hening Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 zotya975 írta: A legtöbb elosztófedél így néz ki. :rolleyes: Csak Opelban mutatok neked 4 félét. ...és nem biztos, hogy csak annyi az összes. ;)
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 hening írta: Csak Opelban mutatok neked 4 félét. ...és nem biztos, hogy csak annyi az összes. :rolleyes: Jó hát akkor úgy írom, hogy amit én láttam, azok nagyjából így néztek ki.
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 öcsibácsi írta: Zotyának sok szerettel. Az enyém ilyen. Most hogy így elnézem asszem láttam is már ilyet, talán Petyáé is így néz ki.
m_petya Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 zotya975 írta: Most hogy így elnézem asszem láttam is már ilyet, talán Petyáé is így néz ki. Enyém biztos nem :rolleyes: Nekem DIS kockás ;)
szAstra Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 zotya975 írta: Nem pénz érte, majd írd meg mire jutottak. :D Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval. Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes: Így most nem rángat, egyenlőre jó. Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;)
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 m_petya írta: Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti? Azt hittem a gyujtás kört már kizártuk..., sokat kértek? szAstra írta: Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval. Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes: Így most nem rángat, egyenlőre jó. Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;)
szAstra Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 sokat kértek? hát így a munka díj, meg a rotor amit 1700 forintért adtak 8800 ft fizettem :rolleyes:
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 szAstra írta: sokat kértek? hát így a munka díj, meg a rotor amit 1700 forintért adtak 8800 ft fizettem :rolleyes: Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes.
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 m_petya írta: Enyém biztos nem :rolleyes: Nekem DIS kockás ;) Bocs, nem a tied egy másik Petyára gondoltam, vagytok páran a fórumon. :D
m_petya Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 zotya975 írta: Bocs, nem a tied egy másik Petyára gondoltam, vagytok páran a fórumon. :rolleyes: Akkor a nevem ezentúl Petya001
Darki Elküldve Május30, 2010 Elküldve Május30, 2010 öcsibácsi írta: Amikor az enyém kihagyogatott, az gyújtáselosztó fedélen fordítottam egy picit. Fellazítottam a csavart az Y formájú rögzítőn és 1 mm-t fordítottam egyszerre és figyeltem közben a motor járását. A tied X14 az rotoros? Merre is van ez az Y formájú rögzítő?
zotya975 Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Darki írta: Merre is van ez az Y formájú rögzítő? A gyujtáselosztó alatt. Felfele néző Y, a HF-hez fogja egy csavar.
szAstra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 zotya975 írta: Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes. Akkor picit megnyugodtam :rolleyes: Köszi minden segítségedet, üdv! ;)
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Iceastra írta: Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman Gyújtótrafó?
FPepe Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Iceastra írta: Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl.
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Néztem ad áramot az elosztónak! Dark_Errant írta: Gyújtótrafó?
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 lambdát nem néztem, de szerintem egy injektor van igy kevés esélyét látom hogy ezért állnának le a hengereim melegen, de megnézem, a hőmérséklet jeladó a dusitást nyomja az ecunak? néztem nem egy bonyolult moter ez az x14nz inkább szivós! FPepe írta: Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl.
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Iceastra írta: Néztem ad áramot az elosztónak! Melegen is? Kadettel jártam úgy, hogy melegen mar be se indult a motor. Ha bemelegedett, akkor már nem értek össze a vezetékek.
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Milyen kábel nem ért össze? Dark_Errant írta: Melegen is? Kadettel jártam úgy, hogy melegen mar be se indult a motor. Ha bemelegedett, akkor már nem értek össze a vezetékek.
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Iceastra írta: Milyen kábel nem ért össze? A trafo belsejében vmi. Próbálj szerezni egy kölcsön trafót, ha azzal meg szűnik, akkor vehetsz :rolleyes: ha nem, akkor más a hiba.
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Ok! a c14nz-é jó hozzá mert ránézésre ugyanazz olyan van a sogoromnak! Dark_Errant írta: A trafo belsejében vmi. Próbálj szerezni egy kölcsön trafót, ha azzal meg szűnik, akkor vehetsz :rolleyes: ha nem, akkor más a hiba.
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 Iceastra írta: Ok! a c14nz-é jó hozzá mert ránézésre ugyanazz olyan van a sogoromnak! Elvileg tökmind1 neki.
Darki Elküldve Május31, 2010 Elküldve Május31, 2010 zotya975 írta: A gyujtáselosztó alatt. Felfele néző Y, a HF-hez fogja egy csavar. Bocsi de mi az a HF? :rolleyes: Pontosan hogy is kell csinálni? Kicsavarom azt az egy bizonyos csavart... ha megtalálom... es utána beindítom a járgányt, majd szép lassan elkezdem forgatni azt az Y reszt vagy mit is? ;)
Recommended Posts