daykiller Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! ^_^ A nagyobb gyertyakulcs nem lényeg. Akinek van védőcsöve (mint enyémben is), annak 16mm-s kulcsnyílású gyertya kell bele, akinek nem, annak 21-es (asszem). A Tied valszeg cserélt és 1 pólusúval néhány ember szerint nem megy úgy, mint kétpólusúval. Szóval cseréld le mindenképp, mert a gyári megadás az két pólust ír. A négy pólusú sportgyertya parasztvakítást meg hanyagold, felesleges pénzkidobás. :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 A nagyobb gyertyakulcs nem lényeg. Akinek van védőcsöve (mint enyémben is), annak 16mm-s kulcsnyílású gyertya kell bele, akinek nem, annak 21-es (asszem). A Tied valszeg cserélt és 1 pólusúval néhány ember szerint nem megy úgy, mint kétpólusúval. Szóval cseréld le mindenképp, mert a gyári megadás az két pólust ír. A négy pólusú sportgyertya parasztvakítást meg hanyagold, felesleges pénzkidobás. :P :D Hűű, remélem ez megoldja a gondjaimat, holnap csere! ^_^ Köszi a segítséget! De akkor az 1 pólusú GM gyertya mihez való, a C1.4NZ-hez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Hűű, remélem ez megoldja a gondjaimat, holnap csere! :D Köszi a segítséget! De akkor az 1 pólusú GM gyertya mihez való, a C1.4NZ-hez? Passz. Összes benyáshoz Astrában kétpólusú a gyári megadás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Hűű, remélem ez megoldja a gondjaimat, holnap csere! :D Köszi a segítséget! De akkor az 1 pólusú GM gyertya mihez való, a C1.4NZ-hez? Zsigulihoz ^_^ De lehet hogy még oda is inkább a kétpólusú való. Tudtommal mind1ik opelban legalább 2 pólusú gyertya van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Zsigulihoz :P De lehet hogy még oda is inkább a kétpólusú való. Tudtommal mind1ik opelban legalább 2 pólusú gyertya van Érdekes, akkor mi a manóért árulnak GM-ben olyat, valami hamisítvány? ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Érdekes, akkor mi a manóért árulnak GM-ben olyat, valami hamisítvány? ^_^ :D Valószínűleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Valószínűleg. Én meg már 6 éve ilyennel járok és csodálkozom, hogy Édesapám ugyanilyen mocis astrája mennyivvel finomabban jár a 2 pólusúval! :D De majd holnaptól..... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Érdekes, akkor mi a manóért árulnak GM-ben olyat, valami hamisítvány? ^_^ :D Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be. Bosch számozás szerint: WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta. FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be. Bosch számozás szerint: WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta. FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső). Nekem a pipán van a hővédő a c1.4se-n,gondolom arra a fémhengerre gondolsz a kábel végén. De akkor tehetek bele 2 pólusú 16-os kulcsnyílású gyertyát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be. Bosch számozás szerint: WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta. FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső). Főnököm x14nz-je is hővédő nélküli. Az X16SZR pl tuti, hogy hővédőcsöves 8 szelepes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig :P Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle. Fel se kapcsoljon 4-be? :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Fel se kapcsoljon 4-be? :P ;) http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/budapest-pecs-4381 Ugyan minek? Elmegy Pécsig :D ^_^ ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók! Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem. Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.) A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb... Előre is nagy tisztelettel megköszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók! Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem. Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.) A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb... Előre is nagy tisztelettel megköszönöm! A tuningszuzukit taposó sztrítrészer hülyegyerek arcára a tükrödben :P :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók! Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem. Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.) A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb... Előre is nagy tisztelettel megköszönöm! Helló, Eladó cuccokat írd be ide nyugodtan : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...&start=1960 Vezérlést ajánlott lenne cserélni, hidegen nem kell hajtani, 8000-10000 km után valami jó minőségű 10w40 olajat érdemes beletölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók! Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem. Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.) A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb... Előre is nagy tisztelettel megköszönöm! Az ajándék benzinkutat mindig tartsd magadnál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Az ajándék benzinkutat mindig tartsd magadnál :D Kétgyermekes családapaként nem vagyok túlvállalós valamint az eddigi kb. 220 km-es (ebből 110 pálya a többi város) futásteljesítmény és a BC alapján meghatározott 8,8-as átlag nem aggaszt. Egyébként köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 A tuningszuzukit taposó sztrítrészer hülyegyerek arcára a tükrödben :P :D ^_^ Szeretem az ilyen hozzászólást és az első néhány kilóméter megtétele után valóban felemelő érzés néha "bevillantani" a puttonyos,öreg Opel erejét. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Helló, Eladó cuccokat írd be ide nyugodtan : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...&start=1960 Vezérlést ajánlott lenne cserélni, hidegen nem kell hajtani, 8000-10000 km után valami jó minőségű 10w40 olajat érdemes beletölteni. Köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Kétgyermekes családapaként nem vagyok túlvállalós valamint az eddigi kb. 220 km-es (ebből 110 pálya a többi város) futásteljesítmény és a BC alapján meghatározott 8,8-as átlag nem aggaszt. Egyébként köszi. Így van, 2-3 gyerek után az ember megkomolyodik, és nem versenyautónak, hanem közlekedési eszköznek tekinti a kocsit. ;) Hmmm...ezt én mondtam?? ^_^ ;) Neked mikor tilt? :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
kispit Elküldve Június16, 2010 Megoszt Elküldve Június16, 2010 Így van, 2-3 gyerek után az ember megkomolyodik, és nem versenyautónak, hanem közlekedési eszköznek tekinti a kocsit. ;) Hmmm...ezt én mondtam?? ^_^ :D Neked mikor tilt? :D :P Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) :P .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. :P :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) ;) .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. ;) :P :P Jaó-jó nem is kell próbálgatni, nálunk csak ez olyan poénos duma, hogy mikor tilt. ^_^ Aztán van aki komolyan is veszi...nem tudom ki az. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Fel se kapcsoljon 4-be? ^_^ :P ugyan minek..azaz igazi kiégetés :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pocsi Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) ;) .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. ^_^ ;) :D [/quot Szegény biztos nem tudta,hogy mekkora ménes van előtte :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be. Bosch számozás szerint: WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta. FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső). Megvannak a 2 pólusú gyertyák. Az nem gond, hogy ezeknek a gyertyáknak a porcelán része átmérőben kb 1 mm-el kisebb, mint az 1 pólusúé és ezért a pipa végében lévő gumitömítés nem zárja le tökéletesen légmentesen a gyertyacsatlakozást? Remélem érthető, amit leírtam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts