Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

Link to comment
Megosztás:

SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL?

[/quo

ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

háááát ha nem jön létre a gyujtás hajlamos megszivni magát némeik autó talán nézd meg a testkábeleket és az akku töltötségét

Link to comment
Megosztás:

ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van

Nem hengerfejes volt.

Inkább általános állapot romlásnak mondanám.

Az előző tulaj hanyagul javította/javíttatta és még a motorvezérlőbe is belepiszkáltak.

Mire kizárogattam/kijavítgattam sorban a hibákat, addigra már nem volt anyagilag kifizetődő a felújítás.

Link to comment
Megosztás:

Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp?

Ez is előfordulhat.

Link to comment
Megosztás:

SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL?

Valamiért alapjáraton és alacsony fordulaton kihagy a 3-as henger.Szikra van,azt megnéztem.

Érezhetően nyomaték szegény miatta,van,hogy befullad.Alapjáratról emelve a fordulatot,dadog,nem veszi a lapot.Kb 2000 felett viszont mintha ez megszűnne,de így sem 100% mert érezni,hogy nem megy.Szelep szerintem.Még nem volt alkalmam letenni a kocsit,de a napokban méretek kompressziót és az valamelyest rávezet a hibára.

Meg kéne csináltatnom,ki tudja,hogy volt e cserélve rajt valami.Tény,hogy nem muzsikál valami szépen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé.

Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben.

Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé.

Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben.

Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye?

Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből.

Link to comment
Megosztás:

Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből.

Köszi, megnézem!

Link to comment
Megosztás:

Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^

Féktisztitó szerintem jó lészen.

De ki is kellene pörkölni tán kicsit ;)

Link to comment
Megosztás:

Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^

Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig ;) Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle.

Link to comment
Megosztás:

Féktisztitó szerintem jó lészen.

De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^

Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig :P Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle.

Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D

Link to comment
Megosztás:

Féktisztitó szerintem jó lészen.

De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^

Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam:

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop

Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! :P :D

Link to comment
Megosztás:

Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam:

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop

http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop

Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! ^_^ :D

Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja.

Remélem igazatok lesz! ^_^ Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Link to comment
Megosztás:

Remélem igazatok lesz! :P Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Remélem igazatok lesz! ;) Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D

Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. :P

Így van! :D

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Így van! :P

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ^_^ A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D

Én is NGK-t tettem bele még tavaly, de szerintem le fogom cserélni őket GM-re. Lehet a szarabb gyertya miatt kicsit lomhább a szekér? Vagy az enyémre is ráférne egy kis kormolás?

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^

Így van! ;)

Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D

Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.