brezsó Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Az érdekesség, hogy a dudor a kis vákumcsövön van. Tehát nem a hátulról jövő nagy csövön. Elképzelhető, hogy a vákumcső dugulása okozhat fulladozó alapjáratot? Nos, nem tudom biztosan - bár a vákuumnak van szerepe a motor működésében, mint az már többször bebizonyosodott - de akkor azt könnyen kideritheted/orvosolhatod. Vedd le, pucold ki vagy tegyél másikat helyette! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Az érdekesség, hogy a dudor a kis vákumcsövön van. Tehát nem a hátulról jövő nagy csövön. Elképzelhető, hogy a vákumcső dugulása okozhat fulladozó alapjáratot? A Szűrőtől jön egy cső a szelephez (kis elektromos szelep) és onnan a szívócsonkba. Ha ezen a szakaszon dugul vagy a szelepet tömíti el akkor van gond, bár szerintem ha a tanksapka jól zár és nem tud falsot szívni a tank felől a szívócsőbe akkor nem szólhat bele az alapjáratba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 A Szűrőtől jön egy cső a szelephez (kis elektromos szelep) és onnan a szívócsonkba. Ha ezen a szakaszon dugul vagy a szelepet tömíti el akkor van gond, bár szerintem ha a tanksapka jól zár és nem tud falsot szívni a tank felől a szívócsőbe akkor nem szólhat bele az alapjáratba. Ne haragudj, de ez igy ebben a formában nem állja meg a helyét, szerintem. A tartályban nem szabad vákuumnak lennie, tudtommal. ;) A vákuumrendszerben lévő vákuum megtartása végett van közben az az ufó szerű vákuumszelep, gondolom, - ugyebár 14NZ-ről van szó, más motornál valószinűleg másképp van - de már nem akarok találgatni...majd jön aki jobban vágja ezt a témát mert én nem igazán értek a dolgokhoz. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsöPö Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Ne haragudj, de ez igy ebben a formában nem állja meg a helyét, szerintem. A tartályban nem szabad vákuumnak lennie, tudtommal. ;) A vákuumrendszerben lévő vákuum megtartása végett van közben az az ufó szerű vákuumszelep, gondolom, - ugyebár 14NZ-ről van szó, más motornál valószinűleg másképp van - de már nem akarok találgatni...majd jön aki jobban vágja ezt a témát mert én nem igazán értek a dolgokhoz. :rolleyes: Ezt akkor magyarázza el nekem valaki. van egy vastag vákumcső a fékrásegítő és a szívóoldal között. Ebbe csatlakozik fél úton a szűrő felől jövő kis vákumcső. Mi az isten történik itt. Mi köze a rásegítőnek a benzingőz beszívásához? Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 A motor és a váltó illesztésénél csepeg lent a legalsó ponton. Na várjál, linkelek pár képet. LSD lejjebb Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nemrég írtátok, kicseréltem tegnap elött a benzin pumpát.Az autó szinte csak rosszabb lett, így az új pumpával :rolleyes: Most úgy jöttem haza, h sokszor teljesen elment az ereje, nagy gázon is csak egy mély hangot éresztem, mintha csak levegőt szívna ;) Néha rángat is, sőt még nehezebben is indul így. Én már tanácstalan vagyok :D Van esetleg valami tippetek, minek essek még neki,mielött elviszem szervízbe? :D Köszönöm előre is, üdv!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nemrég írtátok, kicseréltem tegnap elött a benzin pumpát.Az autó szinte csak rosszabb lett, így az új pumpával :rolleyes: Most úgy jöttem haza, h sokszor teljesen elment az ereje, nagy gázon is csak egy mély hangot éresztem, mintha csak levegőt szívna :D Néha rángat is, sőt még nehezebben is indul így. Én már tanácstalan vagyok :D Van esetleg valami tippetek, minek essek még neki,mielött elviszem szervízbe? :D Köszönöm előre is, üdv!! Használt vagy új került bele? És a te motorodhoz való 3bar nyomásos? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Használt vagy új került bele? És a te motorodhoz való 3bar nyomásos? :rolleyes: Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis :rolleyes: Tehát a motor is ugyanaz volt benne, ami a tiedbe van? ;) Az érdekes. Vagy ez rosszabb állapotban van, mint a régid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Tehát a motor is ugyanaz volt benne, ami a tiedbe van? :rolleyes: Az érdekes. Vagy ez rosszabb állapotban van, mint a régid. Énsem értem már ;) Van még valamilyen másik hiba lehetőség esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Ezt akkor magyarázza el nekem valaki. van egy vastag vákumcső a fékrásegítő és a szívóoldal között. Ebbe csatlakozik fél úton a szűrő felől jövő kis vákumcső. Mi az isten történik itt. Mi köze a rásegítőnek a benzingőz beszívásához? Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis :rolleyes: AC-relét ellenőrizted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szAstra Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 AC-relét ellenőrizted? Azt még nem, mer elég hamar hoszták a pumpát, így gondoltam h azt kicserélem hátha jólesz, de sajnos nem így lett. Relét érdemesebb boltban venni? vagy először mindenképp utána járjak hogy működik? Azon is gondolkosztam, hogy elviszem szervízbe rákötetni a gépre az autót, hátha :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus) Na ez hol van? Mert ha ez így van akkor nem is az elektromosan működtetett szelep a ludas az üzemanyagtartály összaszívásáért mint ahogy sokan mondják/írják hanem ez az automata szelep? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Na ez hol van? Mert ha ez így van akkor nem is az elektromosan működtetett szelep a ludas az üzemanyagtartály összaszívásáért mint ahogy sokan mondják/írják hanem ez az automata szelep? Elvileg a tartály(aktívszén) tetején egy kis pipa alakú cső van rajta, ettől még lehet, hogy nem ez megy tönkre, "B"corsán már volt eltömődve az a cső ami a két tartály között van és össze rántotta a tankot kicsi laposra:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 azóta kínomban cseréltem már az olajat, igaz csak 2,9 l- t töltöttem bele (ami éppen a nívójel közepéig ér....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Najsz88 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. A könyv szerint rövid idejű kivillanás nem számít nagyon. Engem nem hagyott nyugodni a gondolat és elvittem kiolvastatni a hibát. A hiba oka lambda szonda :S azt mondta a szerelőm nagy valószínűséggel vagy túl gyenge az anyag vagy túl sűrű. A lambda szonda azt mondja elmegy kitudja meddig ha csak ennyi a baj. Észre vettem 1 kis alapjárat ingadozást, amit a szerelő is konstatált. Ez okozhatja a lambda szonda kínlódását? Tehát ha nem tökéletes a gyertya vagy kábel vagy gyújtáselosztó (vagymi) akkor lehet túl sűrű vagy gyenge az anyag a kocsinak, ami okozhatja a lambda szonda hibáját? Lehet elég érdekesen fogalmaztam de még nem nagyon tértem magamhoz az áraktól amiket a szerelőm mondott. Az autó adatai: OPEL ASTRA F 95' 1.4 SE Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Azt még nem, mer elég hamar hoszták a pumpát, így gondoltam h azt kicserélem hátha jólesz, de sajnos nem így lett. Relét érdemesebb boltban venni? vagy először mindenképp utána járjak hogy működik? Azon is gondolkosztam, hogy elviszem szervízbe rákötetni a gépre az autót, hátha :rolleyes: Előbb ellenőrizni kellene. Én kihúznám a relét, ősszekötném a 30-87-es kapcsokat egy dróttal, úgye ekkor direktbe elindul a pumpa, ha egy próbakörön nincs gond, akkor megvan a ludas. http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/25/23/...a0323dfbb9e.jpg http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/25/13/...f72b0b948c4.jpg azóta kínomban cseréltem már az olajat, igaz csak 2,9 l- t töltöttem bele (ami éppen a nívójel közepéig ér....) Ja-ja úgy néz ki a váltó felőli szimering ereszt, meg talán a kartertömítés is? Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. A könyv szerint rövid idejű kivillanás nem számít nagyon. Engem nem hagyott nyugodni a gondolat és elvittem kiolvastatni a hibát. A hiba oka lambda szonda :S azt mondta a szerelőm nagy valószínűséggel vagy túl gyenge az anyag vagy túl sűrű. A lambda szonda azt mondja elmegy kitudja meddig ha csak ennyi a baj. Észre vettem 1 kis alapjárat ingadozást, amit a szerelő is konstatált. Ez okozhatja a lambda szonda kínlódását? Tehát ha nem tökéletes a gyertya vagy kábel vagy gyújtáselosztó (vagymi) akkor lehet túl sűrű vagy gyenge az anyag a kocsinak, ami okozhatja a lambda szonda hibáját? Lehet elég érdekesen fogalmaztam de még nem nagyon tértem magamhoz az áraktól amiket a szerelőm mondott. Az autó adatai: OPEL ASTRA F 95' 1.4 SE Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem? 95-ös géppel ha más gond nincs vele én semmit nem tennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
saba141 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm Nézz körül Vaterán, szokott lenni. Jók lehetnek helyette: 16139679, 16153729, 16187569, 16183409, 16183419, 16204799. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. ... Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem? Enyém is kivillan néha, de amíg megy rendesen és nem fogyaszt többet mint eddig, hozzá nem nyúlok. :rolleyes: Kivillanni akkor szokott, mikor tempósabb haladás után alapgázon kell menni, pl. beérsz lakott területre, vagy utolérsz valakit, nem? Az alapjárat ingadozás, SE "betegség", alapjárati motor tisztítással azért javul kicsit. ;) (Attól függ mekkora az ingadozás) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Najsz88 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Enyém is kivillan néha, de amíg megy rendesen és nem fogyaszt többet mint eddig, hozzá nem nyúlok. :rolleyes: Kivillanni akkor szokott, mikor tempósabb haladás után alapgázon kell menni, pl. beérsz lakott területre, vagy utolérsz valakit, nem? Az alapjárat ingadozás, SE "betegség", alapjárati motor tisztítással azért javul kicsit. ;) (Attól függ mekkora az ingadozás) 50 és 100 közé tenném az ingadozást nekem pont fordítva ha lassítok ok ha országúton megyek akkor bevillan! érdekes mindenesetre Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm Hali nekem van 1 vezérlőm.ELADÓ :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Hali.ismét lenne 1 2 gondom:S 92 es f astra c14nz 1.kb van benne 3-4 liter ésha balra fordulok elfolyik az anyag és elkezd fulladni az autó nemkap benzint,kuplung be kicsit túráztatom és 1 szer csak jó lesz. városba mikor vannak 100 an szeretek ezzel játszani.:S megyek 20 al elmegy megyek 15 ismét:S esetleg ha benzinszintmérőm szar annak lehet köze ehez? 2.Még 1 gond van Lehetséges hogy annyira elvan kopva a motor és kevés a kompresszió hogy mikor felcsavarom a fűtést alapjárat ingadozik leál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 System error... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts