Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali.ismét lenne 1 2 gondom:S 92 es f astra c14nz 1.kb van benne 3-4 liter ésha balra fordulok elfolyik az anyag:O megyek 20 al elmegy megyek 15 ismét:S esetleg ha benzinszintmérőm szar annak lehet köze ehez?

2.Lehetséges hogy annyira elvan kopva a motor és kevés a kompresszió hogy mikor felcsavarom a fűtést alapjárat ingadozik leál.Mert ma hallottam hogy azis lehet hogy kevés a kompresszió és azért lehetséges.

1. Ha kanyarodsz a folyadék olyan, hogy folyik. DE, ha nem kanyarodsz, akkor is folyik, csak nem látod, mert nem mozogsz. 2. fakk

Link to comment
Megosztás:

Hali.ismét lenne 1 2 gondom:S 92 es f astra c14nz 1.kb van benne 3-4 liter ésha balra fordulok elfolyik az anyag és elkezd fulladni az autó nemkap benzint,kuplung be kicsit túráztatom és 1 szer csak jó lesz. városba mikor vannak 100 an szeretek ezzel játszani.:S megyek 20 al elmegy megyek 15 ismét:S esetleg ha benzinszintmérőm szar annak lehet köze ehez?

2.Még 1 gond van Lehetséges hogy annyira elvan kopva a motor és kevés a kompresszió hogy mikor felcsavarom a fűtést alapjárat ingadozik leál.

Ha régen volt cserélve a naftaszűrő akkor érdemes cserélni, mert elég meglepő dolgokat tud produkálni :rolleyes: Ha nem javul meg tőle akkor meg ráérsz utána gondolkozni a többin ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha régen volt cserélve a naftaszűrő akkor érdemes cserélni, mert elég meglepő dolgokat tud produkálni :rolleyes: Ha nem javul meg tőle akkor meg ráérsz utána gondolkozni a többin ;)

Az a vicc ha balra kanyarodok akor kezd fulladozni.van itthon 1 bontásra szánt opel háten rakom át a benzinpumpát meg a benzinszintmérőt szerintem 2 közül az 1 ik szar .

Link to comment
Megosztás:

Az a vicc ha balra kanyarodok akor kezd fulladozni.van itthon 1 bontásra szánt opel háten rakom át a benzinpumpát meg a benzinszintmérőt szerintem 2 közül az 1 ik szar .

A szintmérőnek sok köze szerintem nincs hozzá. Én ugyan dízeles vagyok, de nálam előfordult olyan hogy volt még benne 5-6 lityi, de emelkedőn pl. megköszönte a közreműködést és megállt. Nekem az volt a megoldás hogy a visszafolyó, és a szívó csövet felcserélve rakta föl valaki. Visszacsere óta jó :rolleyes: Hogy benyásnál, ACpumpásan hogy megy a dolog, azt nemtom ;)

Link to comment
Megosztás:

50 és 100 közé tenném az ingadozást

nekem pont fordítva ha lassítok ok ha országúton megyek akkor bevillan!

érdekes mindenesetre

Az 50-100 még elmegy, én nem bántanám, egy alapjárati tisztításon kívül. :rolleyes:

A felvillanással sem foglalkoznék, csak ha tényleg sűrűn csinálja, és megváltozik a fogyasztás. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali.ismét lenne 1 2 gondom:S 92 es f astra c14nz 1.kb van benne 3-4 liter ésha balra fordulok elfolyik az anyag és elkezd fulladni az autó nemkap benzint,kuplung be kicsit túráztatom és 1 szer csak jó lesz. városba mikor vannak 100 an szeretek ezzel játszani.:S megyek 20 al elmegy megyek 15 ismét:S esetleg ha benzinszintmérőm szar annak lehet köze ehez?

2.Még 1 gond van Lehetséges hogy annyira elvan kopva a motor és kevés a kompresszió hogy mikor felcsavarom a fűtést alapjárat ingadozik leál.

Nem tud elfolyni a benzin, mert a pumpa egy dobozból szívja , amit a visszafolyó ág is folymatosan tölt üzemanyagggal. Hacsak egy liter van benne, azzal is normálisan kell mennie bármilyen kanyarban, emelkedőn stb.

Az a vicc ha balra kanyarodok akor kezd fulladozni.van itthon 1 bontásra szánt opel háten rakom át a benzinpumpát meg a benzinszintmérőt szerintem 2 közül az 1 ik szar .

A szintjelzőnél figyelj, hogy visszarakáskor be legyen kötve a dobozba a visszafolyó ág. Engem ez szivatott mejd egy évig.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Van egy kis gondom. Vezérmű szíjat akarok cserélni /x16szr/ de ahogy a könyv írja 5.-be be fék benyomva, sajna elforog a motor és nem akar meglazulni... néztem neten egy melegítés+ légkulcsos megoldást de utobbi nincs. Arra gondolok h ha melegítem megsérül a szíj és mégsem tudom meglazítani. Mit javasoltok?

Link to comment
Megosztás:

Az élet móka és kacagás vagy nem?:S

Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. A könyv szerint rövid idejű kivillanás nem számít nagyon. Engem nem hagyott nyugodni a gondolat és elvittem kiolvastatni a hibát. A hiba oka lambda szonda :S azt mondta a szerelőm nagy valószínűséggel vagy túl gyenge az anyag vagy túl sűrű. A lambda szonda azt mondja elmegy kitudja meddig ha csak ennyi a baj. Észre vettem 1 kis alapjárat ingadozást, amit a szerelő is konstatált. Ez okozhatja a lambda szonda kínlódását? Tehát ha nem tökéletes a gyertya vagy kábel vagy gyújtáselosztó (vagymi) akkor lehet túl sűrű vagy gyenge az anyag a kocsinak, ami okozhatja a lambda szonda hibáját?

Lehet elég érdekesen fogalmaztam de még nem nagyon tértem magamhoz az áraktól amiket a szerelőm mondott.

Az autó adatai:

OPEL ASTRA F 95'

1.4 SE

Nem tudom hova vitted, de a hibakód egyértelműen megmondja, hogy szegény vagy dús a keveréked külön hibakód van hozzá. Remélem nem fizettél sokat a kiolvasásért, mert azt otthon ingyen is meg tudtad volna nézni és még többet is tudnál.

Lambdás hibakódok:

13- oxigen senzor - nincsjel változás

44- oxigen senzor - túl szegény keverék

45- oxigen senzor - túl dús keverék

Amugy a tippem a 13-as. Amikor kezd lustulni a lambdaszonda akkor jön ez a hibakód, ami azt jelenti közel a vég :rolleyes: Ez magyarázhatja az ingadozó alapjáratot is aztán majd jönnek a gyorsításkor megtorpanó motor és egyéb tünetek. Egyszerűen lustul, lassul a lambda így a szabályzás is. Lehet vele egy darabig így is közlekedni, de már lehet gyűjteni a lóvét az újra amit érdemes gyárit venni, mert az bírja is sokáig. Az utángyárival már páran így én is szívtunk már.

Link to comment
Megosztás:

Előbb ellenőrizni kellene. Én kihúznám a relét, ősszekötném a 30-87-es kapcsokat egy dróttal, úgye ekkor direktbe elindul a pumpa, ha egy próbakörön nincs gond, akkor megvan a ludas.

Rendben, kipróbálom elötte.

Ma beszéltem az opel szervízzel, egy diagnosztikára 3 ezret mondtak :rolleyes:

Esetleg ha a relé lenne a ludas, újjonan vagy használtan lenne érdemes venni?

Köszi! ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Van egy kis gondom. Vezérmű szíjat akarok cserélni /x16szr/ de ahogy a könyv írja 5.-be be fék benyomva, sajna elforog a motor és nem akar meglazulni... néztem neten egy melegítés+ légkulcsos megoldást de utobbi nincs. Arra gondolok h ha melegítem megsérül a szíj és mégsem tudom meglazítani. Mit javasoltok?

Én gumisnál lövettem le légkulcsal. Ha nem volt még leszedve akkor be lehet ragasztva csavarrögzítővel, otthon esélytelen a leszedése. Viszel dugókulcsot hozzá, ha esetleg nincs akkora neki, rárakja a légkulcsra, 1 másodperc alatt meglazítja.

Rendben, kipróbálom elötte.

Ma beszéltem az opel szervízzel, egy diagnosztikára 3 ezret mondtak :rolleyes:

Esetleg ha a relé lenne a ludas, újjonan vagy használtan lenne érdemes venni?

Köszi! ;)

Szerintem mindegy, a relé nem carik be olyan gyakran. Én vettem egyet bontóban tartalékba. Nem azért mentem csak megláttam, és ajándékba odaadták.

Link to comment
Megosztás:

Én gumisnál lövettem le légkulcsal. Ha nem volt még leszedve akkor be lehet ragasztva csavarrögzítővel, otthon esélytelen a leszedése. Viszel dugókulcsot hozzá, ha esetleg nincs akkora neki, rárakja a légkulcsra, 1 másodperc alatt meglazítja.

Ok köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.