m_petya Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?
kknl Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 Ha nagy a baj 200e. ^_^ Ezért cseréltem motort. :D SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL?
kknl Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL? [/quo ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van
kknl Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp? háááát ha nem jön létre a gyujtás hajlamos megszivni magát némeik autó talán nézd meg a testkábeleket és az akku töltötségét
öcsibácsi Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van Nem hengerfejes volt. Inkább általános állapot romlásnak mondanám. Az előző tulaj hanyagul javította/javíttatta és még a motorvezérlőbe is belepiszkáltak. Mire kizárogattam/kijavítgattam sorban a hibákat, addigra már nem volt anyagilag kifizetődő a felújítás.
zotya975 Elküldve Június13, 2010 Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp? Ez is előfordulhat.
kknl Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 Ez is előfordulhat. a nyomást 2 mp alatt megcsinálja az nincs egy tekerés
zotya975 Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 a nyomást 2 mp alatt megcsinálja az nincs egy tekerés Oké, de azért csak van valami szerepe a visszacsapó szelepnek ami ha jól tudom van az SE-n.
Bálintka 1.6i Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL? Valamiért alapjáraton és alacsony fordulaton kihagy a 3-as henger.Szikra van,azt megnéztem. Érezhetően nyomaték szegény miatta,van,hogy befullad.Alapjáratról emelve a fordulatot,dadog,nem veszi a lapot.Kb 2000 felett viszont mintha ez megszűnne,de így sem 100% mert érezni,hogy nem megy.Szelep szerintem.Még nem volt alkalmam letenni a kocsit,de a napokban méretek kompressziót és az valamelyest rávezet a hibára. Meg kéne csináltatnom,ki tudja,hogy volt e cserélve rajt valami.Tény,hogy nem muzsikál valami szépen.
m_petya Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 Oké, de azért csak van valami szerepe a visszacsapó szelepnek ami ha jól tudom van az SE-n. Tudtommal a pumpa után a szűrő, azután meg a motortérben a nyomásszabályozó szelep van. Visszacsapószelepről nem tudok.
Blaszlo36 Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 Sziasztok! C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé. Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben. Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye?
m_petya Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 Sziasztok! C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé. Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben. Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye? Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből.
Blaszlo36 Elküldve Június14, 2010 Elküldve Június14, 2010 Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből. Köszi, megnézem!
Zolka Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^
mélykék76 Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^ Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ;)
Opeles90 Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^ Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig ;) Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle.
Zolka Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^ Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig :P Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle. Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D
Opeles90 Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D Hát ha nem is 160al de 130-140es tempóval. PEstig, meg vissza mondjuk ^_^ Nekem amikor kész lett a motor mondta a szerelő..bejáratásként menjek vele 1 kicsit...mondjuk pestig meg vissza olyan 70-80as tempóval.
Zolka Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^ Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam: http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! :P :D
m_petya Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam: http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! ^_^ :D Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja.
Zolka Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja. Remélem igazatok lesz! ^_^ Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D
m_petya Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Remélem igazatok lesz! :P Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^
daykiller Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Remélem igazatok lesz! ;) Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. :P Így van! :D Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. ^_^
m_petya Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Így van! :P Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ^_^ A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D Én is NGK-t tettem bele még tavaly, de szerintem le fogom cserélni őket GM-re. Lehet a szarabb gyertya miatt kicsit lomhább a szekér? Vagy az enyémre is ráférne egy kis kormolás?
Zolka Elküldve Június15, 2010 Elküldve Június15, 2010 Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^ Így van! ;) Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! :P
Recommended Posts