m_petya Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Ha nagy a baj 200e. ^_^ Ezért cseréltem motort. :D SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL? [/quo ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp? háááát ha nem jön létre a gyujtás hajlamos megszivni magát némeik autó talán nézd meg a testkábeleket és az akku töltötségét Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 ha megakarod nézni az aktuális árakat szelepekre stb menj fel a bárdi vagy az unix oldalára a szelepek 1-2 e forint darabja de nem kell mindent kicserélni álltalában én szelepszárszimeringet szoktam motorfelujitásnál de a többit csak akor ha rossz állapotban van Nem hengerfejes volt. Inkább általános állapot romlásnak mondanám. Az előző tulaj hanyagul javította/javíttatta és még a motorvezérlőbe is belepiszkáltak. Mire kizárogattam/kijavítgattam sorban a hibákat, addigra már nem volt anyagilag kifizetődő a felújítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2010 Megoszt Elküldve Június13, 2010 Mitől lehet az, hogy néha gondol egyet a szekér és egy fordulat alatt elindul, máskor meg vagy 6-8 másodpercig tekerni kell? Gyertyák jók, ha megy semmi gondja, a motorhőfok jeladó jó, gyertyakábelek jók, vákuumrendszer jó, benyaszűrő nemrég lett cserélve, légszűrő tiszta. Van hogy hidegen de van hogy melegen is csinálja. Azon gondolkodtam, hogy lehet hogy a pumpa engedi el a nyomást teljesen. Esetleg valami okos tipp? Ez is előfordulhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Ez is előfordulhat. a nyomást 2 mp alatt megcsinálja az nincs egy tekerés Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 a nyomást 2 mp alatt megcsinálja az nincs egy tekerés Oké, de azért csak van valami szerepe a visszacsapó szelepnek ami ha jól tudom van az SE-n. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 SZIA MI A BAJ A HENGERFEJEL? Valamiért alapjáraton és alacsony fordulaton kihagy a 3-as henger.Szikra van,azt megnéztem. Érezhetően nyomaték szegény miatta,van,hogy befullad.Alapjáratról emelve a fordulatot,dadog,nem veszi a lapot.Kb 2000 felett viszont mintha ez megszűnne,de így sem 100% mert érezni,hogy nem megy.Szelep szerintem.Még nem volt alkalmam letenni a kocsit,de a napokban méretek kompressziót és az valamelyest rávezet a hibára. Meg kéne csináltatnom,ki tudja,hogy volt e cserélve rajt valami.Tény,hogy nem muzsikál valami szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Oké, de azért csak van valami szerepe a visszacsapó szelepnek ami ha jól tudom van az SE-n. Tudtommal a pumpa után a szűrő, azután meg a motortérben a nyomásszabályozó szelep van. Visszacsapószelepről nem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blaszlo36 Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Sziasztok! C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé. Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben. Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Sziasztok! C14NZ-s Astra problémám van, mégpedig az, hogy az indítómotor indításkor pörög, de a mocit nem forgatja meg. Gondolom, hogy a bendix vmiért nem tolja be a kis fogaskereket a lendkerék fogai közé. Illetve olyan is előfordult, hogy elkezdte ugyan a motort forgatni, de igen rossz hangok kíséretében kiugrott indítózás közben. Ez a bendix-meghúzótekercs hibája lehet, vagy valami mechanikus szorulás, esetleg egyéb elektromos hiba következménye? Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blaszlo36 Elküldve Június14, 2010 Megoszt Elküldve Június14, 2010 Vagy a bendixed halt meg, és csak kerreg, de nem forgat, vagy normális hangja van, de nem forgat, akkor meg a behúzótekercsed adta meg magát. Aknára fel, önindító leszed, és direktbe köss rá egy kis kraftot, úgy meglátod, hogy kitolja e a bendixet vagy sem. Onnan már lehet következtetni a problémára. Ha leszedted, és belenyúlsz a bendixhez, és mindkét irányba el tudod forgatni kézzel simán, akkor a bendixed kuka. Bontóban kb úgy 10 környékén kapsz önindítót, vagy vidd el felújíttatni. Azt is megúszod kb ennyiből. Köszi, megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^ Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Úgy érzem, mintha le lenne lustúlva az autóm, szinte kizárolag városban járkálok vele. :P Arra gondoltam, hogy kitakarítom a lefojtószelep környékét. Milyen oldószert javasoltok? :D Köszönöm előre a tanácsokat! ^_^ Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig ;) Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^ Ki vele a 33asra...taposd meg 140el 1 darabig :P Én mostanába nem fogom már kormolni a gépet. 3 hét mulva irány a balaton, M3,M7 ;) Ott aztán ki lesz égetve a korom belőle. Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Az kéne neki, 160-al több száz km-en keresztül! :D Hát ha nem is 160al de 130-140es tempóval. PEstig, meg vissza mondjuk ^_^ Nekem amikor kész lett a motor mondta a szerelő..bejáratásként menjek vele 1 kicsit...mondjuk pestig meg vissza olyan 70-80as tempóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Féktisztitó szerintem jó lészen. De ki is kellene pörkölni tán kicsit ^_^ Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam: http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Na leszedtem a lefojtószelepre futó műanyagcsövet és ezt láttam: http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...r44n.jpg#pictop http://pics.coldline.hu/picdetails.php?fna...WRHl.jpg#pictop Innen tisztának tünik. Vagy ennél is jobban szét kell kapni? Ne nézzetek hülyének, még nem csináltam ilyet! ^_^ :D Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Nem nagyon kell azt szerintem tisztogatni, inkább fogadd meg a tanácsokat, és legalább egy 30 km-t menj vele úgy 130-as tempóval. A sok tötyörgés miatt beégett cuccost majd az kitakarítja. Remélem igazatok lesz! ^_^ Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Remélem igazatok lesz! :P Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Remélem igazatok lesz! ;) Gondoltam, hogy cserélek gyertyákat is, kb 2 éve 25 ezer km-el ezelött voltak cserélve, nekem gyárilag csak egy pólusú van benne, ezt szeretném 2 pólusúra kicserélni, persze szigorúan csak GM jöhet szóba. Szóval szerintetek mehet nyugodtan bele a 2 pólusú? :D Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. :P Így van! :D Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Így van! :P Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ^_^ A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D Én is NGK-t tettem bele még tavaly, de szerintem le fogom cserélni őket GM-re. Lehet a szarabb gyertya miatt kicsit lomhább a szekér? Vagy az enyémre is ráférne egy kis kormolás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Június15, 2010 Megoszt Elküldve Június15, 2010 Tudtommal gyárilag is kétpólusú van benne. ^_^ Így van! ;) Bár én először megjártam az NGK-kal, de most megint azok vannak benne, igaz, Lucas márkanév alatt futnak. ;) A GM gyáriak 90 ezer kilométer megtétele után lettek kivéve, de még mindig üzembehelyezhetőek, ha úgy hozza a sors. :D Pedig nekem 1 pólusú van benne, 100%! És a nagyobb fajta gyertyakulcs kell hozzá. Akkor ezekután már biztos,h kicserélem a gyertyákat! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts