brezsó Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Az érdekesség, hogy a dudor a kis vákumcsövön van. Tehát nem a hátulról jövő nagy csövön. Elképzelhető, hogy a vákumcső dugulása okozhat fulladozó alapjáratot? Nos, nem tudom biztosan - bár a vákuumnak van szerepe a motor működésében, mint az már többször bebizonyosodott - de akkor azt könnyen kideritheted/orvosolhatod. Vedd le, pucold ki vagy tegyél másikat helyette!
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Az érdekesség, hogy a dudor a kis vákumcsövön van. Tehát nem a hátulról jövő nagy csövön. Elképzelhető, hogy a vákumcső dugulása okozhat fulladozó alapjáratot? A Szűrőtől jön egy cső a szelephez (kis elektromos szelep) és onnan a szívócsonkba. Ha ezen a szakaszon dugul vagy a szelepet tömíti el akkor van gond, bár szerintem ha a tanksapka jól zár és nem tud falsot szívni a tank felől a szívócsőbe akkor nem szólhat bele az alapjáratba.
brezsó Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 A Szűrőtől jön egy cső a szelephez (kis elektromos szelep) és onnan a szívócsonkba. Ha ezen a szakaszon dugul vagy a szelepet tömíti el akkor van gond, bár szerintem ha a tanksapka jól zár és nem tud falsot szívni a tank felől a szívócsőbe akkor nem szólhat bele az alapjáratba. Ne haragudj, de ez igy ebben a formában nem állja meg a helyét, szerintem. A tartályban nem szabad vákuumnak lennie, tudtommal. ;) A vákuumrendszerben lévő vákuum megtartása végett van közben az az ufó szerű vákuumszelep, gondolom, - ugyebár 14NZ-ről van szó, más motornál valószinűleg másképp van - de már nem akarok találgatni...majd jön aki jobban vágja ezt a témát mert én nem igazán értek a dolgokhoz. :rolleyes:
ZsöPö Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Ne haragudj, de ez igy ebben a formában nem állja meg a helyét, szerintem. A tartályban nem szabad vákuumnak lennie, tudtommal. ;) A vákuumrendszerben lévő vákuum megtartása végett van közben az az ufó szerű vákuumszelep, gondolom, - ugyebár 14NZ-ről van szó, más motornál valószinűleg másképp van - de már nem akarok találgatni...majd jön aki jobban vágja ezt a témát mert én nem igazán értek a dolgokhoz. :rolleyes: Ezt akkor magyarázza el nekem valaki. van egy vastag vákumcső a fékrásegítő és a szívóoldal között. Ebbe csatlakozik fél úton a szűrő felől jövő kis vákumcső. Mi az isten történik itt. Mi köze a rásegítőnek a benzingőz beszívásához?
webshark Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 A motor és a váltó illesztésénél csepeg lent a legalsó ponton. Na várjál, linkelek pár képet. LSD lejjebb
szAstra Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nemrég írtátok, kicseréltem tegnap elött a benzin pumpát.Az autó szinte csak rosszabb lett, így az új pumpával :rolleyes: Most úgy jöttem haza, h sokszor teljesen elment az ereje, nagy gázon is csak egy mély hangot éresztem, mintha csak levegőt szívna ;) Néha rángat is, sőt még nehezebben is indul így. Én már tanácstalan vagyok :D Van esetleg valami tippetek, minek essek még neki,mielött elviszem szervízbe? :D Köszönöm előre is, üdv!!
daykiller Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Sziasztok! Mint ahogy nemrég írtátok, kicseréltem tegnap elött a benzin pumpát.Az autó szinte csak rosszabb lett, így az új pumpával :rolleyes: Most úgy jöttem haza, h sokszor teljesen elment az ereje, nagy gázon is csak egy mély hangot éresztem, mintha csak levegőt szívna :D Néha rángat is, sőt még nehezebben is indul így. Én már tanácstalan vagyok :D Van esetleg valami tippetek, minek essek még neki,mielött elviszem szervízbe? :D Köszönöm előre is, üdv!! Használt vagy új került bele? És a te motorodhoz való 3bar nyomásos? ;)
szAstra Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Használt vagy új került bele? És a te motorodhoz való 3bar nyomásos? :rolleyes: Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis ;)
daykiller Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis :rolleyes: Tehát a motor is ugyanaz volt benne, ami a tiedbe van? ;) Az érdekes. Vagy ez rosszabb állapotban van, mint a régid.
szAstra Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Tehát a motor is ugyanaz volt benne, ami a tiedbe van? :rolleyes: Az érdekes. Vagy ez rosszabb állapotban van, mint a régid. Énsem értem már ;) Van még valamilyen másik hiba lehetőség esetleg?
Tompecs Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Ezt akkor magyarázza el nekem valaki. van egy vastag vákumcső a fékrásegítő és a szívóoldal között. Ebbe csatlakozik fél úton a szűrő felől jövő kis vákumcső. Mi az isten történik itt. Mi köze a rásegítőnek a benzingőz beszívásához? Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus)
zotya975 Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 Ismerősöm bontójából szeresztem, hazsnált gyári, de biztosra mondta a jó működést. Igen, ugyan ilyen autóba volt ezis :rolleyes: AC-relét ellenőrizted?
szAstra Elküldve Május25, 2010 Elküldve Május25, 2010 AC-relét ellenőrizted? Azt még nem, mer elég hamar hoszták a pumpát, így gondoltam h azt kicserélem hátha jólesz, de sajnos nem így lett. Relét érdemesebb boltban venni? vagy először mindenképp utána járjak hogy működik? Azon is gondolkosztam, hogy elviszem szervízbe rákötetni a gépre az autót, hátha :rolleyes:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Tisztázzuk a dolgokat srácok! Az üzemanyag rendszernek zártnak kell lennie környezetvédelmi okok miatt, ezt úgy oldják meg, hogy a tanksapka teljesen zárt és egy szellőző(aktívszenet tartalmazó) tartályba szellőzik a rendszer, mivel nem akarunk nyomást a rendszerbe, ezért ezt a tartályt megcsapolják és az itt raktározott benzingőzt bevezetik a motorba egy olyan rendszerrel, hogy van egy motorvezérlő által működtetett vákum szelep, ennek az egyik vége megy a fékrásegítő csövére a vákumért, a másik fele meg az aktívszén tartály nyitó szelepére, tehát a motorvezérlő ide ad áramot, és a tartály kinyit, amitől csökken az üzemanyagtartály nyomása. Azért, hogy ne legyen kisebb nyomás a benzin tartályban mint a környezeti nyomás,az aktívszén tartály nyitott a környezet felé szintén egy szelepen(ez egyutas és teljesen mechanikus) Na ez hol van? Mert ha ez így van akkor nem is az elektromosan működtetett szelep a ludas az üzemanyagtartály összaszívásáért mint ahogy sokan mondják/írják hanem ez az automata szelep?
Tompecs Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Na ez hol van? Mert ha ez így van akkor nem is az elektromosan működtetett szelep a ludas az üzemanyagtartály összaszívásáért mint ahogy sokan mondják/írják hanem ez az automata szelep? Elvileg a tartály(aktívszén) tetején egy kis pipa alakú cső van rajta, ettől még lehet, hogy nem ez megy tönkre, "B"corsán már volt eltömődve az a cső ami a két tartály között van és össze rántotta a tankot kicsi laposra:)
webshark Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 azóta kínomban cseréltem már az olajat, igaz csak 2,9 l- t töltöttem bele (ami éppen a nívójel közepéig ér....)
Najsz88 Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. A könyv szerint rövid idejű kivillanás nem számít nagyon. Engem nem hagyott nyugodni a gondolat és elvittem kiolvastatni a hibát. A hiba oka lambda szonda :S azt mondta a szerelőm nagy valószínűséggel vagy túl gyenge az anyag vagy túl sűrű. A lambda szonda azt mondja elmegy kitudja meddig ha csak ennyi a baj. Észre vettem 1 kis alapjárat ingadozást, amit a szerelő is konstatált. Ez okozhatja a lambda szonda kínlódását? Tehát ha nem tökéletes a gyertya vagy kábel vagy gyújtáselosztó (vagymi) akkor lehet túl sűrű vagy gyenge az anyag a kocsinak, ami okozhatja a lambda szonda hibáját? Lehet elég érdekesen fogalmaztam de még nem nagyon tértem magamhoz az áraktól amiket a szerelőm mondott. Az autó adatai: OPEL ASTRA F 95' 1.4 SE Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem?
zotya975 Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Azt még nem, mer elég hamar hoszták a pumpát, így gondoltam h azt kicserélem hátha jólesz, de sajnos nem így lett. Relét érdemesebb boltban venni? vagy először mindenképp utána járjak hogy működik? Azon is gondolkosztam, hogy elviszem szervízbe rákötetni a gépre az autót, hátha :rolleyes: Előbb ellenőrizni kellene. Én kihúznám a relét, ősszekötném a 30-87-es kapcsokat egy dróttal, úgye ekkor direktbe elindul a pumpa, ha egy próbakörön nincs gond, akkor megvan a ludas. http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/25/23/...a0323dfbb9e.jpg http://s1.images.www.tvn.hu/2010/05/25/13/...f72b0b948c4.jpg azóta kínomban cseréltem már az olajat, igaz csak 2,9 l- t töltöttem bele (ami éppen a nívójel közepéig ér....) Ja-ja úgy néz ki a váltó felőli szimering ereszt, meg talán a kartertömítés is? Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. A könyv szerint rövid idejű kivillanás nem számít nagyon. Engem nem hagyott nyugodni a gondolat és elvittem kiolvastatni a hibát. A hiba oka lambda szonda :S azt mondta a szerelőm nagy valószínűséggel vagy túl gyenge az anyag vagy túl sűrű. A lambda szonda azt mondja elmegy kitudja meddig ha csak ennyi a baj. Észre vettem 1 kis alapjárat ingadozást, amit a szerelő is konstatált. Ez okozhatja a lambda szonda kínlódását? Tehát ha nem tökéletes a gyertya vagy kábel vagy gyújtáselosztó (vagymi) akkor lehet túl sűrű vagy gyenge az anyag a kocsinak, ami okozhatja a lambda szonda hibáját? Lehet elég érdekesen fogalmaztam de még nem nagyon tértem magamhoz az áraktól amiket a szerelőm mondott. Az autó adatai: OPEL ASTRA F 95' 1.4 SE Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem? 95-ös géppel ha más gond nincs vele én semmit nem tennék.
saba141 Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm
FPepe Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm Nézz körül Vaterán, szokott lenni. Jók lehetnek helyette: 16139679, 16153729, 16187569, 16183409, 16183419, 16204799.
Tiu Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Az élet móka és kacagás vagy nem?:S Mostanában országúton ki-ki villant a control lámpám de el is aludt nem sokára. ... Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mit kell tennem? Enyém is kivillan néha, de amíg megy rendesen és nem fogyaszt többet mint eddig, hozzá nem nyúlok. :rolleyes: Kivillanni akkor szokott, mikor tempósabb haladás után alapgázon kell menni, pl. beérsz lakott területre, vagy utolérsz valakit, nem? Az alapjárat ingadozás, SE "betegség", alapjárati motor tisztítással azért javul kicsit. ;) (Attól függ mekkora az ingadozás)
Najsz88 Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Enyém is kivillan néha, de amíg megy rendesen és nem fogyaszt többet mint eddig, hozzá nem nyúlok. :rolleyes: Kivillanni akkor szokott, mikor tempósabb haladás után alapgázon kell menni, pl. beérsz lakott területre, vagy utolérsz valakit, nem? Az alapjárat ingadozás, SE "betegség", alapjárati motor tisztítással azért javul kicsit. ;) (Attól függ mekkora az ingadozás) 50 és 100 közé tenném az ingadozást nekem pont fordítva ha lassítok ok ha országúton megyek akkor bevillan! érdekes mindenesetre
tipród Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Van esetleg vkinek Opel Astra-hoz (1992, 1,4 -es) motorvezérlője ? Tipusa : YW 16149919 Előre is köszönöm Hali nekem van 1 vezérlőm.ELADÓ :rolleyes:
tipród Elküldve Május26, 2010 Elküldve Május26, 2010 Hali.ismét lenne 1 2 gondom:S 92 es f astra c14nz 1.kb van benne 3-4 liter ésha balra fordulok elfolyik az anyag és elkezd fulladni az autó nemkap benzint,kuplung be kicsit túráztatom és 1 szer csak jó lesz. városba mikor vannak 100 an szeretek ezzel játszani.:S megyek 20 al elmegy megyek 15 ismét:S esetleg ha benzinszintmérőm szar annak lehet köze ehez? 2.Még 1 gond van Lehetséges hogy annyira elvan kopva a motor és kevés a kompresszió hogy mikor felcsavarom a fűtést alapjárat ingadozik leál.
Recommended Posts