort. de az normális hogy néha megyek vele rengeteget és nem áll meg a kocsi, néha meg beindítom és azonnal leáll. állok piroslámpánál várok várok aztán leáll újabban azt csinálja h ha kirakom n (üresbe) akkor felmegy a fordulatszám 1000-ig és leáll bekapcsolom a klímát leterheli a motort jár szépen, kikapcsolom a klímát a motor kicsit felpörög és leáll néha ha kicsit megtúráztatom 5-6 ezerig és levszem a lábam a gázról akkor is leáll ( megy vissza szépen a fordulat de nem tartja meg) városba is láttam már hogy lassítottam és a fordulatszámmérő azt mutatta h 1000 aztán kicsit mintha feljebb "dobta" volna kb 1200-ig múltkor elég jó tempóban jöttem és fékezni kellett egy kutya miatt akkor is leállt, mint néha ha kanyarodok a kocsiban néha úgyérezni mintha nemjárna egyenletesen a motor. Már elnézést hogy kérdezősködök tőletek de nembízok abszolút a szerelőkben akik itt vannak mert nemértenek hozzá és ezen a kocsin nem fognak többet kísérletezni:D Opel szervíz BAZ megye :D Nincs is Astra f 1.8 115 lóerős autómataváltós kocsi ^_^ ennyit erről Sanszos szerintem, hogy valahol falsot szív és amiatt áll le. Amikor a klímát kapcsolod, akkor az ECU többletüzemanyagot ad, és kompenzálódik a többletlevegő. Szerintem fogj egy flakon féktisztítót, és a motortérben fújkáld át a vákuumcsöveket. Ha felpörög a motor akkor ott a gond.
Marek Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Sanszos szerintem, hogy valahol falsot szív és amiatt áll le. Amikor a klímát kapcsolod, akkor az ECU többletüzemanyagot ad, és kompenzálódik a többletlevegő. Szerintem fogj egy flakon féktisztítót, és a motortérben fújkáld át a vákuumcsöveket. Ha felpörög a motor akkor ott a gond. szia köszi a választ de kihagytam vmit nemtudom, lehet hogy fontos, néha elkezd fulladozni hogy már majdnem leáll aztán mégse, nemtudom hogy ezis a fals levegő miatt lehet-e
m_petya Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 szia köszi a választ de kihagytam vmit nemtudom, lehet hogy fontos, néha elkezd fulladozni hogy már majdnem leáll aztán mégse, nemtudom hogy ezis a fals levegő miatt lehet-e Előfordulhat, mivel ha az ECU érzékeli a fordulatszámesést, és megpróbálja helyrehozni az alapjáratot.
zotya975 Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 szia köszi a választ de kihagytam vmit nemtudom, lehet hogy fontos, néha elkezd fulladozni hogy már majdnem leáll aztán mégse, nemtudom hogy ezis a fals levegő miatt lehet-e Nekem is szokott ilyen lenni, főleg hideg motornál, leesik 500-ra, majd felpörög. Nálam ez még belefér, nem mai gyerek. :D
öcsibácsi Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 A MAP szenzor csöve volt nekem 1szer berepedve és akkor fulladozott.
zotya975 Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 A MAP szenzor csöve volt nekem 1szer berepedve és akkor fulladozott. Aha, vagy akár a pollenszűrőnél, vagy a belső keringtető gombnál is ilyen hibát okozhat ha a cső lecsúszott, elrepedt.
zsoltifiu Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Sziasztok.Hu de rég jártam erre:) Itt a nyár és süt (ne) a nap.....De ehelyett szakad mint állat.... Ma egy baromira idegesítő hangra lettem figyelmes ami nagyon bosszant. Létezik az hogy én hallom ahogy a vízpumpa a kiegyenlítő tartályba pumpálja a vizet? Nagyobb gázadásoknál és normál tempóban is....Nem folyamatos a "víz folyás hangja Glugy Glugy" Légyszíves ha van ötletetek segítsetek. A vízpumpát most cseréltük.. Lehet hogy levegős lenne a rendszer és azt jelzi így? C14nz motorom van tehát az elméletileg nem képes légteleníteni önmgát. Köszönöm szépen
m_petya Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Sziasztok.Hu de rég jártam erre:) Itt a nyár és süt (ne) a nap.....De ehelyett szakad mint állat.... Ma egy baromira idegesítő hangra lettem figyelmes ami nagyon bosszant. Létezik az hogy én hallom ahogy a vízpumpa a kiegyenlítő tartályba pumpálja a vizet? Nagyobb gázadásoknál és normál tempóban is....Nem folyamatos a "víz folyás hangja Glugy Glugy" Légyszíves ha van ötletetek segítsetek. A vízpumpát most cseréltük.. Lehet hogy levegős lenne a rendszer és azt jelzi így? C14nz motorom van tehát az elméletileg nem képes légteleníteni önmgát. Köszönöm szépen Valószínűleg levegős a rendszered. Vagy vedd le a kiegyenlítő sapkáját és emeltebb fordulaton járasd kicsit a motort, ókor ókor egy egy gázfröccs kíséretében. Vagy esetleg megoldás lenne még, hogy ha jól tudom akkor a hőmérséklet érzékelőt kell kicsavarnod, és addig tölteni a kiegyenlítőbe a folyadékot, amíg a hőfokjeladónál bugyogás mentesen nem folyik a víz. Persze ezt álló motornál.
astraf Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Sziasztok.Hu de rég jártam erre:) Itt a nyár és süt (ne) a nap.....De ehelyett szakad mint állat.... Ma egy baromira idegesítő hangra lettem figyelmes ami nagyon bosszant. Létezik az hogy én hallom ahogy a vízpumpa a kiegyenlítő tartályba pumpálja a vizet? Nagyobb gázadásoknál és normál tempóban is....Nem folyamatos a "víz folyás hangja Glugy Glugy" Légyszíves ha van ötletetek segítsetek. A vízpumpát most cseréltük.. Lehet hogy levegős lenne a rendszer és azt jelzi így? C14nz motorom van tehát az elméletileg nem képes légteleníteni önmgát. Köszönöm szépen Szia A fűtőradiátorban glugy glugy-ol a víz mert levegős még....az meg ugye bent van.
zsoltifiu Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Köszönöm a válaszokat:) Ezek szerint akkor levegős vagyok :s Biztos hogy a kiegyenlítő tartályból jön a hang mert a motortérből is jól halható "látható". Meg nem tudom mi a szokványos de szerintem a vízpumpa (folyamatosan) keringeti a vizet amikor jár a motor.így a víz "áramlat" nak is folyamatosnak kéne lenni,de nálam nem.Nálam szakaszosan pumpálja a tartályba a vizet :D
zotya975 Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Köszönöm a válaszokat:) Ezek szerint akkor levegős vagyok :s Biztos hogy a kiegyenlítő tartályból jön a hang mert a motortérből is jól halható "látható". Meg nem tudom mi a szokványos de szerintem a vízpumpa (folyamatosan) keringeti a vizet amikor jár a motor.így a víz "áramlat" nak is folyamatosnak kéne lenni,de nálam nem.Nálam szakaszosan pumpálja a tartályba a vizet :D Hát nem tudom, levegős-e mert nálam is hallani, főleg ha pörgetem, pedig már jópárszor szétt volt szedve, légtelenítve, mosva tb. Már megszoktam.
Novy Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Járattam a motort, kitekertem a hőmérő jeladóját, sőt a torokfűtés csövét is levettem, de még így is csorgadozik a víz a fűtőradiátorban... hallani hogy levegős. x16szr Mit csináljak még?
m_petya Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Járattam a motort, kitekertem a hőmérő jeladóját, sőt a torokfűtés csövét is levettem, de még így is csorgadozik a víz a fűtőradiátorban... hallani hogy levegős. x16szr Mit csináljak még? Enyémben még mindig nincs bent a radiátor, de én úgy fogom csinálni, hogy beteszem a radiátort, és feltöltöm folyadékkal, és úgy dugom rá a csöveket. Elvileg nemszabad, hogy levegő menjen bele.
Novy Elküldve Június18, 2010 Elküldve Június18, 2010 Enyémben még mindig nincs bent a radiátor, de én úgy fogom csinálni, hogy beteszem a radiátort, és feltöltöm folyadékkal, és úgy dugom rá a csöveket. Elvileg nemszabad, hogy levegő menjen bele. És ezt hogy fogod megoldani fagyállóval? A vicces az ha lehúzoma torokfűtésnél, akkor ott egyből jön a víz nem buggyanva levegősen.
zotya975 Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Járattam a motort, kitekertem a hőmérő jeladóját, sőt a torokfűtés csövét is levettem, de még így is csorgadozik a víz a fűtőradiátorban... hallani hogy levegős. x16szr Mit csináljak még? Szerintem nem levegős az, én arra tippelek, hogy valamai keresztmetszet szűkülés van, és ott hangosabban megy átt a folyadék. Mondom az enyém is csinálja már évek óta, nem lehet benne levegő sehol megrekedve éveken keresztül.
Marek Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Előfordulhat, mivel ha az ECU érzékeli a fordulatszámesést, és megpróbálja helyrehozni az alapjáratot. Köszi a választ azokat a csöveket hol találom? :D nem nagyon értek a kocsikhoz lefényképeztem a motorteret, eltudnám mondani hogy hol keressem? csináltam 2 videót a problémáról, de most aztán nem állt le ^_^ csinálhattam akármit lefényképeztem az impulzusjeladót is a védőburkolata le van szakadva a videók és a képek: http://www.otofotki.pl/img14/qi9175_loli2.jpg.html http://www.otofotki.pl/img14/os2523_loli.jpg.html Videó1 Videó2
daykiller Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Köszi a választ azokat a csöveket hol találom? :D nem nagyon értek a kocsikhoz lefényképeztem a motorteret, eltudnám mondani hogy hol keressem? csináltam 2 videót a problémáról, de most aztán nem állt le ^_^ csinálhattam akármit lefényképeztem az impulzusjeladót is a védőburkolata le van szakadva a videók és a képek: http://www.otofotki.pl/img14/qi9175_loli2.jpg.html http://www.otofotki.pl/img14/os2523_loli.jpg.html Videó1 Videó2 Ott probléma van, mert azért a klíma ennyire nem rángatja meg, hogy 500-ra leessen a fordulatszám. Az a jeladó haldoklós, de 16v-n nem tudom hol van.
Novy Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Szerintem nem levegős az, én arra tippelek, hogy valamai keresztmetszet szűkülés van, és ott hangosabban megy átt a folyadék. Mondom az enyém is csinálja már évek óta, nem lehet benne levegő sehol megrekedve éveken keresztül. eddig nem csinálta.
Recommended Posts