Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

Elküldve

SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL?

[/quo

ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van

Elküldve
Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

háááát ha nem jön létre a gyujtás hajlamos megszivni magát némeik autó talán nézd meg a testkábeleket és az akku töltötségét

Elküldve

ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van

Nem hengerfejes volt.

Inkább általános állapot romlásnak mondanám.

Az előző tulaj hanyagul javította/javíttatta és még a motorvezérlőbe is belepiszkáltak.

Mire kizárogattam/kijavítgattam sorban a hibákat, addigra már nem volt anyagilag kifizetődő a felújítás.

Elküldve
Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

Ez is előfordulhat.

Elküldve
SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL?

Valamiért alapjáraton és alacsony fordulaton kihagy a 3-as henger.Szikra van,azt megnéztem.

Érezhetően nyomaték szegény miatta,van,hogy befullad.Alapjáratról emelve a fordulatot,dadog,nem veszi a lapot.Kb 2000 felett viszont mintha ez megszűnne,de így sem 100% mert érezni,hogy nem megy.Szelep szerintem.Még nem volt alkalmam letenni a kocsit,de a napokban méretek kompressziót és az valamelyest rávezet a hibára.

Meg kéne csináltatnom,ki tudja,hogy volt e cserélve rajt valami.Tény,hogy nem muzsikál valami szépen.

Elküldve
Oké, de azért csak van valami szerepe a visszacsapó szelepnek ami ha jól tudom van az SE-n.

Tudtommal a pumpa után a szűrő, azután meg a motortérben a nyomásszabályozó szelep van. Visszacsapószelepről nem tudok.

Elküldve

Sziasztok!

C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé.

Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben.

Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye?

Elküldve
Sziasztok!

C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé.

Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben.

Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye?

Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből.

Elküldve
Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből.

Köszi, megnézem!

Elküldve

Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^

Elküldve
Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^

Féktisztitó szerintem jó lészen.

De ki is kellene pörkölni tán kicsit ;)

Elküldve
Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^

Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig ;) Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle.

Elküldve
Féktisztitó szerintem jó lészen.

De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^

Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig :P Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle.

Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D

Elküldve
Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D

Hát ha nem is 160al de 130-140es tempóval. PEstig, meg vissza mondjuk ^_^ Nekem amikor kész lett a motor mondta a szerelő..bejáratásként menjek vele 1 kicsit...mondjuk pestig meg vissza olyan 70-80as tempóval.

Elküldve
Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam:

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop

Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! ^_^ :D

Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja.

Elküldve
Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja.

Remélem igazatok lesz! ^_^ Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Elküldve
Remélem igazatok lesz! :P Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^

Elküldve
Remélem igazatok lesz! ;) Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. :P

Így van! :D

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. ^_^

Elküldve
Így van! :P

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ^_^ A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D

Én is NGK-t tettem bele még tavaly, de szerintem le fogom cserélni őket GM-re. Lehet a szarabb gyertya miatt kicsit lomhább a szekér? Vagy az enyémre is ráférne egy kis kormolás?

Elküldve
Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^

Így van! ;)

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D

Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! :P

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.