Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Csak Opelban mutatok neked 4 félét. ...és nem biztos, hogy csak annyi az összes. :rolleyes:

Jó hát akkor úgy írom, hogy amit én láttam, azok nagyjából így néztek ki.

Elküldve
Nem pénz érte, majd írd meg mire jutottak. :D

Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D

Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval.

Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D

Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D

Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes:

Így most nem rángat, egyenlőre jó.

Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;)

Elküldve
Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti?

Azt hittem a gyujtás kört már kizártuk..., sokat kértek?

Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D

Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval.

Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D

Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D

Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes:

Így most nem rángat, egyenlőre jó.

Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;)

Elküldve
sokat kértek?

hát így a munka díj, meg a rotor amit 1700 forintért adtak 8800 ft fizettem :rolleyes:

Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes.

Elküldve
Amikor az enyém kihagyogatott, az gyújtáselosztó fedélen fordítottam egy picit.

Fellazítottam a csavart az Y formájú rögzítőn és 1 mm-t fordítottam egyszerre és figyeltem közben a motor járását.

A tied X14 az rotoros?

Merre is van ez az Y formájú rögzítő?

Elküldve
Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes.

Akkor picit megnyugodtam :rolleyes:

Köszi minden segítségedet, üdv! ;)

Elküldve

Hali!

Egy kis segitség kénne!

Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek?

Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe???

Elöre is köszi!

Iceman

Elküldve
Hali!

Egy kis segitség kénne!

Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek?

Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe???

Elöre is köszi!

Iceman

Gyújtótrafó?

Elküldve
Hali!

Egy kis segitség kénne!

Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek?

Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe???

Elöre is köszi!

Iceman

Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl.

Elküldve

lambdát nem néztem, de szerintem egy injektor van igy kevés esélyét látom hogy ezért állnának le a hengereim melegen, de megnézem, a hőmérséklet jeladó a dusitást nyomja az ecunak? néztem nem egy bonyolult moter ez az x14nz inkább szivós!

Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl.
Elküldve

Milyen kábel nem ért össze?

Melegen is?

Kadettel jártam úgy, hogy melegen mar be se indult a motor. Ha bemelegedett, akkor már nem értek össze a vezetékek.

Elküldve

Ok! a c14nz-é jó hozzá mert ránézésre ugyanazz olyan van a sogoromnak!

A trafo belsejében vmi.

Próbálj szerezni egy kölcsön trafót, ha azzal meg szűnik, akkor vehetsz :rolleyes: ha nem, akkor más a hiba.

Elküldve
A gyujtáselosztó alatt. Felfele néző Y, a HF-hez fogja egy csavar.

Bocsi de mi az a HF? :rolleyes:

Pontosan hogy is kell csinálni? Kicsavarom azt az egy bizonyos csavart... ha megtalálom... es utána beindítom a járgányt, majd szép lassan elkezdem forgatni azt az Y reszt vagy mit is? ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.