hening Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 A legtöbb elosztófedél így néz ki. :rolleyes: Csak Opelban mutatok neked 4 félét. ...és nem biztos, hogy csak annyi az összes. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Csak Opelban mutatok neked 4 félét. ...és nem biztos, hogy csak annyi az összes. :rolleyes: Jó hát akkor úgy írom, hogy amit én láttam, azok nagyjából így néztek ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Zotyának sok szerettel. Az enyém ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Zotyának sok szerettel. Az enyém ilyen. Most hogy így elnézem asszem láttam is már ilyet, talán Petyáé is így néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Most hogy így elnézem asszem láttam is már ilyet, talán Petyáé is így néz ki. Enyém biztos nem :rolleyes: Nekem DIS kockás ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Nem pénz érte, majd írd meg mire jutottak. :D Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval. Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes: Így most nem rángat, egyenlőre jó. Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Motorkód? Véletlenül valami gyujtás probléma? Esetleg a gyertyakábeleknek szar az ellenállása, ki vannak repegve? Multiteszterrel ki kéne mérni az ellenállásukat. Aztán ha rotoros a gyujtáso akkor esetleg ottvan még az elosztófedél is. Ha üzemanyag akkor meg vagy a pumpád halódik, valahol elszökik a nyomás? Központi injektoros vagy hengerenkénti? Azt hittem a gyujtás kört már kizártuk..., sokat kértek? Ahogy igértem, megírom mit szenvedtek össze az Opelnál :D Ugye tegnap bevittem időpontra délelött diagnosztikára a rángás miatt, először vártam egy órát..mert nemtudtak kinyomtatni egy lapot a nyomtatóval. Majd miután sikerült, mondták, hogy a diagnosztika fölösleges..kipróbálta..majd mondott 5000 hibalehetőséget a csávó :D Bevitték szervízre és elkezdték nézegetni..majd egy jó idő után kicserélték a gyújtás elosztóban a rotort..és végül az volt a hiba :D Erre elkértek elég sok pénzt, de most jó :rolleyes: Így most nem rángat, egyenlőre jó. Köszönöm nektek is a segítségeteket, további szép napot!! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 sokat kértek? hát így a munka díj, meg a rotor amit 1700 forintért adtak 8800 ft fizettem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 sokat kértek? hát így a munka díj, meg a rotor amit 1700 forintért adtak 8800 ft fizettem :rolleyes: Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Enyém biztos nem :rolleyes: Nekem DIS kockás ;) Bocs, nem a tied egy másik Petyára gondoltam, vagytok páran a fórumon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Bocs, nem a tied egy másik Petyára gondoltam, vagytok páran a fórumon. :rolleyes: Akkor a nevem ezentúl Petya001 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Amikor az enyém kihagyogatott, az gyújtáselosztó fedélen fordítottam egy picit. Fellazítottam a csavart az Y formájú rögzítőn és 1 mm-t fordítottam egyszerre és figyeltem közben a motor járását. A tied X14 az rotoros? Merre is van ez az Y formájú rögzítő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Merre is van ez az Y formájú rögzítő? A gyujtáselosztó alatt. Felfele néző Y, a HF-hez fogja egy csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Hát ha belgondolsz, elég sok a hibalehetőség rángatás ügyben, tehát nem is volt olyan vészes. Akkor picit megnyugodtam :rolleyes: Köszi minden segítségedet, üdv! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman Gyújtótrafó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Hali! Egy kis segitség kénne! Nekem is gondom van az x14nz-vel mégpedig hogy ha bemelegszik kihagynak a hengereim, rotort, meg elosztó fedelet cseréltem már! és érdekes hogy csak melegen csinállja ill. ha elindul a mutató már akkor is és ahogy melegszik ugy rosszabodik a helyzet mi lehet ez tippek? Meg milyen julcsal tudom a gyertyákat kivenni mert vagy 6 félével próbáltam semelyik nem megy bele a hővédő csőbe??? Elöre is köszi! Iceman Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Néztem ad áramot az elosztónak! Gyújtótrafó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 lambdát nem néztem, de szerintem egy injektor van igy kevés esélyét látom hogy ezért állnának le a hengereim melegen, de megnézem, a hőmérséklet jeladó a dusitást nyomja az ecunak? néztem nem egy bonyolult moter ez az x14nz inkább szivós! Motorhőmérséklet-jeladó (kétvezetékes! a generátor mögött, kicsit lejjebb találod a motorblokkon), lambda-szonda hiba lehet pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Néztem ad áramot az elosztónak! Melegen is? Kadettel jártam úgy, hogy melegen mar be se indult a motor. Ha bemelegedett, akkor már nem értek össze a vezetékek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Milyen kábel nem ért össze? Melegen is? Kadettel jártam úgy, hogy melegen mar be se indult a motor. Ha bemelegedett, akkor már nem értek össze a vezetékek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Milyen kábel nem ért össze? A trafo belsejében vmi. Próbálj szerezni egy kölcsön trafót, ha azzal meg szűnik, akkor vehetsz :rolleyes: ha nem, akkor más a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iceastra Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Ok! a c14nz-é jó hozzá mert ránézésre ugyanazz olyan van a sogoromnak! A trafo belsejében vmi. Próbálj szerezni egy kölcsön trafót, ha azzal meg szűnik, akkor vehetsz :rolleyes: ha nem, akkor más a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Ok! a c14nz-é jó hozzá mert ránézésre ugyanazz olyan van a sogoromnak! Elvileg tökmind1 neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Darki Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 A gyujtáselosztó alatt. Felfele néző Y, a HF-hez fogja egy csavar. Bocsi de mi az a HF? :rolleyes: Pontosan hogy is kell csinálni? Kicsavarom azt az egy bizonyos csavart... ha megtalálom... es utána beindítom a járgányt, majd szép lassan elkezdem forgatni azt az Y reszt vagy mit is? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts