zotya975 Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Találtam 220 ért étolajat. :D Szerinted? ;) :D :D Tisztán, vagy sültkrumplival? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Szerintem ne vacakolj a elosztófedélel meg a rotoral én is cseréltem és a 2 volt keményen 3400 péz, szerintem ennyiért bagatel és az tutti hogy jobb mint amit tákol az ember meg kitudja mit kapott már eddig az évek során! a benzin hidnál vedd le a kis csövet ami a benyát szállitja az injektorháznál és adj neki gyujtást kiderül hamar jün e a benya rendesen vagy nem, csak arra vigyázz nehogy a vigyázz hogy ne a vissza menő csövet vedd le! Heló, ma levettem a gyújtáselosztó fedelét és kitakarítottam mert meglehetősen elvoltak oxidálva az érintkezők, aminek nem hiszem hogy szabad lenne ilyen zöldnek lennie. Közben észrevettem hogy a középső szénkefe ahol bejön a feszültség, lehet nem elég hosszú talán, ezt lehet vagy egyáltalán kell cserélni, van annak reális esélye hogy rövid? Nem mértem le hogy hozzáér-e. Van neki egy kis rugózása az gondolom így helyes. Most töltőn az aksi berakom még este, ha nem megy, akkor jön a gyertya ellenőrzése, amihez nincs még kulcsom. Hanyas gyertyakulcs kellene ehhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Fogjuk rá! Most megint a 60 ló kevés nekem nem is kicsit van az agyamon, de ez van sajna! Akkor öröm, és bódottság! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Fogjuk rá! Most megint a 60 ló kevés nekem nem is kicsit van az agyamon, de ez van sajna! Akkor jöhet az SE-projekt. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Szerintem ne vacakolj a elosztófedélel meg a rotoral én is cseréltem és a 2 volt keményen 3400 péz, szerintem ennyiért bagatel és az tutti hogy jobb mint amit tákol az ember meg kitudja mit kapott már eddig az évek során! a benzin hidnál vedd le a kis csövet ami a benyát szállitja az injektorháznál és adj neki gyujtást kiderül hamar jün e a benya rendesen vagy nem, csak arra vigyázz nehogy a vigyázz hogy ne a vissza menő csövet vedd le! Hol is van az a benzin cső ezt nem tudom még! De hál ist' levittem az aksit és pöci röfi újra a 60 gyér ménesem :rolleyes: De nyáron akarok egyébként cserélni gyújtást, meg gyertyákat is még ha nincs is vele probléma most. És a fogyi is jónak mondható. De majd holnap döglik a légy hogy miujság... Egyébként beázásra, most hogy takaritottam észrevettem hogy gyárilag van nekem rajta két lyuk az alsó felén, vagy csak nekem? A fém részen van ami fixen van a blokkhoz fogatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Hol is van az a benzin cső ezt nem tudom még! De hál ist' levittem az aksit és pöci röfi újra a 60 gyér ménesem :rolleyes: De nyáron akarok egyébként cserélni gyújtást, meg gyertyákat is még ha nincs is vele probléma most. És a fogyi is jónak mondható. De majd holnap döglik a légy hogy miujság... Egyébként beázásra, most hogy takaritottam észrevettem hogy gyárilag van nekem rajta két lyuk az alsó felén, vagy csak nekem? A fém részen van ami fixen van a blokkhoz fogatva. Azt a fém részt ugye nem vette le? Vagy összejelölted előtte, és ugyanúgy tetted vissza? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Azt a fém részt ugye nem vette le? Vagy összejelölted előtte, és ugyanúgy tetted vissza? Nem azt nem vettem le most, egyszer vettem csak le tömítéscserére, de előtte kaptam tanácsot itt! És azt utólag is újra köszönöm! Illetve neked is hogy figyelmeztettél rá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Tisztán, vagy sültkrumplival? :rolleyes: Tisztán. Literes kiszerelésben. Igaz macerás lenne igy tankolni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Szerintem eladom az astrát és veszek megint egy BMW-t vagy lehet hogy a biróság vissza itéli nekem a volt bmw.m jövö héten. De ha ilyen SE épitgetősök vagytok van egy 1.6 SE- kiváló donorom csak egy hütő kell hozzá. Akit esetleg érdekel beszélhetünk róla! Azért nem akarom átdobni a cuccost a spanokkal mert ha eladóm nehogymár csináljak valakinek egy fain gépet. Akkor jöhet az SE-projekt. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Akinek van a motorol képe és belinkelné a kollégának megjelölve melyik a benzincsü ill. hol van megköszöném. Hol is van az a benzin cső ezt nem tudom még! De hál ist' levittem az aksit és pöci röfi újra a 60 gyér ménesem :rolleyes: De nyáron akarok egyébként cserélni gyújtást, meg gyertyákat is még ha nincs is vele probléma most. És a fogyi is jónak mondható. De majd holnap döglik a légy hogy miujság... Egyébként beázásra, most hogy takaritottam észrevettem hogy gyárilag van nekem rajta két lyuk az alsó felén, vagy csak nekem? A fém részen van ami fixen van a blokkhoz fogatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Akinek van a motorol képe és belinkelné a kollégának megjelölve melyik a benzincsü ill. hol van megköszöném. Hát éppenséggel belinkelhetem, az 1-es cső az a homlokfalhoz közelebbi. De így csak azt tudod megnézni, hogy hoz-e benyát, meg hogy az elegendő -e (2L/perc) nyomást nem tudsz mérni. Én úgy szoktam nézni, hogy kap-e benzint, hogy ha nem indul hátraballagok, ha benzin/szesz szagot érzek a kipufnál, akkot a pumpa/relé/szűrő rendben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Sziasztok . Van egy opel 16. 16v ecotech motoros astrám . Eltömödött a kipufogogáz vissza vezetöjárat. Hogy tudnám kitakaritani? Vagy egyáltalán mivel? Szia! Ha ez X16XEL motoros, akkor nagyon nehéz dolgod lesz, ugyanis a hengerfejen keresztül van összekötve a kipufogó meg a szívó csonk és csak ezek megbontásával lehet kipucolni szerintem, bár lehet, hogy mindenféle drótokkal meg lehetne próbálni! Én nem merültem bele, szerintem nekem az E85 tiszta használata oldotta meg a problémámat, mert két tank kikocsikázása után megszűnt az "egr lieáris rendszer" hibám, ami a kocsi megvételétől folyamatosan jelen volt és egy vadi új sok ezer forintos egr szelep sem oldotta meg. Olyanokat mondjuk nem ártana megfigyelni, hogy mikor gyújtja ki a sárga lámpát pl.: motorféken 5-ben, ha elengeded a gázt és pár mp-ig lassul, vagy kisebb nagyobb fékezésre szintén motorféken, vagy mikor nyomod neki finoman, vagy sebességen próbálod tartani, szóval jó lenne valamihez-valamikhez kötni a hibalámpát. Bár az is igaz, ha ide már konkrétan azt írod, hogy a "vezetőjárat" tömődött el valszeg nem a hasadra ütöttél, hanem kicsit ki vagy már okosítva. Szóval szerintem olcsóbb és könnyebb átalakíttatni tiszta E85 üzeműre, mint a fent említett javítást elvégeztetni, vagy legalábbis hasonló költséget jelent. Ui.: Van egy "EGR/AGR szelep lezárása" című topic, lehet ott jobb helyen lenne ez az egész, ha ezt a modik is így gondolják kérem helyezzék át az egészet és csak azután töröljék köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Június5, 2010 Megoszt Elküldve Június5, 2010 Hát éppenséggel belinkelhetem, az 1-es cső az a homlokfalhoz közelebbi. De így csak azt tudod megnézni, hogy hoz-e benyát, meg hogy az elegendő -e (2L/perc) nyomást nem tudsz mérni. Én úgy szoktam nézni, hogy kap-e benzint, hogy ha nem indul hátraballagok, ha benzin/szesz szagot érzek a kipufnál, akkot a pumpa/relé/szűrő rendben. http://kep.psharing.com/365347.jpg Értem hát azt hiszem ez sokkal többet szállít mint gondolni mertem volna ;) Igaz most is jó idő van, de most is rendben megy a kocsi. Igaz teker közel két másodpercet mire beindul (6-8forulat) Előtte meg szinte azonnal ment. De ezt majd orvosoltatom otthon, mert ennek már gondolom ezer oka lehet... Köszöntem a képet! De azt hiszem az egyszerű hátraballagós verzió megfelel nekem ha gond lesz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Üdv! Nem tudjátok, hogy a katalizátor és a középdob közé milyen tömítés kell? Autósboltba a srác olyat adott mint amilyen a leömlő lambdaszonda utáni csuklós résznél van, de szerintem alulra nem olyan kell mert nemigazán passzol. Jól gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Üdv! Nem tudjátok, hogy a katalizátor és a középdob közé milyen tömítés kell? Autósboltba a srác olyat adott mint amilyen a leömlő lambdaszonda utáni csuklós résznél van, de szerintem alulra nem olyan kell mert nemigazán passzol. Jól gondolom? Tudomásom szerint:ha ott is rugós csavaros a csatlakozás akkor oda is olyan kell mint egyel előrébb, legalábbis ha jól emlékszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
szepnorbee Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Csak elől rugós, itt középen nem az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Csak elől rugós, itt középen nem az. Te most a tűzkarikáról beszélsz? Középdobhoz nem kell sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok! Csináltam egy képet a motorteremről, (remélem nem húzza szét az oldalt, még nem szúrtam be képet). Keresem a motorhőmérséklet mérőt. Első számú tippem erre az egyes kör melletti csatlakozó, de egy kis megerősítésre lenne szükségem valakitől. Ugye ezt kell ellenárásmérővel megtámadnom? Másik kérdésem, a kettes minek a csatlakozója? Tippem van rá, de inkább nem mondom, még kinevetnek :rolleyes: Link a képre: http://kepfeltoltes.hu/view/100606/Image00...ltoltes.hu_.jpg Köszönöm a segítséget előre is üdv Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok! Csináltam egy képet a motorteremről, (remélem nem húzza szét az oldalt, még nem szúrtam be képet). Keresem a motorhőmérséklet mérőt. Első számú tippem erre az egyes kör melletti csatlakozó, de egy kis megerősítésre lenne szükségem valakitől. Ugye ezt kell ellenárásmérővel megtámadnom? Másik kérdésem, a kettes minek a csatlakozója? Tippem van rá, de inkább nem mondom, még kinevetnek :rolleyes: http://kepfeltoltes.hu/view/100606/Image00...ltoltes.hu_.jpg Köszönöm a segítséget előre is üdv Gábor Ennyi huje drótot ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Sziasztok! Csináltam egy képet a motorteremről, (remélem nem húzza szét az oldalt, még nem szúrtam be képet). Keresem a motorhőmérséklet mérőt. Első számú tippem erre az egyes kör melletti csatlakozó, de egy kis megerősítésre lenne szükségem valakitől. Ugye ezt kell ellenárásmérővel megtámadnom? Másik kérdésem, a kettes minek a csatlakozója? Tippem van rá, de inkább nem mondom, még kinevetnek ;) Link a képre: http://kepfeltoltes.hu/view/100606/Image00...ltoltes.hu_.jpg Köszönöm a segítséget előre is üdv Gábor Az a fekete kocka izé alatt lesz, ha jól tévedek. Amiből kijönnek a gyertyakábelek is. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Az a fekete kocka izé alatt lesz, ha jól tévedek. Amiből kijönnek a gyertyakábelek is. :rolleyes: Hát az enyémen itt van. Viszonyítási pontnak ott van a harmonika a kormányművé, allul meg a generátor látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Az a fekete kocka izé alatt lesz, ha jól tévedek. Amiből kijönnek a gyertyakábelek is. :rolleyes: Igen, ott van a jeladó. Hát az enyémen itt van. Viszonyítási pontnak ott van a harmónika a kormányművé(mivé??), alul meg a generátor látszik. De neked nem se-d van, tehát tök máshol van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Igen, ott van a jeladó. De neked nem se-d van, tehát tök máshol van.... Csatlakozom Day-hez. A fekete kocka alatt van, amiből a gyertyakábelek kijönnek. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Igen, ott van a jeladó. De neked nem se-d van, tehát tök máshol van.... Értem, és köszönöm tanár bácsi.... :rolleyes: Az ellenállásadatok minden motornál egyformák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor -- C14Se Elküldve Június6, 2010 Megoszt Elküldve Június6, 2010 Csatlakozom Day-hez. A fekete kocka alatt van, amiből a gyertyakábelek kijönnek. :rolleyes: Köszönöm szépen, tényleg ott volt valami, amit eddig észre se vettem. (eldugták). Megmértem hideg motorral (20-25 °C): 1920 Ohm 5 perc járatás után (még a kékben volt a mutató, de már elmozdult): 512 Ohm újabb 5 perc járatás (már a fekete részen kószált a mutató, 90 °C alatt kicsivel): 365 Ohm Így csináld könyv megvan, aszerint valamennyire passzol, igaz nem túl pontosak az infóim. Ha valaki kiértékelné a látottakat, nagyon hálás lennék. Kéne pontosabban is mérnem? Ha kicsavarom a dolgot, kifolyik a hűtővíz? Máshogy nem igazán tudom elképzelni. Köszönöm előre is Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts