Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! ^_^

A nagyobb gyertyakulcs nem lényeg. Akinek van védőcsöve (mint enyémben is), annak 16mm-s kulcsnyílású gyertya kell bele, akinek nem, annak 21-es (asszem). A Tied valszeg cserélt és 1 pólusúval néhány ember szerint nem megy úgy, mint kétpólusúval. Szóval cseréld le mindenképp, mert a gyári megadás az két pólust ír. A négy pólusú sportgyertya parasztvakítást meg hanyagold, felesleges pénzkidobás. :P :D

Link to comment
Megosztás:

A nagyobb gyertyakulcs nem lényeg. Akinek van védőcsöve (mint enyémben is), annak 16mm-s kulcsnyílású gyertya kell bele, akinek nem, annak 21-es (asszem). A Tied valszeg cserélt és 1 pólusúval néhány ember szerint nem megy úgy, mint kétpólusúval. Szóval cseréld le mindenképp, mert a gyári megadás az két pólust ír. A négy pólusú sportgyertya parasztvakítást meg hanyagold, felesleges pénzkidobás. :P :D

Hűű, remélem ez megoldja a gondjaimat, holnap csere! ^_^ Köszi a segítséget!

De akkor az 1 pólusú GM gyertya mihez való, a C1.4NZ-hez?

Link to comment
Megosztás:

Hűű, remélem ez megoldja a gondjaimat, holnap csere! :D Köszi a segítséget!

De akkor az 1 pólusú GM gyertya mihez való, a C1.4NZ-hez?

Zsigulihoz ^_^ De lehet hogy még oda is inkább a kétpólusú való. Tudtommal mind1ik opelban legalább 2 pólusú gyertya van

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, akkor mi a manóért árulnak GM-ben olyat, valami hamisítvány? ^_^ :D

Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be.

Bosch számozás szerint:

WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta.

FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső).

Link to comment
Megosztás:

Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be.

Bosch számozás szerint:

WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta.

FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső).

Nekem a pipán van a hővédő a c1.4se-n,gondolom arra a fémhengerre gondolsz a kábel végén. De akkor tehetek bele 2 pólusú 16-os kulcsnyílású gyertyát?

Link to comment
Megosztás:

Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be.

Bosch számozás szerint:

WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta.

FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső).

Főnököm x14nz-je is hővédő nélküli. Az X16SZR pl tuti, hogy hővédőcsöves 8 szelepes. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók!

Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem.

Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.)

A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb...

Előre is nagy tisztelettel megköszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók!

Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem.

Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.)

A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb...

Előre is nagy tisztelettel megköszönöm!

A tuningszuzukit taposó sztrítrészer hülyegyerek arcára a tükrödben :P :D ^_^

Link to comment
Megosztás:

Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók!

Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem.

Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.)

A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb...

Előre is nagy tisztelettel megköszönöm!

Helló,

Eladó cuccokat írd be ide nyugodtan : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...&start=1960

Vezérlést ajánlott lenne cserélni, hidegen nem kell hajtani, 8000-10000 km után valami jó minőségű 10w40 olajat érdemes beletölteni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. minden tisztelt Opel tulajnak és persze nektek,kedves fórumozók!

Rég jártam már nálatok.Az apropója most az,hogy lecseréltem a "régi" Astrámat.A '93-as,ötajtós, c14nz fapad helyett egy évvel fiatalabb c20xe caravan-ra váltottam.A hozzászólás indoka jelenleg ide vág,hiszen megmaradt egy komplett gyújtókábel-elosztófedél-rotor garnitúra az 1.4-esből.Kb. 500 km-t tettem meg vele és eladás előtt visszacseréltem.

Ha valakit érdekel az egyik online piactéren megtalálja.Fórumozóknak árengedmény!!!(Nem tudom szabad-e pontos elérhetőséget megadnom.)

A másik viszont már kérés-kérdés.Ezzel a 110kW-os motorral szerelt kombihoz szívesen vennék tanácsokat,tapasztalatokat hasonló autóval rendelkező tulajoktól.Mi a gyengéje,mire kell fokozottan figyelni,stb...

Előre is nagy tisztelettel megköszönöm!

Az ajándék benzinkutat mindig tartsd magadnál :D

Link to comment
Megosztás:

Az ajándék benzinkutat mindig tartsd magadnál :D

Kétgyermekes családapaként nem vagyok túlvállalós valamint az eddigi kb. 220 km-es (ebből 110 pálya a többi város) futásteljesítmény és a BC alapján meghatározott 8,8-as átlag nem aggaszt.

Egyébként köszi.

Link to comment
Megosztás:

A tuningszuzukit taposó sztrítrészer hülyegyerek arcára a tükrödben :P :D ^_^

Szeretem az ilyen hozzászólást és az első néhány kilóméter megtétele után valóban felemelő érzés néha "bevillantani" a puttonyos,öreg Opel erejét.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Kétgyermekes családapaként nem vagyok túlvállalós valamint az eddigi kb. 220 km-es (ebből 110 pálya a többi város) futásteljesítmény és a BC alapján meghatározott 8,8-as átlag nem aggaszt.

Egyébként köszi.

Így van, 2-3 gyerek után az ember megkomolyodik, és nem versenyautónak, hanem közlekedési eszköznek tekinti a kocsit. ;) Hmmm...ezt én mondtam?? ^_^ ;) Neked mikor tilt? :D :P

Link to comment
Megosztás:

Így van, 2-3 gyerek után az ember megkomolyodik, és nem versenyautónak, hanem közlekedési eszköznek tekinti a kocsit. ;) Hmmm...ezt én mondtam?? ^_^ :D Neked mikor tilt? :D :P

Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) :P .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. :P :P ;)

Link to comment
Megosztás:

Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) ;) .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. ;) :P :P

Jaó-jó nem is kell próbálgatni, nálunk csak ez olyan poénos duma, hogy mikor tilt. ^_^ Aztán van aki komolyan is veszi...nem tudom ki az. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Tök komolyan és őszintén mondom,hogy nem tudom!Eddig alig több,mint 200 kilómétert mentem és egyedül az autópályán hazafelé tettem egy próbát,hogy kilónegyvenről hogy képes gyorsulni(kellett hozzá egy türelmetlen "villogó" is a faromba tapadva).Meg voltam elégedve(c14nz után) ;) .Tehát 180 fölött egy picivel tettem a jobb lábam a treppnire,de még messze volt a leszabályzástól. ^_^ ;) :D

[/quot

Szegény biztos nem tudta,hogy mekkora ménes van előtte :P

Link to comment
Megosztás:

Nem, szó sincs ilyenről. Mindkét fajta jó az 14nz-be.

Bosch számozás szerint:

WR8DC4 - 1pólusú, ~21-es kulcsnyílású, elsősorban hővédőcső nélküliekhez pl. c14nz. Itt is van hővédelem, de az a pipán van rajta.

FLR8LDCU - 2pólusú, 16-os kulcsnyílású, elsősorban 16szelepesekhez, vagy esetleg hővédőcsöveshez 8szelepeshez pl. x14nz (itt a hengerfejen van rajta a hővédőcső).

Megvannak a 2 pólusú gyertyák. Az nem gond, hogy ezeknek a gyertyáknak a porcelán része átmérőben kb 1 mm-el kisebb, mint az 1 pólusúé és ezért a pipa végében lévő gumitömítés nem zárja le tökéletesen légmentesen a gyertyacsatlakozást? Remélem érthető, amit leírtam! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.